Γ.Δ.
1448.86 -0,25%
ACAG
-2,05%
5.72
BOCHGR
-0,44%
4.52
CENER
+2,09%
9.3
CNLCAP
-0,69%
7.2
DIMAND
+2,30%
8
NOVAL
+0,66%
2.3
OPTIMA
+1,75%
12.78
TITC
+1,01%
40
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
+1,74%
1.52
ΑΒΕ
-2,45%
0.438
ΑΔΜΗΕ
-0,38%
2.59
ΑΚΡΙΤ
+2,17%
0.705
ΑΛΜΥ
0,00%
4.56
ΑΛΦΑ
-0,22%
1.576
ΑΝΔΡΟ
-1,25%
6.32
ΑΡΑΙΓ
+0,10%
10.08
ΑΣΚΟ
-0,71%
2.81
ΑΣΤΑΚ
-1,96%
7
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
-1,19%
0.662
ΑΤΤΙΚΑ
+1,83%
2.23
ΒΙΟ
+1,14%
5.33
ΒΙΟΚΑ
+1,34%
1.89
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.6
ΒΙΟΤ
0,00%
0.258
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.18
ΓΕΒΚΑ
-0,72%
1.38
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,21%
18.42
ΔΑΑ
-0,33%
7.974
ΔΑΙΟΣ
-1,68%
3.52
ΔΕΗ
+2,33%
11.87
ΔΟΜΙΚ
+1,08%
2.8
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-0,65%
0.306
ΕΒΡΟΦ
-1,99%
1.72
ΕΕΕ
+1,37%
32.62
ΕΚΤΕΡ
+4,00%
1.82
ΕΛΒΕ
0,00%
4.78
ΕΛΙΝ
+2,29%
2.23
ΕΛΛ
+2,07%
14.8
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+1,65%
1.97
ΕΛΠΕ
-1,58%
7.185
ΕΛΣΤΡ
-2,88%
2.02
ΕΛΤΟΝ
-0,22%
1.852
ΕΛΧΑ
-0,53%
1.87
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
+0,84%
1.195
ΕΤΕ
-3,16%
7.592
ΕΥΑΠΣ
+2,18%
3.28
ΕΥΔΑΠ
+1,03%
5.86
ΕΥΡΩΒ
-1,16%
2.224
ΕΧΑΕ
+1,12%
4.52
ΙΑΤΡ
+0,33%
1.505
ΙΚΤΙΝ
+0,60%
0.336
ΙΛΥΔΑ
+0,25%
1.98
ΙΝΚΑΤ
+1,24%
4.89
ΙΝΛΙΦ
-1,05%
4.7
ΙΝΛΟΤ
+2,20%
1.02
ΙΝΤΕΚ
+0,68%
5.9
ΙΝΤΕΡΚΟ
+3,25%
2.54
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.05
ΙΝΤΚΑ
-0,70%
2.84
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
-0,83%
1.2
ΚΕΠΕΝ
-8,11%
2.04
ΚΛΜ
-2,33%
1.465
ΚΟΡΔΕ
-0,70%
0.426
ΚΟΥΑΛ
+0,51%
1.186
ΚΟΥΕΣ
-0,34%
5.84
ΚΡΙ
-2,61%
14.95
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.91
ΚΥΡΙΟ
+0,40%
0.994
ΛΑΒΙ
+3,12%
0.76
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
7.16
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.9
ΛΕΒΚ
0,00%
0.27
ΛΕΒΠ
0,00%
0.26
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.52
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.86
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.61
ΜΕΒΑ
0,00%
3.99
ΜΕΝΤΙ
+1,90%
2.15
ΜΕΡΚΟ
-5,00%
38
ΜΙΓ
-0,53%
2.84
ΜΙΝ
+1,21%
0.5
ΜΟΗ
-1,95%
20.16
ΜΟΝΤΑ
+3,65%
3.69
ΜΟΤΟ
0,00%
2.69
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.605
ΜΠΕΛΑ
-0,08%
25.16
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.75
ΜΠΡΙΚ
+0,46%
2.17
ΜΠΤΚ
0,00%
0.55
ΜΥΤΙΛ
-0,66%
33.18
ΝΑΚΑΣ
+1,42%
2.86
ΝΑΥΠ
-1,70%
0.808
ΞΥΛΚ
-0,74%
0.269
ΞΥΛΠ
0,00%
0.334
ΟΛΘ
-0,45%
21.9
ΟΛΠ
+1,00%
30.35
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.34
ΟΠΑΠ
-1,21%
15.5
ΟΡΙΛΙΝΑ
+1,75%
0.812
ΟΤΕ
-0,88%
14.72
ΟΤΟΕΛ
-0,97%
10.26
ΠΑΙΡ
0,00%
0.992
ΠΑΠ
0,00%
2.37
ΠΕΙΡ
-0,95%
3.854
ΠΕΡΦ
+0,37%
5.41
ΠΕΤΡΟ
+0,49%
8.28
ΠΛΑΘ
+0,51%
3.94
ΠΛΑΚΡ
-4,76%
14
ΠΡΔ
+8,00%
0.27
ΠΡΕΜΙΑ
+6,34%
1.274
ΠΡΟΝΤΕΑ
+3,82%
6.8
ΠΡΟΦ
-0,38%
5.22
ΡΕΒΟΙΛ
+2,34%
1.75
ΣΑΡ
+1,49%
10.9
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.334
ΣΙΔΜΑ
+0,63%
1.585
ΣΠΕΙΣ
-0,67%
5.9
ΣΠΙ
-3,08%
0.504
ΣΠΥΡ
0,00%
0.138
ΤΕΝΕΡΓ
-0,15%
19.99
ΤΖΚΑ
+1,69%
1.5
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.05
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,49%
1.628
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.1
ΦΡΙΓΟ
-1,74%
0.226
ΦΡΛΚ
+0,95%
3.735
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.6

ΕΟΤ: Ειδική καμπάνια προβολής για Βόλο και Πήλιο

Ο ΕΟΤ ξεκινάει ειδική καμπάνια για την τόνωση του τουριστικού προϊόντος στον Βόλο και το Πήλιο σε συνεργασία με το υπουργείο Τουρισμού και το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδας αλλά και την τοπική Ένωση Ξενοδόχων, όπως αναφέρει ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ Δημήτρης Φραγκάκης.

Οι περιοχές αυτές ζημιώθηκαν από τις πρόσφατες φυσικές καταστροφές και, καθώς αποτελούν κλασικούς χειμερινούς προορισμούς, χρειάζονται μία ενίσχυση το φετινό χειμώνα, σημειώνει ο κ. Φραγκάκης και συνεχίζει μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ: «Πέραν της κεντρικής καμπάνιας προβολής της χώρας μας στο εξωτερικό, παρεμβαίνουμε όπου χρειάζεται προκειμένου να τονώσουμε τη φήμη και την επισκεψιμότητα προορισμών που έχουν πληγεί από απρόβλεπτες καταστάσεις. Το κάναμε για νησιά που υπέφεραν από την προσφυγική κρίση σε συνεργασία με το υπουργείο Μετανάστευσης, το κάναμε το καλοκαίρι για την Ρόδο σε συνεργασία με την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου, το κάνουμε και τώρα με την Μαγνησία. Είναι καθήκον μας να στηρίζουμε τον τουρισμό και τις τοπικές οικονομίες και κοινωνίες σε περιπτώσεις κρίσεων και αυτό θα συνεχίσουμε να κάνουμε όπου παραστεί ανάγκη».

Από την πλευρά του, ο προέδρος του ΞΕΕ Αλέξανδρος Βασιλικός τόνισε ότι το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδος από την πρώτη στιγμή στάθηκε στους πολίτες αλλά και τους επιχειρηματίες του κλάδου που είχαν ανάγκη στις πληγείσες περιοχές προσφέροντας δωμάτια αλλά και εξοπλισμό (στρώματα κλπ) και τώρα ήλθε η ώρα της ξεδίπλωσης της δεύτερης φάσης της βοήθεια του ΞΕΕ, προσφέροντας τη χρηματοδότηση της καμπάνιας. Το ΞΕΕ απευθύνθηκε στον ΕΟΤ, ο οποίος με τη σειρά του έτρεξε τις διαδικασίες (δημιουργικά κλπ) για την καμπάνια, ανέφερε ο κ. Βασιλικός.

Πού εστιάζει η καμπάνια – Πότε θα ξεκινήσει

Η νέα καμπάνια από τον ΕΟΤ και το ΞΕΕ σε συνεργασία με το υπουργείο Τουρισμού, εστιάζει στο ό,τι Βόλος και Πήλιο μπορούν να τοποθετηθούν στη συνείδηση των δυνητικών ταξιδιωτών ως δύο ελκυστικοί χειμερινοί προορισμοί, που συνδυάζουν φυσικές ομορφιές, συναρπαστικές εμπειρίες αλλά και απαράμιλλη αίσθηση φιλοξενίας από τους τοπικούς παρόχους υπηρεσιών, δημιουργώντας δυνατές αναμνήσεις στους επισκέπτες τους. Τώρα που οι άνθρωποι νιώθουν την επιθυμία να ξεφεύγουν από την καθημερινότητα τους με μικρά συχνά ταξίδια σε κοντινές περιοχές, ο Βόλος και το Πήλιο είναι οι ιδανικοί προορισμοί που συνδυάζουν αυτά που όλοι αναζητούν σε μια χειμερινή απόδραση.

Κεντρική ιδέα της καμπάνιας είναι πως όταν ταξιδεύεις στον Βόλο και το Πήλιο, δεν είναι μόνο τα εντυπωσιακά βουνά, τα παραμυθένια χωριά, και η απέραντη θάλασσα που κάνουν το ταξίδι μαγικό, αλλά πάνω απ’ όλα είναι οι άνθρωποι, με τη γνήσια φιλοξενία και τη ζεστασιά τους, που μετατρέπουν κάθε επίσκεψη σε μια αξέχαστη εμπειρία και προσφέρουν στους επισκέπτες μια γνήσια και ανεπιτήδευτη αίσθηση του ανήκειν.

Το διαφημιστικό πρόγραμμα που θα υλοποιηθεί από κοινού από τον ΕΟΤ και το ΞΕΕ απευθύνεται στο ελληνικό κοινό, σε οικογένειες και ζευγάρια που επιθυμούν να ταξιδέψουν στη χώρα και θα περιλαμβάνει προβολή στο διαδίκτυο μέσω ειδικού βίντεο και άλλων δημιουργικών υλικών, αλλά και ραδιοφωνικό σποτ που θα μεταδοθεί σε ραδιοφωνικούς σταθμούς της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης.

Η καμπάνια ξεκινά τον τρέχοντα μήνα και θα ολοκληρωθεί τον προσεχή Φεβρουάριο και στόχος της είναι να ενισχύσει τη ζήτηση για διακοπές στους δύο προορισμούς, όχι μόνο κατά την περίοδο των εορτών, αλλά και αμέσως μετά, αξιοποιώντας τα μοναδικά χαρακτηριστικά που διαθέτουν για χειμερινές δραστηριότητες στη φύση.

Το Πήλιο ξαναγύρισε στο χάρτη του εγχώριου τουρισμού

Το Πήλιο ξαναγύρισε στον χάρτη του εγχώριου τουρισμού καθώς σε μεγάλο βαθμό επούλωσε τις πληγές που άφησε η κακοκαιρία, υπογραμμίζει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο πρόεδρος της Ενωσης Ξενοδόχων Μαγνησίας Γιώργος Ζαφείρης και κάνει λόγο για την αντιστροφή του αρνητικού κλίματος που υπήρχε. «Οι φορείς του τουρισμού της περιοχής περίμεναν τη συνδρομή του ΕΟΤ αλλά και του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου και προσωπικά του προέδρου του Αλέξανδρου Βασιλικού που συνεργάστηκε με τον ΕΟΤ για την υλοποίηση καμπάνιας επικοινωνίας της περιοχής. Μάλιστα το ΞΕΕ συνέδραμε και οικονομικά», εξηγεί ο κ. Ζαφείρης. Πλέον, τα χειμερινά καταλύματα είναι όλα ανοιχτά και κάποια που υπέστησαν ζημιές ανοίγουν αυτή την εβδομάδα και σε ιδιαίτερα ανταγωνιστικές τιμές, από 60 έως 150 ευρώ. Για τον λόγο αυτό ο κ.Ζαφείρης σημειώνει ότι το Πήλιο είναι για όλα τα βαλάντια και καλεί τους δυνητικούς επισκέπτες να κάνουν από τώρα κράτηση για τις εορτές, αφού ήδη η πληρότητα είναι στο 70%.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!