Γ.Δ.
1482.43 +1,23%
ACAG
+0,51%
5.86
CENER
+0,94%
9.7
CNLCAP
-3,42%
7.05
DIMAND
-2,09%
8.89
NOVAL
+0,36%
2.77
OPTIMA
+1,17%
12.1
TITC
-0,16%
30.75
ΑΑΑΚ
0,00%
5.85
ΑΒΑΞ
+3,10%
1.464
ΑΒΕ
0,00%
0.457
ΑΔΜΗΕ
-0,88%
2.255
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.945
ΑΛΜΥ
+3,19%
3.07
ΑΛΦΑ
+2,65%
1.7225
ΑΝΔΡΟ
+0,30%
6.62
ΑΡΑΙΓ
+0,59%
11.89
ΑΣΚΟ
+0,36%
2.79
ΑΣΤΑΚ
-4,68%
6.92
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
+0,47%
8.64
ΑΤΤ
-25,41%
9.1
ΑΤΤΙΚΑ
-1,17%
2.54
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+1,87%
5.98
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.37
ΒΙΟΣΚ
+4,92%
1.385
ΒΙΟΤ
0,00%
0.24
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.36
ΓΕΒΚΑ
-0,31%
1.63
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,44%
18.1
ΔΑΑ
+0,60%
7.998
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.06
ΔΕΗ
-0,35%
11.5
ΔΟΜΙΚ
+7,37%
3.64
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+0,31%
0.321
ΕΒΡΟΦ
+0,65%
1.55
ΕΕΕ
+1,65%
33.22
ΕΚΤΕΡ
+5,62%
4.32
ΕΛΒΕ
0,00%
5.5
ΕΛΙΝ
+4,65%
2.25
ΕΛΛ
+0,36%
13.95
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,48%
2.09
ΕΛΠΕ
+1,33%
7.62
ΕΛΣΤΡ
-1,75%
2.25
ΕΛΤΟΝ
-1,02%
1.752
ΕΛΧΑ
+2,05%
1.892
ΕΝΤΕΡ
0,00%
8
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.128
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
+1,97%
1.295
ΕΤΕ
+1,37%
8.414
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.37
ΕΥΔΑΠ
-0,34%
5.78
ΕΥΡΩΒ
+2,33%
2.24
ΕΧΑΕ
+1,15%
4.82
ΙΑΤΡ
0,00%
1.74
ΙΚΤΙΝ
+1,95%
0.419
ΙΛΥΔΑ
+0,58%
1.73
ΙΝΚΑΤ
-0,10%
4.99
ΙΝΛΙΦ
+1,18%
5.14
ΙΝΛΟΤ
+0,80%
1.26
ΙΝΤΕΚ
+1,68%
6.07
ΙΝΤΕΡΚΟ
+2,48%
2.48
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.26
ΙΝΤΚΑ
0,00%
3.41
ΚΑΡΕΛ
-2,31%
338
ΚΕΚΡ
-5,35%
1.505
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.75
ΚΛΜ
-0,33%
1.505
ΚΟΡΔΕ
+2,05%
0.497
ΚΟΥΑΛ
-2,12%
1.198
ΚΟΥΕΣ
+3,50%
5.33
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
-0,44%
11.35
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
-1,71%
1.15
ΛΑΒΙ
-0,67%
0.894
ΛΑΜΔΑ
-0,27%
7.41
ΛΑΜΨΑ
+1,11%
36.6
ΛΑΝΑΚ
-2,06%
0.95
ΛΕΒΚ
0,00%
0.294
ΛΕΒΠ
0,00%
0.276
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.37
ΛΟΥΛΗ
-1,11%
2.67
ΜΑΘΙΟ
-0,23%
0.85
ΜΕΒΑ
0,00%
4
ΜΕΝΤΙ
+1,14%
2.67
ΜΕΡΚΟ
0,00%
45.2
ΜΙΓ
-1,06%
3.73
ΜΙΝ
-6,35%
0.59
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+2,52%
23.58
ΜΟΝΤΑ
+5,71%
3.7
ΜΟΤΟ
+3,50%
2.81
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.675
ΜΠΕΛΑ
-0,55%
25.2
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.5
ΜΠΡΙΚ
+0,77%
1.97
ΜΠΤΚ
0,00%
0.58
ΜΥΤΙΛ
+1,50%
36.5
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.72
ΝΑΥΠ
+1,31%
0.93
ΞΥΛΚ
-0,72%
0.276
ΞΥΛΠ
+3,40%
0.426
ΟΛΘ
-0,47%
21.2
ΟΛΠ
+1,29%
27.55
ΟΛΥΜΠ
+2,38%
2.58
ΟΠΑΠ
+1,27%
16.01
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,11%
0.899
ΟΤΕ
+2,83%
14.55
ΟΤΟΕΛ
+0,86%
11.7
ΠΑΙΡ
0,00%
1.1
ΠΑΠ
-0,42%
2.37
ΠΕΙΡ
+2,28%
3.989
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.86
ΠΛΑΘ
+4,30%
4.245
ΠΛΑΚΡ
+1,35%
15
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
+0,69%
1.168
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.15
ΠΡΟΦ
-0,38%
5.18
ΡΕΒΟΙΛ
+2,37%
1.945
ΣΑΡ
+0,90%
11.18
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
+0,58%
0.345
ΣΙΔΜΑ
+0,90%
1.675
ΣΠΕΙΣ
0,00%
6.9
ΣΠΙ
-0,60%
0.666
ΣΠΥΡ
0,00%
0.145
ΤΕΝΕΡΓ
-0,21%
19.22
ΤΖΚΑ
0,00%
1.5
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.14
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,25%
1.622
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.95
ΦΡΙΓΟ
-3,67%
0.21
ΦΡΛΚ
+3,16%
4.075
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.665

H τεχνολογία κάνει κίνηση… check in σε όλα τα ξενοδοχεία

Η ταξιδιωτική βιομηχανία έχει εδώ και πολλά χρόνια έναν σημαντικό συνεργάτη: την τεχνολογία. Η συγκεκριμένη «επανάσταση», όχι μόνο προσφέρει στα καταλύματα υπερσύγχρονα εργαλεία λειτουργίας, αλλά προφυλάσσει και τους πελάτες από δυσάρεστες εκπλήξεις.

Από το marketing και τις κρατήσεις, την άφιξη, το check in και τις ηλεκτρονικές πληρωμές με κάρτα , έως τις αποστολές προσφορών και την καταγραφή αξιολογήσεων, η τεχνολογία «τοποθετεί» τις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις on line και τις οδηγεί στο σύγχρονο μέλλον.

Ξενοδοχειακές μονάδες και μικρά καταλύματα, μπορούν και προβάλλουν τις εγκαταστάσεις και τις υπηρεσίες τους σε απίστευτα μικρό χρονικό διάστημα και να επικοινωνούν με τους μελλοντικούς τους πελάτες χωρίς καθυστερήσεις και ελλιπή πληροφόρηση, ενώ με ασφάλεια και ευκολία να μπορούν να ολοκληρώσουν μια κράτηση.

Η κάθε μέρα πλέον σε μια reception είναι και… «Α Digital Day»!

A Digital Day at Hotel Office: Reservations, Digital Payments, Marketing»

Αυτός ήταν και ο τίτλος της ημερίδας που πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της Xenia 2023 στο Digi Hotel Stage, το οποίο για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά υποστήριξε η Worldline Greece συμβάλλοντας έμπρακτα στον ψηφιακό μετασχηματισμό του ξενοδοχειακού τομέα και υπογραμμίζοντας τη σημασία της τεχνολογίας στην καθημερινότητα των επαγγελματιών του κλάδου.

Όλες οι νέες τάσεις στην τεχνολογία αλλά και οι διαθέσιμες λύσεις που διευκολύνουν τη λειτουργία ενός ξενοδοχείου συζητήθηκαν και αναλύθηκαν από κορυφαία στελέχη των κλάδων φιλοξενίας, ψηφιακών πληρωμών και marketing.

Ψηφιακή πληρωμή: ευκολία και ασφάλεια

Το σημαντικό θέμα των ψηφιακών πληρωμών παρουσιάστηκε από τον κ. Κωνσταντίνο Αλεξίου, Commercial Director της εταιρείας Worldline Greece. Η Worldline Greece, μια από τις μεγαλύτερες εταιρείες στην Ελλάδα για την αποδοχή και εκκαθάριση πληρωμών με κάρτες, προσφέρει ολοκληρωμένες λύσεις πληρωμών σε όλα τα επίπεδα, είτε με ψηφιακό είτε με φυσικό τρόπο και διαθέτει εξειδικευμένες λύσεις για μικρές και για μεγάλες ξενοδοχειακές μονάδες. Για παράδειγμα, ο ξενοδόχος έχει τη δυνατότητα να μετατρέψει μια android τηλεφωνική ή άλλη συσκευή σε pos τερματικό, αξιοποιώντας την τεχνολογία NFC, κάτι που παρέχεται δωρεάν μέσω του Smart POS app. Με αυτό τον τρόπο, μπορεί και να δεχτεί πληρωμές με κάρτες Visa και Mastercard, με τεχνολογία contactless, καθώς επίσης και απ’ όλα τα ψηφιακά πορτοφόλια, όπως το Apple Pay, το Google Pay, το Samsung Pay, το Garming Pay. Ακόμα και στην περίπτωση που το check-in/out γίνεται εντελώς αυτοματοποιημένα, υπάρχει λύση για πληρωμή χωρίς την παρέμβαση κάποιου υπαλλήλου με την αξιοποίηση αυτόματων πωλητών.

Τα συστήματα της Worldline Greece παρακολουθούν τις συναλλαγές με δυνατότητα έκδοσης αναφορών και εκδίδουν όλα τα απαραίτητα δικαιολογητικά, ενώ παράλληλα ο επαγγελματίας μπορεί να παρακολουθεί την εξέλιξη των συναλλαγών σε πραγματικό χρόνο. Πρόσφατα ανανεώθηκε η online πλατφόρμα του Live-Pay, η οποία έχει ήδη πάνω από 30.000 εγγεγραμμένους καρτούχους και το ξενοδοχείο ή η μονάδα καταλυμάτων μπορεί εύκολα να εγγραφεί εντελώς δωρεάν & να δεχτεί πληρωμές.

Εδώ να σημειωθεί ότι οι συναλλαγές μέσω των συστημάτων της Worldline Greece, πραγματοποιούνται με υψηλά πρότυπα ασφαλείας.

Η επιτυχημένη digital «διαδρομή» από το marketing έως την κράτηση

Το ψηφιακό marketing είναι το απαραίτητο εργαλείο προώθησης των ξενοδοχειακών μονάδων. Ο σωστός χειρισμός των απίστευτων δυνατοτήτων του, μπορεί να φέρει ένα κατάλυμα στις πρώτες θέσεις των αναζητήσεων και πολύ κοντά στην 100% πληρότητα.

Ένα εξαιρετικό παράδειγμα digital marketing, είναι και αυτό της Brown Hotels Ελλάδας.

Η κα Δήμητρα Αρίδα, VP Marketing & Sales της επιτυχημένης ξενοδοχειακής αλυσίδας, εξήγησε πώς η 360ο στρατηγική marketing που ακολούθησε η Brown Hotels, την οδήγησε σε υψηλές θέσεις αναζήτησης. Συγκεκριμένα με την αξιοποίηση του κατάλληλου περιεχόμενου και τη σωστή ξεχωριστή digital στρατηγική της κάθε καμπάνιας σε google και metasearch, η Brown Hotels έφτασε να είναι το 4ο πιο αναγνωρίσιμο ξενοδοχειακό brand name στην Ελλάδα, μετά την Hilton, την Marriott και την Grecotel.

Παράλληλα, το τμήμα marketing του ξενοδοχειακού brand, προσαρμόζει κατάλληλα τις καμπάνιες του, αξιοποιώντας τα δεδομένα από προφίλ πελατών που αποκωδικοποιούνται μέσω των online κρατήσεων. Όλη αυτή η digital διαδρομή, οδήγησε και οδηγεί σε υψηλό αριθμό κρατήσεων και επισκεπτών.

Στην τουριστική έκθεση Xenia 2023, παρουσιάστηκαν επίσης δύο ακόμα σημαντικά εργαλεία ξενοδοχειακών συναλλαγών από τον κ. Γιώργο Ζιώγκα, συνεργάτη της εξειδικευμένης εταιρείας κατασκευής ιστοσελίδων, Global Minds.

Συγκεκριμένα τα PMS (Property Management Systems) και τα συστήματα Channel Manager, διευκολύνουν τη διαδικασία της κράτησης για τον ξενοδόχο ενώ διασφαλίζουν στον επισκέπτη ότι η κράτησή του έχει πραγματοποιηθεί σωστά. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να αποφεύγονται λάθη που εκθέτουν την επιχείρηση και δυσαρεστούν τον πελάτη.

Επιπλέον, μέσα από το website του το ξενοδοχείο μπορεί να προσφέρει τη δυνατότητα στους επισκέπτες τους να επιλέγουν και να κλείνουν υπηρεσίες όπως γεύματα, θεραπείες spa, ενοικίαση αίθουσας κ.α. Οι συγκεκριμένες δυνατότητες βοηθούν στην αύξηση booking και -φυσικά- εσόδων.

Η tech-δύναμη στα χέρια κάθε ξενοδόχου

Όλες οι παραπάνω πολύτιμες συζητήσεις έδωσαν μια νέα διάσταση στις δυνατότητες της τεχνολογίας και μέσα από τις παρουσιάσεις επιτυχημένων εμπειριών και προϊόντων, δόθηκαν ιδέες και πληροφορίες για την ενδυνάμωση της οικονομικής ναυαρχίδας της χώρας μας, τον τουρισμό.

Σήμερα υπάρχουν όλες οι σύγχρονες μέθοδοι για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών και την οργάνωση/ διεκπεραίωση των data σε ό,τι αφορά κρατήσεις, check in/out, πληρωμές και εκκαθάριση αυτών και φυσικά για το πρώτο βήμα, την προβολή της ξενοδοχειακής επιχείρησης.

Η τεχνολογία είναι και θα είναι ο συνεργάτης που χρειάζεται κάθε ξενοδόχος… αρκεί να επιλέξει τις λύσεις αλλά και τα κατάλληλα προγράμματα και εργαλεία που ταιριάζουν στη δική του επιχείρηση.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!