THEPOWERGAME
Στόχος να γίνει η Ελλάδα ηγέτης στον τομέα της υδατοκαλλιέργειας, με την ψηφιακή μετάβαση και την ενίσχυση των επενδύσεων στην καινοτομία, τόνισε η υφυπουργός Ανάπτυξης, Άννα Μάνη μιλώντας στην ημερίδα της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Μακεδονίας – Θράκης, με θέμα τις οστρακοκαλλιέργειες στη Βόρεια Ελλάδα, στο Πολιτιστικό Κέντρο Ν. Μαλγάρων.
Η υφυπουργός έδωσε έμφαση στην προσπάθεια που καταβάλλεται για την βελτίωση και απλούστευση του επιχειρηματικού περιβάλλοντος αλλά και για την διαφοροποίηση του προϊόντος, σε σχέση με άλλες χώρες και για την, περαιτέρω, βελτίωση της υψηλής ποιότητας που ήδη διαθέτει η υδατοκαλλιέργεια και ως παράδειγμα ανέφερε τα μύδια Πιερίας.
Η ίδια υπογράμμισε, ακόμη, ότι «θέλουμε να κερδίσουμε τον χώρο για ανάπτυξη που υπάρχει στην Ευρώπη, εξασφαλίζοντας μια βιώσιμη ανάπτυξη για τον κλάδο, η οποία θα μετατοπίσει το επίκεντρο από την απλή εκμετάλλευση, στην περιβαλλοντικά, οικονομικά και κοινωνικά υπεύθυνη υδατοκαλλιέργεια».
Συγκεκριμένα, η υφυπουργός, αναφέρει σε ανάρτησή της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης:
«Είχα την τιμή να παραστώ ως κεντρική ομιλήτρια στην πολύ επιτυχημένη ημερίδα της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Μακεδονίας – Θράκης, με θέμα τις οστρακοκαλλιέργειες στη Βόρεια Ελλάδα, στο Πολιτιστικό Κέντρο Ν. Μαλγάρων του Δήμου Δέλτα.
Η ιχθυοκαλλιέργεια και η οστρακοκαλλιέργεια αναδεικνύονται σε δυναμικούς κλάδους με σημαντική συνεισφορά στην ελληνική οικονομία. Η αυξημένη διεθνής ζήτηση για υψηλής ποιότητας οστρακοειδή και ψάρια αποτελεί μια μεγάλη ευκαιρία για τη χώρα μας, που δεν πρέπει να χαθεί.
Ως υπουργείο Ανάπτυξης, στο πλαίσιο της μεγάλης προσπάθειας βελτίωσης και απλούστευσης του επιχειρηματικού περιβάλλοντος, δώσαμε τη δυνατότητα να πραγματοποιείται η αδειοδότηση για τις υδατοκαλλιέργειες με την απλοποιημένη διαδικασία της γνωστοποίησης μέσω της ψηφιακής υποβολής στην πλατφόρμα Notify Business.
Με την ψηφιακή μετάβαση και την ενίσχυση των επενδύσεων στην καινοτομία, στόχος είναι να γίνει η Ελλάδα ηγέτης στον τομέα της υδατοκαλλιέργειας.
Πρέπει να επενδύσουμε στη διαφοροποίηση του προϊόντος, σε σχέση με άλλες χώρες, και στην ακόμη μεγαλύτερη βελτίωση της υψηλής ποιότητας που ήδη διαθέτουμε.
Έχουμε ως οδηγό ένα πραγματικό success story, τα περίφημα μύδια Πιερίας, ένα κορυφαίο εξαγωγικό προϊόν που “κατακτά” τις διεθνείς αγορές.
Θέλουμε να κερδίσουμε τον χώρο για ανάπτυξη που υπάρχει στην Ευρώπη, εξασφαλίζοντας μια βιώσιμη ανάπτυξη για τον κλάδο, η οποία θα μετατοπίσει το επίκεντρο από την απλή εκμετάλλευση, στην περιβαλλοντικά, οικονομικά και κοινωνικά υπεύθυνη υδατοκαλλιέργεια, λαμβάνοντας υπόψη τις επιπτώσεις στο περιβάλλον και την ευημερία των τοπικών κοινοτήτων.
Διότι, ας μην ξεχνάμε, για να είμαστε πραγματικά “πράσινοι”, πρέπει επίσης να σκεφτούμε και το γαλάζιο».