Γ.Δ.
1418.92 +0,85%
ACAG
+1,38%
5.88
CENER
+0,82%
9.88
CNLCAP
0,00%
7.4
DIMAND
0,00%
8.5
NOVAL
-0,92%
2.695
OPTIMA
-0,34%
11.86
TITC
+0,17%
28.7
ΑΑΑΚ
0,00%
6.45
ΑΒΑΞ
+1,00%
1.42
ΑΒΕ
-0,91%
0.438
ΑΔΜΗΕ
-0,22%
2.23
ΑΚΡΙΤ
-1,37%
0.72
ΑΛΜΥ
+0,19%
2.665
ΑΛΦΑ
+1,76%
1.5875
ΑΝΔΡΟ
-1,87%
6.3
ΑΡΑΙΓ
+1,78%
11.46
ΑΣΚΟ
+1,69%
3
ΑΣΤΑΚ
+1,81%
6.76
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
+0,24%
8.5
ΑΤΤ
0,00%
11
ΑΤΤΙΚΑ
+4,58%
2.51
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+2,09%
5.85
ΒΙΟΚΑ
-2,02%
2.43
ΒΙΟΣΚ
+0,78%
1.3
ΒΙΟΤ
-9,48%
0.21
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
-3,20%
2.42
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.47
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,10%
16.58
ΔΑΑ
+0,70%
7.77
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.32
ΔΕΗ
+0,98%
11.29
ΔΟΜΙΚ
0,00%
3.86
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+0,30%
0.329
ΕΒΡΟΦ
+0,68%
1.49
ΕΕΕ
+0,19%
31.56
ΕΚΤΕΡ
-0,95%
4.16
ΕΛΒΕ
+1,00%
5.05
ΕΛΙΝ
+2,68%
2.3
ΕΛΛ
0,00%
13.35
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+2,41%
2.55
ΕΛΠΕ
+0,64%
7.89
ΕΛΣΤΡ
+3,32%
2.18
ΕΛΤΟΝ
+0,47%
1.704
ΕΛΧΑ
-1,51%
1.832
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.95
ΕΠΙΛΚ
-10,00%
0.117
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
+0,79%
1.27
ΕΤΕ
+0,52%
7.738
ΕΥΑΠΣ
+1,62%
3.13
ΕΥΔΑΠ
+0,55%
5.44
ΕΥΡΩΒ
-0,39%
2.062
ΕΧΑΕ
-0,10%
4.84
ΙΑΤΡ
+2,29%
1.565
ΙΚΤΙΝ
-0,42%
0.3585
ΙΛΥΔΑ
+0,87%
1.74
ΙΝΚΑΤ
0,00%
5.04
ΙΝΛΙΦ
-1,05%
4.7
ΙΝΛΟΤ
+2,41%
1.19
ΙΝΤΕΚ
+0,54%
5.55
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.4
ΙΝΤΕΤ
-2,06%
1.19
ΙΝΤΚΑ
+2,17%
3.3
ΚΑΡΕΛ
0,00%
338
ΚΕΚΡ
+0,37%
1.37
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.82
ΚΛΜ
-1,86%
1.58
ΚΟΡΔΕ
-0,63%
0.473
ΚΟΥΑΛ
+0,16%
1.232
ΚΟΥΕΣ
-0,57%
5.23
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
+0,44%
11.3
ΚΤΗΛΑ
-2,78%
1.75
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.12
ΛΑΒΙ
-0,70%
0.856
ΛΑΜΔΑ
+0,15%
6.75
ΛΑΜΨΑ
-0,56%
35.8
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.92
ΛΕΒΚ
0,00%
0.296
ΛΕΒΠ
+2,14%
0.286
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.39
ΛΟΥΛΗ
-2,23%
2.63
ΜΑΘΙΟ
-1,48%
0.8
ΜΕΒΑ
+2,30%
4.01
ΜΕΝΤΙ
-0,74%
2.68
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40.8
ΜΙΓ
-0,55%
3.6
ΜΙΝ
-1,52%
0.65
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,52%
23.18
ΜΟΝΤΑ
+2,90%
3.19
ΜΟΤΟ
+1,11%
2.735
ΜΟΥΖΚ
-2,90%
0.67
ΜΠΕΛΑ
+1,57%
27.14
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,29%
3.42
ΜΠΡΙΚ
+1,35%
1.875
ΜΠΤΚ
0,00%
0.58
ΜΥΤΙΛ
+1,75%
36.08
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.64
ΝΑΥΠ
+1,08%
0.94
ΞΥΛΚ
-0,38%
0.259
ΞΥΛΠ
+7,36%
0.496
ΟΛΘ
+0,49%
20.6
ΟΛΠ
+0,79%
25.5
ΟΛΥΜΠ
-1,61%
2.44
ΟΠΑΠ
+0,95%
14.81
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,11%
0.903
ΟΤΕ
+1,77%
13.8
ΟΤΟΕΛ
-0,53%
11.34
ΠΑΙΡ
-1,40%
1.06
ΠΑΠ
+2,04%
2.5
ΠΕΙΡ
+0,85%
3.548
ΠΕΤΡΟ
+0,73%
8.24
ΠΛΑΘ
+0,13%
3.82
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.9
ΠΡΔ
0,00%
0.26
ΠΡΕΜΙΑ
+1,25%
1.136
ΠΡΟΝΤΕΑ
-9,87%
6.85
ΠΡΟΦ
+1,76%
4.615
ΡΕΒΟΙΛ
+2,50%
2.05
ΣΑΡ
-0,18%
11.18
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.034
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.339
ΣΙΔΜΑ
-0,32%
1.55
ΣΠΕΙΣ
-0,92%
6.48
ΣΠΙ
+3,50%
0.65
ΣΠΥΡ
0,00%
0.155
ΤΕΝΕΡΓ
+0,41%
19.59
ΤΖΚΑ
-1,80%
1.365
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.14
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,50%
1.62
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.05
ΦΡΙΓΟ
-5,88%
0.224
ΦΡΛΚ
+0,52%
3.89
ΧΑΙΔΕ
+0,76%
0.665

Uber: Ανοίγει την πλατφόρμα στα μαύρα ταξί του Λονδίνου

Η Uber θα ανοίξει την πλατφόρμα της στα εμβληματικά μαύρα ταξί του Λονδίνου το επόμενο έτος, δήλωσε την Τετάρτη η εταιρεία παροχής υπηρεσιών μεταφοράς, προσπαθώντας να κερδίσει τα ταξί της βρετανικής πρωτεύουσας μετά από μια δεκαετία εντάσεων.

Οι οδηγοί μαύρων ταξί του Λονδίνου – οι οποίοι πρέπει να περάσουν ένα τεστ που ονομάζεται «The Knowledge» και απαιτεί να απομνημονεύσουν χιλιάδες διαδρομές εντός της πόλης – βρίσκονται εδώ και καιρό σε αντιπαράθεση με την Uber, υποστηρίζοντας ότι απειλεί τα προς το ζην.

Η νέα υπηρεσία που προσφέρει η Uber, η οποία θα αναπτυχθεί στις αρχές του 2024, θα επιτρέπει στους οδηγούς των μαύρων ταξί να εγγράφονται στην εφαρμογή για να πραγματοποιούν κλεισμένες διαδρομές. Ο αμερικανικός κολοσσός τους προσφέρει συμφωνία χωρίς προμήθεια για τους πρώτους έξι μήνες.

Ωστόσο, μια ομάδα που εκπροσωπεί την πλειοψηφία των οδηγών μαύρων ταξί απέρριψε την προσφορά, λέγοντας ότι δεν υπάρχει ζήτηση από τα μέλη της.

«Δεν μας ενδιαφέρει να αμαυρώσουμε το όνομα του εμβληματικού, παγκοσμίου φήμης κλάδου των μαύρων ταξί του Λονδίνου, ευθυγραμμίζοντάς το με την Uber, το κακό ιστορικό ασφαλείας της και ό,τι άλλο συνεπάγεται», δήλωσε ο Steve McNamara, γενικός γραμματέας της Ένωσης Αδειούχων Οδηγών Ταξί (LTDA).

Τα μαύρα ταξί, γνωστά και ως Hackney carriages, είναι τα μόνα οχήματα του Λονδίνου που μπορούν να παραλαμβάνουν επιβάτες από το δρόμο ή τις πιάτσες ταξί στην πόλη. Μπορούν επίσης να γίνουν κρατήσεις μέσω άλλων εφαρμογών.

Στο Λονδίνο, μια από τις πέντε μεγαλύτερες αγορές της Uber, η εταιρεία θέλει οι οδηγοί ταξί να ενταχθούν στην υπηρεσία της, όπως έχουν ήδη κάνει στο Παρίσι, τη Νέα Υόρκη και τη Ρώμη. Λέει ότι τόσο οι επιβάτες όσο και οι οδηγοί ταξί επωφελούνται όταν οι τελευταίοι συνεργάζονται με την Uber.

Η διαμάχη της Uber με τους «ταξιτζήδες» του Λονδίνου

Εάν οι «ταξιτζήδες» του Λονδίνου αποδεχθούν την προσφορά να ενταχθούν στην πλατφόρμα σε σημαντικό αριθμό, αυτό θα αποτελέσει ένα τεράστιο ξεπάγωμα στις σχέσεις.

Η διαμάχη τους ήταν στο αποκορύφωμά της το 2014, όταν οι οδηγοί ταξί έκλεισαν τους δρόμους για να διαμαρτυρηθούν κατά της Uber, αλλά έκτοτε συνεχίζουν να εκφράζουν την αντίθεσή τους στην υπηρεσία.

Ένας οδηγός, ο Hameed Hameedi, δήλωσε ότι είναι μέσα στο πρόγραμμα, αποτελώντας τον πρώτο ταξιτζή του Λονδίνου που εγγράφεται. Είπε ότι θα μπορούσε να αποτελέσει «τεράστιο πλεονέκτημα» για το επάγγελμα.

«Τελικά, περισσότεροι επιβάτες που κλείνουν ταξίδια σημαίνει περισσότερα μετρητά για τους ταξιτζήδες», είπε.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!