Γ.Δ.
1482.43 +1,23%
ACAG
+0,51%
5.86
CENER
+0,94%
9.7
CNLCAP
-3,42%
7.05
DIMAND
-2,09%
8.89
NOVAL
+0,36%
2.77
OPTIMA
+1,17%
12.1
TITC
-0,16%
30.75
ΑΑΑΚ
0,00%
5.85
ΑΒΑΞ
+3,10%
1.464
ΑΒΕ
0,00%
0.457
ΑΔΜΗΕ
-0,88%
2.255
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.945
ΑΛΜΥ
+3,19%
3.07
ΑΛΦΑ
+2,65%
1.7225
ΑΝΔΡΟ
+0,30%
6.62
ΑΡΑΙΓ
+0,59%
11.89
ΑΣΚΟ
+0,36%
2.79
ΑΣΤΑΚ
-4,68%
6.92
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
+0,47%
8.64
ΑΤΤ
-25,41%
9.1
ΑΤΤΙΚΑ
-1,17%
2.54
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+1,87%
5.98
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.37
ΒΙΟΣΚ
+4,92%
1.385
ΒΙΟΤ
0,00%
0.24
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.36
ΓΕΒΚΑ
-0,31%
1.63
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,44%
18.1
ΔΑΑ
+0,60%
7.998
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.06
ΔΕΗ
-0,35%
11.5
ΔΟΜΙΚ
+7,37%
3.64
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+0,31%
0.321
ΕΒΡΟΦ
+0,65%
1.55
ΕΕΕ
+1,65%
33.22
ΕΚΤΕΡ
+5,62%
4.32
ΕΛΒΕ
0,00%
5.5
ΕΛΙΝ
+4,65%
2.25
ΕΛΛ
+0,36%
13.95
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,48%
2.09
ΕΛΠΕ
+1,33%
7.62
ΕΛΣΤΡ
-1,75%
2.25
ΕΛΤΟΝ
-1,02%
1.752
ΕΛΧΑ
+2,05%
1.892
ΕΝΤΕΡ
0,00%
8
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.128
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
+1,97%
1.295
ΕΤΕ
+1,37%
8.414
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.37
ΕΥΔΑΠ
-0,34%
5.78
ΕΥΡΩΒ
+2,33%
2.24
ΕΧΑΕ
+1,15%
4.82
ΙΑΤΡ
0,00%
1.74
ΙΚΤΙΝ
+1,95%
0.419
ΙΛΥΔΑ
+0,58%
1.73
ΙΝΚΑΤ
-0,10%
4.99
ΙΝΛΙΦ
+1,18%
5.14
ΙΝΛΟΤ
+0,80%
1.26
ΙΝΤΕΚ
+1,68%
6.07
ΙΝΤΕΡΚΟ
+2,48%
2.48
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.26
ΙΝΤΚΑ
0,00%
3.41
ΚΑΡΕΛ
-2,31%
338
ΚΕΚΡ
-5,35%
1.505
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.75
ΚΛΜ
-0,33%
1.505
ΚΟΡΔΕ
+2,05%
0.497
ΚΟΥΑΛ
-2,12%
1.198
ΚΟΥΕΣ
+3,50%
5.33
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
-0,44%
11.35
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
-1,71%
1.15
ΛΑΒΙ
-0,67%
0.894
ΛΑΜΔΑ
-0,27%
7.41
ΛΑΜΨΑ
+1,11%
36.6
ΛΑΝΑΚ
-2,06%
0.95
ΛΕΒΚ
0,00%
0.294
ΛΕΒΠ
0,00%
0.276
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.37
ΛΟΥΛΗ
-1,11%
2.67
ΜΑΘΙΟ
-0,23%
0.85
ΜΕΒΑ
0,00%
4
ΜΕΝΤΙ
+1,14%
2.67
ΜΕΡΚΟ
0,00%
45.2
ΜΙΓ
-1,06%
3.73
ΜΙΝ
-6,35%
0.59
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+2,52%
23.58
ΜΟΝΤΑ
+5,71%
3.7
ΜΟΤΟ
+3,50%
2.81
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.675
ΜΠΕΛΑ
-0,55%
25.2
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.5
ΜΠΡΙΚ
+0,77%
1.97
ΜΠΤΚ
0,00%
0.58
ΜΥΤΙΛ
+1,50%
36.5
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.72
ΝΑΥΠ
+1,31%
0.93
ΞΥΛΚ
-0,72%
0.276
ΞΥΛΠ
+3,40%
0.426
ΟΛΘ
-0,47%
21.2
ΟΛΠ
+1,29%
27.55
ΟΛΥΜΠ
+2,38%
2.58
ΟΠΑΠ
+1,27%
16.01
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,11%
0.899
ΟΤΕ
+2,83%
14.55
ΟΤΟΕΛ
+0,86%
11.7
ΠΑΙΡ
0,00%
1.1
ΠΑΠ
-0,42%
2.37
ΠΕΙΡ
+2,28%
3.989
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.86
ΠΛΑΘ
+4,30%
4.245
ΠΛΑΚΡ
+1,35%
15
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
+0,69%
1.168
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.15
ΠΡΟΦ
-0,38%
5.18
ΡΕΒΟΙΛ
+2,37%
1.945
ΣΑΡ
+0,90%
11.18
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
+0,58%
0.345
ΣΙΔΜΑ
+0,90%
1.675
ΣΠΕΙΣ
0,00%
6.9
ΣΠΙ
-0,60%
0.666
ΣΠΥΡ
0,00%
0.145
ΤΕΝΕΡΓ
-0,21%
19.22
ΤΖΚΑ
0,00%
1.5
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.14
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,25%
1.622
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.95
ΦΡΙΓΟ
-3,67%
0.21
ΦΡΛΚ
+3,16%
4.075
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.665

Huawei: Στα 35 δισ. η αποτίμηση της νέας εταιρείας smart cars

Η νέα εταιρεία λογισμικού και εξαρτημάτων για έξυπνα αυτοκίνητα της Huawei Technologies θα αποτιμηθεί έως και 250 δισεκατομμύρια γιουάν (34,67 δισεκατομμύρια δολάρια) μετά την πώληση μεριδίων σε επενδυτές, συμπεριλαμβανομένης της Changan Auto, αναφέρει το Reuters, που επικαλείται τρεις πηγές.

Η κινεζική εταιρεία δήλωσε την Κυριακή ότι θα αποσχίσει την τετραετή επιχειρηματική μονάδα Intelligent Automotive Solution (IAS) – η οποία είχε ως στόχο να γίνει το αντίστοιχο της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας Bosch της εποχής των έξυπνων ηλεκτρικών οχημάτων (EV) – σε μια νέα εταιρεία που θα λάβει τις βασικές τεχνολογίες και τους πόρους της μονάδας.

Ο κύριος εταίρος της Chongqing Changan Automobile και τα σχετικά μέρη θα κατέχουν έως και το 40% της νέας εταιρείας, όπως προκύπτει από ανακοίνωση της Changan Auto. Ούτε η Changan Auto ούτε η Huawei αποκάλυψαν οικονομικές λεπτομέρειες.

Η Changan Auto και η τελική μητρική της, η κρατική China Ordnance Equipment Group – επίσης γνωστή ως China South Industries Group – εξετάζουν το ενδεχόμενο να αποκτήσουν περίπου το 35% και το 5% αντίστοιχα της νέας εταιρείας, η οποία θα μπορούσε να αποτιμηθεί στα 200 έως 250 δισεκατομμύρια γουάν, είπαν δύο από τους ανθρώπους.

Οι δυνητικοί μέτοχοι μειοψηφίας περιλαμβάνουν τις κρατικές αυτοκινητοβιομηχανίες FAW Group και Dongfeng Motor Group οι οποίες βρίσκονται επίσης σε προχωρημένες συνομιλίες με τη Huawei για την απόκτηση έως και 5% η καθεμία, δήλωσαν οι τρεις άνθρωποι.

Η Huawei μοναδικός μέτοχος της νέας εταιρείας με ποσοστό έως 50%

Η Huawei πιθανότατα θα παραμείνει ο μοναδικός μεγαλύτερος μέτοχος με 40% έως 50% για τουλάχιστον τα επόμενα δύο έως τρία χρόνια, δήλωσαν δύο από τους ανθρώπους.

Οι λεπτομέρειες της συμφωνίας – κυρίως η κατανομή της ιδιοκτησίας και η αποτίμηση – δεν έχουν οριστικοποιηθεί και μπορούν να αλλάξουν, δήλωσαν οι τρεις άνθρωποι. Η συναλλαγή θα υπόκειται επίσης στην έγκριση των ρυθμιστικών αρχών, δήλωσε ένας από τους ανθρώπους καθώς και ένα τέταρτο άτομο με γνώση του θέματος.

Η Changan Auto παρέπεμψε το Reuters στην κυριακάτικη ανακοίνωσή της και αρνήθηκε να σχολιάσει περαιτέρω.

Σε προχωρημένες συνομιλίες για την πώληση μέρους της νέας εταιρείας

Η Huawei επιβεβαίωσε ότι βρίσκεται σε προχωρημένες συνομιλίες για την πώληση μέρους της νέας της εταιρείας έξυπνων αυτοκινήτων σε διάφορους επενδυτές, συμπεριλαμβανομένης της Chongqing Changan Automobile, αλλά δεν σχολίασε την αποτίμηση.

Πρόσθεσε ότι ήθελε να μεταφέρει τεχνολογίες και πόρους σε μια νέα εταιρεία για να συνεργαστεί με εταίρους για την προώθηση της καινοτομίας στην τεχνολογία έξυπνων αυτοκινήτων και την προώθηση της ανάπτυξης της αυτοκινητοβιομηχανίας.

Η απόσχιση είναι σπάνια για τη Huawei, οι επιχειρήσεις της οποίας, συμπεριλαμβανομένων των τηλεπικοινωνιών και των καταναλωτικών ηλεκτρονικών, ανήκουν στον ιδρυτή Ren Zhengfei και σε σχεδόν 100.000 εργαζόμενους που κατέχουν μετοχές από την ίδρυση της εταιρείας το 1987. Το 2020, ένα χρόνο μετά την επιβολή κυρώσεων από τις ΗΠΑ για λόγους ασφαλείας, πούλησε την οικονομική μάρκα smartphone Honor για να κρατήσει ζωντανή τη μάρκα.

Τρεις από τους ανθρώπους δήλωσαν ότι ένας λόγος για τη σχεδιαζόμενη πώληση είναι ότι η Huawei έχει αγωνιστεί να αναπτύξει την επιχείρηση έξυπνων αυτοκινήτων και πρέπει να ανακτήσει κεφάλαια για να καλύψει τις δαπάνες έρευνας και ανάπτυξης (Ε&Α).

Τα ανώτερα στελέχη της Huawei, συμπεριλαμβανομένου του Ren, είχαν αρχικά εναποθέσει μεγάλες ελπίδες στη μονάδα να αποτελέσει νέο μοχλό ανάπτυξης, δήλωσαν οι άνθρωποι.

Έχει επενδύσει 3 δισεκατομμύρια δολάρια στη μονάδα από την ίδρυσή της και έχει αυξήσει την ομάδα Ε&Α σε 7.000 άτομα, έδειξε η ετήσια έκθεση της εταιρείας για το 2022.

Όμως ήταν η μόνη μονάδα που έχανε χρήματα μεταξύ των έξι κύριων μονάδων της Huawei και απέφερε έσοδα ύψους ενός δισεκατομμυρίου γιουάν το πρώτο εξάμηνο του 2023, ένα κλάσμα του συνόλου των 310,9 δισεκατομμυρίων γιουάν της εταιρείας, δήλωσε η Huawei τον Αύγουστο.

Η Huawei έχει συνεργασίες με άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες, συμπεριλαμβανομένων των Seres Group και Jianghuai Automobile, καθώς και με την Changan Auto που περιλαμβάνει τις μάρκες EV Avatr και Deepal.

Η νέα εταιρεία – η οποία, όπως δήλωσε η Huawei, θα ασχοληθεί με την Ε&Α, την παραγωγή, τις πωλήσεις και την εξυπηρέτηση ευφυών συστημάτων και εξαρτημάτων αυτοκινήτων – θα απορροφήσει επίσης τα άλλα περιουσιακά στοιχεία και τους πόρους του ομίλου που σχετίζονται με την αυτοκινητοβιομηχανία εκτός της επιχειρηματικής μονάδας IAS, δήλωσε ένας από τους τρεις ανθρώπους.

Η Huawei εξετάζει το ενδεχόμενο να εγκαταστήσει την έδρα της νέας επιχείρησης στο Chongqing, έναν εκτεταμένο νοτιοδυτικό δήμο όπου εδρεύει η Changan, δήλωσαν δύο από τα άτομα. Η μονάδα έχει επί του παρόντος την έδρα της στη Σαγκάη.

Η προτεινόμενη συμφωνία θα εξομαλύνει επίσης το δρόμο για την εισαγωγή της επιχείρησης στο χρηματιστήριο, όπως είχε προγραμματίσει η Huawei, δήλωσαν δύο από τα άτομα.

Ο Richard Yu, επικεφαλής της καταναλωτικής επιχείρησης της Huawei και ο οποίος έχει επιβλέψει τη μονάδα έξυπνων αυτοκινήτων για χρόνια, είναι απίθανο να ηγηθεί της νέας επιχείρησης, δήλωσε ένας από τους ανθρώπους χωρίς να διευκρινίσει.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!