Γ.Δ.
1432.6 -0,24%
ACAG
-0,84%
5.9
CENER
-0,10%
9.92
CNLCAP
0,00%
6.9
DIMAND
+0,10%
9.88
NOVAL
0,00%
2.71
OPTIMA
-0,50%
12.02
TITC
-0,90%
32.95
ΑΑΑΚ
0,00%
5.5
ΑΒΑΞ
-1,87%
1.366
ΑΒΕ
0,00%
0.451
ΑΔΜΗΕ
+0,24%
2.125
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.81
ΑΛΜΥ
+0,52%
2.88
ΑΛΦΑ
-0,31%
1.589
ΑΝΔΡΟ
-0,92%
6.44
ΑΡΑΙΓ
-0,63%
10.98
ΑΣΚΟ
+0,36%
2.79
ΑΣΤΑΚ
-3,38%
7.44
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
-0,47%
8.56
ΑΤΤ
-1,92%
8.16
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.47
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+1,01%
6
ΒΙΟΚΑ
+3,00%
2.06
ΒΙΟΣΚ
-1,49%
1.655
ΒΙΟΤ
0,00%
0.238
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
+0,85%
2.36
ΓΕΒΚΑ
+0,93%
1.635
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,11%
17.66
ΔΑΑ
-0,61%
7.8
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.28
ΔΕΗ
+0,26%
11.6
ΔΟΜΙΚ
+0,15%
3.395
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+0,92%
0.329
ΕΒΡΟΦ
+0,31%
1.595
ΕΕΕ
+0,69%
32.02
ΕΚΤΕΡ
-2,04%
1.92
ΕΛΒΕ
0,00%
5.6
ΕΛΙΝ
-0,91%
2.18
ΕΛΛ
+1,09%
13.85
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-1,43%
2.07
ΕΛΠΕ
-0,56%
7.1
ΕΛΣΤΡ
-1,81%
2.17
ΕΛΤΟΝ
+1,29%
1.724
ΕΛΧΑ
+0,44%
1.834
ΕΝΤΕΡ
0,00%
8
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.12
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
-1,20%
1.24
ΕΤΕ
-0,42%
8.118
ΕΥΑΠΣ
-2,15%
3.18
ΕΥΔΑΠ
-2,48%
5.51
ΕΥΡΩΒ
-0,62%
2.077
ΕΧΑΕ
-0,75%
4.625
ΙΑΤΡ
-1,23%
1.6
ΙΚΤΙΝ
-1,17%
0.3795
ΙΛΥΔΑ
-0,58%
1.71
ΙΝΚΑΤ
-0,19%
5.17
ΙΝΛΙΦ
-0,61%
4.86
ΙΝΛΟΤ
+1,77%
1.148
ΙΝΤΕΚ
-0,85%
5.8
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.44
ΙΝΤΕΤ
-1,20%
1.235
ΙΝΤΚΑ
-0,80%
3.115
ΚΑΡΕΛ
0,00%
340
ΚΕΚΡ
-1,34%
1.47
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.6
ΚΛΜ
-1,65%
1.49
ΚΟΡΔΕ
+0,22%
0.457
ΚΟΥΑΛ
-1,17%
1.18
ΚΟΥΕΣ
-0,38%
5.25
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
+1,23%
12.3
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.75
ΚΥΡΙΟ
-3,06%
1.11
ΛΑΒΙ
+0,59%
0.854
ΛΑΜΔΑ
-0,98%
7.07
ΛΑΜΨΑ
0,00%
39
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.94
ΛΕΒΚ
0,00%
0.278
ΛΕΒΠ
0,00%
0.262
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
-0,69%
1.44
ΛΟΥΛΗ
-1,12%
2.64
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.704
ΜΕΒΑ
-4,57%
3.76
ΜΕΝΤΙ
-1,24%
2.39
ΜΕΡΚΟ
0,00%
46.6
ΜΙΓ
0,00%
3.45
ΜΙΝ
+4,17%
0.625
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-2,58%
21.14
ΜΟΝΤΑ
+1,55%
3.92
ΜΟΤΟ
+0,96%
2.63
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.605
ΜΠΕΛΑ
-0,88%
22.6
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,28%
3.55
ΜΠΡΙΚ
0,00%
1.97
ΜΠΤΚ
0,00%
0.68
ΜΥΤΙΛ
+1,34%
34.9
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.76
ΝΑΥΠ
0,00%
0.85
ΞΥΛΚ
+1,51%
0.269
ΞΥΛΠ
-3,66%
0.368
ΟΛΘ
+0,97%
20.9
ΟΛΠ
+1,34%
26.4
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.39
ΟΠΑΠ
-0,25%
16.15
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.845
ΟΤΕ
-2,14%
14.62
ΟΤΟΕΛ
-1,96%
11
ΠΑΙΡ
-1,94%
1.01
ΠΑΠ
-0,41%
2.42
ΠΕΙΡ
+1,88%
3.894
ΠΕΡΦ
0,00%
6.7
ΠΕΤΡΟ
+1,00%
8.1
ΠΛΑΘ
-0,25%
3.97
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.7
ΠΡΔ
0,00%
0.228
ΠΡΕΜΙΑ
+0,32%
1.24
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.15
ΠΡΟΦ
-1,51%
4.58
ΡΕΒΟΙΛ
+5,22%
1.915
ΣΑΡ
-0,78%
10.12
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
+1,52%
0.335
ΣΙΔΜΑ
+0,30%
1.645
ΣΠΕΙΣ
0,00%
6.52
ΣΠΙ
-1,52%
0.65
ΣΠΥΡ
0,00%
0.132
ΤΕΝΕΡΓ
+0,10%
19.16
ΤΖΚΑ
0,00%
1.345
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.2
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,12%
1.636
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.9
ΦΡΙΓΟ
-2,75%
0.212
ΦΡΛΚ
+1,74%
3.81
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.64

Toyota: Πωλεί μετοχές της Denso αξίας 4,7 δισ.

Η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία Toyota Motor και δύο θυγατρικές εταιρείες σχεδιάζουν την πώληση περίπου το 10% της εταιρείας κατασκευής εξαρτημάτων Denso μέχρι το τέλος του έτους, ένα μερίδιο που πιθανότατα αξίζει περίπου 4,7 δισεκατομμύρια δολάρια, σύμφωνα με πηγές που επικαλείται το Reuters.

Η πώληση των μετοχών της Denso θα σηματοδοτούσε το τελευταίο βήμα της κορυφαίας σε πωλήσεις αυτοκινητοβιομηχανίας στον κόσμο για την εξαργύρωση των συμμετοχών σε εταιρείες του ομίλου, καθώς αυξάνει την παραγωγή πλήρως ηλεκτρικών οχημάτων, ένα εγχείρημα έντασης κεφαλαίου που απαιτεί χρηματοδότηση για έρευνα και ανάπτυξη καθώς και αναμόρφωση των εργοστασιακών χώρων.

Η Toyota, η Toyota Industries και η Aisin θα πουλήσουν μετοχές της Denso συνολικής αξίας περίπου 700 δισεκατομμυρίων γιεν (4,7 δισεκατομμυρίων δολαρίων) σε τρέχουσες τιμές αγοράς, δήλωσαν δύο πηγές.

Το μερίδιο της Toyota Motor στην πώληση θα αντιπροσωπεύει λιγότερο από το μισό του περίπου 10%, με την Toyota Industries και την Aisin να αποτελούν το υπόλοιπο, πρόσθεσαν οι πηγές. Η Denso, βασικός προμηθευτής της Toyota, είναι ο δεύτερος μεγαλύτερος κατασκευαστής εξαρτημάτων αυτοκινήτων στον κόσμο.

Η Denso σχεδιάζει επίσης να αγοράσει κάποιες από τις δικές της μετοχές στην ανοικτή αγορά για να αντισταθμίσει το πιθανό πλήγμα στην τιμή της μετοχής της, σύμφωνα με τις πηγές, οι οποίες αρνήθηκαν να κατονομαστούν.

Σε ανακοίνωσή της, η Denso ανέφερε ότι εξετάζει την πώληση μετοχών, την επαναγορά και άλλα κεφαλαιακά μέτρα, αλλά ότι δεν έχει αποφασιστεί ακόμη τίποτα. Εκπρόσωπος της Toyota δήλωσε ότι η εταιρεία δεν είναι σε θέση να σχολιάσει την Denso, ενώ εκπρόσωπος της Toyota Industries δήλωσε ότι δεν έχει αποφασιστεί τίποτα. Εκπρόσωπος της Aisin αρνήθηκε να σχολιάσει.

Οι ιαπωνικές εταιρείες παραδοσιακά έπαιρναν μερίδια στις θυγατρικές του ομίλου τους ή στους επιχειρηματικούς εταίρους τους, μια πρακτική γνωστή ως διασταυρούμενη συμμετοχή, η οποία, σύμφωνα με τους επικριτές, παρεμποδίζει την εταιρική διακυβέρνηση.

Οι εταιρείες έχουν σιγά-σιγά αποσύρει αυτές τις συμμετοχές εδώ και χρόνια, αλλά η τάση απέκτησε δυναμική αφού το Χρηματιστήριο του Τόκιο προέτρεψε πρόσφατα τις εταιρείες να βελτιώσουν τη χρήση του κεφαλαίου τους.

Η Toyota Motor, η οποία κατείχε περίπου το 24,2% της Denso στα τέλη Σεπτεμβρίου, αναμένεται να παραμείνει ο κύριος μέτοχος.

Οι αγοραστές των μετοχών αναμένεται να είναι σε μεγάλο βαθμό εγχώριοι επενδυτές και η τιμή δεν έχει ακόμη καθοριστεί, ανέφεραν οι πηγές.

Η Toyota τον Ιούλιο δήλωσε ότι θα πουλήσει μερίδιο αξίας περίπου 250 δισεκατομμυρίων γεν στην εταιρεία τηλεπικοινωνιών KDDI Corp μετά την παρουσίαση ενός σαρωτικού σχεδίου για τη βελτίωση της αυτονομίας οδήγησης και τη μείωση του κόστους των ηλεκτρικών οχημάτων με μπαταρία.

Οι μετοχές της Denso, οι οποίες σημείωναν πτώση σχεδόν 4% πριν από την είδηση, διεύρυναν τις απώλειες μετά την έκθεση του Reuters και υποχώρησαν έως και 6,8% την ημέρα, κλείνοντας 4,9% χαμηλότερα. Οι μετοχές της Toyota έκλεισαν με μικρή μεταβολή, όπως και ο δείκτης αναφοράς Nikkei 225.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!