THEPOWERGAME
Η γνωστή μάρκα ρούχων, Abercrombie & Fitch, δημοσίευσε τα οικονομικά αποτελέσματα του γ’ τριμήνου 2023, στα οποία ξεπέρασε τις εκτιμήσεις, καθώς σημείωσε άλμα 20% στις πωλήσεις της χάρη στην ισχυρή περίοδο αγορών πριν από το άνοιγμα των σχολείων, αλλά και χάρη στην ανάπτυξη τόσο της ομώνυμης μάρκας, όσο και της Hollister.
Η εταιρεία λιανικής ρούχων, η οποία έχει ανακάμψει μετά από χρόνια στασιμότητας, αύξησε επίσης και πάλι το outlook της, συνεχίζοντας να αψηφά τη συνολική επιβράδυνση σε ολόκληρο τον κλάδο της ένδυσης. Βέβαια, οι μετοχές της εταιρείας υποχώρησαν περισσότερο από 5% πριν από το άνοιγμα της Wall Street, ενώ μέχρι το κλείσιμο της Δευτέρας, η μετοχή σημείωνε άνοδο 215% σε επίπεδο έτους.
Τα οικονομικά μεγέθη της Abercrombie & Fitch για το γ’ τρίμηνο
Ακολουθούν οι επιδόσεις της Abercrombie στο τρίτο οικονομικό τρίμηνο σε σύγκριση με αυτό που ανέμενε η Wall Street, βάσει έρευνας αναλυτών από την LSEG:
- Κέρδη ανά μετοχή: 1,83 δολάριο έναντι 1,18 δολαρίου που αναμενόταν,
- Έσοδα: 1,06 δισ. δολάρια έναντι 981 εκατ. δολαρίων που ανέμεναν οι αναλυτές και 880 εκατ. δολαρίων το αντίστοιχο τρίμηνο του 2022,
- Τα καθαρά κέρδη της εταιρείας για το τρίμηνο που έληξε στις 28 Οκτωβρίου ήταν 96,2 εκατ. δολάρια ή 1,83 δολάρια ανά μετοχή, έναντι ζημιών 2,21 εκατ. δολαρίων ή 4 σεντς ανά μετοχή ένα χρόνο νωρίτερα.
Για το εορταστικό τρίμηνο, η Abercrombie αναμένει ότι η αύξηση των καθαρών πωλήσεων θα είναι χαμηλή σε διψήφιο ποσοστό σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος, γεγονός που συνάδει με την αύξηση 11,6% που ανέμεναν οι αναλυτές, σύμφωνα με την LSEG.
Για το σύνολο του έτους, η εταιρεία αναμένει ότι οι καθαρές πωλήσεις θα αυξηθούν μεταξύ 12% και 14%, έναντι προηγούμενων προβλέψεων για αύξηση της τάξης του 10% και παραπάνω από την άνοδο 10,8% που ανέμεναν οι αναλυτές. Η αναμενόμενη αύξηση οφείλεται στη μείωση του κόστους των εμπορευματικών μεταφορών και των πρώτων υλών.
Κατά τη διάρκεια του τριμήνου, η Abercrombie είδε τις πωλήσεις της ομώνυμης μάρκας να αυξάνονται κατά 30% στα 548 εκατ. δολάρια και τα έσοδα της Hollister να αυξάνονται κατά 11% στα 509 εκατ. δολάρια. Οι πωλήσεις των ίδιων καταστημάτων αυξήθηκαν κατά 16% και στις δύο μάρκες.
Όπως δήλωσε η CEO, Fran Horowitz σε δελτίο τύπου «Μπαίνοντας στη σημαντική περίοδο των διακοπών, τα αποτελέσματα του οικονομικού μας έτους 2023 μας δίνουν την πεποίθηση ότι μπορούμε να συνεχίσουμε να προσφέρουμε στους πελάτες μας και να προωθήσουμε την κερδοφόρα ανάπτυξη. Ως εκ τούτου, αυξάνουμε τις προοπτικές μας για το σύνολο του έτους τόσο για την αύξηση των καθαρών πωλήσεων όσο και για το λειτουργικό περιθώριο κέρδους».