THEPOWERGAME
Η ΜΕΒΓΑΛ επιχειρώντας να εναρμονισθεί με τις σημερινές κοινωνικές ανάγκες, ανακοίνωσε μείωση τιμών σε μια σειρά γαλακτοκομικών προϊόντων της, συμμετέχοντας στην πρωτοβουλία «Μόνιμη Μείωση Τιμών».
Η ανακοίνωση της ΜΕΒΓΑΛ
«Η δύναμη των καταναλωτών είναι η δύναμή μας». Mε αυτή την αρχή η ΜΕΒΓΑΛ προχωρά σε μείωση τιμών, προκειμένου να εναρμονισθεί με τις σημερινές κοινωνικές ανάγκες, στηρίζοντας την ελληνική οικογένεια.
Με στόχο την αγοραστική ενδυνάμωση των ανθρώπων που επιλέγουν τα προϊόντα της η εταιρεία συμμετέχει στην πρωτοβουλία του Υπουργείου Ανάπτυξης «Μόνιμη Μείωση τιμών», την οποία εφαρμόζει σε βασικούς κωδικούς αγαπημένων προϊόντων, όπως κεφίρ, φέτα, γιαούρτι Lactose Free 2% και επιδόρπια.
Από το 1950 η ΜΕΒΓΑΛ προσφέρει ποιοτικά γαλακτοκομικά και καινοτόμα τρόφιμα υψηλής διατροφικής αξίας, βασικά συστατικά της υγιεινής διατροφής, τα οποία επιθυμεί να είναι προσιτά στο κοινό και να βρίσκονται καθημερινά σε κάθε ελληνικό σπίτι. Από την οικογένεια της ΜΕΒΓΑΛ στην οικογένειά σας!».
Σκρέκας: Το σχέδιο για μόνιμη μείωση τιμών σε 1.000 προϊόντα
Ξεπέρασε τον αρχικό στόχο της κυβέρνησης, η πρωτοβουλία της «μόνιμης μείωσης τιμής» που ήταν τα 500 προϊόντα, καθώς μέχρι την Τετάρτη (8/11) είχαν ενταχθεί 650 προϊόντα από 53 εταιρείες στο πρόγραμμα, που στόχο έχει τον περιορισμό της ακρίβειας στα σούπερ μάρκετ και την έμπρακτη στήριξη των νοικοκυριών. Ο επόμενος στόχος είναι τα 1.000 προϊόντα που καλύπτουν βασικές ανάγκες ενός νοικοκυριού. Αυτό σημείωσε ο υπουργός Ανάπτυξης, Κώστας Σκρέκας, κατά τη σημερινή επίσκεψή του σε κατάστημα σούπερ μάρκετ στο Γαλάτσι.
Ο υπουργός υπογράμμισε πως έχουν τοποθετηθεί τα καρτελάκια μόνιμης μείωσης τιμής, εξηγώντας ότι είναι εκείνα που υποδηλώνουν πως το αντίστοιχο προϊόν ανήκει στο πρόγραμμα και έχει μειώσει την τιμή του τουλάχιστον 5% και για τουλάχιστον 6 μήνες.
Παράλληλα, ο κ. Σκρέκας πρόσθεσε πως «η μάχη για τη μείωση των τιμών συνεχίζεται σε τρεις άξονες:
- Συνεχείς και εντατικοί έλεγχοι στην αγορά, σε όλα τα στάδια της εφοδιαστικής αλυσίδας για αποτροπή φαινομένων αισχροκέρδειας.
- Πρωτοβουλία «μόνιμης μείωσης τιμής», όπου ζητάμε από τους προμηθευτές να μειώσουν σταθερά και μόνιμα την τιμή των προϊόντων τους.
- Το «καλάθι του νοικοκυριού» που συνεχίζεται και ο καταναλωτής μπορεί να βρει προϊόντα με τις χαμηλότερες τιμές, ώστε να καλύψει τις καθημερινές ανάγκες.