Γ.Δ.
1440.52 0,00%
ACAG
0,00%
5.86
CENER
0,00%
9.96
CNLCAP
0,00%
7.3
DIMAND
0,00%
8.58
NOVAL
0,00%
2.691
OPTIMA
0,00%
11.78
TITC
0,00%
28.85
ΑΑΑΚ
0,00%
6.45
ΑΒΑΞ
0,00%
1.43
ΑΒΕ
0,00%
0.447
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.225
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.95
ΑΛΜΥ
0,00%
2.705
ΑΛΦΑ
0,00%
1.633
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.46
ΑΡΑΙΓ
0,00%
11.73
ΑΣΚΟ
0,00%
3.05
ΑΣΤΑΚ
0,00%
6.9
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.5
ΑΤΤ
0,00%
11.1
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.55
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
0,00%
6.2
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.48
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.285
ΒΙΟΤ
0,00%
0.23
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.4
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.51
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
16.68
ΔΑΑ
0,00%
7.788
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.32
ΔΕΗ
0,00%
11.27
ΔΟΜΙΚ
0,00%
3.89
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.326
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.505
ΕΕΕ
0,00%
32.1
ΕΚΤΕΡ
0,00%
4.24
ΕΛΒΕ
0,00%
5
ΕΛΙΝ
0,00%
2.43
ΕΛΛ
0,00%
13.4
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
2.58
ΕΛΠΕ
0,00%
8.085
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.26
ΕΛΤΟΝ
0,00%
1.72
ΕΛΧΑ
0,00%
1.882
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.94
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.13
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12.02
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.32
ΕΤΕ
0,00%
8.064
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.15
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.64
ΕΥΡΩΒ
0,00%
2.132
ΕΧΑΕ
0,00%
4.715
ΙΑΤΡ
0,00%
1.52
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.3545
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.725
ΙΝΚΑΤ
0,00%
5.02
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.7
ΙΝΛΟΤ
0,00%
1.23
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.81
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.5
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.275
ΙΝΤΚΑ
0,00%
3.41
ΚΑΡΕΛ
0,00%
348
ΚΕΚΡ
0,00%
1.405
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.82
ΚΛΜ
0,00%
1.545
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.48
ΚΟΥΑΛ
0,00%
1.18
ΚΟΥΕΣ
0,00%
5.26
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
0,00%
11.6
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.12
ΛΑΒΙ
0,00%
0.875
ΛΑΜΔΑ
0,00%
7
ΛΑΜΨΑ
0,00%
36
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.97
ΛΕΒΚ
0,00%
0.298
ΛΕΒΠ
0,00%
0.286
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.41
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.67
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.81
ΜΕΒΑ
0,00%
3.97
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.64
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40.8
ΜΙΓ
0,00%
3.62
ΜΙΝ
0,00%
0.655
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
0,00%
23.06
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.4
ΜΟΤΟ
0,00%
2.72
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.675
ΜΠΕΛΑ
0,00%
27
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.45
ΜΠΡΙΚ
0,00%
1.865
ΜΠΤΚ
0,00%
0.58
ΜΥΤΙΛ
0,00%
37.22
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.7
ΝΑΥΠ
0,00%
0.986
ΞΥΛΚ
0,00%
0.264
ΞΥΛΠ
0,00%
0.45
ΟΛΘ
0,00%
20.7
ΟΛΠ
0,00%
25.95
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.55
ΟΠΑΠ
0,00%
15.04
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.892
ΟΤΕ
0,00%
13.56
ΟΤΟΕΛ
0,00%
11.8
ΠΑΙΡ
0,00%
1.16
ΠΑΠ
0,00%
2.46
ΠΕΙΡ
0,00%
3.66
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.76
ΠΛΑΘ
0,00%
3.83
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15
ΠΡΔ
0,00%
0.24
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.186
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.85
ΠΡΟΦ
0,00%
4.94
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.98
ΣΑΡ
0,00%
11.6
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.034
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.344
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.65
ΣΠΕΙΣ
0,00%
6.58
ΣΠΙ
0,00%
0.67
ΣΠΥΡ
0,00%
0.14
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
19.6
ΤΖΚΑ
0,00%
1.535
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.2
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.64
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.05
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.23
ΦΡΛΚ
0,00%
4.01
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.665

Σταϊκούρας: Το 2025 η τηλεδιοίκηση από Αθήνα έως Θεσσαλονίκη

Το 2025 θα παραδοθεί η τηλεδιοίκηση από Αθήνα έως Θεσσαλονίκη είπε ο Χρήστος Σταϊκούρας. Μετά το τέλος του 2024 θα παραδοθεί η σηματοδότηση και η τηλεδιοίκηση από την Αθήνα έως τη Θεσσαλονίκη καθώς λόγω της κακοκαιρίας στη Θεσσαλία καταστράφηκαν ολοσχερώς στα τμήματα που είχαν παραδοθεί, τόνισε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών στα Παραπολιτικά 90,1. Σημείωσε πως θα υπάρξει αποκατάσταση έστω μονής γραμμής για τις εμπορευματικές διαδρομές και θα ακολουθήσουν οι επιβατικές διαδρομές

 Μιλώντας για την εξεταστική επιτροπή για τα Τέμπη στη Βουλή και την περίπτωση διεξαγωγής προανακριτικής επιτροπής δήλωσε: «Με πολύ ξεκάθαρο τρόπο τοποθετήθηκε χθες η Νέα Δημοκρατία στη Βουλή και για τις δύο προτάσεις, του ΣΥΡΙΖΑ και του ΠΑΣΟΚ, λέγοντας επί της ουσίας ότι στερούνται στοιχείων ικανών για να πείσουν περί της ανάγκης σύστασης της προανακριτικής επιτροπής. Με δύο ουσιαστικά επιχειρήματα. Ότι δεν υπάρχουν ενδείξεις για τα αδικήματα, για τα οποία ζητούν τα δύο κόμματα να παραπεμφθούν οι δύο υπουργοί. Και δεύτερον, διότι εμφανίζονται να ζητάνε απόδοση ποινικών ευθυνών ως προς την παράβαση καθήκοντος, χωρίς να γνωρίζει κανείς τα αίτια τα οποία οδήγησαν σε αυτή την καταστροφή, σε αυτό το δυστύχημα.

Αυτοί ήταν οι δύο ουσιώδεις λόγοι, για τους οποίους η Νέα Δημοκρατία τοποθετήθηκε θετικά στη σύσταση εξεταστικής επιτροπής και αρνητικά στις δύο προτάσεις  για σύσταση προανακριτικής επιτροπής».

Για τη διερεύνηση των αιτιών του δυστυχήματος στα Τέμπη ανέφερε: «Εμείς ως υπουργείο, τρέχουμε τις διαδικασίες με πολύ γρήγορους ρυθμούς, στελεχώσαμε τον αρμόδιο φορέα, τον ΕΟΔΑΣΑΑΜ, έγινε αίτημα στον ERA, τον Ευρωπαϊκό Οργανισμό Σιδηροδρόμων από την πλευρά της ελληνικής πολιτείας. Αυτό είχαμε δεσμευθεί να κάνουμε, αυτό ζητούν οι ευρωπαϊκοί φορείς, αυτό θα υλοποιήσουμε εντός του θεσμικού πλαισίου και εντός του χρονικού ορίου».

Όσον αφορά το πόρισμα του Ευρωπαίου εισαγγελέα για την υλοποίηση της σύμβασης για την τηλεδιοίκηση και αν τα χρήματα πήγαν εκεί που έπρεπε απάντησε: «Όλα αυτά θα κριθούν από την εξεταστική επιτροπή. Εγώ όμως επιμένω στην ουσία, ότι η (σύμβαση) 717 δεν είχε ολοκληρωθεί επί ΣΥΡΙΖΑ. Έπρεπε να ολοκληρώσουμε την 717, μέχρι το τέλος Σεπτεμβρίου 2023. Ολοκληρώθηκε. Σηματοδότηση και τηλεδιοίκηση από την Αθήνα μέχρι τη Θεσσαλονίκη. Δυστυχώς στο τμήμα που έγιναν οι φυσικές καταστροφές, υπήρξε ολοκληρωτική καταστροφή των αντίστοιχων συστημάτων, τα οποία πρόσφατα είχαμε παραδώσει μέσα στο καλοκαίρι. Άρα, θα χρειαστεί σημαντικό χρονικό διάστημα για την αποκατάσταση της τηλεδιοίκησης σε τμήμα του σιδηροδρομικού άξονα, που είναι περίπου από τον Δομοκό μέχρι τη Λάρισα».

Σε ερώτηση για το πότε θα δοθεί σε πλήρη λειτουργία απάντησε ότι αυτό θα γίνει μετά το τέλος του 2024.

«Θα ξεκινήσουμε από την αποκατάσταση της γραμμής, έστω μονής γραμμής, για τις εμπορευματικές διαδρομές και στη συνέχεια θα ακολουθήσουν οι επιβατικές διαδρομές».

«Το κόστος ανέρχεται σε περίπου 200 εκατ. ευρώ και η χρηματοδότηση θα είναι πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας που εξασφάλισε η ελληνική κυβέρνηση και ο πρωθυπουργός».

Σχετικά με τα κριτήρια της επιλογής προσωπικού σημείωσε: «Αυτή τη στιγμή που μιλάμε, έχουμε ουσιαστικά την ΕΡΓΟΣΕ, η οποία υλοποιεί έργα, τον περίφημο ΟΣΕ, ο οποίος μεταξύ άλλων συντηρεί και κάποια έργα, έχουμε την ΓΑΙΟΣΕ, που έχει το τροχαίο υλικό και έχουμε και την Hellenic Train, η οποία λειτουργεί τα τρένα. Το ανθρώπινο κεφάλαιο είναι σε αυτούς τους τέσσερις φορείς. Η πρώτη κίνηση που γίνεται από την πλευρά της πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου, σε συνεργασία με τους Ευρωπαίους, είναι μέσα από τη χρηματοδότηση που ούτως ή άλλως είχαμε εξασφαλίσει από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας, να δούμε ποιο είναι το βέλτιστο μοντέλο λειτουργίας του σιδηροδρομικού δικτύου. Κατά πάσα πιθανότητα θα πάμε σε μια λογική ομογενοποίησης, έτσι ώστε να ξέρουμε ότι έχουμε έναν φορέα που έχει καλύτερες δομές και σωστά τοποθετημένο προσωπικό, για να κάνει την εργασία που πρέπει να κάνει. Παράλληλα, έχουν ξεκινήσει οι διαδικασίες, στον βαθμό που είναι εφικτό, να γίνονται προσλήψεις».

Για το ζήτημα των σταθμών του Μετρό στα Εξάρχεια και στο πάρκο Ριζάρη, ξεκαθάρισε: «Κυβέρνηση και αυτοδιοίκηση πρέπει να βλέπουμε και να ευθυγραμμιζόμαστε σε κοινούς σκοπούς με επίκεντρο τον  πολίτη. Υπάρχει χάραξη που έχει οριστικοποιηθεί και ένα έργο που έχει δημοπρατηθεί από προηγούμενη κυβέρνηση , τον ΣΥΡΙΖΑ, και επί αυτών λειτουργεί η ελληνική κυβέρνηση. Έχουν εκπονηθεί μελέτες από ειδικούς που έχουν καθορίσει εκτός των άλλων και τη χοροθέτηση του κάθε σταθμού και στη βάση αυτών των μελετών προχωράμε. Ως ελληνική κυβέρνηση δεν εξετάζουμε τίποτα διαφορετικό από αυτό που λένε οι μελέτες».

Αναφερόμενος στον τομέα των μεταφορών τόνισε ότι «Πιθανότατα θα έχουμε και άλλα 300 λεωφορεία φυσικού αερίου μέχρι το τέλος του ΄23. Μέχρι τον Απρίλιο του 2024 θα έχουμε 140 ηλεκτρικά λεωφορεία στην Αθήνα και 110 στη Θεσσαλονίκη. Επιδιώκουμε να τελειώσουμε άλλους δύο διαγωνισμούς, που βρήκαμε από την προηγούμενη πολιτική ηγεσία, μέσα στο 2024 για άλλα 300 λεωφορεία φυσικού αερίου μόνο στην Αθήνα».

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!