THEPOWERGAME
O κινεζικός κολοσσός smartphone και ηλεκτρονικών ειδών Xiaomi σημείωσε ρεκόρ πωλήσεων σε όλες τις πλατφόρμες κατά τη διάρκεια του Singles Day, που είναι η κορυφαία γιορτή ηλεκτρονικού εμπορίου στον κόσμο.
Από τις 23 Οκτωβρίου έως το τέλος της ημέρας στις 11 Νοεμβρίου, η Xiaomi ανέφερε ότι πούλησε προϊόντα αξίας άνω των 22,4 δισ. γιουάν (3,11 δισ. δολάρια) σε πλατφόρμες όπως στην Tmall της Alibaba την Taobao, JD.com, Pinduoduo και Douyin.
Να σημειωθεί ότι λόγω αυτού οι μετοχές της Xiaomi αυξήθηκαν άνω του 2% στις συναλλαγές στο Χονγκ Κονγκ το πρωί της Δευτέρας.
Κορυφαίο σε πωλήσεις το smartphone Xiaomi 14
Βέβαια, για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, οι δύο κολοσσοί διαδικτυακών αγορών Alibaba και JD.com αρνήθηκαν να μοιραστούν τα συνολικά στοιχεία για τις πωλήσεις στο Singles Day.
Η JD είπε μόνο ότι ο όγκος συναλλαγών και παραγγελιών έφτασε σε υψηλά ρεκόρ. Η Alibaba είπε ότι η ακαθάριστη αξία των εμπορευμάτων, οι αριθμοί παραγγελιών και οι συμμετέχοντες έμποροι αυξήθηκαν σε σχέση με ένα χρόνο πριν.
Ανάμεσα στις πολύ γνωστές μάρκες, η JD είπε ότι ο όγκος συναλλαγών των προϊόντων της Apple ξεπέρασε τα 10 δισ. γιουάν (1,39 δισ. δολάρια). Αυτός είναι ο ίδιος αριθμός που μοιράστηκε η JD για τα αποτελέσματα του Singles Day το 2021. Δεν παρείχε συγκρίσιμο αριθμό το 2022.
Η Lululemon, μια σχετικά νέα μάρκα στην αγορά της Κίνας, είδε τον όγκο συναλλαγών στην JD να αυξάνεται κατά 260% κατά τη διάρκεια του φεστιβάλ αγορών σε σχέση με ένα χρόνο πριν. Η Alibaba δεν μοιράστηκε πολλές λεπτομέρειες σχετικά με τις πωλήσεις ανά προϊόν ή επωνυμία για ολόκληρη την περίοδο του φεστιβάλ αγορών.
Η Xiaomi ισχυρίστηκε ότι το smartphone Xiaomi 14 που κυκλοφόρησε πρόσφατα ήταν το κορυφαίο σε πωλήσεις στο Tmall της Alibaba από τις 4 έως τις 11 Νοεμβρίου. Η εταιρεία διεκδίκησε επίσης την πρώτη θέση σε διάφορες κατηγορίες πωλήσεων smartphone κινεζικών επωνυμιών σε άλλες διαδικτυακές πλατφόρμες αγορών.