THEPOWERGAME
Στη νέα στρατηγική για τον ελληνικό τουρισμό αναφέρθηκε η υπουργός Τουρισμού Όλγα Κεφαλογιάννη, εγκαινιάζοντας την 38η Philoxenia αλλά και τις εκθέσεις Hotelia 2023 και Real Estate Expo North 2023.
Όπως ανέφερε η κα Κεφαλογιάννη, η φετινή χρονιά σημειώνει «σημαντική αύξηση στις αφίξεις και τα έσοδα, πάνω ακόμα και από τα επίπεδα προ πανδημίας. Αλλά και τα μηνύματα για την επόμενη χρονιά που εισπράξαμε κατά τη διάρκεια της World Travel Market στο Λονδίνο στις αρχές της εβδομάδας ήταν ιδιαίτερα ενθαρρυντικά».
Εξήγησε όμως ότι η κυβέρνηση και το υπουργείο Τουρισμού, δεν επαναπαύονται στις θετικές επιδόσεις μιας χρονιάς ή μιας περιόδου, αλλά εργάζονται εντατικά για να θέσουν ισχυρά θεμέλια για το αύριο του ελληνικού τουρισμού.
Το λεπτομερές σχέδιο δράσεις που έχει εκπονήσει το υπουργείο απαντά σε τέσσερις βασικούς στόχους:
- Στην προώθηση της βιωσιμότητας των προορισμών.
- Στην διαφοροποίηση και βελτίωση της ανταγωνιστικότητας του ελληνικού τουριστικού προϊόντος.
- Στην αναβάθμιση της τουριστικής εκπαίδευσης και κατάρτισης.
- Και τέλος στην ενίσχυση της προώθησης και προβολής του ελληνικού τουριστικού προϊόντος με αξιοποίηση νέων εργαλείων, και νέα προσέγγιση.
Επιπλέον, ένας επιπρόσθετος βασικός στόχος που διατρέχει οριζόντια όλες τις πολιτικές και τις πρωτοβουλίες του υπουργείου είναι η προώθηση της συμπερίληψης και της προσβασιμότητας στον τουρισμό.
Η κα Κεφαλογιάννη τόνισε ότι «η προσέγγισή μας ως προς τη βιωσιμότητα τοποθετεί τον
ανθρώπινο παράγοντα στο κέντρο των προσπαθειών μας».
Σε ό,τι αφορά τις πληγείσες από ακραία φυσικά φαινόμενα περιοχές της χώρας, αναφέρθηκε στις δράσεις που εμπίπτουν στις αρμοδιότητες του Υπουργείου Τουρισμού και του ΕΟΤ, δηλαδή στην προώθηση και προβολή των περιοχών αυτών.
Νωρίτερα, μιλώντας στα μέλη της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων, η κα Κεφαλογιάννη είπε ότι ο ελληνικός τουρισμός αλλάζει και εξελίσσεται και σε αυτή τη νέα εποχή, η ελληνική ξενοδοχία μπορεί να πρωταγωνιστήσει, χάρη στην πείρα, τη διορατικότητα και την αυθεντικότητα που εμφανίζει διαχρονικά.
Αύξηση συμμετοχών στη φετινή Philoxenia
Oι εκθέσεις Philoxenia και Hotelia που εγκαινιάστηκαν σήμερα, συγκεντρώνουν συνολικά 431 συμμετοχές από όλο το φάσμα της τουριστικής βιομηχανίας και σηματοδοτούν την έναρξη μιας «γιορτής» για τη Θεσσαλονίκη, η οποία θα διαρκέσει έως τις 12 Νοεμβρίου. Τιμώμενη χώρα είναι η Βουλγαρία.
Παράλληλα με τις δύο εκθέσεις διοργανώνεται στο Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Θεσσαλονίκης για δεύτερη φορά η Real Estate Expo North, ενώ 10-11 Νοεμβρίου πραγματοποιείται το JobFestival της Skywalker στο Σ.Κ. «Ιωάννης Βελλίδης».
Αξιοσημείωτη αύξηση καταγράφεται στον αριθμό των άμεσων συμμετοχών, με πιο σημαντικές νέες εμφανίσεις τη SKY express, για πρώτη φορά, τη Seajets, τη Grecotel, την Easy Hotelier και 12 από τις 13 Περιφέρειες της χώρας, καθώς και από δήμους από το σύνολο των τουριστικών περιοχών. Στο πλαίσιο της Philoxenia θα αναδειχθεί ιδιαίτερα και η ηπειρωτική Ελλάδα ως χειμερινός προορισμός μέσω ομαδικής συμμετοχής της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων – ΠΟΞ στο περίπτερο 13 με την παρουσίαση του concept MAINLAND GREECE.