THEPOWERGAME
Ήταν στα τέλη Σεπτεμβρίου, όταν ο διευθύνων σύμβουλος του Olympia Group, Ρόμπυ Μπουρλάς, εξέφραζε την πρόθεση του ομίλου να επεκτείνει το αποτύπωμά του στον χώρο των startups, εξειδικεύοντας το ενδιαφέρον του, αυτήν τη φορά, στην τεχνητή νοημοσύνη και των big data analytics, στο πλαίσιο της στρατηγικής για ένα πλήρες omnichannel οικοσύστημα στη λιανική.
Χθες η Olympia Group, συμφερόντων του επιχειρηματία Πάνου Γερμανού, γνωστοποίησε τη στρατηγική συμμετοχή της, μέσω του επενδυτικού βραχίονα PCP, στη Sleed, την εταιρεία του Στέλιου Ηλιάκη και του Ευάγγελου Κοτσώνη, η οποία εδώ και 13 χρόνια έχει εξελιχθεί σε ένα από τα μεγαλύτερα tech και digital agencies στη ΝΑ Ευρώπη και ένα από τα πρώτα που επένδυσε στο ΑΙ.
Η Sleed, γέννημα-θρέμμα της οικονομικής κρίσης, αφού συστήθηκε εν μέσω αυτής, Premier Partner της Google, Facebook Marketing Partner και Shopify partner, έχει βάλει την υπογραφή της σε εκατοντάδες έργα για ένα «ηχηρό» πελατολόγιο, εντός και εκτός Ελλάδας. Δραστηριοποιείται δε σε μια ταχέως αναπτυσσόμενη αγορά, αυτή του e-Commerce, Technology, Digital Marketing και Data, έναν κλάδο με υψηλά περιθώρια κέρδους, με τις end-to-end λύσεις της να συμβάλλουν στην ανάπτυξη κάθε επιχείρησης.
Τι είδε ο Πάνος Γερμανός στη Sleed
Αυτό το προφίλ προσέλκυσε τον όμιλο της Olympia, ο οποίος διά στόματος του κ. Μπουρλά είχε εξηγήσει τον Σεπτέμβριο ότι το «next big thing» για την εταιρεία και για το omnichannel αγοραστικό μοντέλο που εισηγείται είναι το ΑΙ σε επίπεδο content και η δυνατότητα αυτοματισμού εργασιών που παρέχει. Όπως και η αυτοματοποίηση που παρέχουν τα big data analytics για την περαιτέρω βελτίωση της αγοραστικής εμπειρίας, τόσο στο φυσικό κατάστημα, όσο και στο online, προσφέροντας εξατομικευμένες λύσεις στους καταναλωτές, με τη Sleed να έχει παρουσία και στα δύο πεδία.
Σημειωτέον, το Olympia Group συμμετέχει, μεταξύ άλλων, και στην εταιρεία τεχνολογίας Softone, με τις συνέργειες που μπορεί να εξασφαλίσει το deal με τη Sleed να εκτείνονται και σε αυτό το πεδίο. Να σημειωθεί επίσης ότι ήδη ο CEO του Olympia Group, Ρόμπυ Μπουρλάς, στο πλαίσιο της συμφωνίας, απέκτησε τη θέση του προέδρου στο ΔΣ της Sleed (όπως προκύπτει από σχετική καταχώριση της εταιρείας στο ΓΕΜΗ), ενώ στο ΔΣ της Sleed συμμετέχει και ο Νίκος Βαρβαδούκας, γνωστό στέλεχος του λιανεμπορίου, VP Brand & Customer του Public Group και πρωτεργάτης σε πολλές συμφωνίες του ομίλου για το οικοσύστημα των startups.
Ποια είναι η Sleed
«Μέσα από τη στρατηγική επένδυση στη Sleed, ο όμιλος Olympia διευρύνει σημαντικές συνέργειες για το σύνολο του οικοσυστήματος (Β2Β & Β2C) και ενισχύει το πολυδιάστατο έργο της Sleed, που προωθεί νέες τεχνολογίες και εργαλεία ψηφιοποίησης, για την ανάπτυξη των επιχειρήσεων», αναφέρει ο όμιλος. Σχολιάζοντας δε τις προοπτικές της Sleed, σημειώνει ότι με τη στήριξη του ομίλου «θα συνεχίσει να αναπτύσσει την ταλαντούχα ομάδα των στελεχών της και να προσφέρει καινοτόμες υπηρεσίες υψηλής ποιότητας».
Η Sleed ιδρύθηκε το 2010 και σήμερα απασχολεί περισσότερα από 150 εξειδικευμένα στελέχη, παρέχοντας υπηρεσίες Web & App Design and Development, Data Analysis, 360ᵒ Digital Marketing, SEO, Content & Creative, εξυπηρετώντας καθημερινά πελάτες από 35 κλάδους, στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Το πελατολόγιό της περιλαμβάνει βαριά ονόματα, όπως αυτά των Vodafone, Toyota, Frezyderm, MSD, BSB, KFC, Wurth, Heron και Bodytalk, CosmosSport και Praktiker.
Η εταιρεία έχει αποσπάσει περισσότερα από 250 βραβεία, ενώ πρόσφατα προχώρησε στην περαιτέρω ενίσχυση της Development ομάδας της, απορροφώντας το τμήμα web & mobile Development της eXtend.
Δύναμη πυρός 10 εκατ. ευρώ
Ο όμιλος της Olympia, που ήδη συμμετέχει πλέον σε επτά startups, οικοδομεί σταθερά τα τελευταία χρόνια ένα συνολικό οικοσύστημα καινοτομίας. Ήδη για το 2024 έχει βάλει τον επενδυτικό πήχη για το νεοφυές οικοσύστημα στα 10 εκατ. ευρώ, με στόχο είτε την αύξηση των συμμετοχών τους στις υφιστάμενες εταιρείες, που συμμετέχει ο επενδυτικός του βραχίονας, το Public Capital Partners, είτε για απόκτηση συμμετοχής σε νέες.
Η δύναμη πυρός των 10 εκατ. ευρώ για το 2024 θα προστεθεί στα 20 εκατ. ευρώ τα οποία έχει ήδη επενδύσει σε scale up εταιρείες τη διετία 2022-2023. Συνολικά, το Public Group έχει επενδύσει περί τα 30 εκατ. ευρώ σε startup και scale up εταιρείες στους τομείς του after sales (iRepair και Douleutaras), last mile delivery (Box Now και Svuum), fintech (Klarna), αλλά και στον τομέα της ψυχαγωγίας (Bookvoice).
Οι επενδύσεις του Public Group στο οικοσύστημα ήδη αποδίδουν καρπούς, προσθέτοντας κομμάτια στο παζλ της πολυκαναλικής εμπειρίας αγοράς.