THEPOWERGAME
Τα λειτουργικά κέρδη της Sony μειώθηκαν κατά 29% το τρίμηνο Ιουλίου-Σεπτεμβρίου, καθώς η εταιρεία επλήγη από τις ασθενέστερες επιδόσεις των τμημάτων αισθητήρων εικόνας και χρηματοοικονομικών.
Τα κέρδη για το τρίμηνο ήταν 263 δισεκατομμύρια γεν (1,74 δισεκατομμύρια δολάρια). Αυτό συγκρινόταν με την εκτίμηση των 306 δισ. γεν από 10 αναλυτές που συμμετείχαν σε δημοσκόπηση της LSEG.
Ο ιαπωνικός τεχνολογικός όμιλος έχει μετατραπεί από δημιουργός εμβληματικών οικιακών ηλεκτρονικών συσκευών, όπως το Walkman, σε έναν κολοσσό της ψυχαγωγίας που καλύπτει τα παιχνίδια, τις ταινίες και τη μουσική και είναι επίσης κορυφαίος κατασκευαστής αισθητήρων εικόνας.
Τα κέρδη του τμήματος τσιπ της Sony κατέρρευσαν κατά 38%, χτυπημένα από τα υψηλότερα έξοδα και τις ασθενέστερες πωλήσεις αισθητήρων εικόνας.
Η Sony διατήρησε τον στόχο πωλήσεων PS5 για 25 εκατ. μονάδες
Η Sony διατήρησε τον στόχο της για πωλήσεις 25 εκατομμυρίων κονσολών PlayStation 5 (PS5) αυτό το οικονομικό έτος, με την εταιρεία να προσδοκά ώθηση από μια νέα, λεπτότερη έκδοση της συσκευής.
Δεν είναι κάτι που μπορούμε να επιτύχουμε πολύ εύκολα», δήλωσε ο πρόεδρος της Sony, Hiroki Totoki, σχετικά με τον στόχο των πωλήσεων.
Ο όμιλος πούλησε 4,9 εκατομμύρια μονάδες PS5 το δεύτερο τρίμηνο, ανεβάζοντας τις πωλήσεις σε αυτό το οικονομικό έτος σε 8,2 εκατομμύρια μονάδες.
Οι παρατηρητές της βιομηχανίας εξεπλάγησαν από την πρόσφατη ανακοίνωση ότι ο επικεφαλής της gaming εταιρείας Jim Ryan θα παραιτηθεί τον ερχόμενο Μάρτιο, με την εταιρεία ανάπτυξης Bungie να μειώνει το προσωπικό της εν μέσω εκτεταμένων απολύσεων στον κλάδο.
Το «Spider-Man 2» πούλησε 5 εκατ. μονάδες
Η κυκλοφορία στις 20 Οκτωβρίου του «Marvel’s Spider-Man 2» προσφέρει χαρά ενόψει της σημαντικής αγοραστικής περιόδου στο τέλος του έτους, με το παιχνίδι να γίνεται ο τίτλος με τις ταχύτερες πωλήσεις στο PlayStation.
Πέντε εκατομμύρια μονάδες του παιχνιδιού έχουν πωληθεί στα τέλη Οκτωβρίου, δήλωσε η Sony.
Η ανταγωνίστρια Nintendo έχει σημειώσει μια σειρά από επιτυχίες τους τελευταίους μήνες, καθώς η εταιρεία συνεχίζει να προσελκύει τους παίκτες παρά την αποφυγή των γραφικών αιχμής που επιδιώκουν η Sony και η κατασκευάστρια εταιρεία Xbox Microsoft.
Η Sony αύξησε τις προβλέψεις της για τις πωλήσεις της μονάδας παιχνιδιών για το σύνολο του έτους κατά σχεδόν 5% στα 190 δισεκατομμύρια γεν. Τα κέρδη στηρίχθηκαν το δεύτερο τρίμηνο από τις υψηλότερες πωλήσεις παιχνιδιών τρίτων, αλλά επηρεάστηκαν από την αύξηση των απωλειών σε υλικό.
Το κινηματογραφικό τμήμα της Sony θα συγχρηματοδοτήσει και θα διανείμει μια live action προσαρμογή του εμβληματικού franchise «Zelda» της Nintendo, με αποτέλεσμα οι αναλυτές να αναφέρουν την πιθανότητα περαιτέρω συνεργασίας μεταξύ των δύο κορυφαίων ιαπωνικών εταιρειών ψυχαγωγίας.
«Το ισχυρό δίκτυο διανομής και το εκδοτικό ιστορικό της Sony θα μπορούσε να αποτελέσει μια στρατηγική κίνηση για τη Nintendo», έγραψε ο αναλυτής της Jefferies, Atul Goyal, σε σημείωμα πελάτη πριν από τα αποτελέσματα της Sony.
Η εταιρεία διατήρησε τα λειτουργικά κέρδη για το σύνολο του έτους στα 1,17 τρισεκατομμύρια γεν, αλλά αύξησε τις προβλέψεις της για τις πωλήσεις και τα καθαρά κέρδη κατά 2% η καθεμία.