THEPOWERGAME
Ολοένα και μεγαλύτερες επενδύσεις σε φορτηγά με τεχνολογία υποβοηθούμενης – αυτόνομης οδήγησης γίνονται στην Κίνα. Όπως μετέδωσε το CNBC, η βιομηχανία οδικών μεταφορών συνεχίζει να μετασχηματίζεται στην Κίνα: «από μια βιομηχανία στην οποία κυριαρχούσαν οι μεμονωμένοι οδηγοί, περνάμε σε μια βιομηχανία με στόλους εταιρειών logistics που κατέχουν το μεγαλύτερο μερίδιο», εξηγεί ο Gui Lingfeng, διευθυντής της Kearney Strategy Consultants.
Και προσθέτει ότι πριν από 5 χρόνια οι εταιρείες που διέθεταν στόλους φορτηγών για τις μεταφορές προϊόντων κατείχαν το 20% της εγχώριας αγοράς, με το ποσοστό να έχει ανέβει πλέον στο 36% και την πρόβλεψη για το 2025 να κάνει λόγο για άλμα στο 75%.
Οι μεταφορικές στην Κίνα ενδιαφέρονται να εντάξουν στους στόλους τους νέα φορτηγά με τεχνολογία υποβοήθησης οδηγού. Σημειώνεται ότι από το 2022 οι κινεζικές αρχές έχουν καταστήσει υποχρεωτική την ύπαρξη συστήματος προειδοποίησης του οδηγού για τον κίνδυνο εμπρόσθιας σύγκρουσης ή απομάκρυνσης από τη λωρίδα κυκλοφορίας.
«Η οικονομία γίνεται πιο σφιχτή, οπότε το κίνητρο της εξοικονόμησης κόστους γίνεται ισχυρότερο και όχι ασθενέστερο, γεγονός που κάνει τους πελάτες μας πιο ανυπόμονους να χρησιμοποιήσουν τα προϊόντα μας» σημειώνει από τη μεριά του ο διευθύνων σύμβουλος της νεοσύστατης εταιρείας Inceptio, Julian Ma, η οποία αναπτύσσει λογισμικά για αυτόνομη οδήγηση σε φορτηγά. Όπως αναφέρει, η κινεζική νεοσύστατη εταιρεία φορτηγών με υποβοήθηση οδηγού έχει διαθέσει περισσότερα από 650 οχήματα στην Κίνα, κυρίως σε πελάτες logistics, έχοντας καλύψει πάνω από 50 εκατ. χιλιόμετρα στο κινεζικό οδικό δίκτυο.