THEPOWERGAME
Η Hanesbrands φέρεται να εξετάζει το ενδεχόμενο πώλησης της επωνυμίας αθλητικών ρούχων Champion, εν μέσω πιέσεων από ακτιβιστές επενδυτές, με τις εταιρείες διαχείρισης εμπορικών σημάτων WHP Global και Authentic Brands Group να δείχνουν αρχικό ενδιαφέρον για την αγορά της.
Η Hanesbrands ανακοίνωσε ότι αξιολογεί στρατηγικές επιλογές για την Champion στα τέλη Σεπτεμβρίου, περίπου έναν μήνα αφότου η ακτιβιστική εταιρεία Barington Capital Group άρχισε να ασκεί πιέσεις στην εταιρεία για να μειώσει τα έξοδα και να αυξήσει τα μετρητά της καθώς οι πωλήσεις πέφτουν. Τότε, η Hanesbrands δήλωσε ότι οι επιλογές αυτές θα μπορούσαν να περιλαμβάνουν μια πιθανή πώληση της Champion ή άλλου τύπου στρατηγική συναλλαγή.
Η Hanesbrands, σύμφωνα με το CNBC, έχει συναντήσει ευρύ ενδιαφέρον για την απόκτηση της Champion από ένα μείγμα αγοραστών, συμπεριλαμβανομένων των WHP και Authentic Brand. Οι ενδιαφερόμενοι δυνητικοί αγοραστές περιλαμβάνουν στρατηγικούς και χορηγούς. Μια συμφωνία, ωστόσο, δεν είναι κοντά στην ολοκλήρωση, και αν η Hanesbrands προχωρήσει σε πώληση, δεν αναμένεται να επιλέξει αγοραστή μέχρι το 2024, είπαν οι άνθρωποι.
«Βρισκόμαστε στα αρχικά στάδια της αξιολόγησης των στρατηγικών επιλογών και της σωστής πορείας για την παγκόσμια επιχείρηση Champion και ταυτόχρονα παραμένουμε προσηλωμένοι στην προώθηση της νέας, πειθαρχημένης στρατηγικής τμηματοποίησης των καναλιών της Champion, στην ενεργοποίηση της μάρκας και στην αξιοποίηση των εργασιών που έχουν ήδη ολοκληρωθεί για την παγκοσμιοποίηση του σχεδιασμού και της τμηματοποίησης των προϊόντων και τον εξορθολογισμό της αλυσίδας εφοδιασμού μας», δήλωσε εκπρόσωπος της Hanesbrands.
Σημειώνεται ότι, η Champion έχει εκτιμώμενες ετήσιες πωλήσεις γύρω στα 2 δισεκατομμύρια δολάρια. Η εταιρεία μπορεί να είναι μία από τις πιο γνωστές αθλητικές μάρκες στην αγορά, αλλά η ζήτηση για τα ρούχα προπόνησης και τα επώνυμα ρούχα της έχει μειωθεί παγκοσμίως, ιδίως στις ΗΠΑ. Κατά τη διάρκεια του πιο δευτέρου τριμήνου του έτους που έληξε την 1η Ιουλίου, οι πωλήσεις της μάρκας Champion μειώθηκαν κατά 16% σε ετήσια βάση, με πτώση 25% στις ΗΠΑ και 1% διεθνώς. Η εταιρεία αναμένει ότι οι πωλήσεις της Champion στις ΗΠΑ θα βρίσκονται υπό πίεση καθ’ όλη τη διάρκεια του υπόλοιπου έτους, δήλωσαν τα στελέχη της.
Οι υποτονικές πωλήσεις της Champion συμβάλλουν στην ευρύτερη επιβράδυνση της Hanesbrands, η οποία είδε τα έσοδα να μειώνονται κατά περίπου 8,5% το εξάμηνο που έληξε την 1η Ιουλίου, καθώς οι χονδρέμποροι απέσυραν τις παραγγελίες για τα μπλουζάκια, τα σουτιέν και τα εσώρουχα της. Η μετοχή της έχει υποχωρήσει περίπου 34% φέτος.
Τόσο η WHP όσο και η Authentic Brands μετρούν ένα ευρύ φάσμα εμπορικών σημάτων στα χαρτοφυλάκιά τους και θα ήταν κατάλληλες για να προσθέσουν την Champion στους καταλόγους τους. Η WHP απέκτησε πρόσφατα την Bonobos από τη Walmart και στο παρελθόν αγόρασε τις Toys R Us και Anne Klein.
Η Authentic Brands, στην οποία ανήκουν εμπορικά σήματα όπως τα Aeropostale, Brooks Brothers και Juicy Couture, συνεργάστηκε πρόσφατα με τη μεγαλεμπόριο λιανικής Shein για την πώληση μιας σειράς ρούχων με κοινή επωνυμία με τη Forever 21, μεταξύ άλλων εγχειρημάτων.