Γ.Δ.
1392.8 -0,35%
ACAG
-0,93%
5.32
BOCHGR
0,00%
4.38
CENER
+1,21%
8.34
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
-1,33%
8.19
NOVAL
+0,44%
2.285
OPTIMA
-0,78%
12.66
TITC
+1,35%
37.6
ΑΑΑΚ
-9,82%
4.04
ΑΒΑΞ
-0,29%
1.374
ΑΒΕ
+0,22%
0.455
ΑΔΜΗΕ
-0,43%
2.34
ΑΚΡΙΤ
-0,73%
0.68
ΑΛΜΥ
-1,23%
3.615
ΑΛΦΑ
-1,92%
1.5325
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.4
ΑΡΑΙΓ
+0,53%
9.495
ΑΣΚΟ
-0,39%
2.53
ΑΣΤΑΚ
0,00%
6.9
ΑΤΕΚ
-9,86%
0.384
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
+2,71%
0.606
ΑΤΤΙΚΑ
+0,47%
2.15
ΒΙΟ
0,00%
5.17
ΒΙΟΚΑ
+0,29%
1.745
ΒΙΟΣΚ
-1,82%
1.35
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.04
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.3
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,14%
17.78
ΔΑΑ
-0,20%
7.964
ΔΑΙΟΣ
-2,73%
3.56
ΔΕΗ
-0,43%
11.7
ΔΟΜΙΚ
-1,09%
2.72
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+0,68%
0.298
ΕΒΡΟΦ
+1,45%
1.4
ΕΕΕ
+1,03%
33.44
ΕΚΤΕΡ
-0,56%
1.416
ΕΛΒΕ
0,00%
4.66
ΕΛΙΝ
-0,51%
1.96
ΕΛΛ
-0,75%
13.25
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+1,11%
1.638
ΕΛΠΕ
-1,03%
6.73
ΕΛΣΤΡ
+1,49%
2.05
ΕΛΤΟΝ
+2,24%
1.828
ΕΛΧΑ
+2,89%
1.852
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-0,44%
1.125
ΕΤΕ
-2,70%
6.846
ΕΥΑΠΣ
+0,64%
3.15
ΕΥΔΑΠ
-0,87%
5.7
ΕΥΡΩΒ
-1,72%
2.005
ΕΧΑΕ
-0,93%
4.27
ΙΑΤΡ
+0,33%
1.53
ΙΚΤΙΝ
-2,60%
0.2995
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.745
ΙΝΚΑΤ
+0,75%
4.725
ΙΝΛΙΦ
-1,17%
4.24
ΙΝΛΟΤ
-0,91%
0.872
ΙΝΤΕΚ
-0,18%
5.63
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.46
ΙΝΤΕΤ
-4,04%
0.974
ΙΝΤΚΑ
-0,57%
2.605
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
+0,85%
1.18
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
-1,69%
1.455
ΚΟΡΔΕ
+5,82%
0.418
ΚΟΥΑΛ
+1,19%
1.022
ΚΟΥΕΣ
-0,18%
5.55
ΚΡΙ
-2,09%
14.05
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
+2,39%
0.944
ΛΑΒΙ
-2,20%
0.71
ΛΑΜΔΑ
-2,06%
7.13
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.85
ΛΕΒΚ
-6,25%
0.24
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.25
ΛΟΥΛΗ
-0,73%
2.72
ΜΑΘΙΟ
-8,92%
0.592
ΜΕΒΑ
0,00%
3.62
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.01
ΜΕΡΚΟ
0,00%
41
ΜΙΓ
-2,15%
2.96
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-1,14%
19.1
ΜΟΝΤΑ
-1,32%
3.75
ΜΟΤΟ
+0,81%
2.485
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.65
ΜΠΕΛΑ
+0,74%
24.38
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,27%
3.68
ΜΠΡΙΚ
-1,44%
2.06
ΜΠΤΚ
-8,06%
0.57
ΜΥΤΙΛ
+0,13%
31.44
ΝΑΚΑΣ
+0,68%
2.94
ΝΑΥΠ
0,00%
0.83
ΞΥΛΚ
-0,79%
0.252
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
+0,96%
21
ΟΛΠ
-0,50%
29.85
ΟΛΥΜΠ
-0,87%
2.28
ΟΠΑΠ
+1,90%
15.59
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,13%
0.79
ΟΤΕ
+0,33%
15.06
ΟΤΟΕΛ
-0,59%
10.18
ΠΑΙΡ
+2,05%
0.994
ΠΑΠ
-0,43%
2.32
ΠΕΙΡ
-2,26%
3.548
ΠΕΡΦ
+0,19%
5.29
ΠΕΤΡΟ
-0,26%
7.76
ΠΛΑΘ
+0,38%
3.98
ΠΛΑΚΡ
0,00%
13.9
ΠΡΔ
-4,00%
0.24
ΠΡΕΜΙΑ
+0,17%
1.174
ΠΡΟΝΤΕΑ
-0,81%
6.15
ΠΡΟΦ
-1,18%
5.04
ΡΕΒΟΙΛ
-1,90%
1.55
ΣΑΡ
-1,48%
10.66
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-1,51%
0.326
ΣΙΔΜΑ
-1,31%
1.51
ΣΠΕΙΣ
+0,36%
5.62
ΣΠΙ
-0,40%
0.502
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
-0,10%
19.79
ΤΖΚΑ
-2,13%
1.38
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,12%
1.618
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
-3,64%
0.212
ΦΡΛΚ
-1,12%
3.53
ΧΑΙΔΕ
-8,20%
0.56

Μητσοτάκης: Η Ελλάδα γίνεται σημαντικός εταίρος επενδύσεων

Κρίσιμη δυτική πύλη της Ελλάδας προς την Ευρώπη χαρακτήρισε την Ηγουμενίτσα ο Κυριάκος Μητσοτάκης λέγοντας πώς θα μπουν 84 εκατ. στα δημόσια ταμεία από την επένδυση της Grimaldi στο λιμάνι. Ο πρωθυπουργός βρέθηκε στην τελετή υπογραφής της σύμβασης για την πώληση του πλειοψηφικού ποσοστού των μετοχών του Οργανισμού Λιμένος Ηγουμενίτσας ΑΕ.

«Η μεταβίβαση της διαχείρισης του λιμανιού σε ένα κολοσσό σημαίνει ανάπτυξη όχι μόνο για την εθνική αλλά και την τοπική οικονομία. Μια σημαντική επένδυση με έσοδα για το ΤΑΙΠΕΔ και για καλύτερη ζωή σε όλη τη Δυτική Ελλάδα», τόνισε αρχικά ο πρωθυπουργός και πρόσθεσε: «Αποτελεί κρίσιμη πύλη της χώρας και ζωτικό κρίκο στην αλυσίδα του εφοδιασμού και των μεταφορών, μια γέφυρα για επιβάτες και εμπορεύματα από και προς την Ιταλία και που συνδέει το Ιόνιο και την Αδριατική με όλη την Ανατολική Μεσόγειο. Το λιμάνι αναβαθμίζεται και θα δώσει ώθηση σε πολλούς τομείς της οικονομικής και κοινωνικής ζωής. Η αναβάθμιση της μαρίνας θα εδραιώσει την Θεσπρωτία και ως τουριστικό προορισμό με την κρουαζιέρα και το yaghting. Είχα δεσμευθεί ότι αυτή η επένδυση θα συνοδεύεται με την ικανοποίηση ενός χρόνιο αιτήματος την παραχώρηση 6000 στρεμμάτων παραλιακής ζώνης στην τοπική αυτοδιοίκηση. Οι κάτοικοι της Ηγουμενίτσας δεν αποκτούν απλά ένα μέτωπο προς τη θάλασσα αλλά χώρους άθλησης και ψυχαγωγίας».

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης τόνισε ακόμα ότι η οικονομική διάσταση της σύμβασης είναι συμβατή με τις εθνικές ανάγκες καθώς το δημόσιο παραμένει μέτοχος και το 85% του ετήσιου τέλους παραχώρησης επιστρέφει στους δήμους Ηγουμενίτσας και Φιλιατρών.

«Η Ελλάδα γίνεται σημαντικός εταίρος στρατηγικών συμφωνιών και επενδύσεων και μαγνήτης κεφαλαίων», υπογράμμισε.

Αναφέρθηκε στην απανθρακοποίηση των λιμανιών τα «πράσινα λιμάνια» και τις πράσινες μεταφορές και πως το λιμάνι της Ηγουμενίτσας θα είναι ένα πρότυπο στην πράσινη μετάβαση.«Αυτή είναι μια σημαντική ψηφίδα στο μωσαϊκό της ανάπτυξης και των έργων που έχουν δρομολογηθεί για την Ήπειρο όπως η σύμβαση για την Εγνατία Οδό, τον βασικό άξονα δύσης και ανατολής».

Κλείνοντας είπε: «Η χώρα έχει κάνει άλματα μεγαλύτερα και από τη φθορά για να φτάσει στο σημείο σήμερα να προσελκύει ξένους επενδυτές».




Τα σημαντικά οφέλη της αξιοποίησης του Οργανισμού Λιμένος Ηγουμενίτσας

Με την υπογραφή της σύμβασης ολοκληρώνεται η διαδικασία πώλησης και μεταβίβασης του 67% του μετοχικού κεφαλαίου της Οργανισμός Λιμένος Ηγουμενίτσας ΑΕ στην κοινοπραξία των εταιρειών Grimaldi Euromed SpA – Μινωικές Γραμμές ΑΝΕ και Επενδυτική Κατασκευαστική Εμπορική και Βιομηχανική ΑΕ, έναντι 84,17 εκατομμυρίων ευρώ.

Σύμφωνα με κυβερνητικές πηγές η συμφωνία αποβλέπει στην αναβάθμιση του λιμανιού της Ηγουμενίτσας, τρίτου μεγαλύτερου λιμένα της Ελλάδας, και στην καλύτερη αξιοποίηση των δυνατοτήτων που προσφέρει ως πύλη της χώρας στην Αδριατική και τη Μεσόγειο, προς όφελος της ευρύτερης περιοχής.

Η κυριότητα όλων των υποδομών του λιμανιού Ηγουμενίτσας παραμένει στο Δημόσιο, καθώς η πώληση αφορά μόνο στις μετοχές του οργανισμού διαχείρισης, στον οποίο το κράτος παραμένει στρατηγικός εταίρος του ιδιώτη επενδυτή, διατηρώντας μέσω του ΤΑΙΠΕΔ συμμετοχή της τάξης του 33%.

Όπως αναφέρουν οι ίδιες πηγές, στο πλαίσιο της συμφωνίας, το Ελληνικό Δημόσιο θα λαμβάνει επίσης ετήσιο αντάλλαγμα παραχώρησης ίσο με το 3,5% επί των εσόδων της ΟΛΗΓ ΑΕ. Το μεγαλύτερο μέρος του εν λόγω ποσού θα αποδίδεται στους Δήμους Ηγουμενίτσας και Φιλιατών και κατ’ αυτόν τον τρόπο τα απτά οικονομικά οφέλη θα διοχετεύονται στην τοπική κοινωνία.

Οι κάτοικοι της Θεσπρωτίας θα ωφεληθούν επίσης από την παραχώρηση 6.000 στρεμμάτων παραλιακού μετώπου, που διαχειρίζεται έως σήμερα ο ΟΛΗΓ, στους παράκτιους Δήμους.

Ο χαιρετισμός του Πρωθυπουργού Kυριάκου Μητσοτάκη 

«Κύριε Πρόεδρε της Βουλής, κ. Αντιπρόεδρε, αγαπητοί συνάδελφοι στην κυβέρνηση και στη Βουλή, κ. Περιφερειάρχα, συγχαρητήρια για την επανεκλογή σας, κύριοι Δήμαρχοι, κυρίες και κύριοι,

Σήμερα είναι μία πολύ σημαντική μέρα, όχι μόνο για την Ηγουμενίτσα, αλλά για ολόκληρη την Ήπειρο, η οποία πράγματι ξεκινάει ένα ταξίδι στη νέα εποχή, σηκώνοντας την άγκυρα εδώ, από το μεγαλύτερο λιμάνι της.

Γιατί η μεταβίβαση της διαχείρισής του σε έναν μεγάλο ναυτιλιακό κολοσσό, όπως είναι ο Όμιλος Grimaldi, σημαίνει περισσότερη ανάπτυξη τόσο για την εθνική όσο για την τοπική οικονομία.

Με μία σημαντική επένδυση, με σημαντικά έσοδα για το ΤΑΙΠΕΔ, που ξεπερνούν τα 84 εκατομμύρια ευρώ που εισέρχονται στα δημόσια ταμεία. Μία επένδυση που θα λειτουργήσει ως κινητήρια δύναμη προόδου για περισσότερες δουλειές, για καλύτερη ζωή σε όλη τη Δυτική Ελλάδα.

Ήδη και πριν από αυτή την επένδυση -το είπε εξάλλου και ο Υπουργός- η Ηγουμενίτσα είναι το τρίτο μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας. Αποτελεί κρίσιμη πύλη της χώρας, ζωτικό κρίκο στην αλυσίδα του εφοδιασμού και των μεταφορών, τη δυτική πύλη ουσιαστικά της χώρας προς την Ευρώπη, μία «γέφυρα» για επιβάτες και εμπορεύματα από και προς την Ιταλία.

Και ταυτόχρονα, έναν κόμβο που συνδέει το Ιόνιο και την Αδριατική με ολόκληρη τη Νοτιοανατολική Μεσόγειο. Μιλάμε, συνεπώς, για ένα σημαντικό διεθνές λιμάνι, το οποίο τώρα αναβαθμίζεται και θα δώσει σημαντική ώθηση σε πολλούς τομείς της οικονομικής και της κοινωνικής ζωής.

Για παράδειγμα, σε συνδυασμό με την πολύ σημαντική κατασκευή της μαρίνας εδώ στην Ηγουμενίτσα, τα σημαντικά λιμενικά έργα τα οποία θα γίνουν στα Σύβοτα, στην Πλαταριά, στη Σαγιάδα, θα εδραιωθεί η Θεσπρωτία και ως τουριστικός προορισμός. Ο σταθμός κρουαζιέρας ως προορισμός γιότινγκ.

Παράλληλα, όπως θυμάστε, είχα δεσμευθεί στην τοπική κοινωνία της Ηγουμενίτσας ότι αυτή η επένδυση θα συνοδεύεται με την ικανοποίηση ενός χρόνιου αιτήματος της πόλης της Θεσπρωτίας, ολόκληρης της Ηπείρου, που δεν είναι άλλο από την παραχώρηση 6.000 στρεμμάτων παραλιακής ζώνης στην Αυτοδιοίκηση. Το είπαμε και το κάνουμε πράξη. Έτσι, οι κάτοικοι της Ηγουμενίτσας, δεν αποκτούν απλά ένα μέτωπο προς τη θάλασσα αλλά νέους ελεύθερους χώρους για άθληση και ψυχαγωγία.

Άλλωστε, η οικονομική αυτή διάσταση της σύμπραξης είναι συμβατή με τις εθνικές ανάγκες. Θέλω να θυμίσω ότι το δημόσιο παραμένει μέτοχος μέσω του ΤΑΙΠΕΔ στον Οργανισμό Λιμένος με ποσοστό 33%. Θέλω επίσης να θυμίσω ότι το 85% του ετήσιου τέλους παραχώρησης επιστρέφει στους Δήμους Ηγουμενίτσας και Φιλιατών για τοπικά έργα.

Με άλλα λόγια, το νέο λιμάνι γίνεται αφετηρία για νέες δραστηριότητες αλλά και για νέες υποδομές που ωφελούν το σύνολο της περιοχής. Θέλω να θυμίσω ότι ο ίδιος όμιλος- τα είπε εξάλλου και ο κ. Grimaldi – επενδύει παράλληλα και στο πολύ σημαντικό λιμάνι του Ηρακλείου, προσφέροντας και εκεί ένα τίμημα κοντά στα 80 εκατομμύρια ευρώ.

Αποδεικνύεται έτσι, ότι το επιχειρηματικό του σχέδιο δεν είναι μεμονωμένο, δεν είναι τοπικά στοχευμένο και αυτό δηλώνει με τη σειρά του ότι η Ελλάδα γίνεται πλέον ένας σημαντικός εταίρος στρατηγικών συμφωνιών και πεδίο μεγάλων διεθνών επενδύσεων. Γίνεται ένας μαγνήτης κεφαλαίων εκτός συνόρων, που μεταφράζονται σε συλλογική ευημερία.

Και θα τόνιζα επίσης, ιδιαίτερα την διάσταση της εκκολαπτόμενης στρατηγικής συμμαχίας την οποία αναπτύσσει η πατρίδα μας με την Ιταλία. Η Ιταλία είναι ένας πολύ μεγάλος επενδυτής στην πατρίδα μας. Αυτή η σχέση διευρύνεται ακόμα περισσότερο με την παρουσία του Ομίλου Grimaldi, εδώ στην Ηγουμενίτσα, όπως ακούσατε, με πολύ φιλόδοξα σχέδια.

Θέλω να επαναλάβω ότι είναι ένας όμιλος με πολύ μεγάλη εμπειρία στην διαχείριση σημαντικών λιμένων. Και θα ήθελα να κρατήσετε από τις επισημάνσεις του κ. Grimaldi την ιδιαίτερη αναφορά την οποία κάνει στην τεχνογνωσία που φέρνει ο όμιλος, στην απανθρακοποίηση των λιμανιών.

Το επόμενο βήμα: τα πράσινα λιμάνια σε συνδυασμό με τις πράσινες μεταφορές. Και κράτησα τη δέσμευσή του, τη δημόσια δέσμευσή του ότι το λιμάνι της Ηγουμενίτσας, θα είναι ένα πρότυπο λιμάνι σε αυτή την πράσινη μετάβαση, η οποία πρέπει να συντελεστεί και εδώ στη χώρα μας.

Θέλω να θυμίσω επίσης, ότι στο λιμάνι της Ηγουμενίτσας έχουν γίνει πολύ σημαντικά δημόσια έργα. Ξέρω, ότι υπάρχει ακόμα μία μικρή εκκρεμότητα ολοκλήρωσης των έργων. Έχω τη δέσμευση από το Υπουργείο Υποδομών και από τον ανάδοχο, ότι αυτά θα έχουν ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος του έτους, ώστε το κράτος να έχει εκπληρώσει πια τις υποχρεώσεις του ως προς τις βασικές υποδομές και να μπορέσει να παραχωρήσει στο νέο μέτοχο του Οργανισμού Λιμένος, ένα λιμάνι με άρτιες τις βασικές υποδομές, προκειμένου να έρθει ο Όμιλος και με τη σειρά του να προσθέσει τις δίκες του επενδύσεις. Έτσι αντιλαμβανόμαστε εμείς τη σύμπραξη δημοσίου και ιδιωτικού τομέα.

Θα ήθελα να σταθώ ιδιαίτερα σε αυτό το οποίο είπε και ο Κωστής Χατζηδάκης, ο Υπουργός Εθνικής Οικονομίας, πόση πρόοδο έχουμε συντελέσει συνολικά ως χώρα, απενοχοποιώντας ακριβώς αυτές τις συνεργασίες και διαπιστώνοντας ότι το δημόσιο συμφέρον μπορεί να υπηρετηθεί καλύτερα, όταν οι συμπράξεις με τον ιδιωτικό τομέα γίνονται προς όφελος τελικά όλων. Με κανόνες διαφάνειας, με διαδικασίες υποδειγματικές που μπορούν να προσελκύσουν το ενδιαφέρον μεγάλων ξένων oμίλων. Και εδώ θέλω να συγχαρώ και τον προηγούμενο Υπουργό Εμπορικής Ναυτιλίας, ο οποίος δρομολόγησε τη διαδικασία και όλα τα στελέχη του ΤΑΙΠΕΔ, αλλά και τα στελέχη του Υπουργείου, τον Γενικό Γραμματέα, που πραγματικά με υποδειγματικό τρόπο διεκπεραίωσαν όλη αυτή τη διαδικασία.

Θα έλεγα ότι αυτή η σημερινή συμφωνία για το λιμάνι της Ηγουμενίτσας, είναι μία ακόμα στάση στη μεγάλη πορεία μετασχηματισμού της πατρίδας μας. Και είναι, κ. Περιφερειάρχα, μία σημαντική, βέβαια, ψηφίδα στο μωσαϊκό της ανάπτυξης που συνθέτουν οι παραπάνω από 380 δράσεις του Αναπτυξιακού Σχεδίου για την Ήπειρο. Θα έχουμε την ευκαιρία στη συνέχεια να τα συζητήσουμε και στην Περιφέρεια.

Να σταθώ ιδιαίτερα και στην πολύ σημαντική σύμβαση παραχώρησης της Εγνατίας Οδού, η οποία ολοκληρώνεται οσονούπω. Ένας σημαντικότατος δρόμος, ο βασικός άξονας Δύσης και Ανατολής, ο οποίος χρειάζεται σημαντικές επενδύσεις οι οποίες θα γίνουν πια από τον παραχωρησιούχο, σε συνδυασμό με τα άλλα σημαντικά έργα τα οποία δρομολογούνται στην Ήπειρο:

Τον δρόμο Γιάννενα-Κακαβιά, μετά από κάποια μικρά εμπόδια – επαναπροκηρύξαμε τον σχετικό διαγωνισμό. Τη σημαντική πρόοδο που γίνεται συνολικά στην Ήπειρο σε όλα τα επίπεδα. Το τεχνολογικό πάρκο στα Γιάννενα. Την ανάδειξη του Ζαγορίου που φέρει πια την σφραγίδα της UNESCO.

Όλα αυτά είναι πολύ σημαντικές παρεμβάσεις. Είναι ένα συνολικό πλάνο που χρειάζεται χρόνο και πολύ ενέργεια για να δρομολογηθεί, όμως σε άψογη συνεργασία με την Τοπική Αυτοδιοίκηση, είμαστε εδώ για να το υλοποιήσουμε.

Να σταθώ στη σημασία της περιφερειακής ανάπτυξης -τονίστηκε και από τους προλαλήσαντες. Έχει σημασία να μπορούν να παραμένουν τα νέα παιδιά στον τόπο τους και η σημερινή συμφωνία είναι σίγουρα ένα μέρος αυτής της δημιουργικής διαδρομής, αυτή η πορεία προς την Ηγουμενίτσα και τη Θεσπρωτία και την Ήπειρο του 21ου αιώνα.

Και βέβαια, να τονίσω ότι αυτή η σημαντική συμφωνία προφανώς δεν θα μπορούσε να είχε επιτευχθεί, αν η χώρα συνολικά δεν είχε κάνει μεγάλα άλματα. «Άλματα μεγαλύτερα από τη φθορά», όπως λέει και ο εθνικός μας ποιητής, για να φτάσει στο σημείο σήμερα να μπορεί να προσελκύει σημαντικούς ξένους επενδυτές, οι οποίοι εκδηλώνουν το ενδιαφέρον τους να επενδύσουν στην πατρίδα μας.

Ευχόμαστε λοιπόν καλή επιτυχία στο λιμάνι της Ηγουμενίτσας, σε αυτό το νέο κεφάλαιο το οποίο ανοίγεται στην ιστορία του. Και είμαι σίγουρος, το είπε ο Υπουργός Εμπορικής Ναυτιλίας, ότι όταν θα ξαναβρεθούμε εδώ σε κάποια χρόνια, θα τρίβουμε τα μάτια μας από την πρόοδο την οποία θα έχει κάνει η Ηγουμενίτσα.

Και θα αναλογιστείτε μόνο τη στρατηγική σημασία που έχει η πατρίδα μας ως διαμετακομιστικός κόμβος, είτε μιλάμε για το εμπόριο από την Ανατολή προς τη Δύση, από τη Δύση προς την Ανατολή, είτε μιλάμε για τον άξονα Νότου και Βορρά, η Ελλάδα σήμερα είναι στην ευχάριστη θέση να μπορεί να αξιοποιεί πλήρως τα γεωπολιτικά συγκριτικά της πλεονεκτήματα, προς όφελος όλων των Ελλήνων πολιτών.

Και πάλι συγχαρητήρια και καλή αρχή στο νέο κεφάλαιο για το λιμάνι της Ηγουμενίτσας».

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!