Γ.Δ.
1452.5 0,00%
ACAG
0,00%
5.84
BOCHGR
0,00%
4.54
CENER
0,00%
9.11
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
0,00%
7.82
NOVAL
0,00%
2.285
OPTIMA
0,00%
12.56
TITC
0,00%
39.6
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
0,00%
1.494
ΑΒΕ
0,00%
0.449
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.6
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.69
ΑΛΜΥ
0,00%
4.56
ΑΛΦΑ
0,00%
1.5795
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.4
ΑΡΑΙΓ
0,00%
10.07
ΑΣΚΟ
0,00%
2.83
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.14
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
0,00%
0.67
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.19
ΒΙΟ
0,00%
5.27
ΒΙΟΚΑ
0,00%
1.865
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.6
ΒΙΟΤ
0,00%
0.258
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.18
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.39
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.2
ΔΑΑ
0,00%
8
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.58
ΔΕΗ
0,00%
11.6
ΔΟΜΙΚ
0,00%
2.77
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.308
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.755
ΕΕΕ
0,00%
32.18
ΕΚΤΕΡ
0,00%
1.75
ΕΛΒΕ
0,00%
4.78
ΕΛΙΝ
0,00%
2.18
ΕΛΛ
0,00%
14.5
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
1.938
ΕΛΠΕ
0,00%
7.3
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.08
ΕΛΤΟΝ
0,00%
1.856
ΕΛΧΑ
0,00%
1.88
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.185
ΕΤΕ
0,00%
7.84
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.21
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.8
ΕΥΡΩΒ
0,00%
2.25
ΕΧΑΕ
0,00%
4.47
ΙΑΤΡ
0,00%
1.5
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.334
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.975
ΙΝΚΑΤ
0,00%
4.83
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.75
ΙΝΛΟΤ
0,00%
0.998
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.86
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.46
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.05
ΙΝΤΚΑ
0,00%
2.86
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
0,00%
1.21
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
0,00%
1.5
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.429
ΚΟΥΑΛ
0,00%
1.18
ΚΟΥΕΣ
0,00%
5.86
ΚΡΙ
0,00%
15.35
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.91
ΚΥΡΙΟ
0,00%
0.99
ΛΑΒΙ
0,00%
0.737
ΛΑΜΔΑ
0,00%
7.17
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.9
ΛΕΒΚ
0,00%
0.27
ΛΕΒΠ
0,00%
0.26
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.52
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.86
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.61
ΜΕΒΑ
0,00%
3.99
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.11
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40
ΜΙΓ
0,00%
2.855
ΜΙΝ
0,00%
0.494
ΜΟΗ
0,00%
20.56
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.56
ΜΟΤΟ
0,00%
2.69
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.605
ΜΠΕΛΑ
0,00%
25.18
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.75
ΜΠΡΙΚ
0,00%
2.16
ΜΠΤΚ
0,00%
0.55
ΜΥΤΙΛ
0,00%
33.4
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.82
ΝΑΥΠ
0,00%
0.822
ΞΥΛΚ
0,00%
0.271
ΞΥΛΠ
0,00%
0.334
ΟΛΘ
0,00%
22
ΟΛΠ
0,00%
30.05
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.34
ΟΠΑΠ
0,00%
15.69
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.798
ΟΤΕ
0,00%
14.85
ΟΤΟΕΛ
0,00%
10.36
ΠΑΙΡ
0,00%
0.992
ΠΑΠ
0,00%
2.37
ΠΕΙΡ
0,00%
3.891
ΠΕΡΦ
0,00%
5.39
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.24
ΠΛΑΘ
0,00%
3.92
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.7
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.198
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.55
ΠΡΟΦ
0,00%
5.24
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.71
ΣΑΡ
0,00%
10.74
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.334
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.575
ΣΠΕΙΣ
0,00%
5.94
ΣΠΙ
0,00%
0.52
ΣΠΥΡ
0,00%
0.138
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20.02
ΤΖΚΑ
0,00%
1.475
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.05
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.636
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.1
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.23
ΦΡΛΚ
0,00%
3.7
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.6

Γ. Γρύλος: Ο Ωνάσης του Ηρακλείου ψάχνει το δικό του λιμάνι

Ξεκινά η μεγάλη μάχη της αξιοποίησης των λιμένων της χώρας, με αυτόν του Ηρακλείου να παίρνει τη δική του σειρά και στο προσκήνιο εμφανίζεται και ο ιδιοκτήτης της Sky Express. Ήδη το powergame.gr έχει αναφερθεί στη μάχη για Αλεξανδρούπολη, Καβάλα και Ηγουμενίτσα. Όμως και το λιμάνι του Ηρακλείου θεωρείται ένα εξαιρετικό asset λόγω ακτοπλοΐας αλλά και κρουαζιέρας, που θα προκαλέσει μια ενδιαφέρουσα μάχη.

Πηγές αναφέρονται σε κινητικότητα πολλών, όμως το ενδιαφέρον κίνησε η φημολογία περί κινητικότητας του κρητικού επιχειρηματία Γιάννη Γρύλου και του γκρουπ του IOGR. Του Ηρακλειώτη «Ωνάση» όπως λένε πολλοί στη μεγάλη κρητική πόλη, ο οποίος μέσα στην πανδημία έσπευσε σε καλές τιμές να αγοράσει αεροπλάνα με την εταιρεία του Sky Express. Μάλιστα η παραγγελία του φέρεται να υπήρξε πρώτη παραγγελία του 2020 για έναν κολοσσό όπως η Airbus.

Ο Ηρακλειώτης επιχειρηματίας θεώρησε την πανδημία ως τη δική του ευκαιρία και φυσικά για να κάνει τόσο επιθετικές κινήσεις σε αεροπλάνα κι – ενδεχομένως – στο λιμάνι  , δείχνει να έχει αυτοπεποίθηση. Με ένα γκρουπ χωρίς οικονομικά προβλήματα,  ποντάρει στην επόμενη ημέρα της  covid και τοποθετείται. Δεν είναι τυχαίο πως ήδη κατέχει σειρά ξενοδοχειακών μονάδων στην Κρήτη, έχει επεκταθεί στα logistics, στις ΑΠΕ και την ενέργεια, το ελαιόλαδο, τα χρηματοοικονομικά κ.ά. Οι αερό-μπίζνες του ομίλου αφορούν αεροπορικές υπηρεσίες επίγειας εξυπηρέτησης (ground handling), τουρισμού, αεροπορίας, logistics και cargo μέσω της Swissport Hellas και Skyserv, καθώς και της αεροπορικής εταιρείας Sky Express. Η μεγάλη της επιτυχία υπήρξε η περίοδος 2016 – 2019 όπου κυριολεκτικά τα μεγέθη εκτοξεύθηκαν.

Στο παρελθόν ο Γιάννης Γρύλος είχε δείξει ενδιαφέρον και για τη Μαρίνα του Αλίμου, όμως τελικά το πρότζεκτ δεν προχώρησε.

O παράγοντας Πιτσιόρλας

Βέβαια σε όλα αυτά δεν πρέπει να λησμονούμε ότι έχει έναν μεγάλο βοηθό: τον επί ΣΥΡΙΖΑ πρόεδρο του ΤΑΙΠΕΔ αλλά και υπουργό Στέργιο Πιτσιόρλα, ο οποίος είναι σύμβουλος του σε όλα αυτά τα βήματα και ο οποίος εκ των έσω γνωρίζει πρόσωπα, καταστάσεις και προβλήματα. Ο ίδιος βέβαια έχει το δικαίωμα να εργαστεί καθώς δεν υπήρξε στην πορεία του κοινοβουλευτικός αλλά ένας άνθρωπος που κλήθηκε από την αγορά, στην οποία είχε (κι έχει ως φαίνεται) μεγάλη διαδρομή.

Ο Γιάννης Γρύλος είναι ένας κλασικός κρητικός, που δεν μιλάει πολύ, όμως πράττει και τολμά. Η καταγωγή του είναι από τα Ανώγεια Μυλοπόταμου στο Ρέθυμνο και για να φθάσει στο σημερινό του επίπεδο πέρασε από πολλές κρίσεις και ρήξεις ακόμα και με τους συνεργάτες του και συνιδρυτές του ομίλου κ.κ. Tσαγκαράκη και Γ. Mαυραντωνάκη που σήμερα έχουν την Minoan Air.

Η αεροπορική εταιρεία ιδρύθηκε το 2005 μετά και τους ολυμπιακούς αγώνες (κι ενώ υπήρχε τάση δημιουργίας εναλλακτικών αεροπορικών μετά την πτώση της Ολυμπιακής και τη συγχώνευση της από την Aegean) από τον Μιλτιάδη Τσαγκαράκη, πρώην Γενικό Διευθυντή και κυβερνήτη της Ολυμπιακής, τον Γιώργο Μαυραντωνάκη, πρώην Γενικό Διευθυντή Λειτουργικής Υποστήριξης και Υπόλογο Διευθυντή των Ολυμπιακών Αερογραμμών και πρώην Σύμβουλο του Προέδρου της Ολυμπιακής Αεροπορίας και τον Γιάννη Γρύλο με τον αδελφό του Ανδρέα.

Σύντομα η εταιρεία ξεκίνησε προγραμματισμένες και ναυλωμένες πτήσεις καθώς και πτήσεις εμπορευματικών μεταφορών, αεροταξί, ιατρικές υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης, εκδρομές και περιηγήσεις.

Το 2016 και το 2017 βραβεύθηκε στον διαγωνισμό Airline Marketing Workshop – Airline Awards του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών, ως η ταχύτερα αναπτυσσόμενη αεροπορική εταιρεία μικρών διαδρομών. Το 2020 ανακοινώθηκε από την εταιρεία η συνεργασία με την Airbus.

Λίγοι φυσικά θυμούνται τη μάχη για το λογότυπο της αεροπορικής εταιρείας καθώς συμπεριελάμβανε τη σημαία της Κρητικής Πολιτείας, της ημιανεξάρτητης δηλαδή οντότητας που μέρος των Κρητών επιδίωκε όταν η Μεγαλόνησος βρισκόταν υπό τον οθωμανικό ζυγό. Σύντομα αυτό άλλαξε. Όμως πολλοί θυμούνται την καθήλωση αεροπλάνων

O Γιάννης Γρύλος με τον αδελφό του Aνδρέα πρόσφατα απέκτησαν το ξενοδοχείο Aktia Lounge Hotel and Spa (πρώην Aνθούσα), έναντι 18,1 εκ. ευρώ ενώ στην πορεία τους ξεχωρίζει η Swissport, που σήμερα έχει αναδειχθεί leader στο κομμάτι του ground handling ενώ πήρε και τη μονάδα της Τerra Creta στα Χανιά.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!