THEPOWERGAME
Στόχο να ξεπεράσει τα 9,5 εκατ. ευρώ τζίρο φέτος έχει θέσει η επιχειρηματική οικογένεια Δημητρίου, της γνωστής εταιρείας γαλακτοκομικών, που αναπτύσσει το ομώνυμο δίκτυο γαλακτοπωλείων.
Σήμερα αριθμεί 11 καταστήματα με το σήμα «γαλακτοπωλείον ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ» και απασχολεί 125 εργαζόμενους ενώ στοχεύει σε περαιτέρω ανάπτυξη του δικτύου της, παράλληλα με την αύξηση της παραγωγικότητας της εταιρείας και την ανάπτυξη νέων προϊόντων. Προτεραιότητα είναι επίσης η μείωση του λειτουργικού κόστους, όπου είναι δυνατόν, καθώς επιβραδύνει την κερδοφορία. Σημειώνεται ότι τα λειτουργικά έξοδα της Δημητρίου δεν επηρεάζονται από τις διακυμάνσεις των επιτοκίων καθώς δεν έχει δανειακές υποχρεώσεις αλλά δέχεται πιέσεις λόγω του πληθωρισμού. Οι κύριοι πελάτες της είναι τα σούπερ μάρκετ, όπου τα προϊόντα Δημητρίου εκτίθενται σε έντονο ανταγωνισμό σε μια σειρά από κατηγορίες που έχουν παρουσία όλες οι μεγάλες γαλακτοβιομηχανίες. Είναι επίσης στο ίδιο ράφι με τα προϊόντα της αλυσίδας Στάμου, εταιρεία η οποία αναπτύσσεται με παρόμοιο επιχειρηματικό μοντέλο κι έχει περάσει στον έλεγχο της Γιώτης τα τελευταία χρόνια.
Όπως προκύπτει από τις χρηματοοικονομικές καταστάσεις της «Γαλακτοκομικά Δημητρίου ΑΒΕΕ» το 2022 έκλεισε με κύκλο εργασιών 7,75 εκατ. ευρώ με αύξηση 17,5% σε σχέση με το 2021. Το κόστος πωλήσεων ανήλθε σε 5,6 εκατ. ευρώ από 4,6 εκατ. ευρώ το προηγούμενο έτος ενώ τα μικτά κέρδη ενισχύθηκαν σε 2,1 εκατ. ευρώ από 1,9 εκατ. ευρώ αντίστοιχα. Ωστόσο τα υψηλά κόστη πρώτων υλών και οι λειτουργικές δαπάνες είχαν αποτύπωμα στο καθαρό αποτέλεσμα της εταιρείας που διαμορφώθηκε σε ζημιές 277.535 ευρώ από κέρδη 164.264 ευρώ αντίστοιχα.
Σημειώνεται ότι η εταιρεία γαλακτοκομικών Δημητρίου εξειδικεύεται στη παραγωγή παραδοσιακών γιαουρτιών και επιδορπίων, κρέμες, ρυζόγαλα, μουσταλευριές ενώ η γκάμα των προϊόντων της συνεχώς εμπλουτίζεται με νέα είδη όπως κρεμοζελέ, κρεμοσοκολάτα και παραδοσιακή κρέμα καραμελέ. Στην παραγωγή χρησιμοποιείται αποκλειστικά 100% ελληνικό φρέσκο γάλα από επιλεγόμενες ελληνικές φάρμες, µε αγελάδες που παράγουν λιγότερο αλλά ποιοτικότερο γάλα. Η πρώτη ύλη συλλέγεται καθημερινά περνώντας όλους τους απαραίτητους ελέγχους, παστεριώνεται και διατίθεται σε λίγες ώρες από το άρμεγμα ενώ τα προϊόντα παράγονται με παραδοσιακές συνταγές της οικογένειας Δημητρίου, σύμφωνα με στελέχη της εταιρείας.
Σημειώνεται τέλος ότι η εταιρεία γαλακτοκομικών διαθέτει οργανωμένο δίκτυο διανομών, με πωλητές και μεταπωλητές που διανέμουν τα προϊόντα Δημητρίου σε όλη την επικράτεια. Από το 2000 οι εγκαταστάσεις της επιχείρησης είναι στο Βιοτεχνικό Πάρκο της Κερατέας σε συνολική έκταση 7000 τ.μ. ενώ διαθέτει πιστοποιήσεις για το σύστημα Διαχείρισης Ασφάλειας Τροφίμων σύμφωνα με τα πρότυπα ISO 22000:2005 και FSSC 22000:2010 που βασίζονται στις αρχές του HACCP, για όλες τις γραμμές παραγωγής.