Γ.Δ.
1428.81 -1,26%
ACAG
-0,68%
5.86
BOCHGR
-0,86%
4.59
CENER
-2,00%
9.79
CNLCAP
-0,68%
7.25
DIMAND
-0,11%
9.49
NOVAL
-2,26%
2.6
OPTIMA
-0,31%
12.88
TITC
-1,27%
34.95
ΑΑΑΚ
0,00%
4.36
ΑΒΑΞ
-3,27%
1.48
ΑΒΕ
+1,28%
0.476
ΑΔΜΗΕ
-0,42%
2.38
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.76
ΑΛΜΥ
0,00%
2.98
ΑΛΦΑ
-3,03%
1.49
ΑΝΔΡΟ
-0,61%
6.56
ΑΡΑΙΓ
-3,65%
10.57
ΑΣΚΟ
-1,81%
2.71
ΑΣΤΑΚ
-0,85%
7.04
ΑΤΕΚ
+0,47%
0.43
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.66
ΑΤΤ
-5,02%
4.54
ΑΤΤΙΚΑ
+1,32%
2.3
ΒΙΟ
-2,44%
5.6
ΒΙΟΚΑ
-2,61%
1.68
ΒΙΟΣΚ
-1,27%
1.56
ΒΙΟΤ
0,00%
0.27
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
-0,87%
2.28
ΓΕΒΚΑ
+2,94%
1.4
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-1,47%
17.44
ΔΑΑ
+0,11%
7.598
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.26
ΔΕΗ
-2,00%
11.74
ΔΟΜΙΚ
-0,15%
3.26
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+1,29%
0.314
ΕΒΡΟΦ
-2,55%
1.53
ΕΕΕ
+1,38%
32.36
ΕΚΤΕΡ
-2,64%
1.698
ΕΛΒΕ
0,00%
5.4
ΕΛΙΝ
-1,24%
1.995
ΕΛΛ
-1,12%
13.3
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-3,07%
1.892
ΕΛΠΕ
-1,28%
6.95
ΕΛΣΤΡ
+0,49%
2.07
ΕΛΤΟΝ
0,00%
1.69
ΕΛΧΑ
-2,55%
1.832
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.12
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
-3,25%
1.19
ΕΤΕ
0,00%
7.65
ΕΥΑΠΣ
-1,54%
3.2
ΕΥΔΑΠ
-0,35%
5.65
ΕΥΡΩΒ
-2,32%
1.975
ΕΧΑΕ
-2,76%
4.41
ΙΑΤΡ
-0,33%
1.49
ΙΚΤΙΝ
-4,86%
0.333
ΙΛΥΔΑ
-2,78%
1.75
ΙΝΚΑΤ
-0,20%
4.89
ΙΝΛΙΦ
-1,72%
4.58
ΙΝΛΟΤ
-2,45%
1.116
ΙΝΤΕΚ
-0,83%
5.95
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.32
ΙΝΤΕΤ
-0,41%
1.215
ΙΝΤΚΑ
-2,57%
3.035
ΚΑΡΕΛ
0,00%
342
ΚΕΚΡ
0,00%
1.44
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.54
ΚΛΜ
-2,45%
1.59
ΚΟΡΔΕ
-0,49%
0.406
ΚΟΥΑΛ
-2,36%
1.16
ΚΟΥΕΣ
-1,92%
5.1
ΚΡΙ
-1,12%
13.2
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
+2,43%
1.055
ΛΑΒΙ
-3,79%
0.786
ΛΑΜΔΑ
-0,53%
7.5
ΛΑΜΨΑ
0,00%
39
ΛΑΝΑΚ
-3,23%
0.9
ΛΕΒΚ
0,00%
0.254
ΛΕΒΠ
0,00%
0.252
ΛΟΓΟΣ
-0,73%
1.36
ΛΟΥΛΗ
-2,26%
2.59
ΜΑΘΙΟ
+5,63%
0.75
ΜΕΒΑ
-1,29%
3.83
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.31
ΜΕΡΚΟ
0,00%
43.2
ΜΙΓ
-0,44%
3.39
ΜΙΝ
-2,54%
0.575
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-1,51%
20.9
ΜΟΝΤΑ
+0,55%
3.67
ΜΟΤΟ
-1,85%
2.655
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.71
ΜΠΕΛΑ
-1,91%
25.7
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.62
ΜΠΡΙΚ
+0,75%
2.01
ΜΠΤΚ
0,00%
0.68
ΜΥΤΙΛ
-3,09%
33.86
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.82
ΝΑΥΠ
-2,53%
0.77
ΞΥΛΚ
-2,17%
0.27
ΞΥΛΠ
+4,35%
0.384
ΟΛΘ
-1,39%
21.3
ΟΛΠ
+0,18%
27.1
ΟΛΥΜΠ
-0,41%
2.43
ΟΠΑΠ
-1,45%
15.68
ΟΡΙΛΙΝΑ
-1,59%
0.804
ΟΤΕ
-2,22%
15.39
ΟΤΟΕΛ
-1,45%
10.84
ΠΑΙΡ
-2,75%
0.992
ΠΑΠ
+3,04%
2.37
ΠΕΙΡ
-1,85%
3.72
ΠΕΡΦ
-2,41%
6.49
ΠΕΤΡΟ
-1,23%
8
ΠΛΑΘ
-1,59%
3.71
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.2
ΠΡΔ
0,00%
0.22
ΠΡΕΜΙΑ
-1,27%
1.244
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.5
ΠΡΟΦ
-1,15%
5.18
ΡΕΒΟΙΛ
-1,14%
1.74
ΣΑΡ
-1,11%
10.74
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-2,01%
0.342
ΣΙΔΜΑ
-3,29%
1.615
ΣΠΕΙΣ
-4,36%
6.14
ΣΠΙ
-3,54%
0.6
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
+0,05%
19.51
ΤΖΚΑ
0,00%
1.25
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.09
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-1,61%
1.584
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.25
ΦΡΙΓΟ
-3,25%
0.238
ΦΡΛΚ
-1,80%
3.82
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.6

Η προβληματική σχέση Ολλανδών – Λ. Μπόμπολα και μια διδακτική παροιμία

Η προβληματική συγκατοίκηση Ολλανδών – Λεωνίδα

-H Ελλάκτωρ έχει να αντιμετωπίσει σειρά προβλημάτων τα οποία έχουν πάρει το δρόμο τους. Ως μέγα όμως και ενδεχομένως αξεπέραστο πρόβλημα είναι η αναγκαστική συνύπαρξη των Ολλανδών με τον Λεωνίδα Μπόμπολα. Εξ αρχής ένα πολύ αρνητικά φορτισμένο όνομα στην ελληνική κοινωνία δημιουργεί προβλήματα στην καλή εικόνα που θέλει ο όμιλος να δείχνει προς τα έξω.

-Επιπροσθέτως μαθαίνουμε πως άμα τη ανάληψει των καθηκόντων του Λεωνίδα στην Ηλέκτωρ το σύνολο των συμφωνιών που είχαν γίνει με την απελθούσα διοίκηση τίθενται εν αμφιβόλω τόσο γιατί κανείς δεν τον θεωρεί αξιόπιστο συνομιλητή όσο και γιατί το παρελθόν του είναι ιδιαίτερα ζοφερό.

-Όσον αφορά την υπόλοιπη αγορά και με δεδομένο τον έλεγχο της Επιτροπής Ανταγωνισμού στις μεγάλες εργολαβικές εταιρίες κανείς σοβαρός εργολάβος δεν επιθυμεί να συνομιλεί με τον Λεωνίδα. Ο άλλοτε κραταιός όμιλος βρίσκεται σε πολύ δυσχερή θέση καθώς στη μεγάλη αγορά διαχείρισης  απορριμμάτων βρίσκεται ουσιαστικά χωρίς εκπρόσωπο.

! «Het is een drama voor een vader een domme zoon hebben». Αυτό ακούστηκε να λέει στα Ολλανδικά ένας συμπαθέστατος κύριος, βγαίνοντας από το γραφείο του Λεωνίδα Μπόμπολα. Ζήτησα από ένας ολλανδομαθή να μου κάνει μετάφραση. «Τι δράμα για έναν πατέρα να έχει βλάκα γιο». Δεν συνέχισα την έρευνα γιατί κατάλαβα ποιον εννοούσε

! Πριν από τρία (περίπου) χρόνια ο Ολλανδός Χένρι Χόλτερμαν, είχε βρεθεί στο γραφείο του Λεωνίδα Μπόμπολα. Ήταν μια από τις χειρότερες εμπειρίες που έχει να διηγείται από την «εξωτική» Ελλάδα. Και αυτό γιατί ο κατά τον πρεσβύτερο Μπόμπολα, «τεχνοκράτης» γιος του, λίγο έλειψε να πετάξει με τις κλωτσιές από το γραφείο του, τον υποψήφιο επενδυτή. «Αυτό είναι μαγαζί του πατέρα μου» φέρεται να είπε, ο ήδη κατεστραμμένος (επιχειρηματικά) διάδοχος Μπόμπολα. Μάλιστα, αν δεν με απατά η μνήμη μου, ήταν η εποχή που ο Λεωνίδας, είχε απαγόρευση εξόδου από την χώρα μας.

 Ο Τούμπουρος στο Υποδομών

Προ ημερών ο κολλητός του Τσίπρα και εσχάτως μέλος του Δ.Σ. της Ελλάκτωρ Κωνσταντίνος Τούμπουρος, διάβηκε το κατώφλι του υπουργείου Υποδομών. Δεν ξέρω τι πήγε να κάνει, ωστόσο εκείνο που γνωρίζω και μάλιστα από πρώτο χέρι, είναι ότι δεν είχε ενημερώσει το νέο αφεντικό της  Άκτωρα.

Η συνέντευξη του Γιώργου Μπόμπολα

-Και μιας και το έφερε η συζήτηση (χθες) διάβασα με ενδιαφέρον την συνέντευξη του πατριάρχη της οικογένειας Μπόμπολα, του Γιώργου Μπόμπολα, στον συνάδελφο Δημήτρη Κόκκορη του mononews.gr  του (φίλου μου) Γιώργου Δημητρομανωλάκη.

-Πέρα από το πλαίσιο στο οποίο κινήθηκε η συνέντευξη λόγω της δικαστικής κόντρας που έχει ο κύριος Γιώργος με τον πρόεδρο της ένωσης εφοπλιστών Θόδωρο Βενιάμη, εντύπωση μου έκαναν δυο πράγματα. 1. Ο τρόπος με τον οποίο ο πατήρ Μπόμπολας αναφέρεται στους δυο γιούς του: «Εγώ τον Βενιάμη δεν τον ήξερα, ήρθα σε επαφή μαζί του μέσω του μεγάλου μου γιου, του Φώτη, που τον ήξερε» λέει για τον πρωτότοκο. «Ο Λεωνίδας είναι ένας πολύ καταρτισμένος και άξιος τεχνοκράτης» λέει για τον μικρότερο. Τα συμπεράσματα δικά σας.

-2. Κατηγορεί τον Βενιάμη ότι επί της ουσίας φούσκωνε τα έξοδα διαχείρισης των κοινής ιδιοκτησίας τους καραβιών μέσω της εταιρείας διαχείρισης που ήταν ιδιοκτησίας Βενιάμη κι ότι με αυτό το τέχνασμα τού «έφαγε» τα λεφτά. Να σας πω την αλήθεια, δεν ξέρω αν αυτά ισχύουν ή όχι και είναι και (σχετικά) δύσκολο να τσεκάρω την βασιμότητά τους. Αλλά διαβάζοντας τα, θυμήθηκα μια άλλη ιστορία, παρόμοια.

-Μια ιστορία όπου μια εταιρεία φουσκώνει τα έξοδα διαχείρισης για να μην γυρίσει ποτέ ένας αυτοκινητόδρομος στο ελληνικό Δημόσιο. Αλήθεια, τι γίνεται με αυτές τις μελέτες για το πότε πρέπει να επιστρέψει στο ελληνικό δημόσιο η Αττική Οδός;

! Κάποιοι στο Μαξίμου είναι της λογικής, «να τα έχουμε με όλους καλά». Μάλιστα έσυραν και τον πρόεδρο Κυριάκο σ’ αυτή την άποψη. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα, εσχάτως, να βρίζουν την κυβέρνηση σχεδόν συντονισμένα οι οπαδοί του ΠΑΟΚ, η «Δημοκρατία» του Φιλιππάκη και όποιος άλλος συνομιλεί με τους Μελισσανίδη και Σαββίδη. Φυσικά όσοι παγίδευσαν τον  πρωθυπουργό σ’ αυτή την αδιέξοδη στρατηγική, ούτε σκέψη για συγνώμη. Άλλωστε, πάντα φταίει κάποιος περαστικός.

Επιμένει ο Σκρέκας στο ενεργειακό κόστος

-Διάβασα στην έγκριτη Καθημερινή ότι ο φίλος μου ο υπουργός Κώστας Σκρέκας επιμένει στο σχέδιο να λύσει το πρόβλημα του ενεργειακού κόστους των βιομηχανιών με διμερή συμβόλαια ενέργειας από ΑΠΕ, τα περίφημα PPAs. Διάβασα ότι για να είναι φθηνά για τις βιομηχανίες αυτά τα PPAs θα επιδοτούνται κατά 50% (!) από το δημόσιο.

-Δηλαδή οι  Έλληνες φορολογούμενοι θα επιδοτούν την βιομηχανία. Δεν ξέρω αν τελικά μπορεί να προχωρήσει μια τέτοια λύση. Επίσης, δεν ξέρω αν μια τέτοια λύση μπορεί να λάβει έγκριση από την σκληρή DG Comp. Σε κάθε περίπτωση αυτά που κατά καιρούς διαβάζω στην ναυαρχίδα του Φαλήρου (Καθημερινή) και αφορούν την ενέργεια, τα συγκρατώ (γενικώς) για κάθε χρήση στο μέλλον.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!