Γ.Δ.
1382.46 -0,85%
ACAG
+1,07%
5.68
CENER
0,00%
9.5
CNLCAP
0,00%
6.8
DIMAND
-1,23%
8.8
NOVAL
0,00%
2.67
OPTIMA
+1,92%
11.66
TITC
-1,15%
30.15
ΑΑΑΚ
0,00%
5.1
ΑΒΑΞ
-0,30%
1.33
ΑΒΕ
0,00%
0.451
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.095
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.88
ΑΛΜΥ
-0,53%
2.83
ΑΛΦΑ
-1,65%
1.549
ΑΝΔΡΟ
-0,93%
6.38
ΑΡΑΙΓ
-1,93%
10.68
ΑΣΚΟ
-0,37%
2.67
ΑΣΤΑΚ
+2,41%
6.8
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
-0,47%
8.48
ΑΤΤ
+0,24%
8.2
ΑΤΤΙΚΑ
+0,42%
2.4
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
-1,09%
5.42
ΒΙΟΚΑ
-3,49%
2.21
ΒΙΟΣΚ
-1,79%
1.65
ΒΙΟΤ
0,00%
0.238
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.3
ΓΕΒΚΑ
-0,33%
1.49
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,95%
17.08
ΔΑΑ
-2,09%
7.49
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.28
ΔΕΗ
-1,43%
11
ΔΟΜΙΚ
-1,91%
3.345
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-1,99%
0.296
ΕΒΡΟΦ
+0,34%
1.495
ΕΕΕ
-0,06%
31.18
ΕΚΤΕΡ
-2,39%
1.962
ΕΛΒΕ
0,00%
5.3
ΕΛΙΝ
-0,49%
2.04
ΕΛΛ
-1,09%
13.55
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-1,06%
1.86
ΕΛΠΕ
-1,27%
7
ΕΛΣΤΡ
-1,90%
2.07
ΕΛΤΟΝ
0,00%
1.702
ΕΛΧΑ
+1,14%
1.782
ΕΝΤΕΡ
0,00%
8
ΕΠΙΛΚ
+0,84%
0.12
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
-0,79%
1.25
ΕΤΕ
-1,48%
7.32
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.19
ΕΥΔΑΠ
+0,55%
5.45
ΕΥΡΩΒ
+0,61%
1.9915
ΕΧΑΕ
-2,00%
4.4
ΙΑΤΡ
0,00%
1.565
ΙΚΤΙΝ
-0,42%
0.355
ΙΛΥΔΑ
-0,92%
1.62
ΙΝΚΑΤ
+1,41%
5.03
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.9
ΙΝΛΟΤ
0,00%
1.124
ΙΝΤΕΚ
+1,06%
5.73
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.32
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.195
ΙΝΤΚΑ
-2,42%
3.025
ΚΑΡΕΛ
0,00%
330
ΚΕΚΡ
+1,11%
1.365
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.65
ΚΛΜ
-1,45%
1.36
ΚΟΡΔΕ
-0,70%
0.427
ΚΟΥΑΛ
-0,18%
1.08
ΚΟΥΕΣ
-0,57%
5.22
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
+0,91%
11.15
ΚΤΗΛΑ
+1,11%
1.82
ΚΥΡΙΟ
+0,44%
1.15
ΛΑΒΙ
-1,82%
0.808
ΛΑΜΔΑ
-0,70%
7.09
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.6
ΛΑΝΑΚ
+0,57%
0.885
ΛΕΒΚ
0,00%
0.28
ΛΕΒΠ
0,00%
0.276
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
-2,82%
1.38
ΛΟΥΛΗ
+0,39%
2.58
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.704
ΜΕΒΑ
0,00%
3.96
ΜΕΝΤΙ
+2,08%
2.45
ΜΕΡΚΟ
0,00%
46.6
ΜΙΓ
-2,85%
3.415
ΜΙΝ
-2,63%
0.555
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-3,68%
21.96
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.45
ΜΟΤΟ
0,00%
2.645
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.605
ΜΠΕΛΑ
-5,33%
22.02
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,28%
3.53
ΜΠΡΙΚ
+0,26%
1.93
ΜΠΤΚ
0,00%
0.68
ΜΥΤΙΛ
+0,41%
34
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.76
ΝΑΥΠ
-5,77%
0.85
ΞΥΛΚ
-2,26%
0.26
ΞΥΛΠ
0,00%
0.39
ΟΛΘ
+0,96%
21
ΟΛΠ
-0,58%
25.85
ΟΛΥΜΠ
-0,84%
2.36
ΟΠΑΠ
+1,23%
15.61
ΟΡΙΛΙΝΑ
+2,60%
0.867
ΟΤΕ
-1,56%
14.47
ΟΤΟΕΛ
-1,91%
11.28
ΠΑΙΡ
-0,99%
1
ΠΑΠ
0,00%
2.38
ΠΕΙΡ
-0,53%
3.72
ΠΕΡΦ
-1,63%
6.62
ΠΕΤΡΟ
+0,25%
8.1
ΠΛΑΘ
-0,62%
3.995
ΠΛΑΚΡ
+2,07%
14.8
ΠΡΔ
-0,93%
0.212
ΠΡΕΜΙΑ
-0,85%
1.16
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.15
ΠΡΟΦ
-0,54%
4.6
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.78
ΣΑΡ
-1,71%
10.36
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
+0,31%
0.32
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.59
ΣΠΕΙΣ
+1,81%
6.76
ΣΠΙ
-5,63%
0.604
ΣΠΥΡ
0,00%
0.145
ΤΕΝΕΡΓ
-0,21%
19.15
ΤΖΚΑ
-5,90%
1.275
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.16
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,25%
1.592
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.9
ΦΡΙΓΟ
+2,91%
0.212
ΦΡΛΚ
+1,08%
3.73
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.64

Το λιμάνι της Βιέννης μαζεύει τα απόνερα του Ever Given

Μεγάλες οι καθυστερήσεις «άφιξης» εμπορευματοκιβωτίων στο λιμάνι της Βιέννης, εξαιτίας του αποκλεισμού εφτά ημερών της διώρυγας του Σουέζ από την προσάραξη του γιγαντιαίου σκάφους Ever Given. Το λιμάνι της Βιέννης, συγκεντρώνει περίπου 1.200 πλοία ετησίως, είναι τόσο μεγάλο όσο το κέντρο της αυστριακής πρωτεύουσας, περίπου τρία τετραγωνικά χιλιόμετρα, αποτελούμενο από τρία μέρη.

Το μεγαλύτερο είναι το λιμάνι του Φρόιντεναου, που αντιπροσωπεύει περίπου το ήμισυ ολόκληρης της περιοχής, και όπου μπορούν να σταθμεύσουν 64.000 αυτοκίνητα και να αποθηκευτούν 10.000 εμπορευματοκιβώτια.

Αυτή τη στιγμή αποδεικνύεται πόσο στενά συνδέεται η επιχείρηση μεταφορών σε όλο τον κόσμο — το πολυήμερο κλείσιμο της Διώρυγας του Σουέζ από το τεράστιο πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων «Ever Given» έχει επίσης αντίκτυπο στο λιμάνι της Βιέννης, αναφέρει η διευθύνουσα σύμβουλος Ντόρις Πούλκερ-Ρόρχοφερ.

«Αναμένουμε ότι θα υπάρξουν καθυστερήσεις μετά το Πάσχα των Καθολικών, καθώς, με τη συμφόρηση που είχε προκύψει στη Διώρυγα του Σουέζ, υπάρχει καθυστέρηση εμπορευματοκιβωτίων που βρίσκονται συνήθως στο λιμάνι του Αμβούργου και στη συνέχεια φορτώνονται στο τρένο και μας έρχονται στη Βιέννη», επισημαίνει η ίδια.

Εμπορευματοκιβώτια που δεν βρίσκονται στο Αμβούργο ή στο δεύτερο μεγάλο λιμάνι μεταφόρτωσης στο Μπρέμερχαβεν δεν μπορούν επίσης να έρθουν στη Βιέννη, και αντίστροφα υπάρχει ο ίδιος προβληματισμός, καθώς «τα εμπορευματοκιβώτια που διαφορετικά φορτώνονται στο τρένο από τη Βιέννη και βρίσκονται στο δρόμο προς τα λιμάνια της Βόρειας Θάλασσας με το τρένο, ενδέχεται να μην μεταφερθούν».

Και αυτό, επειδή, όπως εξηγεί στις δηλώσεις της η Ντόρις Πούλκερ-Ρόρχοφερ, πολλοί πελάτες φοβούνται ότι τα λιμάνια στο Βορρά θα κλείσουν για να μειώσουν την αναμενόμενη κυκλοφοριακή συμφόρηση.

Προς το παρόν, γίνεται επεξεργασία μίας λύσης, έτσι ώστε τουλάχιστον να είναι δυνατή η προσωρινή αποθήκευση έως ότου όλα λειτουργήσουν πάλι, και μέχρι τότε, όλα τα προϊόντα σε συνολική έκταση 140 εκταρίων στο λιμάνι του Φρόιντεναου, περιμένουν τη μεταφορά και την άφιξη «αγαθών», αναφέρει η διευθύνουσα σύμβουλος στο Λιμάνι της Βιέννης.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!