THEPOWERGAME
Η TikTok Indonesia δήλωσε ότι θα τερματίσει τις συναλλαγές στην αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου της στη χώρα μέχρι την Πέμπτη, προκειμένου να συμμορφωθεί με τους νέους τοπικούς κανονισμούς.
Η ανακοίνωση έρχεται αφού το υπουργείο Εμπορίου της Ινδονησίας έθεσε την περασμένη εβδομάδα προθεσμία μίας εβδομάδας στο TikTok για να γίνει μια αυτόνομη εφαρμογή, χωρίς κανένα χαρακτηριστικό ηλεκτρονικού εμπορίου, αλλιώς κινδυνεύει να κλείσει.
Προτεραιότητά μας είναι να παραμείνουμε συμβατοί με τους τοπικούς νόμους και κανονισμούς», ανέφερε το TikTok σε ανακοίνωσή του την Τρίτη.
«Ως εκ τούτου, δεν θα διευκολύνουμε πλέον τις συναλλαγές ηλεκτρονικού εμπορίου στο TikTok Shop Indonesia μέχρι τις 4 Οκτωβρίου και θα συνεχίσουμε να συνεργαζόμαστε με τις αρμόδιες αρχές για την πορεία προς τα εμπρός», ανέφερε.
Η κίνηση αυτή έρχεται μετά την πρόσφατη έκκληση του προέδρου Τζόκο Γουιντόντο για τη θέσπιση κανονισμών για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Είπε ότι η εισροή τέτοιων πλατφορμών έχει συμβάλει στη μείωση των πωλήσεων των εγχώριων επιχειρήσεων, πλημμυρίζοντας την αγορά με ξένες εισαγωγές.
Πλήγμα σε TikTok και Facebook μετά την απαγόρευση συναλλαγών e-εμπορίου
Την περασμένη εβδομάδα, η κυβέρνηση της Ινδονησίας απαγόρευσε τις συναλλαγές ηλεκτρονικού εμπορίου σε πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης όπως το TikTok και το Facebook.
Ο νέος κανονισμός θα μπορούσε να επιφέρει σημαντικό πλήγμα στις φιλοδοξίες του TikTok στη Νοτιοανατολική Ασία. Ο διευθύνων σύμβουλος Shou Zi Chew δήλωσε προηγουμένως ότι η εφαρμογή θα επενδύσει δισεκατομμύρια δολάρια στην περιοχή, καθώς επιδιώκει να διαφοροποιήσει τις δραστηριότητές της σε παγκόσμιο επίπεδο καθώς κλιμακώνονται οι πιέσεις των ΗΠΑ.
Η Ινδονησία είναι η μεγαλύτερη αγορά της TikTok στη Νοτιοανατολική Ασία και η δεύτερη μεγαλύτερη αγορά παγκοσμίως με 125 εκατομμύρια χρήστες μετά τις ΗΠΑ, σύμφωνα με την εταιρεία.
Ο Sachin Mittal, επικεφαλής της έρευνας τηλεπικοινωνιών, μέσων ενημέρωσης και τεχνολογίας στην DBS Bank, δήλωσε προηγουμένως ότι η TikTok «η λειτουργία ως αυτόνομη εφαρμογή μπορεί να εξακολουθεί να αποτελεί πρόκληση».
Εξήγησε ότι η σύνδεση σε μια ξεχωριστή εφαρμογή μπορεί να οδηγήσει σε απότομο ποσοστό εγκατάλειψης, καθώς οι περισσότερες αγορές στο TikTok είναι παρορμητικές αγορές.