Γ.Δ.
1401.58 +0,28%
ACAG
-0,37%
5.35
BOCHGR
-0,46%
4.36
CENER
+1,94%
8.4
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
-1,20%
8.2
NOVAL
+1,54%
2.31
OPTIMA
-0,31%
12.72
TITC
+1,48%
37.65
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
+1,31%
1.396
ΑΒΕ
+1,32%
0.46
ΑΔΜΗΕ
-0,21%
2.345
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.685
ΑΛΜΥ
0,00%
3.66
ΑΛΦΑ
-2,05%
1.5305
ΑΝΔΡΟ
-0,62%
6.38
ΑΡΑΙΓ
+1,43%
9.58
ΑΣΚΟ
-0,39%
2.53
ΑΣΤΑΚ
-0,29%
6.88
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
-0,23%
8.74
ΑΤΤ
+4,07%
0.614
ΑΤΤΙΚΑ
+1,40%
2.17
ΒΙΟ
+0,39%
5.19
ΒΙΟΚΑ
+0,86%
1.755
ΒΙΟΣΚ
-0,73%
1.365
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.04
ΓΕΒΚΑ
+1,15%
1.315
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,82%
17.9
ΔΑΑ
+0,13%
7.99
ΔΑΙΟΣ
-1,64%
3.6
ΔΕΗ
-0,85%
11.65
ΔΟΜΙΚ
-1,82%
2.7
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-2,03%
0.29
ΕΒΡΟΦ
+2,17%
1.41
ΕΕΕ
+1,93%
33.74
ΕΚΤΕΡ
+1,54%
1.446
ΕΛΒΕ
0,00%
4.66
ΕΛΙΝ
+0,51%
1.98
ΕΛΛ
-1,87%
13.1
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,74%
1.632
ΕΛΠΕ
-1,84%
6.675
ΕΛΣΤΡ
+1,49%
2.05
ΕΛΤΟΝ
+2,80%
1.838
ΕΛΧΑ
0,00%
1.8
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.13
ΕΤΕ
-1,59%
6.924
ΕΥΑΠΣ
+0,32%
3.14
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.75
ΕΥΡΩΒ
-0,20%
2.036
ΕΧΑΕ
-0,23%
4.3
ΙΑΤΡ
+0,98%
1.54
ΙΚΤΙΝ
-0,65%
0.3055
ΙΛΥΔΑ
-0,29%
1.74
ΙΝΚΑΤ
+1,28%
4.75
ΙΝΛΙΦ
-0,23%
4.28
ΙΝΛΟΤ
+1,14%
0.89
ΙΝΤΕΚ
+0,53%
5.67
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.46
ΙΝΤΕΤ
-4,04%
0.974
ΙΝΤΚΑ
+1,15%
2.65
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
0,00%
1.17
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
-2,03%
1.45
ΚΟΡΔΕ
+3,80%
0.41
ΚΟΥΑΛ
+0,99%
1.02
ΚΟΥΕΣ
-0,72%
5.52
ΚΡΙ
-0,35%
14.3
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
+0,22%
0.924
ΛΑΒΙ
-0,96%
0.719
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
7.27
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
-3,53%
0.82
ΛΕΒΚ
0,00%
0.256
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.25
ΛΟΥΛΗ
-0,37%
2.73
ΜΑΘΙΟ
-8,62%
0.594
ΜΕΒΑ
0,00%
3.62
ΜΕΝΤΙ
+0,50%
2.02
ΜΕΡΚΟ
0,00%
41
ΜΙΓ
-1,82%
2.97
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-0,62%
19.2
ΜΟΝΤΑ
-1,32%
3.75
ΜΟΤΟ
-0,61%
2.45
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.65
ΜΠΕΛΑ
+1,90%
24.66
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,27%
3.7
ΜΠΡΙΚ
-0,48%
2.08
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
+0,96%
31.7
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.92
ΝΑΥΠ
0,00%
0.83
ΞΥΛΚ
+0,79%
0.256
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
+0,48%
20.9
ΟΛΠ
-0,50%
29.85
ΟΛΥΜΠ
-2,17%
2.25
ΟΠΑΠ
+3,27%
15.8
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,13%
0.79
ΟΤΕ
+1,33%
15.21
ΟΤΟΕΛ
-1,37%
10.1
ΠΑΙΡ
-2,26%
0.952
ΠΑΠ
+2,15%
2.38
ΠΕΙΡ
-1,13%
3.589
ΠΕΡΦ
+1,89%
5.38
ΠΕΤΡΟ
+1,03%
7.86
ΠΛΑΘ
-0,13%
3.96
ΠΛΑΚΡ
0,00%
13.9
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
+0,17%
1.174
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
+0,59%
5.13
ΡΕΒΟΙΛ
+0,95%
1.595
ΣΑΡ
-0,92%
10.72
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-1,21%
0.327
ΣΙΔΜΑ
-0,33%
1.525
ΣΠΕΙΣ
+0,71%
5.64
ΣΠΙ
+2,78%
0.518
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
-0,05%
19.8
ΤΖΚΑ
+0,71%
1.42
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.62
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
-3,64%
0.212
ΦΡΛΚ
-0,56%
3.55
ΧΑΙΔΕ
-8,20%
0.56

Σε δεινή θέση η Hellenic Train: Την Τρίτη η κρίσιμη συνάντηση με το προσωπικό

Η δεινή οικονομική θέση στην οποία έχει περιέλθει η Hellenic Train με το τραγικό πέρασμα της κακοκαιρίας Daniel από τη Θεσσαλία οδηγεί τη διοίκηση Capotorto σε σκέψεις για την αναστολή προσωπικού, την εκ περιτροπής εργασία, αλλά και στάση πληρωμών προς τους προμηθευτές. Προς τούτο έχει προγραμματιστεί για αύριο, Τρίτη, συνάντηση της διοίκησης της εταιρείας με τα συνδικαλιστικά σωματεία, προκειμένου να συζητηθούν οι λεπτομέρειες.

Η διοίκηση του Maurizio Capotorto δεν έχει καταβάλει τους μισθούς Σεπτεμβρίου. Βάσει ωστόσο της Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας (ΣΣΕ) που έχει υπογραφεί, σύμφωνα με συνδικαλιστικές πηγές, έχει δικαίωμα καταβολής των οφειλομένων μέχρι την ερχόμενη Πέμπτη 5 Οκτωβρίου. Οι ίδιες πηγές σημείωναν ότι η καταβολή θα ολοκληρωθεί, αλλά είναι άγνωστο το τι θα συμβεί με τα δεδουλευμένα Οκτωβρίου κ.ο.κ.

Καλά ενημερωμένες πηγές αναφέρουν ότι η Hellenic Train ήδη έχει λάβει κεφαλαιακή ένεση από τη μητρική εταιρεία, Trenitalia, ύψους 10 εκατ. ευρώ. Tα κεφάλαια αυτά, ωστόσο, ήδη έχουν εξανεμισθεί.

Η κακοκαιρία Daniel φέρεται να έδωσε το τελικό χτύπημα στην ελληνική εταιρεία σιδηροδρόμων. Η εταιρεία, που απασχολεί κοντά στα 1.100 άτομα, για περίπου έναν μήνα δεν έχει καθόλου έσοδα. Και φυσικά δεν πρόκειται να έχει ουσιαστικά έσοδα μέχρι το τέλος του έτους. Ούτως ή άλλως, οι επιβατικές μεταφορές, που αποφέρουν τα μεγάλα έσοδα της εταιρείας, δεν πρόκειται να αποκατασταθούν πριν περάσουν 2-3 μήνες.

Παράγοντες κοντά στην εταιρεία αναφέρουν ότι η τραγική κατάσταση στη οποία έχει περιέλθει οφείλεται σε άλλους δύο παράγοντες. Πρώτον, ότι δεν έχει καταβληθεί από το Ελληνικό Δημόσιο η ετήσια ενίσχυση για τις Υπηρεσίες Δημοσίου Υποχρέωσης (ΥΔΥ) για το 2022 και το 2023. Πρόκειται για ένα ετήσιο κονδύλι, ύψους 50 εκατ. ευρώ. Επίσης, η εταιρεία δεν έχει λάβει την αποζημίωση από την πανδημία, ύψους 4 εκατ. ευρώ, ενώ αναμένει και περίπου 16 εκατ. ευρώ ως ενίσχυση για το αυξημένο ενεργειακό κόστος.

Ο δεύτερος παράγοντας που έφερε σε δεινή θέση τη Hellenic Train είναι η υπέρμετρη αύξηση της μισθοδοσίας στην εταιρεία. Ειδικά το κόστος λειτουργίας της Τεχνικής Βάσης της εταιρείας έχει εκτοξευθεί σε επίπεδα πάνω από εκείνα που κατέβαλε η εταιρεία πριν την εξαγοράσει (ΕΕΣΣΤΥ) η ιταλική εταιρεία.

Το σκηνικό αναμένεται να ξεκαθαρίσει μετά τις επαφές που θα γίνουν μεταξύ της διοίκησης της Hellenic Train και συνδικαλιστικών σωματείων την ερχόμενη Τρίτη. Οι εργαζόμενοι πάντως στην επιχείρηση είναι ανάστατοι και αναμένoυν με αγωνία την καταβολή των δεδουλευμένων τους.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!