Γ.Δ.
1482.43 +1,23%
ACAG
+0,51%
5.86
CENER
+0,94%
9.7
CNLCAP
-3,42%
7.05
DIMAND
-2,09%
8.89
NOVAL
+0,36%
2.77
OPTIMA
+1,17%
12.1
TITC
-0,16%
30.75
ΑΑΑΚ
0,00%
5.85
ΑΒΑΞ
+3,10%
1.464
ΑΒΕ
0,00%
0.457
ΑΔΜΗΕ
-0,88%
2.255
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.945
ΑΛΜΥ
+3,19%
3.07
ΑΛΦΑ
+2,65%
1.7225
ΑΝΔΡΟ
+0,30%
6.62
ΑΡΑΙΓ
+0,59%
11.89
ΑΣΚΟ
+0,36%
2.79
ΑΣΤΑΚ
-4,68%
6.92
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
+0,47%
8.64
ΑΤΤ
-25,41%
9.1
ΑΤΤΙΚΑ
-1,17%
2.54
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+1,87%
5.98
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.37
ΒΙΟΣΚ
+4,92%
1.385
ΒΙΟΤ
0,00%
0.24
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.36
ΓΕΒΚΑ
-0,31%
1.63
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,44%
18.1
ΔΑΑ
+0,60%
7.998
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.06
ΔΕΗ
-0,35%
11.5
ΔΟΜΙΚ
+7,37%
3.64
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+0,31%
0.321
ΕΒΡΟΦ
+0,65%
1.55
ΕΕΕ
+1,65%
33.22
ΕΚΤΕΡ
+5,62%
4.32
ΕΛΒΕ
0,00%
5.5
ΕΛΙΝ
+4,65%
2.25
ΕΛΛ
+0,36%
13.95
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,48%
2.09
ΕΛΠΕ
+1,33%
7.62
ΕΛΣΤΡ
-1,75%
2.25
ΕΛΤΟΝ
-1,02%
1.752
ΕΛΧΑ
+2,05%
1.892
ΕΝΤΕΡ
0,00%
8
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.128
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
+1,97%
1.295
ΕΤΕ
+1,37%
8.414
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.37
ΕΥΔΑΠ
-0,34%
5.78
ΕΥΡΩΒ
+2,33%
2.24
ΕΧΑΕ
+1,15%
4.82
ΙΑΤΡ
0,00%
1.74
ΙΚΤΙΝ
+1,95%
0.419
ΙΛΥΔΑ
+0,58%
1.73
ΙΝΚΑΤ
-0,10%
4.99
ΙΝΛΙΦ
+1,18%
5.14
ΙΝΛΟΤ
+0,80%
1.26
ΙΝΤΕΚ
+1,68%
6.07
ΙΝΤΕΡΚΟ
+2,48%
2.48
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.26
ΙΝΤΚΑ
0,00%
3.41
ΚΑΡΕΛ
-2,31%
338
ΚΕΚΡ
-5,35%
1.505
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.75
ΚΛΜ
-0,33%
1.505
ΚΟΡΔΕ
+2,05%
0.497
ΚΟΥΑΛ
-2,12%
1.198
ΚΟΥΕΣ
+3,50%
5.33
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
-0,44%
11.35
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
-1,71%
1.15
ΛΑΒΙ
-0,67%
0.894
ΛΑΜΔΑ
-0,27%
7.41
ΛΑΜΨΑ
+1,11%
36.6
ΛΑΝΑΚ
-2,06%
0.95
ΛΕΒΚ
0,00%
0.294
ΛΕΒΠ
0,00%
0.276
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.37
ΛΟΥΛΗ
-1,11%
2.67
ΜΑΘΙΟ
-0,23%
0.85
ΜΕΒΑ
0,00%
4
ΜΕΝΤΙ
+1,14%
2.67
ΜΕΡΚΟ
0,00%
45.2
ΜΙΓ
-1,06%
3.73
ΜΙΝ
-6,35%
0.59
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+2,52%
23.58
ΜΟΝΤΑ
+5,71%
3.7
ΜΟΤΟ
+3,50%
2.81
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.675
ΜΠΕΛΑ
-0,55%
25.2
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.5
ΜΠΡΙΚ
+0,77%
1.97
ΜΠΤΚ
0,00%
0.58
ΜΥΤΙΛ
+1,50%
36.5
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.72
ΝΑΥΠ
+1,31%
0.93
ΞΥΛΚ
-0,72%
0.276
ΞΥΛΠ
+3,40%
0.426
ΟΛΘ
-0,47%
21.2
ΟΛΠ
+1,29%
27.55
ΟΛΥΜΠ
+2,38%
2.58
ΟΠΑΠ
+1,27%
16.01
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,11%
0.899
ΟΤΕ
+2,83%
14.55
ΟΤΟΕΛ
+0,86%
11.7
ΠΑΙΡ
0,00%
1.1
ΠΑΠ
-0,42%
2.37
ΠΕΙΡ
+2,28%
3.989
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.86
ΠΛΑΘ
+4,30%
4.245
ΠΛΑΚΡ
+1,35%
15
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
+0,69%
1.168
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.15
ΠΡΟΦ
-0,38%
5.18
ΡΕΒΟΙΛ
+2,37%
1.945
ΣΑΡ
+0,90%
11.18
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
+0,58%
0.345
ΣΙΔΜΑ
+0,90%
1.675
ΣΠΕΙΣ
0,00%
6.9
ΣΠΙ
-0,60%
0.666
ΣΠΥΡ
0,00%
0.145
ΤΕΝΕΡΓ
-0,21%
19.22
ΤΖΚΑ
0,00%
1.5
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.14
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,25%
1.622
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.95
ΦΡΙΓΟ
-3,67%
0.21
ΦΡΛΚ
+3,16%
4.075
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.665

Σε δεινή θέση η Hellenic Train: Την Τρίτη η κρίσιμη συνάντηση με το προσωπικό

Η δεινή οικονομική θέση στην οποία έχει περιέλθει η Hellenic Train με το τραγικό πέρασμα της κακοκαιρίας Daniel από τη Θεσσαλία οδηγεί τη διοίκηση Capotorto σε σκέψεις για την αναστολή προσωπικού, την εκ περιτροπής εργασία, αλλά και στάση πληρωμών προς τους προμηθευτές. Προς τούτο έχει προγραμματιστεί για αύριο, Τρίτη, συνάντηση της διοίκησης της εταιρείας με τα συνδικαλιστικά σωματεία, προκειμένου να συζητηθούν οι λεπτομέρειες.

Η διοίκηση του Maurizio Capotorto δεν έχει καταβάλει τους μισθούς Σεπτεμβρίου. Βάσει ωστόσο της Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας (ΣΣΕ) που έχει υπογραφεί, σύμφωνα με συνδικαλιστικές πηγές, έχει δικαίωμα καταβολής των οφειλομένων μέχρι την ερχόμενη Πέμπτη 5 Οκτωβρίου. Οι ίδιες πηγές σημείωναν ότι η καταβολή θα ολοκληρωθεί, αλλά είναι άγνωστο το τι θα συμβεί με τα δεδουλευμένα Οκτωβρίου κ.ο.κ.

Καλά ενημερωμένες πηγές αναφέρουν ότι η Hellenic Train ήδη έχει λάβει κεφαλαιακή ένεση από τη μητρική εταιρεία, Trenitalia, ύψους 10 εκατ. ευρώ. Tα κεφάλαια αυτά, ωστόσο, ήδη έχουν εξανεμισθεί.

Η κακοκαιρία Daniel φέρεται να έδωσε το τελικό χτύπημα στην ελληνική εταιρεία σιδηροδρόμων. Η εταιρεία, που απασχολεί κοντά στα 1.100 άτομα, για περίπου έναν μήνα δεν έχει καθόλου έσοδα. Και φυσικά δεν πρόκειται να έχει ουσιαστικά έσοδα μέχρι το τέλος του έτους. Ούτως ή άλλως, οι επιβατικές μεταφορές, που αποφέρουν τα μεγάλα έσοδα της εταιρείας, δεν πρόκειται να αποκατασταθούν πριν περάσουν 2-3 μήνες.

Παράγοντες κοντά στην εταιρεία αναφέρουν ότι η τραγική κατάσταση στη οποία έχει περιέλθει οφείλεται σε άλλους δύο παράγοντες. Πρώτον, ότι δεν έχει καταβληθεί από το Ελληνικό Δημόσιο η ετήσια ενίσχυση για τις Υπηρεσίες Δημοσίου Υποχρέωσης (ΥΔΥ) για το 2022 και το 2023. Πρόκειται για ένα ετήσιο κονδύλι, ύψους 50 εκατ. ευρώ. Επίσης, η εταιρεία δεν έχει λάβει την αποζημίωση από την πανδημία, ύψους 4 εκατ. ευρώ, ενώ αναμένει και περίπου 16 εκατ. ευρώ ως ενίσχυση για το αυξημένο ενεργειακό κόστος.

Ο δεύτερος παράγοντας που έφερε σε δεινή θέση τη Hellenic Train είναι η υπέρμετρη αύξηση της μισθοδοσίας στην εταιρεία. Ειδικά το κόστος λειτουργίας της Τεχνικής Βάσης της εταιρείας έχει εκτοξευθεί σε επίπεδα πάνω από εκείνα που κατέβαλε η εταιρεία πριν την εξαγοράσει (ΕΕΣΣΤΥ) η ιταλική εταιρεία.

Το σκηνικό αναμένεται να ξεκαθαρίσει μετά τις επαφές που θα γίνουν μεταξύ της διοίκησης της Hellenic Train και συνδικαλιστικών σωματείων την ερχόμενη Τρίτη. Οι εργαζόμενοι πάντως στην επιχείρηση είναι ανάστατοι και αναμένoυν με αγωνία την καταβολή των δεδουλευμένων τους.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!