Γ.Δ.
1448.86 -0,25%
ACAG
-2,05%
5.72
BOCHGR
-0,44%
4.52
CENER
+2,09%
9.3
CNLCAP
-0,69%
7.2
DIMAND
+2,30%
8
NOVAL
+0,66%
2.3
OPTIMA
+1,75%
12.78
TITC
+1,01%
40
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
+1,74%
1.52
ΑΒΕ
-2,45%
0.438
ΑΔΜΗΕ
-0,38%
2.59
ΑΚΡΙΤ
+2,17%
0.705
ΑΛΜΥ
0,00%
4.56
ΑΛΦΑ
-0,22%
1.576
ΑΝΔΡΟ
-1,25%
6.32
ΑΡΑΙΓ
+0,10%
10.08
ΑΣΚΟ
-0,71%
2.81
ΑΣΤΑΚ
-1,96%
7
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
-1,19%
0.662
ΑΤΤΙΚΑ
+1,83%
2.23
ΒΙΟ
+1,14%
5.33
ΒΙΟΚΑ
+1,34%
1.89
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.6
ΒΙΟΤ
0,00%
0.258
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.18
ΓΕΒΚΑ
-0,72%
1.38
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,21%
18.42
ΔΑΑ
-0,33%
7.974
ΔΑΙΟΣ
-1,68%
3.52
ΔΕΗ
+2,33%
11.87
ΔΟΜΙΚ
+1,08%
2.8
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-0,65%
0.306
ΕΒΡΟΦ
-1,99%
1.72
ΕΕΕ
+1,37%
32.62
ΕΚΤΕΡ
+4,00%
1.82
ΕΛΒΕ
0,00%
4.78
ΕΛΙΝ
+2,29%
2.23
ΕΛΛ
+2,07%
14.8
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+1,65%
1.97
ΕΛΠΕ
-1,58%
7.185
ΕΛΣΤΡ
-2,88%
2.02
ΕΛΤΟΝ
-0,22%
1.852
ΕΛΧΑ
-0,53%
1.87
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
+0,84%
1.195
ΕΤΕ
-3,16%
7.592
ΕΥΑΠΣ
+2,18%
3.28
ΕΥΔΑΠ
+1,03%
5.86
ΕΥΡΩΒ
-1,16%
2.224
ΕΧΑΕ
+1,12%
4.52
ΙΑΤΡ
+0,33%
1.505
ΙΚΤΙΝ
+0,60%
0.336
ΙΛΥΔΑ
+0,25%
1.98
ΙΝΚΑΤ
+1,24%
4.89
ΙΝΛΙΦ
-1,05%
4.7
ΙΝΛΟΤ
+2,20%
1.02
ΙΝΤΕΚ
+0,68%
5.9
ΙΝΤΕΡΚΟ
+3,25%
2.54
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.05
ΙΝΤΚΑ
-0,70%
2.84
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
-0,83%
1.2
ΚΕΠΕΝ
-8,11%
2.04
ΚΛΜ
-2,33%
1.465
ΚΟΡΔΕ
-0,70%
0.426
ΚΟΥΑΛ
+0,51%
1.186
ΚΟΥΕΣ
-0,34%
5.84
ΚΡΙ
-2,61%
14.95
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.91
ΚΥΡΙΟ
+0,40%
0.994
ΛΑΒΙ
+3,12%
0.76
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
7.16
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.9
ΛΕΒΚ
0,00%
0.27
ΛΕΒΠ
0,00%
0.26
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.52
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.86
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.61
ΜΕΒΑ
0,00%
3.99
ΜΕΝΤΙ
+1,90%
2.15
ΜΕΡΚΟ
-5,00%
38
ΜΙΓ
-0,53%
2.84
ΜΙΝ
+1,21%
0.5
ΜΟΗ
-1,95%
20.16
ΜΟΝΤΑ
+3,65%
3.69
ΜΟΤΟ
0,00%
2.69
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.605
ΜΠΕΛΑ
-0,08%
25.16
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.75
ΜΠΡΙΚ
+0,46%
2.17
ΜΠΤΚ
0,00%
0.55
ΜΥΤΙΛ
-0,66%
33.18
ΝΑΚΑΣ
+1,42%
2.86
ΝΑΥΠ
-1,70%
0.808
ΞΥΛΚ
-0,74%
0.269
ΞΥΛΠ
0,00%
0.334
ΟΛΘ
-0,45%
21.9
ΟΛΠ
+1,00%
30.35
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.34
ΟΠΑΠ
-1,21%
15.5
ΟΡΙΛΙΝΑ
+1,75%
0.812
ΟΤΕ
-0,88%
14.72
ΟΤΟΕΛ
-0,97%
10.26
ΠΑΙΡ
0,00%
0.992
ΠΑΠ
0,00%
2.37
ΠΕΙΡ
-0,95%
3.854
ΠΕΡΦ
+0,37%
5.41
ΠΕΤΡΟ
+0,49%
8.28
ΠΛΑΘ
+0,51%
3.94
ΠΛΑΚΡ
-4,76%
14
ΠΡΔ
+8,00%
0.27
ΠΡΕΜΙΑ
+6,34%
1.274
ΠΡΟΝΤΕΑ
+3,82%
6.8
ΠΡΟΦ
-0,38%
5.22
ΡΕΒΟΙΛ
+2,34%
1.75
ΣΑΡ
+1,49%
10.9
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.334
ΣΙΔΜΑ
+0,63%
1.585
ΣΠΕΙΣ
-0,67%
5.9
ΣΠΙ
-3,08%
0.504
ΣΠΥΡ
0,00%
0.138
ΤΕΝΕΡΓ
-0,15%
19.99
ΤΖΚΑ
+1,69%
1.5
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.05
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,49%
1.628
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.1
ΦΡΙΓΟ
-1,74%
0.226
ΦΡΛΚ
+0,95%
3.735
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.6

Βουτιά στις εισπράξεις διοδίων το 2020 λόγω πανδημίας

Βαθύ αποτύπωμα άφησε η πανδημία στα έσοδα των εταιρειών που διαχειρίζονται τους μεγαλύτερους οδικούς άξονες της χώρας μέσω συμβάσεων παραχώρησης αφού ακόμα και η πλέον κερδοφόρα οδική αρτηρία, η Αττική Οδός, έκλεισε το 2020 με σημαντική υποχώρηση κύκλου εργασιών και κερδοφορίας εξαιτίας των μειωμένων εισπράξεων διοδίων.

Σύμφωνα με τον ετήσιο απολογισμό του ομίλου ΕΛΛΑΚΤΩΡ για την περυσινή χρονιά τα έσοδα της Αττική Οδός ΑΕ υποχώρησαν πέρυσι στα 151,56 εκατ. από 192,7 εκατ. ευρώ στη χρήση 2019.

Τα καθαρά κέρδη της εταιρείας που διαχειρίζεται την Αττική Οδό και τη Δυτική Περιφερειακή Υμηττού μειώθηκαν σημαντικά στα 48,3 εκατ. από 71,98 εκατ. ευρώ το 2019.

Ο δεύτερος οδικός άξονας στον οποίο ελέγχει πλειοψηφικό μερίδιο ο όμιλος ΕΛΛΑΚΤΩΡ, το τμήμα Κόρινθος – Τρίπολη – Καλαμάτα (μαζί με το Λεύκτρο – Σπάρτη) παρουσίασε το 2020 έσοδα 26,9 εκατ. από 34,2 εκατ. ευρώ το 2019.

Οι ζημιές της εταιρείας Μωρέας ΑΕ, που διαχειρίζεται τον συγκεκριμένο οδικό άξονα, υποχώρησαν πάντως στα 19 εκατ. από 27,3 εκατ. το 2019.

Σημειώνεται πως η Μωρέας ΑΕ λαμβάνει επιδότηση από το δημόσιο για κάθε διέλευση από τον οδικό άξονα, σύμφωνα με τις προβλέψεις της σύμβασης παραχώρησης.

Μειωμένα ήταν και τα έσοδα σε δύο άλλες εταιρείες παραχώρησης στις οποίες η ΕΛΛΑΚΤΩΡ συμμετέχει με μικρότερα ποσοστά.

Η Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου ΑΕ, που διαχειρίζεται το τμήμα Μαλιακός – Κλειδί παρουσίασε το 2020 πωλήσεις 69,98 εκατ. ευρώ από 83,46 εκατ. ευρώ στην προηγούμενη χρήση. Η εταιρεία είχε ζημιές 8,1 εκατ. από 9,55 εκατ. ευρώ.

Η ΓΕΦΥΡΑ ΑΕ, που διαχειρίζεται τη ζεύξη Ρίου – Αντιρρίου παρουσίασε το 2020 έσοδα 36,8 εκατ. ευρώ από 46,91 εκατ. το 2019 ενώ τα καθαρά κέρδη έφτασε τα 8,2 εκατ. από 10 εκατ. ευρώ.

Οι διελεύσεις στην Αττική Οδό υποχώρησαν το 2020 κατά 24% σε σύγκριση με το 2019 ενώ στον οδικό άξονα Κόρινθος – Τρίπολη – Καλαμάτα η πτώση έφτασε το 23%.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!