Γ.Δ.
1403.88 +0,16%
ACAG
+1,12%
5.41
BOCHGR
+1,83%
4.44
CENER
+0,71%
8.46
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
+0,85%
8.27
NOVAL
-0,43%
2.3
OPTIMA
0,00%
12.72
TITC
+0,66%
37.9
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
+0,29%
1.4
ΑΒΕ
0,00%
0.46
ΑΔΜΗΕ
+0,85%
2.365
ΑΚΡΙΤ
+1,46%
0.695
ΑΛΜΥ
0,00%
3.66
ΑΛΦΑ
-0,56%
1.522
ΑΝΔΡΟ
+0,94%
6.44
ΑΡΑΙΓ
+0,37%
9.615
ΑΣΚΟ
+2,77%
2.6
ΑΣΤΑΚ
+0,87%
6.94
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
+0,46%
8.78
ΑΤΤ
-1,30%
0.606
ΑΤΤΙΚΑ
-0,46%
2.16
ΒΙΟ
+1,16%
5.25
ΒΙΟΚΑ
+0,28%
1.76
ΒΙΟΣΚ
+1,47%
1.385
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+1,96%
2.08
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.315
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,01%
18.08
ΔΑΑ
+0,20%
8.006
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.6
ΔΕΗ
-0,17%
11.63
ΔΟΜΙΚ
+4,44%
2.82
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.29
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.41
ΕΕΕ
-0,41%
33.6
ΕΚΤΕΡ
-0,69%
1.436
ΕΛΒΕ
0,00%
4.66
ΕΛΙΝ
+4,55%
2.07
ΕΛΛ
+1,91%
13.35
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,37%
1.638
ΕΛΠΕ
+1,27%
6.76
ΕΛΣΤΡ
-2,44%
2
ΕΛΤΟΝ
+1,20%
1.86
ΕΛΧΑ
+2,22%
1.84
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.13
ΕΤΕ
-0,64%
6.88
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.14
ΕΥΔΑΠ
-0,70%
5.71
ΕΥΡΩΒ
-0,64%
2.023
ΕΧΑΕ
+0,12%
4.305
ΙΑΤΡ
+2,60%
1.58
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.3055
ΙΛΥΔΑ
+4,31%
1.815
ΙΝΚΑΤ
-1,05%
4.7
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.28
ΙΝΛΟΤ
+3,26%
0.919
ΙΝΤΕΚ
+0,53%
5.7
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.46
ΙΝΤΕΤ
0,00%
0.974
ΙΝΤΚΑ
+1,13%
2.68
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
0,00%
1.17
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
-1,38%
1.43
ΚΟΡΔΕ
+3,41%
0.424
ΚΟΥΑΛ
+6,27%
1.084
ΚΟΥΕΣ
+1,27%
5.59
ΚΡΙ
+0,70%
14.4
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
+2,60%
0.948
ΛΑΒΙ
+0,97%
0.726
ΛΑΜΔΑ
-1,10%
7.19
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.82
ΛΕΒΚ
0,00%
0.256
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.25
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.73
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.594
ΜΕΒΑ
0,00%
3.62
ΜΕΝΤΙ
+2,97%
2.08
ΜΕΡΚΟ
0,00%
41
ΜΙΓ
0,00%
2.97
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+1,20%
19.43
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.75
ΜΟΤΟ
+2,65%
2.515
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.65
ΜΠΕΛΑ
-0,65%
24.5
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.7
ΜΠΡΙΚ
0,00%
2.08
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
-0,32%
31.6
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.92
ΝΑΥΠ
0,00%
0.83
ΞΥΛΚ
+0,39%
0.257
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
0,00%
20.9
ΟΛΠ
+0,67%
30.05
ΟΛΥΜΠ
+2,67%
2.31
ΟΠΑΠ
-0,63%
15.7
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,38%
0.793
ΟΤΕ
-0,26%
15.17
ΟΤΟΕΛ
+0,20%
10.12
ΠΑΙΡ
+1,89%
0.97
ΠΑΠ
0,00%
2.38
ΠΕΙΡ
+0,03%
3.59
ΠΕΡΦ
0,00%
5.38
ΠΕΤΡΟ
+2,04%
8.02
ΠΛΑΘ
+0,25%
3.97
ΠΛΑΚΡ
-2,88%
13.5
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
+0,17%
1.176
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
+0,19%
5.14
ΡΕΒΟΙΛ
-0,31%
1.59
ΣΑΡ
+0,19%
10.74
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
+0,31%
0.328
ΣΙΔΜΑ
+0,66%
1.535
ΣΠΕΙΣ
0,00%
5.64
ΣΠΙ
-3,47%
0.5
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
+0,05%
19.81
ΤΖΚΑ
-3,52%
1.37
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.62
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
+3,13%
8.25
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.212
ΦΡΛΚ
0,00%
3.55
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.56

Ταχιάος: Το σιδηροδρομικό δίκτυο χρειάζεται επανακατασκευή

Εξαιρετικά δύσκολη είναι η κατάσταση για την επαναλειτουργία του σιδηροδρόμου μετά από το πέρασμα της κακοκαιρίας Daniel και τις καταστροφές στο δίκτυο που οδήγησαν στη διακοπή των δρομολόγίων. Ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Νίκος Ταχιάος τόνισε σε τηλεοπτική συνέντευξη που παραχώρησε πως η ολική ανάταξη θα χρειαστεί πολύ χρόνο και τέτοιο ποσο χρημάτων που «με τρομοκρατεί».

«Πρέπει να γίνει επανακατασκευή στο δίκτυο»

«Οι ζημιές είναι πραγματικά πολύ μεγάλες στα δίκτυα των μεταφορών – οφείλω να πω ότι είναι μεγαλύτερες, πολύ μεγαλύτερες στον σιδηρόδρομο. Ο σιδηρόδρομος θα αποτελέσει μια νέα περιπέτεια. Με την έννοια ότι σαν μήκος περίπου 50 χιλιομέτρων, από το Δομοκό μέχρι τη Λάρισα, είναι αναγκαστική διακοπή των δρομολογίων. Έχει καταστραφεί η σιδηροδρομική υποδομή σε ένα πολύ μεγάλο τμήμα του, και φυσικά υπάρχουν προβλήματα που αγγίζουν τα συστήματα τηλεδιοίκησης σηματοδότησης, αυτά που όλος ο κόσμος έχει μάθει τα τελευταία χρόνια είναι εκτός λειτουργίας και μάλλον είναι πάρα πολύ δύσκολο να αναταχθεί. Πρέπει να γίνει επανακατασκευή. Εκεί λοιπόν είναι το μεγάλο πρόβλημα» είπε στην ΕΡΤ ο κ. Ταχιάος.



«Σε 1-2 μήνες η αποκατάσταση στο ρεύμα καθόδου»

Σύμφωνα με τον ίδιο ο στόχος είναι «σε ένα εύλογο χρονικό διάστημα, το οποίο είναι ενός – δύο μηνών, να μπορέσουμε να αποκαταστήσουμε το ρεύμα καθόδου της σιδηροδρομικής γραμμής, δηλαδή αυτό που έρχεται από Θεσσαλονίκη προς Αθήνα χωρίς τα συστήματα. Μιλάμε για ταχύτητες οι οποίες θα είναι το μάξιμουμ 80 χιλιόμετρα την ώρα και με ντιζελοκίνηση, κάτι το οποίο θα αποκαταστήσει κυρίως τις εμπορικές μετακινήσεις μεταξύ Αθήνας και Θεσσαλονίκης και δευτερευόντως της επαρχίας»

«Εκείνο το οποίο θα ακολουθήσει θα είναι η ανακατασκευή του συνόλου της γραμμής μετά από το τμήμα του Δομοκού μέχρι και ουσιαστικά το Παλαιοφάρσαλο. Εκεί θα αναγκαστούμε να κατασκευάσουμε από την αρχή το μεγαλύτερο μέρος των ηλεκτρονικών συστημάτων γιατί έχουν υποστεί πάρα πολύ σημαντικές ζημιές και όσα έχουν διασωθεί πιθανότατα δε βρίσκουν κάποια ανταλλακτικά σήμερα, γιατί είναι κατασκευές προηγούμενων δεκαετιών. Και αυτό είναι ένα μεγάλο πλήγμα για τον σιδηρόδρομο. Πρέπει να σας πω ότι η ολική ανάταξη του σιδηροδρομικού δικτύου θα πάρει πολύ χρόνο» συνέχισε σε δραματικούς τόνους ο κ. Ταχιάος.

«Θα χρειαστούν πολλά λεφτά»

Όπως εξήγησε «τα χρήματα θα τα πάρουμε από το ταμείο ανάκαμψης – είναι από τα 600 εκατομμύρια που διασφαλίστηκαν προηγουμένως από το Ταμείο Ανάκαμψης. Ήδη κάνουμε το τεχνικό δελτίο. Δεν θα σας πω το νούμερο, γιατί και εμένα με τρομοκρατεί, αλλά είναι πολλά λεφτά».

Όπως τόνισε ο Νίκος Ταχιάος «αυτό που πρέπει να γίνει κατανοητό είναι ότι στον κάμπο έπεσε αυτές τις μέρες όγκος τρεισήμισι δισεκατομμυρίων τόνων κυβικών μέτρων νερού. Μπορείτε να φανταστείτε το νούμερο – είναι τεράστιο. Ξήλωσε τις σιδηροδρομικές υποδομές. Πρέπει να πούμε ότι οι υποδομές οι υπόλοιπες, σε ένα πάρα πολύ μεγάλο βαθμό, έχουν αντέξει».

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!