Γ.Δ.
1423.56 +1,17%
ACAG
+1,72%
5.9
CENER
+1,02%
9.9
CNLCAP
0,00%
7.4
DIMAND
-0,24%
8.48
NOVAL
-0,74%
2.7
OPTIMA
-0,50%
11.84
TITC
+0,52%
28.8
ΑΑΑΚ
0,00%
6.45
ΑΒΑΞ
+0,28%
1.41
ΑΒΕ
+4,98%
0.464
ΑΔΜΗΕ
-0,67%
2.22
ΑΚΡΙΤ
+15,07%
0.84
ΑΛΜΥ
+0,19%
2.665
ΑΛΦΑ
+2,60%
1.6005
ΑΝΔΡΟ
+0,62%
6.46
ΑΡΑΙΓ
+1,42%
11.42
ΑΣΚΟ
+2,37%
3.02
ΑΣΤΑΚ
+1,81%
6.76
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
+0,24%
8.5
ΑΤΤ
+1,36%
11.15
ΑΤΤΙΚΑ
+7,92%
2.59
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+3,32%
5.92
ΒΙΟΚΑ
-1,21%
2.45
ΒΙΟΣΚ
-1,55%
1.27
ΒΙΟΤ
-9,48%
0.21
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
-4,00%
2.4
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.47
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,22%
16.6
ΔΑΑ
+0,70%
7.77
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.32
ΔΕΗ
+0,54%
11.24
ΔΟΜΙΚ
0,00%
3.86
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-2,13%
0.321
ΕΒΡΟΦ
+0,68%
1.49
ΕΕΕ
+1,14%
31.86
ΕΚΤΕΡ
+0,12%
4.205
ΕΛΒΕ
+1,00%
5.05
ΕΛΙΝ
+2,23%
2.29
ΕΛΛ
0,00%
13.35
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+1,81%
2.535
ΕΛΠΕ
+0,38%
7.87
ΕΛΣΤΡ
+2,84%
2.17
ΕΛΤΟΝ
-0,59%
1.686
ΕΛΧΑ
0,00%
1.86
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.95
ΕΠΙΛΚ
-10,00%
0.117
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
+1,59%
1.28
ΕΤΕ
+1,12%
7.784
ΕΥΑΠΣ
+1,62%
3.13
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.41
ΕΥΡΩΒ
-0,24%
2.065
ΕΧΑΕ
-0,72%
4.81
ΙΑΤΡ
+2,61%
1.57
ΙΚΤΙΝ
-0,14%
0.3595
ΙΛΥΔΑ
+1,16%
1.745
ΙΝΚΑΤ
0,00%
5.04
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.75
ΙΝΛΟΤ
+3,27%
1.2
ΙΝΤΕΚ
+0,54%
5.55
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.4
ΙΝΤΕΤ
+1,65%
1.235
ΙΝΤΚΑ
+2,79%
3.32
ΚΑΡΕΛ
0,00%
338
ΚΕΚΡ
-1,83%
1.34
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.82
ΚΛΜ
-1,86%
1.58
ΚΟΡΔΕ
+1,26%
0.482
ΚΟΥΑΛ
-0,16%
1.228
ΚΟΥΕΣ
-1,14%
5.2
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
+2,22%
11.5
ΚΤΗΛΑ
-2,78%
1.75
ΚΥΡΙΟ
+2,23%
1.145
ΛΑΒΙ
-0,35%
0.859
ΛΑΜΔΑ
+2,37%
6.9
ΛΑΜΨΑ
-0,56%
35.8
ΛΑΝΑΚ
+1,09%
0.93
ΛΕΒΚ
0,00%
0.296
ΛΕΒΠ
+2,14%
0.286
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
+0,72%
1.4
ΛΟΥΛΗ
-2,60%
2.62
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.812
ΜΕΒΑ
+1,53%
3.98
ΜΕΝΤΙ
-2,59%
2.63
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40.8
ΜΙΓ
+0,83%
3.65
ΜΙΝ
-7,58%
0.61
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-0,35%
22.98
ΜΟΝΤΑ
+5,81%
3.28
ΜΟΤΟ
+0,74%
2.725
ΜΟΥΖΚ
-2,90%
0.67
ΜΠΕΛΑ
+1,05%
27
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.43
ΜΠΡΙΚ
+1,89%
1.885
ΜΠΤΚ
0,00%
0.58
ΜΥΤΙΛ
+2,14%
36.22
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.64
ΝΑΥΠ
+1,08%
0.94
ΞΥΛΚ
+0,38%
0.261
ΞΥΛΠ
+7,36%
0.496
ΟΛΘ
+1,95%
20.9
ΟΛΠ
-0,59%
25.15
ΟΛΥΜΠ
-0,81%
2.46
ΟΠΑΠ
+0,75%
14.78
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,89%
0.894
ΟΤΕ
+1,40%
13.75
ΟΤΟΕΛ
+0,18%
11.42
ΠΑΙΡ
+5,12%
1.13
ΠΑΠ
+0,82%
2.47
ΠΕΙΡ
+1,71%
3.578
ΠΕΤΡΟ
+3,42%
8.46
ΠΛΑΘ
+0,92%
3.85
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.9
ΠΡΔ
0,00%
0.26
ΠΡΕΜΙΑ
+1,43%
1.138
ΠΡΟΝΤΕΑ
-9,87%
6.85
ΠΡΟΦ
+2,32%
4.64
ΡΕΒΟΙΛ
+1,50%
2.03
ΣΑΡ
-2,68%
10.9
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.034
ΣΕΝΤΡ
+0,89%
0.342
ΣΙΔΜΑ
+0,32%
1.56
ΣΠΕΙΣ
0,00%
6.54
ΣΠΙ
+3,18%
0.648
ΣΠΥΡ
0,00%
0.155
ΤΕΝΕΡΓ
+0,62%
19.63
ΤΖΚΑ
+3,96%
1.445
ΤΡΑΣΤΟΡ
+5,26%
1.2
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,12%
1.61
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.05
ΦΡΙΓΟ
-5,88%
0.224
ΦΡΛΚ
+0,78%
3.9
ΧΑΙΔΕ
+0,76%
0.665

Axia: Τα οφέλη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ από Αττική Οδό και τιμή – στόχο τα €21,20

«Με βάση μια πρώτη ανάλυση, η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ πρέπει να είναι σε θέση να καλύψει τις ανάγκες χρηματοδότησης του έργου (σ.σ. της νέας σύμβασης παραχώρησης της Αττικής Οδού) χωρίς να προχωρήσει σε αύξηση κεφαλαίου, ενώ την ίδια στιγμή υπό συγκεκριμένα σενάρια σε σχέση με την κυκλοφορία και την τιμολόγηση διοδίων βλέπουμε διψήφιους αριθμούς στην απόδοση, με αποτέλεσμα να καθίσταται ένα εξαιρετικά κερδοφόρο περιουσιακό στοιχείο για την εταιρεία».

Αυτή είναι η διαπίστωση των αναλυτών της Axia Research οι οποίοι στην τελευταία έκθεσή τους προτείνουν αγορά μετοχών της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ με τιμή στόχο τα 21,20 ευρώ, χωρίς να περιλαμβάνεται η Αττική Οδός. Στην ίδια έκθεση αναφέρεται πως η νέα σύμβαση παραχώρησης της Αττικής Οδού προσθέτει αξία μεταξύ 2 και 7 ευρώ ανά μετοχή για την εισηγμένη, ανάλογα με τα σενάρια κυκλοφορίας και τιμής διοδίων.

Οι αναλυτές της Axia Research τονίζουν πως η Αττική Οδός είναι ένας ώριμος και εν λειτουργία οδικός άξονας, χωρίς κατασκευαστικό ρίσκο και μεγάλο όγκο κυκλοφορίας και θεωρείται ως μία από τις πλέον ελκυστικές παραχωρήσεις στην Ευρώπη. Προσθέτουν πως με την προσθήκη της Αττικής Οδού ο όμιλος ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ στην ουσία διπλασιάζει το μέγεθος των παραχωρήσεων αυτοκινητοδρόμων που διαχειρίζεται καθώς πλέον θα ξεπερνούν τα 1.600 χιλιόμετρα (με την προσθήκη και της Εγνατίας Οδού). Επισημαίνουν πως πλέον το χαρτοφυλάκιο παραχωρήσεων του ομίλου (περιλαμβάνει και τη διαχείριση του δεύτερου μεγαλύτερου αεροδρομίου στο Καστέλι Ηρακλείου που είναι υπό κατασκευή) αποκτά πλέον την κρίσιμη μάζα που επιτρέπει στη διοίκηση του ομίλου να αναζητήσει ευκαιρίες αποκόμισης αξίας, για παράδειγμα με ξεχωριστή είσοδο στο χρηματιστήριο. Ο όμιλος, κατά τους αναλυτές, είναι πλέον ένας από τους στρατηγικούς παίκτες στη διαχείριση αυτοκινητοδρόμων στην Ευρώπη έχοντας μάλιστα το πλεονέκτημα της μεγάλης διάρκειας συμβάσεων, αφού απομένουν πλέον των 20 ετών μέχρι τη λήξη τους.

Στην έκθεση εκτιμάται πως με βάση την προσφορά των 3,27 δισ. ευρώ για την Αττική Οδό, η ίδια συμμετοχή της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ θα προσεγγίσει τα 650 εκατ. ευρώ ενώ το υπόλοιπο θα καλυφθεί από δανεισμό ο οποίος θα συνδέεται με τα έσοδα διοδίων. Σημειώνεται ότι πρόσφατα η ΑΧΙΑ είχε υπολογίσει τη διαθέσιμη ρευστότητα για επενδύσεις για την περίοδο 2023-26 στα επίπεδα του 1,0 δισ. ευρώ (πέραν των αναγκών για Εγνατία και Καζίνο).

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!