THEPOWERGAME
Η αμερικανική αλυσίδα πολυκαταστημάτων Macy’s, κατέγραψε πτώση στα τριμηνιαία κέρδη, λόγω των μεγάλων εκπτώσεων και των υψηλότερων προσφορών για την εκκαθάριση των ανοιξιάτικων και των πρώιμων καλοκαιρινών εμπορευμάτων.
Η αλυσίδα πολυκαταστημάτων εμφάνισε προσαρμοσμένα καθαρά κέρδη 71 εκατ. δολαρίων ή 26 σεντς ανά μετοχή στο τρίμηνο που έληξε στις 29 Ιουλίου, έναντι 277 εκατ. δολαρίων ή 1 δολαρίου ανά μετοχή πριν από ένα χρόνο.
Οι μετοχές της εταιρείας λιανικής πώλησης, η μετοχή της οποίας έχει χάσει σχεδόν το 30% της αξίας της φέτος, αυξήθηκαν κατά 5,9% στα 15,6 δολάρια κατά την προσυνεδριακή διαπραγμάτευση, καθώς οι καθαρές πωλήσεις της εταιρείας ξεπέρασαν τις προσδοκίες για το δεύτερο τρίμηνο.
Η αλυσίδα πολυκαταστημάτων κατέγραψε καθαρές πωλήσεις ύψους 5,13 δισ. δολαρίων, ξεπερνώντας τη μέση εκτίμηση των αναλυτών για 5,09 δισ. δολάρια, σύμφωνα με τα στοιχεία της Refinitiv.
Όπως και άλλες εταιρείες λιανικής πώλησης, όπως η Target και η μητρική Coach Tapestry, η Macy’s έχει δει μια απότομη πτώση της ζήτησης από πελάτες μεσαίου εισοδήματος που περιορίζουν τις δαπάνες τους για ρούχα και τσάντες προκειμένου να καλύψουν τις ανάγκες τους στα τρόφιμα και τις υπηρεσίες.
Μια προληπτική κίνηση για τη μετατροπή των εμπορευμάτων της για την ανοιξιάτικη και πρώιμη καλοκαιρινή περίοδο τον Μάρτιο, μείωσε τη ζήτηση στη μητρική Bloomingdale’s, αναγκάζοντάς την τον Ιούνιο να μειώσει τις προβλέψεις για τις πωλήσεις και τα κέρδη της για το σύνολο του έτους.