Γ.Δ.
1398.54 +0,07%
ACAG
-1,12%
5.31
BOCHGR
-0,23%
4.37
CENER
+1,58%
8.37
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
-1,20%
8.2
NOVAL
+1,98%
2.32
OPTIMA
-0,31%
12.72
TITC
+1,08%
37.5
ΑΑΑΚ
-9,82%
4.04
ΑΒΑΞ
0,00%
1.378
ΑΒΕ
+0,88%
0.458
ΑΔΜΗΕ
-0,85%
2.33
ΑΚΡΙΤ
-0,73%
0.68
ΑΛΜΥ
-1,23%
3.615
ΑΛΦΑ
-1,47%
1.5395
ΑΝΔΡΟ
-1,87%
6.3
ΑΡΑΙΓ
+1,01%
9.54
ΑΣΚΟ
-1,18%
2.51
ΑΣΤΑΚ
+1,16%
6.98
ΑΤΕΚ
-9,86%
0.384
ΑΤΡΑΣΤ
-0,68%
8.7
ΑΤΤ
+4,41%
0.616
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.14
ΒΙΟ
+0,19%
5.18
ΒΙΟΚΑ
-0,29%
1.735
ΒΙΟΣΚ
-0,36%
1.37
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+2,94%
2.1
ΓΕΒΚΑ
+2,69%
1.335
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+2,05%
17.94
ΔΑΑ
+0,85%
8.048
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.66
ΔΕΗ
-0,17%
11.73
ΔΟΜΙΚ
-1,64%
2.705
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-1,69%
0.291
ΕΒΡΟΦ
+1,45%
1.4
ΕΕΕ
+1,51%
33.6
ΕΚΤΕΡ
-0,98%
1.41
ΕΛΒΕ
0,00%
4.66
ΕΛΙΝ
-0,76%
1.955
ΕΛΛ
-1,87%
13.1
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,86%
1.634
ΕΛΠΕ
-1,91%
6.67
ΕΛΣΤΡ
+0,99%
2.04
ΕΛΤΟΝ
+1,12%
1.808
ΕΛΧΑ
+0,56%
1.81
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-0,44%
1.125
ΕΤΕ
-2,10%
6.888
ΕΥΑΠΣ
-0,32%
3.12
ΕΥΔΑΠ
-1,04%
5.69
ΕΥΡΩΒ
-0,49%
2.03
ΕΧΑΕ
-0,35%
4.295
ΙΑΤΡ
+0,33%
1.53
ΙΚΤΙΝ
-0,65%
0.3055
ΙΛΥΔΑ
-2,87%
1.695
ΙΝΚΑΤ
+0,32%
4.705
ΙΝΛΙΦ
-0,23%
4.28
ΙΝΛΟΤ
-0,80%
0.873
ΙΝΤΕΚ
+0,18%
5.65
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.46
ΙΝΤΕΤ
-4,43%
0.97
ΙΝΤΚΑ
-0,19%
2.615
ΚΑΡΕΛ
+0,60%
338
ΚΕΚΡ
+2,56%
1.2
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
-1,69%
1.455
ΚΟΡΔΕ
+5,82%
0.418
ΚΟΥΑΛ
+1,58%
1.026
ΚΟΥΕΣ
-0,18%
5.55
ΚΡΙ
-1,74%
14.1
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
-1,95%
0.904
ΛΑΒΙ
-0,55%
0.722
ΛΑΜΔΑ
-1,79%
7.15
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
-3,53%
0.82
ΛΕΒΚ
-3,91%
0.246
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.25
ΛΟΥΛΗ
-0,73%
2.72
ΜΑΘΙΟ
-5,54%
0.614
ΜΕΒΑ
0,00%
3.62
ΜΕΝΤΙ
+2,99%
2.07
ΜΕΡΚΟ
0,00%
41
ΜΙΓ
-1,32%
2.985
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-0,52%
19.22
ΜΟΝΤΑ
-4,21%
3.64
ΜΟΤΟ
+1,62%
2.505
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.65
ΜΠΕΛΑ
+1,07%
24.46
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.69
ΜΠΡΙΚ
-2,39%
2.04
ΜΠΤΚ
-8,06%
0.57
ΜΥΤΙΛ
+0,25%
31.48
ΝΑΚΑΣ
+1,37%
2.96
ΝΑΥΠ
0,00%
0.83
ΞΥΛΚ
-1,57%
0.25
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
-0,48%
20.7
ΟΛΠ
-0,83%
29.75
ΟΛΥΜΠ
-1,30%
2.27
ΟΠΑΠ
+2,22%
15.64
ΟΡΙΛΙΝΑ
-1,39%
0.78
ΟΤΕ
+1,27%
15.2
ΟΤΟΕΛ
-1,17%
10.12
ΠΑΙΡ
+1,64%
0.99
ΠΑΠ
-0,43%
2.32
ΠΕΙΡ
-1,41%
3.579
ΠΕΡΦ
0,00%
5.28
ΠΕΤΡΟ
+0,77%
7.84
ΠΛΑΘ
+0,13%
3.97
ΠΛΑΚΡ
+5,04%
14.6
ΠΡΔ
-4,00%
0.24
ΠΡΕΜΙΑ
+0,51%
1.178
ΠΡΟΝΤΕΑ
-0,81%
6.15
ΠΡΟΦ
-0,39%
5.08
ΡΕΒΟΙΛ
+1,27%
1.6
ΣΑΡ
-1,85%
10.62
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-1,21%
0.327
ΣΙΔΜΑ
-1,63%
1.505
ΣΠΕΙΣ
-0,36%
5.58
ΣΠΙ
+1,19%
0.51
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
-0,05%
19.8
ΤΖΚΑ
-3,55%
1.36
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.62
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
-3,64%
0.212
ΦΡΛΚ
-0,56%
3.55
ΧΑΙΔΕ
-8,20%
0.56

Πυροσβεστήρες που δεν τηρούν τις νόμιμες προδιαγραφές σε δημόσια κτήρια

Υπάρχουν περιπτώσεις πυροσβεστήρων κατασκευής του 2023 που υπάρχουν σε δημόσια κτήρια, τα οποία δεν ακολουθούν τη νομοθεσία και δεν υπάρχουν οι ειδικές σημάνσεις που προβλέπει ο νόμος.

Ο πυροσβεστήρας είναι ένα προϊόν το οποίο χρησιμοποιείται για την πρόληψη και καταστολή της πυρκαγιάς προστατεύοντας την ανθρώπινη ζωή και περιουσία.

Η Ελληνική Κυβέρνηση έχει θεσπίσει ένα αυστηρό πλαίσιο σχετικά με την διακίνηση των πυροσβεστήρων στην Ελληνική επικράτεια, ακολουθώντας το ευρωπαϊκό ρεύμα που βρίσκεται ήδη σε ισχύ στα περισσότερα κράτη της Ευρωπαϊκής Ένωσης και όχι μόνο.

Μέσω της Κοινής Υπουργικής Απόφασης 618/2005 (Β’52) όπως ισχύει σήμερα και με την τελευταία τροποποίησή της, της ΚΥΑ 140424 η οποία τέθηκε σε ισχύ στις 22 Δεκεμβρίου του 2021, θεσπίζει ως αρμόδιο φορέα ελέγχου των πυροσβεστήρων την ΕΒΕΤΑΜ ΑΕ. Αυτό αποφασίστηκε καθώς ο εν λόγο φορέας πιστοποίησης είναι ο μοναδικός διαπιστευμένος φορέας ο οποίος έχει την υποδομή να πραγματοποιήσει όλους τους απαραίτητους ελέγχους στα εργαστήρια του ελλείψει άλλων εργαστηρίων αυτού του τύπου εντός της ελληνικής επικράτειας.

Όπως αναφέρει η νομοθεσία όποιος πυροσβεστήρας έχει διακινηθεί εντός της ελληνικής επικράτειας από την ημερομηνία εφαρμογής της ΚΥΑ 140424 θα πρέπει να φέρει πιστοποίηση έγκρισης τύπου σύμφωνα με το πρότυπο ΕΝ3-7:2004+Α1:2007 καθώς και την αντίστοιχη σήμανση που δίνει το εν λόγο εργαστήριο και αναγράφει ένα μοναδικό αύξωντα αριθμό ανά πυροσβεστήρα.

Δυστυχώς ενώ υπάρχει η νομοθεσία δεν ακολουθείται από όλους τους κατασκευαστές ή εισαγωγείς και αυτό δημιουργεί τεράστιο θέμα ασφάλειας αλλά και υγιούς ανταγωνισμού.

Οι έλεγχοι που απαιτούνται από την νομοθεσία εκτός της αποδείξεως της καταλληλόλητας των πυροσβεστήρων, επιβαρύνουν τον κατασκευαστή ή εισαγωγέα με ένα επιπλέον κόστος το οποίο διάφορες εταιρείες εσκεμμένως παρακάμπτουν.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι πυροσβεστήρες κατασκευής του 2023 που εντοπίζονται σε μεγάλα δημόσια κτήρια κοινής ωφέλειας (νοσοκομεία, σχολεία, πολιτιστικά κέντρα κ.ά.) και δεν ακολουθούν την νομοθεσία καθώς δεν υπάρχουν όλες αυτές οι ειδικές σημάνσεις που προβλέπει ο νόμος αλλά κανένας δεν σκέφτηκε τις επιπτώσεις που μπορεί να υπάρξουν εάν οι συγκεκριμένοι δεν δουλέψουν όταν υπάρξει ανάγκη, γιατί πολύ απλά η προμήθεια τους έγινε βάσει τιμής και όχι βάσει του τι απαιτεί ο νόμος και τι είναι καλύτερο για την ασφάλεια της ανθρώπινης ζωής.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!