Γ.Δ.
1483.66 +0,08%
ACAG
+0,51%
5.89
CENER
-0,21%
9.68
CNLCAP
+1,42%
7.15
DIMAND
+0,79%
8.96
NOVAL
-0,18%
2.765
OPTIMA
+1,49%
12.28
TITC
0,00%
30.75
ΑΑΑΚ
0,00%
5.85
ΑΒΑΞ
-0,68%
1.454
ΑΒΕ
-1,53%
0.45
ΑΔΜΗΕ
+0,22%
2.26
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.945
ΑΛΜΥ
+0,98%
3.1
ΑΛΦΑ
+0,06%
1.7235
ΑΝΔΡΟ
-1,51%
6.52
ΑΡΑΙΓ
-0,34%
11.85
ΑΣΚΟ
+2,15%
2.85
ΑΣΤΑΚ
+2,02%
7.06
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.64
ΑΤΤ
+4,40%
9.5
ΑΤΤΙΚΑ
-0,79%
2.52
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
-0,33%
5.96
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.37
ΒΙΟΣΚ
+3,97%
1.44
ΒΙΟΤ
0,00%
0.24
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.36
ΓΕΒΚΑ
-1,84%
1.6
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,11%
18.08
ΔΑΑ
-0,53%
7.956
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.06
ΔΕΗ
+0,96%
11.61
ΔΟΜΙΚ
+6,87%
3.89
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+1,25%
0.325
ΕΒΡΟΦ
+5,16%
1.63
ΕΕΕ
-0,18%
33.16
ΕΚΤΕΡ
+0,46%
4.34
ΕΛΒΕ
-1,82%
5.4
ΕΛΙΝ
+1,33%
2.28
ΕΛΛ
-0,36%
13.9
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
2.09
ΕΛΠΕ
-0,59%
7.575
ΕΛΣΤΡ
-1,78%
2.21
ΕΛΤΟΝ
+0,34%
1.758
ΕΛΧΑ
-0,53%
1.882
ΕΝΤΕΡ
+1,00%
8.08
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.128
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
+3,09%
1.335
ΕΤΕ
+0,05%
8.418
ΕΥΑΠΣ
-1,78%
3.31
ΕΥΔΑΠ
-0,52%
5.75
ΕΥΡΩΒ
+0,40%
2.249
ΕΧΑΕ
-0,62%
4.79
ΙΑΤΡ
-2,01%
1.705
ΙΚΤΙΝ
-0,48%
0.417
ΙΛΥΔΑ
+1,73%
1.76
ΙΝΚΑΤ
0,00%
4.99
ΙΝΛΙΦ
-1,17%
5.08
ΙΝΛΟΤ
-1,11%
1.246
ΙΝΤΕΚ
0,00%
6.07
ΙΝΤΕΡΚΟ
+3,23%
2.56
ΙΝΤΕΤ
-0,79%
1.25
ΙΝΤΚΑ
0,00%
3.41
ΚΑΡΕΛ
-0,59%
336
ΚΕΚΡ
-2,99%
1.46
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.75
ΚΛΜ
+0,33%
1.51
ΚΟΡΔΕ
-1,01%
0.492
ΚΟΥΑΛ
+1,67%
1.218
ΚΟΥΕΣ
0,00%
5.33
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
+0,88%
11.45
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
-0,43%
1.145
ΛΑΒΙ
0,00%
0.894
ΛΑΜΔΑ
-0,54%
7.37
ΛΑΜΨΑ
-2,19%
35.8
ΛΑΝΑΚ
-3,16%
0.92
ΛΕΒΚ
0,00%
0.294
ΛΕΒΠ
0,00%
0.276
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.37
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.67
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.85
ΜΕΒΑ
0,00%
4
ΜΕΝΤΙ
+1,12%
2.7
ΜΕΡΚΟ
0,00%
45.2
ΜΙΓ
-0,80%
3.7
ΜΙΝ
0,00%
0.59
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+1,19%
23.86
ΜΟΝΤΑ
-8,11%
3.4
ΜΟΤΟ
+0,71%
2.83
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.675
ΜΠΕΛΑ
+0,08%
25.22
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,29%
3.49
ΜΠΡΙΚ
0,00%
1.97
ΜΠΤΚ
0,00%
0.58
ΜΥΤΙΛ
+1,04%
36.88
ΝΑΚΑΣ
+2,21%
2.78
ΝΑΥΠ
-0,86%
0.922
ΞΥΛΚ
+0,36%
0.277
ΞΥΛΠ
-3,76%
0.41
ΟΛΘ
-1,89%
20.8
ΟΛΠ
+0,18%
27.6
ΟΛΥΜΠ
-0,39%
2.57
ΟΠΑΠ
0,00%
16.01
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,22%
0.897
ΟΤΕ
-0,21%
14.52
ΟΤΟΕΛ
+0,51%
11.76
ΠΑΙΡ
0,00%
1.1
ΠΑΠ
-0,84%
2.35
ΠΕΙΡ
-1,38%
3.934
ΠΕΤΡΟ
-0,23%
8.84
ΠΛΑΘ
-0,24%
4.235
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
-0,34%
1.164
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.15
ΠΡΟΦ
-1,54%
5.1
ΡΕΒΟΙΛ
+2,83%
2
ΣΑΡ
0,00%
11.18
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
+1,45%
0.35
ΣΙΔΜΑ
+0,30%
1.68
ΣΠΕΙΣ
-0,87%
6.84
ΣΠΙ
+0,30%
0.668
ΣΠΥΡ
0,00%
0.145
ΤΕΝΕΡΓ
+0,05%
19.23
ΤΖΚΑ
0,00%
1.5
ΤΡΑΣΤΟΡ
+1,75%
1.16
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,62%
1.632
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
+0,63%
8
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.21
ΦΡΛΚ
+0,49%
4.095
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.665

Σε ισχύ από 17/08 η τηλεδιοίκηση στη Λάρισα

Την ερχόμενη Πέμπτη (17/08) αναμένεται να τεθεί σε πλήρη λειτουργία το σύστημα τηλεδιοίκησης στον σιδηροδρομικό σταθμό της Λάρισας, το οποίο έχει παραληφθεί από τον ΟΣΕ και βρίσκεται αυτές τις ημέρες σε δοκιμαστική λειτουργία.

Όπως ανέφερε μιλώντας στην ΕΡΤ Λάρισας, ο κεντρικός σταθμάρχης Λάρισας κ. Γ. Ζήνδρος με την πλήρη λειτουργία της τηλεδιοίκησης θα αποφεύγεται πλέον το λάθος του ανθρώπινου παράγοντα.

Μέσω του συγκεκριμένου συστήματος ο σταθμός του Κέντρου Ελέγχου Κυκλοφορίας στη Λάρισα έχει σε πραγματικό χρόνο ενημέρωση για τις αμαξοστοιχίες και τα σημεία που αυτές βρίσκονται σε ένα μήκος 200 και πλέον χιλιομέτρων. Μέσω του συγκεκριμένου συστήματος, όπως διευκρινίστηκε μπορεί να γίνουν παρεμβάσεις και στα κλειδιά των γραμμών σε συνεννόηση πάντα με τους κατά τόπους σταθμάρχες.

Η τηλεδιοίκηση, όπως εξήγησε ο κ. Ζήνδρος λειτουργούσε κανονικά από το 2007, αλλά τα πρώτα προβλήματα παρουσιάστηκαν το 2010. Τότε παρατηρήθηκαν οι πρώτες φθορές στο σύστημα και δεν υπήρξε μέριμνα για την αντικατάσταση, κλοπών σε καλώδια αλλά και ζημιών που προκλήθηκαν λίγα χρόνια αργότερα και συγκεκριμένα το καλοκαίρι του 2015 από φωτιά στο Λιτόχωρο και τον Ιούλιο του 2019 από νέα φωτιά στην ΕΒΖ Λάρισας, η οποία έθεσε οριστικά εκτός λειτουργίας το συγκεκριμένο σύστημα.

Αξίζει τέλος να σημειωθεί διοικητική παραλαβή προς χρήση από την ΕΡΓΟΣΕ στον ΟΣΕ του έργου, πραγματοποιήθηκε την περασμένη Τρίτη και αφορά στην σηματοδότηση του τμήματος της διπλής γραμμής από Λάρισα μέχρι το Πλατύ, μήκους 130 χλμ και την παράδοση του Κέντρου Ελέγχου Κυκλοφορίας Λάρισας, το οποίο ελέγχει την κυκλοφορία των συρμών σε μήκος 200 χιλιόμετρων διπλής σιδηροδρομικής γραμμής, στο τμήμα από τον Δομοκό έως το Πλατύ.



Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!