THEPOWERGAME
Στα 309,6 εκατ. δολ., με αύξηση 10,6%, ανήλθαν οι πωλήσεις του ομίλου ΦΑΓΕ στο α’ εξάμηνο του 2023, ως αποτέλεσμα κυρίως της αύξησης της μέσης καθαρής τιμής πώλησης σε όλες τις αγορές κατά 13%, η οποία εν μέρει αντισταθμίζεται από τη μείωση των πωλήσεων σε όγκο κατά 1,9%.
Οι πωλήσεις σε αξία αυξήθηκαν στο Ηνωμένο Βασίλειο, τις ΗΠΑ, την Ιταλία και την Ελλάδα κατά 13,8%, 12,5%, 6,6% και 4,3% αντίστοιχα.
Οι πωλήσεις σε όγκο μειώθηκαν κατά 1,9% σε σύγκριση με το εξάμηνο που έληξε στις 30 Ιουνίου 2022. Αυτό προέκυψε κυρίως από μείωση των πωλήσεων σε όγκο στην Ιταλία και την Ελλάδα κατά 8,3% και 7,9%, αντίστοιχα, η οποία αντισταθμίστηκε εν μέρει από τις αυξήσεις των πωλήσεων σε όγκο στο Ηνωμένο Βασίλειο και τις ΗΠΑ κατά 3,9% και 0,3%, αντίστοιχα.
Σημειώνεται ότι οι πωλήσεις σε αξία εκτός Ελλάδας αντιπροσώπευαν το 87,8% των συνολικών πωλήσεων του ομίλου στις 30 Ιουνίου 2023, σε σύγκριση με 87,0% για το εξάμηνο που έληξε στις 30 Ιουνίου 2022.
Το μικτό κέρδος ανήλθε σε 143,7 εκατ. δολ., με αύξηση 60,5 εκατ. δολ. ή 72,7%, ως αποτέλεσμα της μείωσης των τιμών του γάλακτος που χρησιμοποιείται στην Ελλάδα και στις ΗΠΑ, για τις παραγωγικές εγκαταστάσεις, κατά 38,4% και 21,5%, αντίστοιχα. Τα λειτουργικά κέρδη ανήλθαν σε 68 εκατ. δολ., με αύξηση 192,1% και τα καθαρά κέρδη ανήλθαν σε 48,8 εκατ. δολ. από 8,9 εκατ. δολ. Στην προηγούμενη χρήση.
Το β’ τρίμηνο
Οι πωλήσεις σε αξία για το τρίμηνο που έληξε στις 30 Ιουνίου 2023 ανήλθαν σε 162,2 εκατ. δολ. σημειώνοντας αύξηση 14,4% και οφείλεται κυρίως στην αύξηση της μέσης καθαρής τιμής πώλησης σε όλες τις αγορές κατά 10,4%, στην αύξηση του όγκου πωλήσεων μας σε όγκο κατά 3,1% και τη θετική επίδραση κατά 0,9% στην αξία πωλήσεων λόγω της αποδυνάμωσης του δολαρίου έναντι του ευρώ και της βρετανικής λίρας. Οι πωλήσεις σε αξία αυξήθηκαν στο Ηνωμένο Βασίλειο, τις ΗΠΑ, την Ιταλία και την Ελλάδα κατά 20,8%, 15,3%, 11,0% και 8,9%, αντίστοιχα.
Οι πωλήσεις σε όγκο αυξήθηκαν κατά 3,1% κυρίως λόγω αύξησης του όγκου πωλήσεων στο Ηνωμένο Βασίλειο και τις ΗΠΑ κατά 11,6% και 4%, αντίστοιχα, οι οποίες αντισταθμίστηκαν εν μέρει από τις μειώσεις των όγκων πωλήσεων σε Ιταλία και Ελλάδα κατά 2,3% και 0,5% αντίστοιχα. Τα λειτουργικά κέρδη για το τρίμηνο ανήλθαν σε 38,8 εκατ. δολ., με αύξηση 258,8% και τα καθαρά κέρδη ανήλθαν σε 28,1 εκατ. δολ. από 3,4 εκατ. δολ. αντίστοιχα.