THEPOWERGAME
Ο γερμανικός οίκος μόδας Hugo Boss αύξησε τις προβλέψεις του για το σύνολο του έτους, αφού ανακοίνωσε διψήφιο άλμα στις πωλήσεις του δεύτερου τριμήνου, χάρη στην αύξηση του μεριδίου αγοράς, την πρόσφατη ανανέωση του εμπορικού σήματος και το βελτιωμένο marketing.
Πιο συγκεκριμένα, τα έσοδα από πωλήσεις έφτασαν τα 1,03 δισ. ευρώ έναντι 878 εκατ. ευρώ στο β’ τρίμηνο του 2022.
Όσον αφορά τα κέρδη EBIT αυτά «άγγιξαν» τα 121 εκατ. ευρώ από 100 εκατ. ευρώ, ενώ τα καθαρά κέρδη έφτασαν τα 75 εκατ. ευρώ από 58 εκατ. ευρώ που ήταν στο αντίστοιχο τρίμηνο του 2022.
Σημειώνεται ότι για το σύνολο του 2023, η διοίκηση της Ηugo Boss αναμένει ετήσια αύξηση πωλήσεων μεταξύ του 12% και του 15%, φτάνοντας τα επίπεδα των 4,1 με 4,2 δισ. δολαρίων.
Η ανανέωση του εμπορικού σήματος 2022 της Hugo Boss βοήθησε τον όμιλο να παραμείνει ανθεκτικός στις διαρκώς επιβραδυνόμενες αγορές των ΗΠΑ και της Ευρώπης, της Μέσης Ανατολής και της Αφρικής, ενώ ο οίκος μόδας αύξησε τις πωλήσεις στην Ασία, παρά την υποτονική ανάκαμψη του κλάδου στην Κίνα.