Γ.Δ.
1482.43 +1,23%
ACAG
+0,51%
5.86
CENER
+0,94%
9.7
CNLCAP
-3,42%
7.05
DIMAND
-2,09%
8.89
NOVAL
+0,36%
2.77
OPTIMA
+1,17%
12.1
TITC
-0,16%
30.75
ΑΑΑΚ
0,00%
5.85
ΑΒΑΞ
+3,10%
1.464
ΑΒΕ
0,00%
0.457
ΑΔΜΗΕ
-0,88%
2.255
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.945
ΑΛΜΥ
+3,19%
3.07
ΑΛΦΑ
+2,65%
1.7225
ΑΝΔΡΟ
+0,30%
6.62
ΑΡΑΙΓ
+0,59%
11.89
ΑΣΚΟ
+0,36%
2.79
ΑΣΤΑΚ
-4,68%
6.92
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
+0,47%
8.64
ΑΤΤ
-25,41%
9.1
ΑΤΤΙΚΑ
-1,17%
2.54
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+1,87%
5.98
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.37
ΒΙΟΣΚ
+4,92%
1.385
ΒΙΟΤ
0,00%
0.24
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.36
ΓΕΒΚΑ
-0,31%
1.63
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,44%
18.1
ΔΑΑ
+0,60%
7.998
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.06
ΔΕΗ
-0,35%
11.5
ΔΟΜΙΚ
+7,37%
3.64
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+0,31%
0.321
ΕΒΡΟΦ
+0,65%
1.55
ΕΕΕ
+1,65%
33.22
ΕΚΤΕΡ
+5,62%
4.32
ΕΛΒΕ
0,00%
5.5
ΕΛΙΝ
+4,65%
2.25
ΕΛΛ
+0,36%
13.95
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,48%
2.09
ΕΛΠΕ
+1,33%
7.62
ΕΛΣΤΡ
-1,75%
2.25
ΕΛΤΟΝ
-1,02%
1.752
ΕΛΧΑ
+2,05%
1.892
ΕΝΤΕΡ
0,00%
8
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.128
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
+1,97%
1.295
ΕΤΕ
+1,37%
8.414
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.37
ΕΥΔΑΠ
-0,34%
5.78
ΕΥΡΩΒ
+2,33%
2.24
ΕΧΑΕ
+1,15%
4.82
ΙΑΤΡ
0,00%
1.74
ΙΚΤΙΝ
+1,95%
0.419
ΙΛΥΔΑ
+0,58%
1.73
ΙΝΚΑΤ
-0,10%
4.99
ΙΝΛΙΦ
+1,18%
5.14
ΙΝΛΟΤ
+0,80%
1.26
ΙΝΤΕΚ
+1,68%
6.07
ΙΝΤΕΡΚΟ
+2,48%
2.48
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.26
ΙΝΤΚΑ
0,00%
3.41
ΚΑΡΕΛ
-2,31%
338
ΚΕΚΡ
-5,35%
1.505
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.75
ΚΛΜ
-0,33%
1.505
ΚΟΡΔΕ
+2,05%
0.497
ΚΟΥΑΛ
-2,12%
1.198
ΚΟΥΕΣ
+3,50%
5.33
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
-0,44%
11.35
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
-1,71%
1.15
ΛΑΒΙ
-0,67%
0.894
ΛΑΜΔΑ
-0,27%
7.41
ΛΑΜΨΑ
+1,11%
36.6
ΛΑΝΑΚ
-2,06%
0.95
ΛΕΒΚ
0,00%
0.294
ΛΕΒΠ
0,00%
0.276
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.37
ΛΟΥΛΗ
-1,11%
2.67
ΜΑΘΙΟ
-0,23%
0.85
ΜΕΒΑ
0,00%
4
ΜΕΝΤΙ
+1,14%
2.67
ΜΕΡΚΟ
0,00%
45.2
ΜΙΓ
-1,06%
3.73
ΜΙΝ
-6,35%
0.59
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+2,52%
23.58
ΜΟΝΤΑ
+5,71%
3.7
ΜΟΤΟ
+3,50%
2.81
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.675
ΜΠΕΛΑ
-0,55%
25.2
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.5
ΜΠΡΙΚ
+0,77%
1.97
ΜΠΤΚ
0,00%
0.58
ΜΥΤΙΛ
+1,50%
36.5
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.72
ΝΑΥΠ
+1,31%
0.93
ΞΥΛΚ
-0,72%
0.276
ΞΥΛΠ
+3,40%
0.426
ΟΛΘ
-0,47%
21.2
ΟΛΠ
+1,29%
27.55
ΟΛΥΜΠ
+2,38%
2.58
ΟΠΑΠ
+1,27%
16.01
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,11%
0.899
ΟΤΕ
+2,83%
14.55
ΟΤΟΕΛ
+0,86%
11.7
ΠΑΙΡ
0,00%
1.1
ΠΑΠ
-0,42%
2.37
ΠΕΙΡ
+2,28%
3.989
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.86
ΠΛΑΘ
+4,30%
4.245
ΠΛΑΚΡ
+1,35%
15
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
+0,69%
1.168
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.15
ΠΡΟΦ
-0,38%
5.18
ΡΕΒΟΙΛ
+2,37%
1.945
ΣΑΡ
+0,90%
11.18
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
+0,58%
0.345
ΣΙΔΜΑ
+0,90%
1.675
ΣΠΕΙΣ
0,00%
6.9
ΣΠΙ
-0,60%
0.666
ΣΠΥΡ
0,00%
0.145
ΤΕΝΕΡΓ
-0,21%
19.22
ΤΖΚΑ
0,00%
1.5
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.14
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,25%
1.622
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.95
ΦΡΙΓΟ
-3,67%
0.21
ΦΡΛΚ
+3,16%
4.075
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.665

ΠΑΣΟΚ: Χωρίς σχεδιασμό το συγκοινωνιακό της Θεσσαλονίκης

Τις παρατηρήσεις του για τα ζητήματα των συγκοινωνιών στη Θεσσαλονίκη, με αφορμή την ευρεία σύσκεψη του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, η οποία πραγματοποιήθηκε προ ημερών, καταθέτει ο Τομέας Δημοσίων Υποδομών Και Δικτύων του ΠΑΣΟΚ.

Πιο αναλυτικά, όπως αναφέρει σχετικά με τον ΟΑΣΘ:

Συνεχίζοντας τις παλινωδίες της Κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ (που υποσχέθηκε κρατικοποίηση που δεν υλοποίησε ποτέ), η Κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας αντιπρότεινε τη διατήρηση λειτουργίας του ΟΑΣΘ υπό το καθεστώς οικονομικής εκκαθάρισης, αρχικά μέχρι το τέλος του 2022 και πρόσφατα έως τέλος του 2023.

Συνεπώς, το συγκοινωνιακό έργο της πόλης για δύο τετραετίες διεξάγεται από έναν οργανισμό με ημερομηνία λήξης, με αποτέλεσμα να μη μπορεί να κάνει σχεδιασμό για το μέλλον και φυσικά προσλήψεις προσωπικού. Είναι φανερό ότι η Κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας απαξιώνει τον Οργανισμό και απόρροια της στοχευμένης διαχρονικής εγκατάλειψης του, είναι μέρος των δρομολογίων να ανατίθενται σε ιδιωτικές εταιρείες και οι ανάγκες σε λεωφορεία να καλύπτονται μέσω διεθνούς διαγωνισμού από εξωτερικό ανάδοχο (“leasing”).

Σχετικά με τη λειτουργία ΟΑΣΘ / ΜΕΤΡΟ:

Όπως μαθαίνουμε από τον τύπο έχει αναδειχθεί προσωρινός ανάδοχος για τη λειτουργία του μετρό Θεσσαλονίκης, ως έργο σύμπραξης δημόσιου και ιδιωτικού τομέα (ΣΔΙΤ) για τα επόμενα έντεκα χρόνια χωρίς περαιτέρω λεπτομέρειες για τους όρους και τα οφέλη του Δημοσίου από την Σύμβαση αυτή. Η επικείμενη λειτουργία του ΜΕΤΡΟ θα πρέπει να είναι συμπληρωματική με το έργο των λεωφορειακών γραμμών και θα πρέπει να υποστηριχθεί και από συνοδά έργα υποδομής (χώρους στάθμευσης κλπ). Θα μας απαντήσει ο αρμόδιος Υπουργός αν υπάρχει πρόταση ολιστικής προσέγγισης της «συγκοινωνιακής ταυτότητας» της συμπρωτεύουσας με ένταξη των Μ.Μ.Μ (Ο.Α.Σ.Θ-ΜΕΤΡΟ) σε ενοποίηση της διαχείρισης και του σχεδιασμού τους;

Θέση του ΠΑΣΟΚ-Κινήματος Αλλαγής είναι ότι η λειτουργία του ΜΕΤΡΟ πρέπει να συνδυαστεί με την οριστική επίλυση του θέματος του ΟΑΣΘ και του οργανισμού που θα αναλάβει τη διαχείριση και το σχεδιασμό των Μ.Μ.Μ., όπως γίνεται στις σύγχρονες ευρωπαϊκές πόλεις.

Σχετικά με το FLYOVER:

Το έργο είχε ενταχθεί επί Κυβέρνησης ΠΑΣΟΚ την περίοδο 2010 – 2011, σε ένα ευρύτερο σχέδιο υποδομών σε πλέγμα απαραίτητων και αλληλεξαρτώμενων συγκοινωνιακών έργων γνωστό ως «Ενιαίο Στρατηγικό Σχέδιο Υποδομών των Μεταφορών», μέρος του οποίου είναι το Flyover και το έργο του εξωτερικού δακτυλίου που συνδέει τον αυτοκινητόδρομο ΕΓΝΑΤΙΑ/ΠΑΘΕ με το αεροδρόμιο Θεσσαλονίκης.

Τα δύο αυτά μεγάλα συγκοινωνιακά έργα είναι συμπληρωματικά μεταξύ τους με τον εξωτερικό δακτύλιο να παρουσιάζει το πλεονέκτημα ότι προσελκύει ένα ποσοστό της κυκλοφορίας από την υφιστάμενη περιφερειακή οδό και συγχρόνως εξυπηρετεί τους οικισμούς Πεύκων, Ασβεστοχωρίου, Εξοχής και Τριαδίου.

H προηγούμενη διοίκηση του υπουργείου αγνόησε τις προτεραιότητες και την ιεράρχηση των έργων του συγκεκριμένου σχεδίου και δημοπράτησε το FLYOVER ως μεμονωμένο έργο χωρίς αναφορά ή συμβατική πρόβλεψη για το έργο του εξωτερικού δακτυλίου. Η δημοπράτηση του έγινε με ΣΔΙΤ και όχι ως δημόσιο έργο, γεγονός που σε συνδυασμό και με την τεχνική και περιβαλλοντική πολυπλοκότητα του έργου το κόστος αναμένεται να αυξηθεί εκρηκτικά επιβαρύνοντας μελλοντικά το δημόσιο χρέος.

Είναι φανερό ότι μέχρι τώρα η Κυβέρνηση δεν έχει ολοκληρωμένο σχεδιασμό για το συγκοινωνιακό της Θεσσαλονίκης και επιλέγει συστηματικά να πειραματίζεται με αυτή και τους πολίτες της.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!