THEPOWERGAME
Η Nestle ανακοίνωσε πτώση των πωλήσεων, μια εξέλιξη που δείχνει πως οι καταναλωτές αντιστέκονται στις αυξήσεις των τιμών των τροφίμων και των ποτών.
Σύμφωνα με τους Financial Times, η πραγματική εσωτερική ανάπτυξη του ομίλου – ένας δείκτης για τον όγκο πωλήσεων – υποχώρησε 0,8% το πρώτο εξάμηνο του έτους, μετά από μια πτώση 0,5% το πρώτο τρίμηνο.
«Συνολικά, η ελαστικότητα ζήτησης ήταν περιορισμένη στο πλαίσιο των ενεργειών τιμολόγησης», ανέφερε η Nestle.
Η εταιρεία που φτιάχνει μεταξύ άλλων, τα Smarties, Nesquik και Nescafé, αύξησε τις τιμές κατά 9,5%, κατεβάζοντας μόνο ελαφρώς ταχύτητα σε σύγκριση με το 9,8% που αναφέρθηκε τους πρώτους τρεις μήνες του έτους.