Γ.Δ.
1486.51 +0,28%
ACAG
+0,68%
5.9
CENER
-0,10%
9.69
CNLCAP
+0,71%
7.1
DIMAND
+1,01%
8.98
NOVAL
-0,72%
2.75
OPTIMA
+1,16%
12.24
TITC
+0,16%
30.8
ΑΑΑΚ
0,00%
5.85
ΑΒΑΞ
-0,96%
1.45
ΑΒΕ
0,00%
0.457
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.255
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.945
ΑΛΜΥ
+1,47%
3.115
ΑΛΦΑ
+0,55%
1.732
ΑΝΔΡΟ
+0,91%
6.68
ΑΡΑΙΓ
+0,50%
11.95
ΑΣΚΟ
+0,36%
2.8
ΑΣΤΑΚ
+7,80%
7.46
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.64
ΑΤΤ
+5,93%
9.64
ΑΤΤΙΚΑ
-0,39%
2.53
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+0,33%
6
ΒΙΟΚΑ
-0,84%
2.35
ΒΙΟΣΚ
+3,97%
1.44
ΒΙΟΤ
0,00%
0.24
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.36
ΓΕΒΚΑ
-2,15%
1.595
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,66%
18.22
ΔΑΑ
+0,28%
8.02
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.06
ΔΕΗ
+1,65%
11.69
ΔΟΜΙΚ
+1,65%
3.7
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+1,25%
0.325
ΕΒΡΟΦ
+3,87%
1.61
ΕΕΕ
-0,36%
33.1
ΕΚΤΕΡ
+0,46%
4.34
ΕΛΒΕ
-8,18%
5.05
ΕΛΙΝ
+2,22%
2.3
ΕΛΛ
0,00%
13.95
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,96%
2.07
ΕΛΠΕ
-0,33%
7.595
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.25
ΕΛΤΟΝ
+1,26%
1.774
ΕΛΧΑ
-0,85%
1.876
ΕΝΤΕΡ
0,00%
8
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.128
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
+1,93%
1.32
ΕΤΕ
+0,67%
8.47
ΕΥΑΠΣ
-1,78%
3.31
ΕΥΔΑΠ
+0,35%
5.8
ΕΥΡΩΒ
+0,63%
2.254
ΕΧΑΕ
0,00%
4.82
ΙΑΤΡ
+0,29%
1.745
ΙΚΤΙΝ
+0,24%
0.42
ΙΛΥΔΑ
+1,16%
1.75
ΙΝΚΑΤ
-0,50%
4.965
ΙΝΛΙΦ
+1,17%
5.2
ΙΝΛΟΤ
-0,95%
1.248
ΙΝΤΕΚ
0,00%
6.07
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.48
ΙΝΤΕΤ
-1,98%
1.235
ΙΝΤΚΑ
-0,15%
3.405
ΚΑΡΕΛ
0,00%
338
ΚΕΚΡ
-1,99%
1.475
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.75
ΚΛΜ
-2,66%
1.465
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.497
ΚΟΥΑΛ
+0,83%
1.208
ΚΟΥΕΣ
+0,38%
5.35
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
0,00%
11.35
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
-0,43%
1.145
ΛΑΒΙ
0,00%
0.894
ΛΑΜΔΑ
-0,40%
7.38
ΛΑΜΨΑ
-2,19%
35.8
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.95
ΛΕΒΚ
0,00%
0.294
ΛΕΒΠ
0,00%
0.276
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.37
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.67
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.85
ΜΕΒΑ
0,00%
4
ΜΕΝΤΙ
+1,50%
2.71
ΜΕΡΚΟ
0,00%
45.2
ΜΙΓ
-0,80%
3.7
ΜΙΝ
+1,69%
0.6
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+1,19%
23.86
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.7
ΜΟΤΟ
+1,25%
2.845
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.675
ΜΠΕΛΑ
+0,32%
25.28
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,29%
3.49
ΜΠΡΙΚ
+0,76%
1.985
ΜΠΤΚ
0,00%
0.58
ΜΥΤΙΛ
+0,77%
36.78
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.72
ΝΑΥΠ
+0,43%
0.934
ΞΥΛΚ
+0,36%
0.277
ΞΥΛΠ
0,00%
0.426
ΟΛΘ
0,00%
21.2
ΟΛΠ
-0,36%
27.45
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.58
ΟΠΑΠ
+0,12%
16.03
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,11%
0.898
ΟΤΕ
-0,55%
14.47
ΟΤΟΕΛ
+0,68%
11.78
ΠΑΙΡ
0,00%
1.1
ΠΑΠ
-0,84%
2.35
ΠΕΙΡ
-0,55%
3.967
ΠΕΤΡΟ
+0,90%
8.94
ΠΛΑΘ
+0,82%
4.28
ΠΛΑΚΡ
+3,33%
15.5
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
-0,17%
1.166
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.15
ΠΡΟΦ
-1,54%
5.1
ΡΕΒΟΙΛ
+1,03%
1.965
ΣΑΡ
+1,61%
11.36
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
+1,45%
0.35
ΣΙΔΜΑ
+0,90%
1.69
ΣΠΕΙΣ
0,00%
6.9
ΣΠΙ
+4,80%
0.698
ΣΠΥΡ
0,00%
0.145
ΤΕΝΕΡΓ
+0,05%
19.23
ΤΖΚΑ
0,00%
1.5
ΤΡΑΣΤΟΡ
+1,75%
1.16
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,49%
1.63
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
+0,63%
8
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.21
ΦΡΛΚ
+1,10%
4.12
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.665

Πάτρα: Τι συνέβη με το προβληματικό τμήμα της γέφυρας

Το τμήμα γέφυρας, στην είσοδο της Πάτρας, που κατέρρευσε την Κυριακή, φέρεται να ήταν προγραμματισμένο να κατεδαφιστεί, καθώς υπήρχαν ζητήματα στατικότητας με τον εν λόγω κομμάτι της υποδομής.

Σύμφωνα με πληροφορίες, η εταιρεία ΑΒΑΞ ήταν αυτή που είχε αναλάβει να αποκαταστήσει το προβληματικό τμήμα της γέφυρας που κατέρρευσε σήμερα και προκάλεσε το θάνατο ενός ανθρώπου και των τραυματισμό πολλών ακόμα.

Η ΑΒΑΞ είχε αναλάβει το έργο της αποκατάστασης για λογαριασμό της Ολυμπίας Οδού, η οποία κατασκευάζει το κομμάτι Πάτρα-Πύργος και έχει την ευθύνη της συντήρησης και λειτουργίας του αυτοκινητοδρόμου από την Ελευσίνα έως την Πάτρα.

Είχε προγραμματιστεί σήμερα η κατεδάφιση του τμήματος που κατέρρευσε.

Είχε ολοκληρωθεί προ μηνών η ανακατασκευή του πρώτου κλάδου της γέφυρας προς Πύργο και σήμερα ήταν προγραμματισμένη η κατεδάφιση του δεύτερου κλάδου στο ρεύμα προς Αθήνα, όπου συνέβηκε το δυστύχημα.

Η αστυνομία μάλιστα έχει διακόψει την κυκλοφορία των οχημάτων στην ευρεία παράκαμψη Πατρών και στα δύο ρεύματα (προς Αθήνα και προς Πύργο) καθώς και στην οδό Διοδώρου στην Πάτρα, λόγω της πτώσης της γέφυρας. Στο συγκεκριμένο τμήμα υπήρχαν κυκλοφοριακές ρυθμίσεις και είχε απαγορευτεί η κυκλοφορία με απόφαση της Διεύθυνσης της Αστυνομίας Αχαΐας από την Πέμπτη 20 Ιουλίου λόγω εργασιών κατεδάφισης για την ανακατασκευή της κάτω διάβασης.

Ωστόσο η παρουσία ΡΟΜΑ στην περιοχή αποδεικνύει ελλιπή περιφρούρηση και αποδίδεται στο πλιάτσικο που συντελείται σε αντίστοιχες περιπτώσεις για την κλοπή υλικών και σιδήρου, που στην προκειμένη περίπτωση είχε δυστυχώς τραγική κατάληξη.

Σύμφωνα με πληροφορίες, η γέφυρα κατασκευάστηκε στις αρχές του 2000 από την Κ.Ι Σαραντόπουλος ωστόσο από ποιον ολοκληρώθηκε παραμένει θολό τοπίο καθώς η κατασκευή της Περιμετρικής Πατρών είχε σπάσει για άγνωστους λόγους σε εννέα εργολαβίες με αποτέλεσμα να μην είναι ορατό στο Μητρώο του υπουργείου, όπως αναφέρουν αρμόδιες πηγές, αν το έργο ολοκληρώθηκε από την Κ.Ι Σαραντόπουλος ή άλλη τεχνική εταιρεία αφού είχε μεσολάβησε και εργολαβία –σκούπα για να ολοκληρώσει την Περιμετρική της Πάτρας. Η Κ.Ι Σαραντόπουλος έχει πάψει να υφίσταται στον τεχνικό κόσμο καθώς είχε συγχωνευτεί προς 15ετίας με την Παντεχνική και εν συνεχεία με την Άκτωρ ΑΤΕ.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!