Γ.Δ.
1417.44 +0,74%
ACAG
+1,38%
5.88
CENER
+0,61%
9.86
CNLCAP
0,00%
7.4
DIMAND
0,00%
8.5
NOVAL
-0,92%
2.695
OPTIMA
-0,50%
11.84
TITC
+0,35%
28.75
ΑΑΑΚ
0,00%
6.45
ΑΒΑΞ
+1,00%
1.42
ΑΒΕ
-0,91%
0.438
ΑΔΜΗΕ
-0,45%
2.225
ΑΚΡΙΤ
-1,37%
0.72
ΑΛΜΥ
+0,19%
2.665
ΑΛΦΑ
+1,41%
1.582
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.4
ΑΡΑΙΓ
+1,60%
11.44
ΑΣΚΟ
+1,69%
3
ΑΣΤΑΚ
+1,81%
6.76
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
+0,24%
8.5
ΑΤΤ
0,00%
11
ΑΤΤΙΚΑ
+5,83%
2.54
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+1,75%
5.83
ΒΙΟΚΑ
-2,02%
2.43
ΒΙΟΣΚ
+1,55%
1.31
ΒΙΟΤ
-9,48%
0.21
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.5
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.47
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,85%
16.54
ΔΑΑ
+0,62%
7.764
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.32
ΔΕΗ
+1,07%
11.3
ΔΟΜΙΚ
0,00%
3.86
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+0,30%
0.329
ΕΒΡΟΦ
+0,68%
1.49
ΕΕΕ
+0,19%
31.56
ΕΚΤΕΡ
-0,71%
4.17
ΕΛΒΕ
+1,00%
5.05
ΕΛΙΝ
+4,02%
2.33
ΕΛΛ
0,00%
13.35
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+1,81%
2.535
ΕΛΠΕ
+0,70%
7.895
ΕΛΣΤΡ
+3,32%
2.18
ΕΛΤΟΝ
+0,47%
1.704
ΕΛΧΑ
-0,54%
1.85
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.95
ΕΠΙΛΚ
-10,00%
0.117
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
+2,38%
1.29
ΕΤΕ
+0,39%
7.728
ΕΥΑΠΣ
+1,62%
3.13
ΕΥΔΑΠ
+0,55%
5.44
ΕΥΡΩΒ
-0,77%
2.054
ΕΧΑΕ
-0,31%
4.83
ΙΑΤΡ
+2,29%
1.565
ΙΚΤΙΝ
-0,42%
0.3585
ΙΛΥΔΑ
+0,87%
1.74
ΙΝΚΑΤ
0,00%
5.04
ΙΝΛΙΦ
-1,05%
4.7
ΙΝΛΟΤ
+1,89%
1.184
ΙΝΤΕΚ
+0,54%
5.55
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.4
ΙΝΤΕΤ
-2,06%
1.19
ΙΝΤΚΑ
+1,55%
3.28
ΚΑΡΕΛ
0,00%
338
ΚΕΚΡ
+0,37%
1.37
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.82
ΚΛΜ
-1,86%
1.58
ΚΟΡΔΕ
-0,63%
0.473
ΚΟΥΑΛ
+0,16%
1.232
ΚΟΥΕΣ
+0,57%
5.29
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
+0,44%
11.3
ΚΤΗΛΑ
-2,78%
1.75
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.12
ΛΑΒΙ
-0,23%
0.86
ΛΑΜΔΑ
+0,15%
6.75
ΛΑΜΨΑ
-0,56%
35.8
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.92
ΛΕΒΚ
0,00%
0.296
ΛΕΒΠ
0,00%
0.28
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.39
ΛΟΥΛΗ
-1,49%
2.65
ΜΑΘΙΟ
-1,48%
0.8
ΜΕΒΑ
+2,30%
4.01
ΜΕΝΤΙ
-0,74%
2.68
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40.8
ΜΙΓ
-0,55%
3.6
ΜΙΝ
-5,30%
0.625
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,52%
23.18
ΜΟΝΤΑ
+2,90%
3.19
ΜΟΤΟ
+1,11%
2.735
ΜΟΥΖΚ
-2,90%
0.67
ΜΠΕΛΑ
+1,57%
27.14
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,29%
3.42
ΜΠΡΙΚ
+1,35%
1.875
ΜΠΤΚ
0,00%
0.58
ΜΥΤΙΛ
+1,69%
36.06
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.64
ΝΑΥΠ
+1,08%
0.94
ΞΥΛΚ
-0,38%
0.259
ΞΥΛΠ
+7,36%
0.496
ΟΛΘ
+0,49%
20.6
ΟΛΠ
+0,79%
25.5
ΟΛΥΜΠ
-1,61%
2.44
ΟΠΑΠ
+0,89%
14.8
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,22%
0.9
ΟΤΕ
+1,47%
13.76
ΟΤΟΕΛ
-0,53%
11.34
ΠΑΙΡ
-1,40%
1.06
ΠΑΠ
+1,22%
2.48
ΠΕΙΡ
+0,99%
3.553
ΠΕΤΡΟ
+0,73%
8.24
ΠΛΑΘ
+0,13%
3.82
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.9
ΠΡΔ
0,00%
0.26
ΠΡΕΜΙΑ
+1,25%
1.136
ΠΡΟΝΤΕΑ
-9,87%
6.85
ΠΡΟΦ
+1,43%
4.6
ΡΕΒΟΙΛ
+3,50%
2.07
ΣΑΡ
-0,36%
11.16
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.034
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.339
ΣΙΔΜΑ
-0,32%
1.55
ΣΠΕΙΣ
-0,92%
6.48
ΣΠΙ
+3,50%
0.65
ΣΠΥΡ
0,00%
0.155
ΤΕΝΕΡΓ
+0,41%
19.59
ΤΖΚΑ
-1,80%
1.365
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.14
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+1,24%
1.632
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.05
ΦΡΙΓΟ
-5,88%
0.224
ΦΡΛΚ
+0,78%
3.9
ΧΑΙΔΕ
+0,76%
0.665

Volvo: Βουτιά 54% στα λειτουργικά κέρδη του β’ τριμήνου

Η αυτοκινητοβιομηχανία Volvo Cars, με έδρα τη Σουηδία, ανακοίνωσε πτώση 54% στα λειτουργικά κέρδη του δεύτερου τριμήνου, καθώς ο πληθωρισμός και οι υψηλότερες τιμές των πρώτων υλών, επιβάρυναν τα οικονομικά μεγέθη της εταιρείας.

Η Volvo Cars, η οποία ανήκει κατά πλειοψηφία στην κινεζική Geely Holding, δήλωσε ότι τα κέρδη προ φόρων και τόκων (EBIT) μειώθηκαν στα 5 δισ. σουηδικές κορώνες (488,62 εκατ. δολάρια) από 10,8 δισ. δολάρια το προηγούμενο έτος.

Η εταιρεία δήλωσε ότι ο λόγος για τα υψηλά κέρδη του περασμένου έτους ήταν μια εφάπαξ μη επαναλαμβανόμενη λογιστική επίδραση από την εισαγωγή της Polestar στο χρηματιστήριο. Εξαιρουμένων των κοινοπραξιών και των συνδεδεμένων εταιρειών, το EBIT του δεύτερου τριμήνου για το 2023 ήταν αυξημένο στα 6,4 δισ. κορώνες έναντι 4,6 δισ. κορώνες πριν από ένα χρόνο.

Οι αναλυτές που συμμετείχαν σε δημοσκόπηση της Refinitiv ανέμεναν προσαρμοσμένο EBIT 5,2 δισ. κορώνες, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της Refinitiv.

Η Volvo δήλωσε ότι οι επιδόσεις των πωλήσεών της οφείλονται στη βελτίωση της παραγωγής και ότι αναμένει ότι η προσφορά και η ζήτηση θα συνεχίσουν να ομαλοποιούνται στις ευρύτερες αγορές.

Η εταιρεία πρόσθεσε ότι η εξομάλυνση θα επιφέρει κάποιες πρόσθετες πιέσεις στην τιμολόγηση, αλλά ότι η ζήτηση για τα αυτοκίνητά της αναμένεται να είναι υγιής παρά τα υψηλά επιτόκια που πιέζουν τους πελάτες της και τη συνολική αγορά.

Οι αυτοκινητοβιομηχανίες, όπως η Volvo, έχουν αρχίσει να αναδύονται σιγά σιγά από μια παρατεταμένη περίοδο πόνου στην αλυσίδα εφοδιασμού, με σημαντικότερες τις ελλείψεις τσιπ και τις διαταραχές στην παραγωγή στην Κίνα, οι οποίες έπληξαν την παραγωγή και ανέβασαν το κόστος.

Ενώ ο ραγδαία αυξανόμενος πληθωρισμός και οι υψηλότερες τιμές των πρώτων υλών, όπως το λίθιο, έχουν επίσης επιβαρύνει, η Volvo έχει δει ισχυρή ζήτηση για τα μοντέλα της, τα οποία στοχεύει να είναι αμιγώς ηλεκτρικά μέχρι το τέλος της δεκαετίας.

«Τα περιθώρια κέρδους της εταιρείας για τα πλήρως ηλεκτρικά αυτοκίνητα επηρεάστηκαν αυτή την περίοδο επειδή το λίθιο που χρησιμοποιείται σε αυτά τα αυτοκίνητα προμηθεύτηκε όταν οι τιμές κορυφώθηκαν στα τέλη του 2022», δήλωσε η Volvo.

Η εταιρεία με έδρα το Γκέτεμποργκ πρόσθεσε ότι για το δεύτερο εξάμηνο του 2023 θα επωφεληθεί από τις χαμηλότερες τιμές λιθίου, καθώς και από την αύξηση των τιμών σε ορισμένα από τα πλήρως ηλεκτρικά της αυτοκίνητα, με αποτέλεσμα να αναμένει ότι τα περιθώρια κέρδους στα πλήρως ηλεκτρικά της αυτοκίνητα θα βελτιωθούν τα επόμενα τρίμηνα.

Η Volvo επανέλαβε την πρόβλεψή της για σταθερή διψήφια αύξηση των λιανικών πωλήσεων για το σύνολο του έτους.

Η μετοχή της εταιρείας μετά τα αποτελέσματα σημείωσε βουτιά έως και 6,5% στο χρηματιστήριο της Στοκχόλμης.

 

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!