Γ.Δ.
1398.6 +0,07%
ACAG
-1,12%
5.31
BOCHGR
-0,23%
4.37
CENER
+1,58%
8.37
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
-1,20%
8.2
NOVAL
+3,30%
2.35
OPTIMA
-0,31%
12.72
TITC
+1,08%
37.5
ΑΑΑΚ
-9,82%
4.04
ΑΒΑΞ
0,00%
1.378
ΑΒΕ
+0,88%
0.458
ΑΔΜΗΕ
-0,85%
2.33
ΑΚΡΙΤ
-0,73%
0.68
ΑΛΜΥ
-1,23%
3.615
ΑΛΦΑ
-1,57%
1.538
ΑΝΔΡΟ
-1,87%
6.3
ΑΡΑΙΓ
+1,01%
9.54
ΑΣΚΟ
-1,18%
2.51
ΑΣΤΑΚ
+1,16%
6.98
ΑΤΕΚ
-9,86%
0.384
ΑΤΡΑΣΤ
-0,68%
8.7
ΑΤΤ
+4,41%
0.616
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.14
ΒΙΟ
+0,19%
5.18
ΒΙΟΚΑ
-0,29%
1.735
ΒΙΟΣΚ
-0,36%
1.37
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+2,94%
2.1
ΓΕΒΚΑ
+2,69%
1.335
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+2,16%
17.96
ΔΑΑ
+0,83%
8.046
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.66
ΔΕΗ
-0,09%
11.74
ΔΟΜΙΚ
-1,64%
2.705
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-1,69%
0.291
ΕΒΡΟΦ
+1,45%
1.4
ΕΕΕ
+1,51%
33.6
ΕΚΤΕΡ
-0,98%
1.41
ΕΛΒΕ
0,00%
4.66
ΕΛΙΝ
-0,76%
1.955
ΕΛΛ
-1,12%
13.2
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,86%
1.634
ΕΛΠΕ
-1,91%
6.67
ΕΛΣΤΡ
+0,99%
2.04
ΕΛΤΟΝ
+1,12%
1.808
ΕΛΧΑ
+0,56%
1.81
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-0,44%
1.125
ΕΤΕ
-2,10%
6.888
ΕΥΑΠΣ
-0,32%
3.12
ΕΥΔΑΠ
-0,87%
5.7
ΕΥΡΩΒ
-0,49%
2.03
ΕΧΑΕ
-0,35%
4.295
ΙΑΤΡ
+0,33%
1.53
ΙΚΤΙΝ
-0,65%
0.3055
ΙΛΥΔΑ
-2,87%
1.695
ΙΝΚΑΤ
+0,32%
4.705
ΙΝΛΙΦ
-0,23%
4.28
ΙΝΛΟΤ
-0,80%
0.873
ΙΝΤΕΚ
+0,18%
5.65
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.46
ΙΝΤΕΤ
-4,43%
0.97
ΙΝΤΚΑ
-0,19%
2.615
ΚΑΡΕΛ
+0,60%
338
ΚΕΚΡ
+2,56%
1.2
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
-1,69%
1.455
ΚΟΡΔΕ
+5,82%
0.418
ΚΟΥΑΛ
+1,58%
1.026
ΚΟΥΕΣ
-0,18%
5.55
ΚΡΙ
-1,74%
14.1
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
-1,95%
0.904
ΛΑΒΙ
-0,55%
0.722
ΛΑΜΔΑ
-1,65%
7.16
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
-3,53%
0.82
ΛΕΒΚ
-3,91%
0.246
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.25
ΛΟΥΛΗ
-0,73%
2.72
ΜΑΘΙΟ
-5,54%
0.614
ΜΕΒΑ
0,00%
3.62
ΜΕΝΤΙ
+2,99%
2.07
ΜΕΡΚΟ
0,00%
41
ΜΙΓ
-1,32%
2.985
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-0,57%
19.21
ΜΟΝΤΑ
-4,21%
3.64
ΜΟΤΟ
+1,62%
2.505
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.65
ΜΠΕΛΑ
+1,07%
24.46
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.69
ΜΠΡΙΚ
-2,39%
2.04
ΜΠΤΚ
-8,06%
0.57
ΜΥΤΙΛ
+0,13%
31.44
ΝΑΚΑΣ
+1,37%
2.96
ΝΑΥΠ
0,00%
0.83
ΞΥΛΚ
-1,57%
0.25
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
-0,48%
20.7
ΟΛΠ
-0,83%
29.75
ΟΛΥΜΠ
-1,30%
2.27
ΟΠΑΠ
+2,22%
15.64
ΟΡΙΛΙΝΑ
-1,39%
0.78
ΟΤΕ
+1,27%
15.2
ΟΤΟΕΛ
-1,17%
10.12
ΠΑΙΡ
+1,64%
0.99
ΠΑΠ
-0,43%
2.32
ΠΕΙΡ
-1,76%
3.566
ΠΕΡΦ
0,00%
5.28
ΠΕΤΡΟ
+0,77%
7.84
ΠΛΑΘ
+0,13%
3.97
ΠΛΑΚΡ
+5,04%
14.6
ΠΡΔ
-4,00%
0.24
ΠΡΕΜΙΑ
+0,51%
1.178
ΠΡΟΝΤΕΑ
-0,81%
6.15
ΠΡΟΦ
-0,39%
5.08
ΡΕΒΟΙΛ
+1,27%
1.6
ΣΑΡ
-1,85%
10.62
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-1,21%
0.327
ΣΙΔΜΑ
-1,63%
1.505
ΣΠΕΙΣ
-0,36%
5.58
ΣΠΙ
+1,19%
0.51
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
-0,05%
19.8
ΤΖΚΑ
-3,55%
1.36
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.62
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
-3,64%
0.212
ΦΡΛΚ
-0,56%
3.55
ΧΑΙΔΕ
-8,20%
0.56

Volvo: Βουτιά 54% στα λειτουργικά κέρδη του β’ τριμήνου

Η αυτοκινητοβιομηχανία Volvo Cars, με έδρα τη Σουηδία, ανακοίνωσε πτώση 54% στα λειτουργικά κέρδη του δεύτερου τριμήνου, καθώς ο πληθωρισμός και οι υψηλότερες τιμές των πρώτων υλών, επιβάρυναν τα οικονομικά μεγέθη της εταιρείας.

Η Volvo Cars, η οποία ανήκει κατά πλειοψηφία στην κινεζική Geely Holding, δήλωσε ότι τα κέρδη προ φόρων και τόκων (EBIT) μειώθηκαν στα 5 δισ. σουηδικές κορώνες (488,62 εκατ. δολάρια) από 10,8 δισ. δολάρια το προηγούμενο έτος.

Η εταιρεία δήλωσε ότι ο λόγος για τα υψηλά κέρδη του περασμένου έτους ήταν μια εφάπαξ μη επαναλαμβανόμενη λογιστική επίδραση από την εισαγωγή της Polestar στο χρηματιστήριο. Εξαιρουμένων των κοινοπραξιών και των συνδεδεμένων εταιρειών, το EBIT του δεύτερου τριμήνου για το 2023 ήταν αυξημένο στα 6,4 δισ. κορώνες έναντι 4,6 δισ. κορώνες πριν από ένα χρόνο.

Οι αναλυτές που συμμετείχαν σε δημοσκόπηση της Refinitiv ανέμεναν προσαρμοσμένο EBIT 5,2 δισ. κορώνες, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της Refinitiv.

Η Volvo δήλωσε ότι οι επιδόσεις των πωλήσεών της οφείλονται στη βελτίωση της παραγωγής και ότι αναμένει ότι η προσφορά και η ζήτηση θα συνεχίσουν να ομαλοποιούνται στις ευρύτερες αγορές.

Η εταιρεία πρόσθεσε ότι η εξομάλυνση θα επιφέρει κάποιες πρόσθετες πιέσεις στην τιμολόγηση, αλλά ότι η ζήτηση για τα αυτοκίνητά της αναμένεται να είναι υγιής παρά τα υψηλά επιτόκια που πιέζουν τους πελάτες της και τη συνολική αγορά.

Οι αυτοκινητοβιομηχανίες, όπως η Volvo, έχουν αρχίσει να αναδύονται σιγά σιγά από μια παρατεταμένη περίοδο πόνου στην αλυσίδα εφοδιασμού, με σημαντικότερες τις ελλείψεις τσιπ και τις διαταραχές στην παραγωγή στην Κίνα, οι οποίες έπληξαν την παραγωγή και ανέβασαν το κόστος.

Ενώ ο ραγδαία αυξανόμενος πληθωρισμός και οι υψηλότερες τιμές των πρώτων υλών, όπως το λίθιο, έχουν επίσης επιβαρύνει, η Volvo έχει δει ισχυρή ζήτηση για τα μοντέλα της, τα οποία στοχεύει να είναι αμιγώς ηλεκτρικά μέχρι το τέλος της δεκαετίας.

«Τα περιθώρια κέρδους της εταιρείας για τα πλήρως ηλεκτρικά αυτοκίνητα επηρεάστηκαν αυτή την περίοδο επειδή το λίθιο που χρησιμοποιείται σε αυτά τα αυτοκίνητα προμηθεύτηκε όταν οι τιμές κορυφώθηκαν στα τέλη του 2022», δήλωσε η Volvo.

Η εταιρεία με έδρα το Γκέτεμποργκ πρόσθεσε ότι για το δεύτερο εξάμηνο του 2023 θα επωφεληθεί από τις χαμηλότερες τιμές λιθίου, καθώς και από την αύξηση των τιμών σε ορισμένα από τα πλήρως ηλεκτρικά της αυτοκίνητα, με αποτέλεσμα να αναμένει ότι τα περιθώρια κέρδους στα πλήρως ηλεκτρικά της αυτοκίνητα θα βελτιωθούν τα επόμενα τρίμηνα.

Η Volvo επανέλαβε την πρόβλεψή της για σταθερή διψήφια αύξηση των λιανικών πωλήσεων για το σύνολο του έτους.

Η μετοχή της εταιρείας μετά τα αποτελέσματα σημείωσε βουτιά έως και 6,5% στο χρηματιστήριο της Στοκχόλμης.

 

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!