Γ.Δ.
1482.43 0,00%
ACAG
0,00%
5.86
CENER
0,00%
9.7
CNLCAP
0,00%
7.05
DIMAND
0,00%
8.89
NOVAL
0,00%
2.77
OPTIMA
0,00%
12.1
TITC
0,00%
30.75
ΑΑΑΚ
0,00%
5.85
ΑΒΑΞ
0,00%
1.464
ΑΒΕ
0,00%
0.457
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.255
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.945
ΑΛΜΥ
0,00%
3.07
ΑΛΦΑ
0,00%
1.7225
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.62
ΑΡΑΙΓ
0,00%
11.89
ΑΣΚΟ
0,00%
2.79
ΑΣΤΑΚ
0,00%
6.92
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.64
ΑΤΤ
0,00%
9.1
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.54
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
0,00%
5.98
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.37
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.385
ΒΙΟΤ
0,00%
0.24
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.36
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.63
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.1
ΔΑΑ
0,00%
7.998
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.06
ΔΕΗ
0,00%
11.5
ΔΟΜΙΚ
0,00%
3.64
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.321
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.55
ΕΕΕ
0,00%
33.22
ΕΚΤΕΡ
0,00%
4.32
ΕΛΒΕ
0,00%
5.5
ΕΛΙΝ
0,00%
2.25
ΕΛΛ
0,00%
13.95
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
2.09
ΕΛΠΕ
0,00%
7.62
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.25
ΕΛΤΟΝ
0,00%
1.752
ΕΛΧΑ
0,00%
1.892
ΕΝΤΕΡ
0,00%
8
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.128
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.295
ΕΤΕ
0,00%
8.414
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.37
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.78
ΕΥΡΩΒ
0,00%
2.24
ΕΧΑΕ
0,00%
4.82
ΙΑΤΡ
0,00%
1.74
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.419
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.73
ΙΝΚΑΤ
0,00%
4.99
ΙΝΛΙΦ
0,00%
5.14
ΙΝΛΟΤ
0,00%
1.26
ΙΝΤΕΚ
0,00%
6.07
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.48
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.26
ΙΝΤΚΑ
0,00%
3.41
ΚΑΡΕΛ
0,00%
338
ΚΕΚΡ
0,00%
1.505
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.75
ΚΛΜ
0,00%
1.505
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.497
ΚΟΥΑΛ
0,00%
1.198
ΚΟΥΕΣ
0,00%
5.33
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
0,00%
11.35
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.15
ΛΑΒΙ
0,00%
0.894
ΛΑΜΔΑ
0,00%
7.41
ΛΑΜΨΑ
0,00%
36.6
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.95
ΛΕΒΚ
0,00%
0.294
ΛΕΒΠ
0,00%
0.276
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.37
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.67
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.85
ΜΕΒΑ
0,00%
4
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.67
ΜΕΡΚΟ
0,00%
45.2
ΜΙΓ
0,00%
3.73
ΜΙΝ
0,00%
0.59
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
0,00%
23.58
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.7
ΜΟΤΟ
0,00%
2.81
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.675
ΜΠΕΛΑ
0,00%
25.2
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.5
ΜΠΡΙΚ
0,00%
1.97
ΜΠΤΚ
0,00%
0.58
ΜΥΤΙΛ
0,00%
36.5
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.72
ΝΑΥΠ
0,00%
0.93
ΞΥΛΚ
0,00%
0.276
ΞΥΛΠ
0,00%
0.426
ΟΛΘ
0,00%
21.2
ΟΛΠ
0,00%
27.55
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.58
ΟΠΑΠ
0,00%
16.01
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.899
ΟΤΕ
0,00%
14.55
ΟΤΟΕΛ
0,00%
11.7
ΠΑΙΡ
0,00%
1.1
ΠΑΠ
0,00%
2.37
ΠΕΙΡ
0,00%
3.989
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.86
ΠΛΑΘ
0,00%
4.245
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.168
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.15
ΠΡΟΦ
0,00%
5.18
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.945
ΣΑΡ
0,00%
11.18
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.345
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.675
ΣΠΕΙΣ
0,00%
6.9
ΣΠΙ
0,00%
0.666
ΣΠΥΡ
0,00%
0.145
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
19.22
ΤΖΚΑ
0,00%
1.5
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.14
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.622
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.95
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.21
ΦΡΛΚ
0,00%
4.075
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.665

Βαρβιτσιώτης: Μείωση της τάξης του 20% στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια

«Τα 3/4 των ταξιδιωτών του Ιουλίου και του Αυγούστου δεν είχαν κλείσει τα εισιτήριά τους», δήλωσε ο υπουργός Ναυτιλίας, Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης, μιλώντας στα Παραπολιτικά.

Μετά την κυβερνητική παρέμβαση, υπήρξε μείωση της τάξης του 20%, σημείωσε και ανέφερε πως «τα 3/4 των ταξιδιωτών του Ιουλίου και του Αυγούστου δεν είχαν κλείσει τα εισιτήριά τους».

«Έχουν αυξηθεί οι μεταναστευτικές ροές τις τελευταίες μέρες. Μόλις χθες υπήρξαν 12 περιστατικά με 158 μετανάστες», απάντησε σε σχετική ερώτηση.

Αναλυτικά οι δηλώσεις του 

Αναφορικά με τις προσφορές στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια: Μεταφέραμε το αίτημα της κοινωνίας και το αίτημα της κοινωνίας ήταν ξεκάθαρο ότι αυτές οι τιμές ήταν απαγορευτικές για τον έλληνα καταναλωτή και για τη μέση ελληνική οικογένεια. Νομίζω ότι ανταποκρίθηκαν στην συντριπτική τους πλειοψηφία με σημαντικές εκπτώσεις της τάξεως περίπου του 20% που είναι μια σημαντική μείωση.

Εμείς δεν μπορούμε να πούμε στις εταιρείες ότι «θα κάνετε κάτι οριζόντιο» γιατί αυτό θα παραβίαζε οποιαδήποτε έννοια ανταγωνισμού γιατί τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια είναι απελευθερωμένα εισιτήρια όπως αντίστοιχα είναι και τα αεροπορικά και υπάρχουν οι κανόνες του ανταγωνισμού. Το γεγονός όμως ότι έχουμε σήμερα, σε σχέση με πριν δύο εβδομάδες που ανακινήθηκε το θέμα, σημαντικότατες προσφορές και εκπτώσεις προς την ελληνική οικογένεια είναι ένα γεγονός. Τα 3/4των επιβατών του Ιουλίου–Αυγούστου-Σεπτεμβρίου δεν είχαν κλείσει τα εισιτήριά τους και αυτό απευθύνεται ουσιαστικά στη μεγάλη λαϊκή μάζα.

Φέτος δεν είναι μόνο τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια είναι ότι έχουν ανέβει υπέρογκα οι τιμές όλων των άλλων προσφερόμενων υπηρεσιών ξενοδοχεία, ταβέρνες, εστιατόρια που έχουν φτάσει σε επίπεδα απλησίαστα για τη μέση ελληνική οικογένεια.

Για τις μεταναστευτικές ροές: Ζούμε μια περίοδο αύξησης των μεταναστευτικών ροών, πάντοτε βεβαίως το καλοκαίρι είναι μια αυξημένη περίοδος αλλά είναι μια περίοδος στην οποία δεχόμαστε αρκετά περιστατικά την ημέρα. Μόνο εχθές είχαμε περίπου 12 περιστατικά από Τουρκία και είχαμε 158 νεοεισερχόμενους στο Ανατολικό Αιγαίο. Από την αρχή του χρόνου έχουμε περίπου διπλάσιες ροές.

Υπάρχει μια αυξημένη πίεση και στην πλευρά της Τουρκίας λόγω της οικονομικής κατάστασης της Τουρκίας δηλαδή οι άνθρωποι που μπορεί να βγάζανε ένα μεροκάματο εκεί σήμερα δεν το βγάζουνε και έτσι φεύγουν πολλοί περισσότεροι. Δεύτερον έχει ανοίξει η οδός της μεγάλης διαδρομής. Δεν είναι δηλαδή αυτά τα περιστατικά τα οποία θυμόμαστε με τις φουσκωτές λέμβους αλλά έχουμε και περιστατικά με μεγαλύτερα σκάφη τα οποία θέλουν να πάνε προς την Ιταλία και στη μέση της διαδρομής μένουν ακυβέρνητα και άρα αναγκαζόμαστε εμείς να τα διαχειριστούμε. Και το τρίτο έχει να κάνει με το γεγονός ότι σήμερα και με την αυξημένη επιτήρηση της Frontex ο τρόπος με τον οποίο γίνεται η διαχείριση αυτών των περιστατικών δεν μας επιτρέπει να κάνουμε ίσως πράγματα που γινόντουσαν στο παρελθόν.

Ερωτηθείς αν υπάρχει ενδεχόμενο αποχώρησης της Frontex από την Ελλάδα μετά το πολύνεκρο ναυάγιο στην Πύλο: Προχθές ήταν στην Αθήνα και συναντήθηκα με τον εκτελεστικό διευθυντή της Frontex δεν υπάρχει καμία τέτοια συζήτηση. Μάλιστα ούτε για το θέμα της Πύλου θεωρεί ο διευθυντής της Frontex ότι η Ελλάδα και το Ελληνικό Λιμενικό φέρει οποιαδήποτε ευθύνη για το ναυάγιο, αυτό το οποίο εξετάζεται είναι τρόπους με τους οποίους θα μπορούσε ενδεχομένως να γίνει καλύτερη η δουλειά μας. Να σας πω δυο χαρακτηριστικά πράγματα, το πρώτο είναι ότι κατηγορείται η Ελλάδα ότι αποδέσμευσε το αεροπλάνο της Frontex που εντόπισε το συγκεκριμένο σκάφος και το έστειλε μακριά από την περιοχή, αυτό έγινε γιατί την ίδια στιγμή υπήρχε περιστατικό νότια της Κρήτης το οποίο με τον έγκαιρο εντοπισμό κατέληξε στη διάσωση άλλων 80 ανθρώπων που κινδύνευαν το οποίο το παραγνωρίζουν τα διεθνή Μέσα. Το δεύτερο το οποίο κατηγορείται η Ελλάδα είναι ότι η Ιταλία είχε έγκαιρα ειδοποιήσει ότι αυτή ήταν μια κατάσταση έρευνας και διάσωσης πράγμα το οποίο είναι εντελώς ψευδές γιατί η Ιταλία ούτε είχε εντοπίσει που βρίσκεται το σκάφος ούτε αυτοί σε καμία φάση της διαδρομής δεν εξέπεμψαν search and rescue. Αντιθέτως αρνήθηκαν τροφοεφόδια, αρνήθηκαν τη συνδρομή παραπλέοντων σκαφών τα οποία είχε δεσμεύσει η χώρα, αρνήθηκαν να μετεπιβιβαστούν όταν τους προσέγγισε το Ελληνικό Λιμενικό και δεν δείξανε σε καμία φάση διάθεση συνεργασίας.

Ερωτηθείς αν έγιναν λάθη από την ελληνική πλευρά: Επειδή τρέχουν δύο έρευνες, μια η οποία έχει διαταχθεί από τον Εισαγγελέα του Αρείου Πάγου και μια έρευνα από το Ναυτοδικείο οι οποίες εξετάζουν όλες τις παραμέτρους, αναμένω αυτές τις έρευνες

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!