Γ.Δ.
1480.01 -0,16%
ACAG
+0,68%
5.9
CENER
-0,21%
9.68
CNLCAP
+1,42%
7.15
DIMAND
+0,90%
8.97
NOVAL
-0,18%
2.765
OPTIMA
+0,99%
12.22
TITC
+0,33%
30.85
ΑΑΑΚ
0,00%
5.85
ΑΒΑΞ
-1,09%
1.448
ΑΒΕ
-1,53%
0.45
ΑΔΜΗΕ
-0,22%
2.25
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.945
ΑΛΜΥ
+0,98%
3.1
ΑΛΦΑ
-0,61%
1.712
ΑΝΔΡΟ
+0,91%
6.68
ΑΡΑΙΓ
-0,50%
11.83
ΑΣΚΟ
+2,15%
2.85
ΑΣΤΑΚ
+2,02%
7.06
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.64
ΑΤΤ
+5,49%
9.6
ΑΤΤΙΚΑ
-0,79%
2.52
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
-0,33%
5.96
ΒΙΟΚΑ
-0,42%
2.36
ΒΙΟΣΚ
+3,97%
1.44
ΒΙΟΤ
0,00%
0.24
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.36
ΓΕΒΚΑ
-1,53%
1.605
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,55%
18
ΔΑΑ
-0,73%
7.94
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.06
ΔΕΗ
+1,22%
11.64
ΔΟΜΙΚ
+5,36%
3.835
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+1,25%
0.325
ΕΒΡΟΦ
+5,16%
1.63
ΕΕΕ
+0,06%
33.24
ΕΚΤΕΡ
+0,23%
4.33
ΕΛΒΕ
+0,91%
5.55
ΕΛΙΝ
0,00%
2.25
ΕΛΛ
-0,72%
13.85
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
2.09
ΕΛΠΕ
-0,52%
7.58
ΕΛΣΤΡ
-1,78%
2.21
ΕΛΤΟΝ
+0,23%
1.756
ΕΛΧΑ
-0,63%
1.88
ΕΝΤΕΡ
+1,00%
8.08
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.128
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
+2,70%
1.33
ΕΤΕ
+0,40%
8.448
ΕΥΑΠΣ
-0,59%
3.35
ΕΥΔΑΠ
-0,87%
5.73
ΕΥΡΩΒ
+0,27%
2.246
ΕΧΑΕ
-0,41%
4.8
ΙΑΤΡ
-2,30%
1.7
ΙΚΤΙΝ
-1,31%
0.4135
ΙΛΥΔΑ
+2,02%
1.765
ΙΝΚΑΤ
0,00%
4.99
ΙΝΛΙΦ
+0,39%
5.16
ΙΝΛΟΤ
-1,11%
1.246
ΙΝΤΕΚ
+0,16%
6.08
ΙΝΤΕΡΚΟ
+3,23%
2.56
ΙΝΤΕΤ
-0,79%
1.25
ΙΝΤΚΑ
-0,29%
3.4
ΚΑΡΕΛ
-0,59%
336
ΚΕΚΡ
-2,99%
1.46
ΚΕΠΕΝ
+3,43%
1.81
ΚΛΜ
-0,33%
1.5
ΚΟΡΔΕ
-1,01%
0.492
ΚΟΥΑΛ
+0,17%
1.2
ΚΟΥΕΣ
-0,19%
5.32
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
+1,32%
11.5
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
-0,87%
1.14
ΛΑΒΙ
-0,11%
0.893
ΛΑΜΔΑ
-0,27%
7.39
ΛΑΜΨΑ
-2,19%
35.8
ΛΑΝΑΚ
-3,16%
0.92
ΛΕΒΚ
0,00%
0.294
ΛΕΒΠ
0,00%
0.276
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
+1,46%
1.39
ΛΟΥΛΗ
+0,75%
2.69
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.85
ΜΕΒΑ
0,00%
4
ΜΕΝΤΙ
+1,50%
2.71
ΜΕΡΚΟ
0,00%
45.2
ΜΙΓ
-1,07%
3.69
ΜΙΝ
0,00%
0.59
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+1,36%
23.9
ΜΟΝΤΑ
-8,11%
3.4
ΜΟΤΟ
+0,71%
2.83
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.675
ΜΠΕΛΑ
-0,48%
25.08
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,29%
3.49
ΜΠΡΙΚ
0,00%
1.97
ΜΠΤΚ
0,00%
0.58
ΜΥΤΙΛ
+0,82%
36.8
ΝΑΚΑΣ
+2,21%
2.78
ΝΑΥΠ
-0,86%
0.922
ΞΥΛΚ
+0,72%
0.278
ΞΥΛΠ
-3,76%
0.41
ΟΛΘ
-1,89%
20.8
ΟΛΠ
0,00%
27.55
ΟΛΥΜΠ
-0,39%
2.57
ΟΠΑΠ
+0,06%
16.02
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,22%
0.897
ΟΤΕ
-0,07%
14.54
ΟΤΟΕΛ
+0,68%
11.78
ΠΑΙΡ
0,00%
1.1
ΠΑΠ
-0,84%
2.35
ΠΕΙΡ
-1,25%
3.939
ΠΕΤΡΟ
+0,23%
8.88
ΠΛΑΘ
+0,35%
4.26
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
-0,34%
1.164
ΠΡΟΝΤΕΑ
-6,29%
6.7
ΠΡΟΦ
-0,77%
5.14
ΡΕΒΟΙΛ
+2,31%
1.99
ΣΑΡ
-0,36%
11.14
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
+1,45%
0.35
ΣΙΔΜΑ
+0,30%
1.68
ΣΠΕΙΣ
-0,87%
6.84
ΣΠΙ
+0,60%
0.67
ΣΠΥΡ
0,00%
0.145
ΤΕΝΕΡΓ
-0,05%
19.21
ΤΖΚΑ
0,00%
1.5
ΤΡΑΣΤΟΡ
+1,75%
1.16
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,62%
1.632
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
+0,63%
8
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.21
ΦΡΛΚ
+0,49%
4.095
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.665

Γ.Κεφαλογιάννης: Οι στρεβλώσεις του ΣΥΡΙΖΑ έφεραν σε δυσμένεια τον ΟΑΣΘ

Σε υψηλούς τόνους ήρθε η απάντηση του υφυπουργού Υποδομών και Μεταφορών, Γιάννη Κεφαλογιάννη, στην επίκαιρη ερώτηση του βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ, Χρήστου Γιαννούλη, σχετικά με τον ΟΑΣΘ, εστιάζοντας στις νομοθετικές στρεβλώσεις και τα οκνά αντανακλαστικά της κυβέρνησής του κατά την πενταετία 2015-2019.

Κατά την πρωτολογία του, ο κ. Κεφαλογιάννης αναφέρθηκε στην κατάσταση την οποία παρέλαβε το υπουργείο του ενάμισι χρόνο πριν αλλά και στις πρωτοβουλίες που ανέλαβε.

«Δυστυχώς, η στρέβλωση που επήλθε με το ν. 4482/2017 της Κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ, προκάλεσε και συνεχίζει να προκαλεί δυσμενέστατες συνέπειες στις αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης» σχολίασε ο υφυπουργός.

«Την προηγούμενη πενταετία (2015-2019) δεν υπήρξε καμιά μέριμνα για την ανανέωση του τροχαίου υλικού του Οργανισμού, γεγονός που σε συνδυασμό με την ηλικία και την κατάσταση των λεωφορείων, οδήγησε σε πλήρη αποσάθρωση των αστικών συγκοινωνιών στην ΠΕ Θεσσαλονίκης.

Θα θυμάστε επίσης τη σωρεία των μηνύσεων που η προηγούμενη διοίκηση εκτόξευσε κατά των εργαζομένων και όλες απορρίφθηκαν από την Δικαιοσύνη, μαζί με τη σωρεία τιμωρητικού χαρακτήρα μετακινήσεων, οι οποίες προκάλεσαν σοβαρά προβλήματα στην καθημερινή λειτουργία του ΟΑΣΘ.

Βασικές συνέπειες της πολιτικής σας ήταν τον Ιούλιο του 2019 να κυκλοφορούν μόλις 213 λεωφορεία, σε όλη την ΠΕ Θεσσαλονίκης. Σήμερα είναι περισσότερα από 400, δηλαδή κάναμε μια αύξηση του στόλου περίπου κατά 100%.

Επίσης, περίπου 100 με 150 οδηγοί του Οργανισμού ήταν αδρανείς σε καθημερινή βάση, καθώς δεν υπήρχαν λεωφορεία να οδηγήσουν.

Σε αυτή την κατάσταση, οι αποσπάσεις προσωπικού ήταν μια λύση ώστε να αποσυμπιεστεί η Διεύθυνση Κίνησης και ο ΟΑΣΘ να λάβει κάποια, παρεμφερή, εργασία, από το προσωπικό.

Προφανώς, οδηγοί με πρόσθετα προσόντα αποσπάστηκαν και σε διοικητικές θέσεις, ενώ αντιμετωπίστηκαν και περιπτώσεις που κατά σύσταση του γιατρού εργασίας επιβαλλόταν η αλλαγή θέσης εργασίας» ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ.Κεφαλογιάννης προαναγγέλλοντας ότι δεδομένης της πρόσφατης αύξησης του στόλου του ΟΑΣΘ θα υπάρξουν ενέργειες ώστε «να επιστρέψουν πολλοί στο τιμόνι».

Προκλητικές αναφορές και σε «φακέλωμα» εργαζομένων

Κατά τη δευτερολογία του, ο κ. Κεφαλογιάννης, ανέφερε ότι τόσο η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου, όσο και η Διοίκηση του ΟΑΣΘ δεν ενδιαφέρονται για τις πολιτικές, συνδικαλιστικές ή και κομματικές απόψεις των εργαζομένων.

Η παρούσα Διοίκηση του ΟΑΣΘ, «δεν φακελώνει» και δεν επιτρέπει σε κανένα «να φακελώσει» τους υπαλλήλους του Οργανισμού, ανέφερε ο υφυπουργός μην παραλείποντας να εστίαση και στην χρηστή διοίκηση επί ημερών του.

«Επί ΣΥΡΙΖΑ, η διαχείριση των προμηθειών του ΟΑΣΘ περιελάμβανε πληθώρα κατατμήσεων και απευθείας αναθέσεων, που επισώρευσαν δυσθεώρητες υποχρεώσεις στον ΟΑΣΘ, μη νομίμως αναληφθείσες.

Και επ’ αυτών καταθέτω στα πρακτικά ενδεικτικά τρεις δικαστικές αποφάσεις των διοικητικών δικαστηρίων της Θεσσαλονίκης, καθώς και σχετικό έγγραφο του Διευθυντή Οικονομικών Υπηρεσιών ήδη από το Μάρτιο του 2019 προς τον τότε Διευθύνοντα Σύμβουλο.

Η εποχή των κατατμήσεων των προμηθειών και της μη σύννομης λειτουργίας, ιδίως του τμήματος προμηθειών, του ΟΑΣΘ έχει παρέλθει ανεπιστρεπτί» σχολίασε.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!