THEPOWERGAME
Σε συμφωνία κατέληξαν Microsoft και Activision Blizzard για παράταση της προθεσμίας ολοκλήρωσης του μεγάλου deal εξαγοράς στον χώρο του gaming. Όπως μετέδωσε το CNBC, η συμφωνία συγχώνευσης θα πρέπει να έχει «κλείσει» έως τις 18 Οκτωβρίου.
Η εξαγορά της Activision από τη Microsoft έχει καθυστερήσει, καθώς αντιδρούν οι ρυθμιστικές αρχές σε ΗΠΑ και Βρετανία, οι οποίες θεωρούν πως η συγχώνευση θα βλάψει τον ανταγωνισμό στο cloud gaming, τις κονσόλες και τις συνδρομητικές υπηρεσίες βιντεοπαιχνιδιών.
Σημειώνεται ότι στην περίπτωση που δεν δινόταν παράταση στην προθεσμία ολοκλήρωσης της συμφωνίας, η Microsoft θα μπορούσε να χρεωθεί ένα ποσό, ύψους 3 δισ. δολαρίων. Στη νέα συμφωνία περιλαμβάνεται χρηματική ρήτρα σε περίπτωση οριστικού «ναυαγίου» ανά περιόδους. Πιο συγκεκριμένα, μέχρι τις 29 Αυγούστου η ρήτρα για τη Microsoft ανέρχεται στα 3,5 δισ. δολάρια και μέχρι τις 15 Σεπτεμβρίου στα 4,5 δισ. δολάρια.
Η εξέλιξη αυτή έρχεται μετά την ήττα της Ομοσπονδιακής Επιτροπής Εμπορίου (FTC) των ΗΠΑ σε εφετείο του Σαν Φρανσίσκο, η οποία είχε αντιταχθεί στην εξαγορά του εκδοτικού οίκου παιχνιδιών Activision Blizzard από τη Microsoft. Την ίδια στιγμή η Αρχή Ανταγωνισμού και Αγορών (CMA) της Βρετανίας ανακοίνωσε ότι αναβάλει την εξέταση της συμφωνίας συγχώνευσης μέχρι τις 29 Αυγούστου. Η εξαγορά, ύψους 68,7 δισ. δολαρίων για την εξαγορά της Activision από τη Microsoft, έπρεπε να έχει κλείσει μέχρι τις 18 Ιουλίου.
Οι ανησυχίες των gamers για το «Call of Duty» και η συμφωνία με τη Sony
Οι ρυθμιστικές αρχές σε ΗΠΑ και Βρετανία θεωρούν ότι το deal παραβιάζει τους εμπορικούς κανόνες και την αρχή του ανταγωνισμού στην αγορά, καθώς με αυτήν την εξαγορά η Microsoft θα μπορούσε να καταστήσει ορισμένα από τα παιχνίδια της αποκλειστικά διαθέσιμα για τις δικές της κονσόλες παιχνιδιών Xbox ή να μειώσει την εμπειρία των παιχνιδιών της Activision στους ανταγωνιστές, όπως οι δημοφιλείς τίτλοι «Call of Duty».
Η Microsoft έχει επανειλημμένα δηλώσει ότι δεν σχεδιάζει να καταστήσει τα παιχνίδια της Activision μη διαθέσιμα στο ευρύ κοινό των gamers. Πρόσφερε, μάλιστα, 10ετείς συμφωνίες αδειοδότησης στους ανταγωνιστές της μετά την ολοκλήρωση του deal με την Activision, με πιο πρόσφατη αυτή με τη Sony για τη διατήρηση του δημοφιλούς «Call of Duty» στο PlayStation.