Γ.Δ.
1503.73 -0,48%
ACAG
+0,51%
5.95
BOCHGR
+0,42%
4.77
CENER
+0,40%
10.04
CNLCAP
-0,69%
7.2
DIMAND
-0,24%
8.25
EVR
-1,66%
1.48
NOVAL
+0,63%
2.385
OPTIMA
+0,31%
12.8
TITC
+1,39%
40.2
ΑΑΑΚ
+7,14%
4.8
ΑΒΑΞ
-1,85%
1.698
ΑΒΕ
+2,72%
0.453
ΑΔΜΗΕ
-1,07%
2.77
ΑΚΡΙΤ
+7,89%
0.82
ΑΛΜΥ
-1,12%
4.425
ΑΛΦΑ
-0,29%
1.718
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.42
ΑΡΑΙΓ
-0,10%
10.37
ΑΣΚΟ
+0,31%
3.2
ΑΣΤΑΚ
-3,02%
7.06
ΑΤΕΚ
+9,33%
0.492
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
-0,77%
0.774
ΑΤΤΙΚΑ
-0,44%
2.25
ΒΙΟ
-1,19%
5.8
ΒΙΟΚΑ
+0,25%
1.995
ΒΙΟΣΚ
-1,84%
1.6
ΒΙΟΤ
0,00%
0.25
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.26
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.41
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,54%
18.48
ΔΑΑ
-0,10%
8.22
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.42
ΔΕΗ
-1,26%
12.51
ΔΟΜΙΚ
+2,01%
3.045
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-0,90%
0.332
ΕΒΡΟΦ
-3,29%
2.06
ΕΕΕ
-1,37%
33.12
ΕΚΤΕΡ
+0,97%
1.868
ΕΛΒΕ
-1,78%
4.96
ΕΛΙΝ
-0,43%
2.3
ΕΛΛ
0,00%
14.65
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-1,35%
2.19
ΕΛΠΕ
-1,30%
7.6
ΕΛΣΤΡ
-2,36%
2.07
ΕΛΤΟΝ
+0,21%
1.886
ΕΛΧΑ
-3,80%
2.15
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
+1,20%
1.26
ΕΤΕ
+0,02%
8.05
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.38
ΕΥΔΑΠ
-0,34%
5.9
ΕΥΡΩΒ
-0,59%
2.343
ΕΧΑΕ
-2,06%
4.75
ΙΑΤΡ
+1,21%
1.675
ΙΚΤΙΝ
-3,75%
0.359
ΙΛΥΔΑ
-1,58%
1.87
ΙΝΚΑΤ
-1,66%
4.74
ΙΝΚΑΤΔ
-47,99%
0.031
ΙΝΛΙΦ
-0,85%
4.66
ΙΝΛΟΤ
-1,87%
1.052
ΙΝΤΕΚ
-0,33%
6.12
ΙΝΤΕΤ
+0,41%
1.23
ΙΝΤΚΑ
-2,68%
3.09
ΚΑΡΕΛ
+0,57%
350
ΚΕΚΡ
-3,62%
1.33
ΚΕΠΕΝ
+0,58%
1.74
ΚΟΡΔΕ
-1,64%
0.479
ΚΟΥΑΛ
+2,00%
1.428
ΚΟΥΕΣ
-1,62%
6.06
ΚΡΙ
-1,25%
15.8
ΚΤΗΛΑ
-0,54%
1.85
ΚΥΡΙΟ
-2,39%
1.02
ΛΑΒΙ
-1,60%
0.802
ΛΑΜΔΑ
-2,04%
7.22
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.2
ΛΑΝΑΚ
+0,99%
1.02
ΛΕΒΚ
+7,52%
0.286
ΛΕΒΠ
0,00%
0.27
ΛΟΓΟΣ
-0,63%
1.59
ΛΟΥΛΗ
+0,69%
2.91
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.606
ΜΕΒΑ
+0,79%
3.83
ΜΕΝΤΙ
-0,84%
2.36
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40
ΜΙΓ
0,00%
3.03
ΜΙΝ
0,00%
0.515
ΜΟΗ
+0,47%
21.3
ΜΟΝΤΑ
-2,13%
3.68
ΜΟΤΟ
+1,47%
2.76
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.665
ΜΠΕΛΑ
+0,78%
25.7
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.76
ΜΠΡΙΚ
0,00%
2.15
ΜΠΤΚ
0,00%
0.59
ΜΥΤΙΛ
-0,88%
33.88
ΝΑΚΑΣ
0,00%
3
ΝΑΥΠ
+2,02%
0.808
ΞΥΛΚ
+4,91%
0.299
ΞΥΛΠ
0,00%
0.334
ΟΛΘ
+8,64%
23.9
ΟΛΠ
-0,17%
30.2
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.59
ΟΠΑΠ
-0,89%
15.56
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.8
ΟΤΕ
-1,79%
14.83
ΟΤΟΕΛ
+0,36%
11.14
ΠΑΙΡ
+0,93%
1.09
ΠΑΠ
-0,78%
2.55
ΠΕΙΡ
-0,12%
4.19
ΠΕΡΦ
-0,51%
5.82
ΠΕΤΡΟ
+0,48%
8.34
ΠΛΑΘ
-1,66%
4.15
ΠΛΑΚΡ
-2,05%
14.3
ΠΡΔ
0,00%
0.288
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.24
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.45
ΠΡΟΦ
+0,19%
5.41
ΡΕΒΟΙΛ
-0,57%
1.73
ΣΑΡ
+0,55%
10.96
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-1,37%
0.36
ΣΙΔΜΑ
-0,63%
1.59
ΣΠΕΙΣ
-1,29%
6.1
ΣΠΙ
-2,74%
0.64
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20.04
ΤΖΚΑ
-2,34%
1.67
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.22
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,85%
1.636
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
+0,98%
0.206
ΦΡΛΚ
-1,13%
3.955
ΧΑΙΔΕ
-6,25%
0.6

OOCL Piraeus: Στον Πειραιά το μεγαλύτερο πλοίο κοντέινερ στον κόσμο

«Είμαστε υπερήφανοι που ένα από τα μεγαλύτερα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων στον κόσμο φέρει το όνομα του μεγαλύτερου ελληνικού λιμανιού τον Πειραιά και θα ταξιδέψει το ένδοξο όνομά του σε όλο τον κόσμο».

Αυτό τόνισε σήμερα ο διευθύνων σύμβουλος του Σταθμού Εμπορευματοκιβωτίων Πειραιά (PCT) Zhang Anming με αφορμή την σημερινή άφιξη του νεότευκτου πλοίου μεταφοράς containers OOCL Piraeus στις λιμενικές εγκαταστάσεις του Σταθμού Εμπορευματοκιβωτίων στο Νέο Ικόνιο στο Πέραμα.

Ο κ. Zhang Anming τόνισε ότι ο κινεζικός και ο ελληνικός λαός πάντοτε σέβονταν ο ένας τον άλλον για τους αντίστοιχους αρχαίους πολιτισμούς τους, παρά το πόσο μακριά βρίσκονται γεωγραφικά.

«Με τον Θαλάσσιο Δρόμο του Μεταξιού, ειδικά μετά την ίδρυση του PCT στο λιμάνι του Πειραιά, άνοιξε ένα ακόμη νέο πέρασμα φιλίας μεταξύ του κινεζικού και του ελληνικού λαού. Ο Σταθμός Εμπορευματοκιβωτίων είναι μια νέα πύλη για την Ελλάδα προς τον κόσμο, με το όνομα του Πειραιά» επεσήμανε ο ίδιος.

Το νεότευκτο OOCL Piraeus © ftp.pct.com.gr/
Το νεότευκτο OOCL Piraeus © ftp.pct.com.gr/

Τόνισε ότι οι συνολικές επενδύσεις τα τελευταία χρόνια ανέρχονται περίπου σε 600 εκατ. ευρώ, ενώ η ετήσια δυνατότητα διακίνησης έχει εκτοξευθεί από 1,6 σε 6,2 εκατομμύρια TEUs για την PCT και σε 7,2 εκατομμύρια TEUs για το λιμάνι του Πειραιά.

«Αυτή η αλματώδης άνοδος έχει τοποθετήσει τον τερματικό σταθμό εμπορευματοκιβωτίων του Πειραιά στην κορυφή των λιμένων της Μεσογείου και μεταξύ των 4 σημαντικότερων κόμβων θαλάσσιου εμπορίου στην Ευρώπη» τόνισε.

Πρόσθεσε, εξάλλου, ότι για τα έτη 2023 και 2024 βρίσκονται σε εξέλιξη πρόσθετες επενδύσεις συνολικού ύψους 43 εκατ. ευρώ μόνο από τον PCT, ενώ εν αναμονή της έγκρισης των Αρχών βρίσκονται σε εξέλιξη επενδύσεις ύψους περίπου 20 εκατ. ευρώ και από τον ΟΛΠ.

Το container ship OOCL Piraeus είναι μεταφορικής ικανότητας 24.188 TEUs και θα επισκέπτεται τον Πειραιά ανά τακτά χρονικά διαστήματα, καθώς από τον Ιούνιο θα εξυπηρετεί την υπηρεσία LL3 της OOCL μεταξύ Ασίας και Ευρώπης.

Το container ship έχει μήκος 399,99 μ. και πλάτος 61,30 μ. (24 σειρές) και έχει νεκρό βάρος 215.000 τόνους. Eίναι εξοπλισμένο με scrubber, ενώ τροφοδοτείται από μια κύρια μηχανή της σειράς WinGD 12X92, η οποία αναπτύσσει 61.000 kW για ταχύτητα περίπου 22,5 κόμβων.

Σε αντίθεση με πολλά πρόσφατα σχέδια πλοίων με κατακόρυφα πτερύγια, το νέο σχέδιο της COSCO-KHI διαθέτει συμβατική πλώρη με έντονο βολβό.

Τα σκάφη αυτής της σειράς ενσωματώνουν την τελευταία λέξη της τεχνολογίας και είναι εξοπλισμένα με προηγμένα έξυπνα συστήματα και αναβαθμισμένο πράσινο σχεδιασμό, όπως ο σχεδιασμός γραμμών χαμηλής αντίστασης και η εξοικονόμηση ενέργειας με βολβοειδή πλώρη.

Η εναλλαγή των λιμανιών του OOCL Piraeus είναι: Σαγκάη / Xiamen / Nansha / Χονγκ Κονγκ / Yantian / Cai Mep / Σιγκαπούρη / Πειραιάς / Αμβούργο / Ρότερνταμ / Ζεεμπρούγκε / Βαλένθια / Πειραιάς / Αμπού Ντάμπι / Σιγκαπούρη / Σαγκάη σε ένα ταξίδι μετ’ επιστροφής 84 ημερών.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!