THEPOWERGAME
Υψηλότερες πωλήσεις κατέγραψε η βρετανική αλυσίδα σούπερ μάρκετ Sainsbury’s στο δεύτερο τρίμηνο, καθώς ο πληθωρισμός των τροφίμων στη χώρα αποκλιμακώνεται, γεγονός που υποδηλώνει ότι η κρίση του κόστους ζωής θα μπορούσε να αρχίσει να χαλαρώνει για τους πολίτες της χώρας. Οι μετοχές της εταιρείας έχουν κερδίσει 26% φέτος.
Οι πωλήσεις λιανικής αυξήθηκαν κατά 9,8% στο δεύτερο μεγαλύτερο σούπερ μάρκετ της Βρετανίας κατά το πρώτο τρίμηνο. Η Sainsbury έχει δαπανήσει περισσότερα από 60 εκατ. στερλίνες (76 εκατ. δολάρια) για τη μείωση των τιμών από τον Μάρτιο, καλύπτοντας πάνω από 120 βασικά είδη, όπως χαρτί υγείας, ψωμί και γάλα.
Τα σούπερ μάρκετ δέχονται πιέσεις να μεταφέρουν τις μειώσεις τιμών στους πελάτες όπου είναι δυνατόν, καθώς ο πληθωρισμός των τροφίμων παραμένει αυξημένος στο Ηνωμένο Βασίλειο. Τον περασμένο μήνα, η Sainsbury είχε μειώσει τις τιμές σε βασικά είδη οικιακής χρήσης, όπως ζυμαρικά, ρύζι και νιφάδες καλαμποκιού.
«Ο πληθωρισμός των τροφίμων αρχίζει να μειώνεται και είμαστε πλήρως δεσμευμένοι να μεταβιβάσουμε τις εξοικονομήσεις στους πελάτες μας», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος Σάιμον Ρόμπερτς.
Η αύξηση των πωλήσεων προήλθε όχι μόνο από τις υψηλότερες τιμές αλλά και από την πώληση περισσότερων τροφίμων. Η Sainsbury δήλωσε ότι τα συνολικά κέρδη είναι σε καλό δρόμο με τις προηγούμενες προβλέψεις, υποδεικνύοντας ότι μπορεί να αυξηθούν φέτος.
Τα βρετανικά παντοπωλεία ανταγωνίζονται έντονα τα discounters Aldi και Lidl, τα οποία κερδίζουν μερίδιο αγοράς κατά τη διάρκεια της κρίσης του κόστους ζωής. Η Sainsbury κέρδισε έδαφος από τους ανταγωνιστές της κατά τη διάρκεια του Πάσχα, των τραπεζικών αργιών και της πρόσφατης στέψης του βασιλιά Καρόλου Γ’.
Το παντοπωλείο συγκρίνει τις τιμές του με τις τιμές του ανταγωνιστή της Aldi σε περίπου 300 προϊόντα και έχει επίσης ομαδοποιήσει τις φθηνότερες σειρές της δικής του ετικέτας κάτω από ένα νέο εμπορικό σήμα, το Stamford Street, για να τις κάνει πιο εμφανείς στους πελάτες.
Η Sainsbury έχει επίσης αυξήσει την προσφορά πιστότητας, δίνοντας εκπτώσεις στους πελάτες με την κάρτα Nectar. Από τον Απρίλιο που ξεκίνησε το πρόγραμμα Nectar Prices έχει βοηθήσει τους πελάτες να εξοικονομήσουν περισσότερα από 90 εκατομμύρια λίρες.