Γ.Δ.
1401.58 +0,28%
ACAG
-0,37%
5.35
BOCHGR
-0,46%
4.36
CENER
+1,94%
8.4
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
-1,20%
8.2
NOVAL
+1,54%
2.31
OPTIMA
-0,31%
12.72
TITC
+1,48%
37.65
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
+1,31%
1.396
ΑΒΕ
+1,32%
0.46
ΑΔΜΗΕ
-0,21%
2.345
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.685
ΑΛΜΥ
0,00%
3.66
ΑΛΦΑ
-2,05%
1.5305
ΑΝΔΡΟ
-0,62%
6.38
ΑΡΑΙΓ
+1,43%
9.58
ΑΣΚΟ
-0,39%
2.53
ΑΣΤΑΚ
-0,29%
6.88
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
-0,23%
8.74
ΑΤΤ
+4,07%
0.614
ΑΤΤΙΚΑ
+1,40%
2.17
ΒΙΟ
+0,39%
5.19
ΒΙΟΚΑ
+0,86%
1.755
ΒΙΟΣΚ
-0,73%
1.365
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.04
ΓΕΒΚΑ
+1,15%
1.315
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,82%
17.9
ΔΑΑ
+0,13%
7.99
ΔΑΙΟΣ
-1,64%
3.6
ΔΕΗ
-0,85%
11.65
ΔΟΜΙΚ
-1,82%
2.7
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-2,03%
0.29
ΕΒΡΟΦ
+2,17%
1.41
ΕΕΕ
+1,93%
33.74
ΕΚΤΕΡ
+1,54%
1.446
ΕΛΒΕ
0,00%
4.66
ΕΛΙΝ
+0,51%
1.98
ΕΛΛ
-1,87%
13.1
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,74%
1.632
ΕΛΠΕ
-1,84%
6.675
ΕΛΣΤΡ
+1,49%
2.05
ΕΛΤΟΝ
+2,80%
1.838
ΕΛΧΑ
0,00%
1.8
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.13
ΕΤΕ
-1,59%
6.924
ΕΥΑΠΣ
+0,32%
3.14
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.75
ΕΥΡΩΒ
-0,20%
2.036
ΕΧΑΕ
-0,23%
4.3
ΙΑΤΡ
+0,98%
1.54
ΙΚΤΙΝ
-0,65%
0.3055
ΙΛΥΔΑ
-0,29%
1.74
ΙΝΚΑΤ
+1,28%
4.75
ΙΝΛΙΦ
-0,23%
4.28
ΙΝΛΟΤ
+1,14%
0.89
ΙΝΤΕΚ
+0,53%
5.67
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.46
ΙΝΤΕΤ
-4,04%
0.974
ΙΝΤΚΑ
+1,15%
2.65
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
0,00%
1.17
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
-2,03%
1.45
ΚΟΡΔΕ
+3,80%
0.41
ΚΟΥΑΛ
+0,99%
1.02
ΚΟΥΕΣ
-0,72%
5.52
ΚΡΙ
-0,35%
14.3
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
+0,22%
0.924
ΛΑΒΙ
-0,96%
0.719
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
7.27
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
-3,53%
0.82
ΛΕΒΚ
0,00%
0.256
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.25
ΛΟΥΛΗ
-0,37%
2.73
ΜΑΘΙΟ
-8,62%
0.594
ΜΕΒΑ
0,00%
3.62
ΜΕΝΤΙ
+0,50%
2.02
ΜΕΡΚΟ
0,00%
41
ΜΙΓ
-1,82%
2.97
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-0,62%
19.2
ΜΟΝΤΑ
-1,32%
3.75
ΜΟΤΟ
-0,61%
2.45
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.65
ΜΠΕΛΑ
+1,90%
24.66
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,27%
3.7
ΜΠΡΙΚ
-0,48%
2.08
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
+0,96%
31.7
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.92
ΝΑΥΠ
0,00%
0.83
ΞΥΛΚ
+0,79%
0.256
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
+0,48%
20.9
ΟΛΠ
-0,50%
29.85
ΟΛΥΜΠ
-2,17%
2.25
ΟΠΑΠ
+3,27%
15.8
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,13%
0.79
ΟΤΕ
+1,33%
15.21
ΟΤΟΕΛ
-1,37%
10.1
ΠΑΙΡ
-2,26%
0.952
ΠΑΠ
+2,15%
2.38
ΠΕΙΡ
-1,13%
3.589
ΠΕΡΦ
+1,89%
5.38
ΠΕΤΡΟ
+1,03%
7.86
ΠΛΑΘ
-0,13%
3.96
ΠΛΑΚΡ
0,00%
13.9
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
+0,17%
1.174
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
+0,59%
5.13
ΡΕΒΟΙΛ
+0,95%
1.595
ΣΑΡ
-0,92%
10.72
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-1,21%
0.327
ΣΙΔΜΑ
-0,33%
1.525
ΣΠΕΙΣ
+0,71%
5.64
ΣΠΙ
+2,78%
0.518
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
-0,05%
19.8
ΤΖΚΑ
+0,71%
1.42
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.62
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
-3,64%
0.212
ΦΡΛΚ
-0,56%
3.55
ΧΑΙΔΕ
-8,20%
0.56

Liquid Death: Πώς ένα post στο Facebook εξελίχθηκε σε εταιρεία 700 εκατ.

Το Liquid Death, το αγαπημένο νερό της Gen Z, είναι ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα του πώς η έξυπνη χρήση των social media μπορεί να μετατρέψει μία απλή ιδέα σε εταιρεία εκατομμυρίων.

Πριν από περίπου 10 χρόνια, ο ιδρυτής και CEO της εταιρείας Μάικ Σεζάριο, θέλοντας να ανοίξει τη δική του εταιρεία με εμφιαλωμένο νερό από της Αυστριακές Άλπεις, αποφάσισε πως το προϊόν του θα απευθύνεται στους νέους. Έτσι, έπρεπε να μιλήσει «στη γλώσσα» τους.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Liquid Death (@liquiddeath)

Με ένα έξυπνο και ξεχωριστό όνομα, κουτάκια αλουμινίου διακοσμημένα με κρανία, μία αξιοσημείωτη ποικιλία και με κύριο μέσο διαφήμισης τα social media, το Liquid Death κατάφερε να γίνει κυρίαρχη δύναμη σε μια αγορά εμφιαλωμένου νερού που αξίζει έως και 350 δισεκατομμύρια δολάρια παγκοσμίως, σύμφωνα με το Pitchbook.

Από τις viral αναρτήσεις του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (μόνο στο Instagram έχει περισσότερους από 2,1 εκατ. followers), μέχρι τη διαφήμιση του Super Bowl, το Liquid Death φαινόταν ξαφνικά να είναι παντού – μαζί με το αυθάδικο σύνθημα, “Murder your thirst” (Δολοφόνησε τη δίψα σου), εκτοξεύοντας τις πωλήσεις του από 2,8 εκατομμύρια δολάρια το 2019, σχεδόν στα 130 εκατομμύρια δολάρια το 2022.

«Είχα την ιδέα να φτιάξω αυτές τις τόσο πρωτότυπες συσκευασίες, όντας σίγουρος πως όποιος τις δει στο ράφι των σούπερ μάρκετ, δεν θα αντισταθεί, θα τις βγάλει μία φωτογραφία και θα τις στείλει στους φίλους του ή θα τις αναρτήσει στα social media. Αυτό για εμένα ήταν μία δωρεάν διαφήμιση και οφείλεται ξεκάθαρα στις μοναδικές συσκευασίες για κάτι τόσο κοινό όσο το νερό», ανέφερε ο Μάικ Σεζάριο στο CNBC Make It.

O Μάικ Σεζάριο, λάτρης της πανκ-ροκ μουσικής είχε οραματιστεί τους αγαπημένους του μουσικούς να το χρησιμοποιούν στις συναυλίες τους για να παραμένουν ενυδατωμένοι, ή τους υπόλοιπους λάτρεις του είδους να κρατούν κάτι μη αλκοολούχο, αλλά εξίσου «κουλ» στα χέρια τους, ενώ απολαμβάνουν τη μουσική.

Ωστόσο, το Liquid Death έγινε γρήγορα viral, δίνοντας τη δυνατότητα στον Σεζάριο να δημιουργήσει μία γκάμα προϊόντων (εμφιαλωμένα μεταλλικά νερά, ανθρακούχα ή ακόμη και με γεύσεις) και μεγαλώνοντας το target group των καταναλωτών, αφού ακόμη και μικρά παιδιά εντυπωσιάζονταν από τις συσκευασίες και ήθελαν ένα τέτοιο νερό ακόμη και για το σχολείο.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Liquid Death (@liquiddeath)

H Liquid Death αποτιμάται πλέον στα 700 εκατομμύρια δολάρια, αναφέρει χαρακτηριστικά ο Σεζάριο. Τώρα, η μάρκα πωλείται σε περισσότερες από 60.000 καταστήματα λιανικής των ΗΠΑ, συμπεριλαμβανομένων των Kroger και Target, όπου τα κουτιά πωλούνται για 1,89 δολ. το ένα. Η Liquid Death είναι η κορυφαία σε πωλήσεις επωνυμία ανθρακούχου νερού της Amazon και η δεύτερη σε πωλήσεις μάρκα ανθρακούχου νερού στις Ηνωμένες Πολιτείες.

Σημαντικό ρόλο παίζει βεβαίως και η περιβαλλοντική ευθύνη της εταιρείας, αφού σε αντίθεση με τους περισσότερους ανταγωνιστές της, έχει γυρίσει την πλάτη στο πλαστικό και χρησιμοποιεί αποκλειστικά ανακυκλώσιμο αλουμίνιο.

«Στο τέλος της ημέρας, δημιουργούμε πραγματικά μια εταιρεία νερού που όμως προσφέρει και ψυχαγωγία», συνέχισε. «Θέλουμε να διασκεδάσουμε πραγματικά τους ανθρώπους και να τους κάνουμε να γελούν. Και αν μπορείτε να το κάνετε αυτό, οι καταναλωτές θα λατρέψουν την επωνυμία σας επειδή θα τους προσφέρετε κάτι πολύτιμο» τονίζει.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!