THEPOWERGAME
Την επιρροή της αποδεικνύει για ακόμη μία φορά η Κιμ Καρντάσιαν, αφού η εταιρεία της «Skims» βρέθηκε στη λίστα του TIME 100 Most Influential Companies of 2023, με την ίδια να κοσμεί το εξώφυλλο του τεύχους.
Η αναγνώριση αυτή υπογραμμίζει την επίδραση της τηλεπερσόνας και στον επιχειρηματικό κόσμο. Η Κιμ Καρντάσιαν φαίνεται πως βρίσκει σιγά σιγά τη ταυτότητά της, μετά από χρόνια πειραματισμών, και αφού έβαλε την υπογραφή της σε δύο σειρές καλλυντικών, πολλά αρώματα, μία συλλογή κοσμημάτων, ακόμη σε ένα παιχνίδι για κινητά τηλέφωνα.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Κιμ Καρντάσιαν: Με το Skims νιώθω ότι τα κατάφερα
«Στην αρχή, όταν δεν καταλάβαινα πραγματικά πού πήγαινε η καριέρα μου, έκλεινα συμφωνίες με πολλές διαφορετικές εταιρείες, που πολλές φορές θα είχαν αντίθετα συμφέροντα», λέει χαρακτηριστικά η Κιμ Καρντάσιαν. Η Skims ξεκίνησε ως εταιρεία εσωρούχων, με σήμα κατατεθέν τη συμπερίληψη, αφού απευθυνόταν σε όλα τα μεγέθη και όλες τις επιδερμίδες, ενώ σύντομα επεκτάθηκε και σε μαγιό, μπλουζάκια και φορέματα, καταφέρνοντας να αλλάξει τον τρόπο που αντιμετώπιζε τη δισεκατομμυριούχο ο επιχειρηματικός κόσμος. «Νιώθω ότι τα κατάφερα» δηλώνει ανακουφισμένη η Κιμ Καρντάσιαν, μιλώντας για το πιο επιτυχημένο σόλο εγχείρημά της.
Η Skims, η οποία ιδρύθηκε στα τέλη του 2019, σημείωσε κέρδη ύψους 500 εκατ. δολ. πέρυσι, ξεπερνώντας τις προβλέψεις των οικονομολόγων κατά 25% και αυξημένα κατά 80% συγκριτικά με το 2021. Μέχρι στιγμής, το 2023 ήταν μια πτωτική χρονιά για τις πωλήσεις εσωρούχων, αλλά ανοδική για την Skims, αναφέρει ο συνιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Τζενς Γκριντ.
Τα υπέρογκα ποσά δεν πέρασαν απαρατήρητα από τους επενδυτές, αφού στον τελευταίο γύρο χρηματοδότησής της τον Ιανουάριο του 2022, η εταιρεία αποτιμήθηκε στα 3,2 δισεκατομμύρια δολάρια, (2 δισ. υψηλότερα από όσο αποτιμάται η Kylie Cosmetics της επίσης δισεκατομμυριούχου αδελφής της Κάιλι Τζένερ).
Η επιρροή της εταιρείας όμως δεν αντανακλάται μόνο στα ποσά που σημειώνει. Τα Skims έχουν ξεσηκώσει ένα κύμα οικονομικότερων προϊόντων… μαϊμού, γνωστά ως #Skimsdupes στα social media.
Sky is the limit…
Η Κιμ Καρντάσιαν παρά την επιτυχία της και ως επιχειρηματίας, δεν δείχνει να επαναπαύεται αφού ψάχνει τρόπους να διευρύνει το target group της εταιρείας.
Η Skims φλερτάρει με νέα ανοίγματα, όπως τα νυφικά εσώρουχα και, όπως ανέφερε αποκλειστικά η Kardashian στο TIME, μια σειρά ανδρικών loungewear και εσωρούχων που θα κυκλοφορήσει αυτό το φθινόπωρο.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
«Προφανώς είχα μεγάλες ελπίδες, αλλά αυτό σίγουρα ξεπέρασε κάθε προσδοκία», λέει η Κιμ Καρντάσιαν.
Τα skims έκαναν το ντεμπούτο του στην αρχή της πανδημίας, όταν το διαδικτυακό λιανικό εμπόριο ήταν «στα πάνω τους». Η αναγνωρισιμότητα δεν άργησε να έρθει, αφού η Κιμ Καρντάσιαν έχει περισσότερους από 350 εκατομμύρια ακόλουθους μόνο στο Instagram και πολλούς πιστούς θαυμαστές που αγοράζουν «με κλειστά μάτια» ό,τι διαφημίζει.
Η Κιμ έχει επενδύσει δικά της χρήματα στη Skims και είναι ο μεγαλύτερος μέτοχος, αλλά και η δημιουργική διευθύντρια της Skims, επιλέγοντας τα υφάσματα και τα κοψίματα των εσωρούχων, αλλά και τις ιδέες, τους φωτογράφους και τα μοντέλα της εκάστοτε καμπάνιας.
Και ενώ η ίδια διχάζει για τον τρόπο με τον οποίο έχτισε το brand name της, όλοι συμφωνούν ότι δεν επαναπαύεται σπαταλώντας την τεράστια περιουσία της, αλλά προσπαθεί διαρκώς να δοκιμάζεται και να εξελίσσεται