Γ.Δ.
1409.14 +0,21%
ACAG
0,00%
5.35
BOCHGR
+0,23%
4.45
CENER
0,00%
8.6
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
-1,09%
8.19
NOVAL
+0,22%
2.28
OPTIMA
-1,38%
12.84
TITC
-0,39%
37.85
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
+0,14%
1.4
ΑΒΕ
+0,88%
0.457
ΑΔΜΗΕ
+0,21%
2.375
ΑΚΡΙΤ
-2,19%
0.67
ΑΛΜΥ
-0,14%
3.64
ΑΛΦΑ
+0,23%
1.526
ΑΝΔΡΟ
+0,31%
6.44
ΑΡΑΙΓ
0,00%
9.76
ΑΣΚΟ
+0,77%
2.62
ΑΣΤΑΚ
0,00%
6.94
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.78
ΑΤΤ
-1,67%
0.59
ΑΤΤΙΚΑ
-0,46%
2.16
ΒΙΟ
+0,19%
5.22
ΒΙΟΚΑ
-0,56%
1.78
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.38
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.04
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.305
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,32%
18.44
ΔΑΑ
+0,12%
8.07
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.6
ΔΕΗ
+0,26%
11.74
ΔΟΜΙΚ
+1,12%
2.72
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+1,01%
0.299
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.37
ΕΕΕ
-0,35%
33.7
ΕΚΤΕΡ
+0,27%
1.494
ΕΛΒΕ
-0,86%
4.62
ΕΛΙΝ
+1,53%
1.99
ΕΛΛ
+2,67%
13.45
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+2,38%
1.72
ΕΛΠΕ
+1,19%
6.79
ΕΛΣΤΡ
+0,99%
2.04
ΕΛΤΟΝ
+0,43%
1.86
ΕΛΧΑ
-1,41%
1.82
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-0,90%
1.105
ΕΤΕ
+0,17%
6.894
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.11
ΕΥΔΑΠ
-0,35%
5.76
ΕΥΡΩΒ
-0,73%
2.03
ΕΧΑΕ
+1,97%
4.395
ΙΑΤΡ
+1,62%
1.565
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.305
ΙΛΥΔΑ
+2,42%
1.905
ΙΝΚΑΤ
-0,41%
4.81
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.32
ΙΝΛΟΤ
0,00%
0.93
ΙΝΤΕΚ
-0,18%
5.69
ΙΝΤΕΡΚΟ
+0,81%
2.48
ΙΝΤΕΤ
0,00%
0.992
ΙΝΤΚΑ
+1,27%
2.79
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
0,00%
1.195
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
+0,69%
1.46
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.419
ΚΟΥΑΛ
+2,64%
1.09
ΚΟΥΕΣ
+1,08%
5.6
ΚΡΙ
-1,40%
14.1
ΚΤΗΛΑ
+1,18%
1.72
ΚΥΡΙΟ
0,00%
0.946
ΛΑΒΙ
-0,28%
0.724
ΛΑΜΔΑ
+0,28%
7.19
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.82
ΛΕΒΚ
0,00%
0.256
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.25
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.7
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.594
ΜΕΒΑ
0,00%
3.56
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.04
ΜΕΡΚΟ
0,00%
44.2
ΜΙΓ
-1,48%
2.995
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,16%
19.38
ΜΟΝΤΑ
-1,33%
3.7
ΜΟΤΟ
+0,59%
2.56
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.65
ΜΠΕΛΑ
+0,65%
24.86
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.7
ΜΠΡΙΚ
-0,48%
2.09
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
-0,38%
31.4
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.92
ΝΑΥΠ
0,00%
0.82
ΞΥΛΚ
+0,40%
0.253
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
0,00%
21.3
ΟΛΠ
-0,48%
30.85
ΟΛΥΜΠ
+0,43%
2.31
ΟΠΑΠ
+0,51%
15.64
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,25%
0.789
ΟΤΕ
+0,07%
15.14
ΟΤΟΕΛ
-0,20%
10.1
ΠΑΙΡ
0,00%
0.988
ΠΑΠ
+0,42%
2.37
ΠΕΙΡ
-0,75%
3.588
ΠΕΡΦ
-0,55%
5.43
ΠΕΤΡΟ
+0,25%
7.92
ΠΛΑΘ
+0,25%
3.945
ΠΛΑΚΡ
0,00%
13.4
ΠΡΔ
0,00%
0.27
ΠΡΕΜΙΑ
+0,34%
1.172
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
-0,39%
5.1
ΡΕΒΟΙΛ
+0,64%
1.58
ΣΑΡ
+0,56%
10.74
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
+0,91%
0.332
ΣΙΔΜΑ
+3,33%
1.55
ΣΠΕΙΣ
0,00%
5.64
ΣΠΙ
0,00%
0.502
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
+0,05%
19.81
ΤΖΚΑ
0,00%
1.415
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.62
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.208
ΦΡΛΚ
0,00%
3.61
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.56

Αίγυπτος: Η Διώρυγα του Σουέζ παραμένει αποκλεισμένη

Η Αίγυπτος συνεχίζει σήμερα τις προσπάθειες για την αποκόλληση του τεράστιου πλοίου μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, το οποίο έχει αποκλείσει τη Διώρυγα του Σουέζ, ένα περιστατικό που θα μπορούσε να επιβραδύνει την παγκόσμια ναυσιπλοϊα για ημέρες ή και εβδομάδες.

Σύμφωνα με την ολλανδική εταιρεία Smit Salvage, η οποία προσελήφθη από την εταιρεία διαχείρισης του πλοίου Evergreen Marine Corp, με έδρα την Ταϊβάν, να βοηθήσει στην αποκόλληση του πλοίου, η επιχείρηση θα μπορούσε να διαρκέσει «ημέρες ή και εβδομάδες».

Η Evergreen ανέθεσε σε ομάδες ειδικών της Smit Salvage, όπως επίσης της ιαπωνικής εταιρείας Nippon Salvage, να εκπονήσουν ένα «αποτελεσματικότερο σχέδιο» για την αποκόλληση του πλοίου. Οι πρώτοι εμπειρογνώμονες αναμένεται να φθάσουν σήμερα.

Σύμφωνα,μάλιστα, με τον τεχνικό μάνατζερ του πλοίου, άλλη μια προσπάθεια για την αποκόλλησή του θα γίνει αργότερα σήμερα, έπειτα από μια πρώτη ανεπιτυχή απόπειρα.

Η Bernhard Schulte Shipmanagement (BSM), που έχει αναλάβει χρέη τεχνικής διεύθυνσης του Ever Given, ανέφερε σε μια ανακοίνωση ότι οι προσπάθειες βυθοκόρησης συνεχίζονται.

«Μια ακόμη προσπάθεια για την αποκόλληση του πλοίου, που διεξήχθη στις 0800 το πρωί τοπική ώρα σήμερα, δεν στέφθηκε με επιτυχία και μία επιπλέον προσπάθεια θα γίνει αργότερα σήμερα», επισήμανε.

«Μόλις αποκολληθεί, θα γίνει πλήρης επιθεώρηση του πλοίου και η BSM θα συνεργαστεί πλήρως με τις αρμόδιες αρχές για την διαλεύκανση του περιστατικού».

Νωρίτερα σήμερα, η αιγυπτιακή αρχή διαχείρισης της Διώρυγας του Σουέζ ανακοίνωσε πως η θαλάσσια κυκλοφορία έχει «προσωρινά ανασταλεί» έως την αποκόλληση του μήκους 400 μέτρων και βάρους 200.000 τόνων Ever Given.

Όπως φαίνεται σε έναν χάρτη του ιστότοπου vesselfinder, δεκάδες πλοία περιμένουν στις δύο πλευρές της διώρυγας και στη ζώνη αναμονής στη μέση της διώρυγας.

Από την πλευρά της, η ιαπωνική εταιρεία Shoei Kisen Kaisha, ιδιοκτήτρια του πλοίου, ανακοίνωσε σήμερα ότι εργάζεται με τις αρχές της διώρυγας για την αποκόλληση, όμως η επιχείρηση είναι «εξαιρετικά δύσκολη».

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!