Γ.Δ.
1482.43 +1,23%
ACAG
+0,51%
5.86
CENER
+0,94%
9.7
CNLCAP
-3,42%
7.05
DIMAND
-2,09%
8.89
NOVAL
+0,36%
2.77
OPTIMA
+1,17%
12.1
TITC
-0,16%
30.75
ΑΑΑΚ
0,00%
5.85
ΑΒΑΞ
+3,10%
1.464
ΑΒΕ
0,00%
0.457
ΑΔΜΗΕ
-0,88%
2.255
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.945
ΑΛΜΥ
+3,19%
3.07
ΑΛΦΑ
+2,65%
1.7225
ΑΝΔΡΟ
+0,30%
6.62
ΑΡΑΙΓ
+0,59%
11.89
ΑΣΚΟ
+0,36%
2.79
ΑΣΤΑΚ
-4,68%
6.92
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
+0,47%
8.64
ΑΤΤ
-25,41%
9.1
ΑΤΤΙΚΑ
-1,17%
2.54
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+1,87%
5.98
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.37
ΒΙΟΣΚ
+4,92%
1.385
ΒΙΟΤ
0,00%
0.24
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.36
ΓΕΒΚΑ
-0,31%
1.63
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,44%
18.1
ΔΑΑ
+0,60%
7.998
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.06
ΔΕΗ
-0,35%
11.5
ΔΟΜΙΚ
+7,37%
3.64
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+0,31%
0.321
ΕΒΡΟΦ
+0,65%
1.55
ΕΕΕ
+1,65%
33.22
ΕΚΤΕΡ
+5,62%
4.32
ΕΛΒΕ
0,00%
5.5
ΕΛΙΝ
+4,65%
2.25
ΕΛΛ
+0,36%
13.95
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,48%
2.09
ΕΛΠΕ
+1,33%
7.62
ΕΛΣΤΡ
-1,75%
2.25
ΕΛΤΟΝ
-1,02%
1.752
ΕΛΧΑ
+2,05%
1.892
ΕΝΤΕΡ
0,00%
8
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.128
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
+1,97%
1.295
ΕΤΕ
+1,37%
8.414
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.37
ΕΥΔΑΠ
-0,34%
5.78
ΕΥΡΩΒ
+2,33%
2.24
ΕΧΑΕ
+1,15%
4.82
ΙΑΤΡ
0,00%
1.74
ΙΚΤΙΝ
+1,95%
0.419
ΙΛΥΔΑ
+0,58%
1.73
ΙΝΚΑΤ
-0,10%
4.99
ΙΝΛΙΦ
+1,18%
5.14
ΙΝΛΟΤ
+0,80%
1.26
ΙΝΤΕΚ
+1,68%
6.07
ΙΝΤΕΡΚΟ
+2,48%
2.48
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.26
ΙΝΤΚΑ
0,00%
3.41
ΚΑΡΕΛ
-2,31%
338
ΚΕΚΡ
-5,35%
1.505
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.75
ΚΛΜ
-0,33%
1.505
ΚΟΡΔΕ
+2,05%
0.497
ΚΟΥΑΛ
-2,12%
1.198
ΚΟΥΕΣ
+3,50%
5.33
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
-0,44%
11.35
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
-1,71%
1.15
ΛΑΒΙ
-0,67%
0.894
ΛΑΜΔΑ
-0,27%
7.41
ΛΑΜΨΑ
+1,11%
36.6
ΛΑΝΑΚ
-2,06%
0.95
ΛΕΒΚ
0,00%
0.294
ΛΕΒΠ
0,00%
0.276
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.37
ΛΟΥΛΗ
-1,11%
2.67
ΜΑΘΙΟ
-0,23%
0.85
ΜΕΒΑ
0,00%
4
ΜΕΝΤΙ
+1,14%
2.67
ΜΕΡΚΟ
0,00%
45.2
ΜΙΓ
-1,06%
3.73
ΜΙΝ
-6,35%
0.59
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+2,52%
23.58
ΜΟΝΤΑ
+5,71%
3.7
ΜΟΤΟ
+3,50%
2.81
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.675
ΜΠΕΛΑ
-0,55%
25.2
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.5
ΜΠΡΙΚ
+0,77%
1.97
ΜΠΤΚ
0,00%
0.58
ΜΥΤΙΛ
+1,50%
36.5
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.72
ΝΑΥΠ
+1,31%
0.93
ΞΥΛΚ
-0,72%
0.276
ΞΥΛΠ
+3,40%
0.426
ΟΛΘ
-0,47%
21.2
ΟΛΠ
+1,29%
27.55
ΟΛΥΜΠ
+2,38%
2.58
ΟΠΑΠ
+1,27%
16.01
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,11%
0.899
ΟΤΕ
+2,83%
14.55
ΟΤΟΕΛ
+0,86%
11.7
ΠΑΙΡ
0,00%
1.1
ΠΑΠ
-0,42%
2.37
ΠΕΙΡ
+2,28%
3.989
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.86
ΠΛΑΘ
+4,30%
4.245
ΠΛΑΚΡ
+1,35%
15
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
+0,69%
1.168
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.15
ΠΡΟΦ
-0,38%
5.18
ΡΕΒΟΙΛ
+2,37%
1.945
ΣΑΡ
+0,90%
11.18
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
+0,58%
0.345
ΣΙΔΜΑ
+0,90%
1.675
ΣΠΕΙΣ
0,00%
6.9
ΣΠΙ
-0,60%
0.666
ΣΠΥΡ
0,00%
0.145
ΤΕΝΕΡΓ
-0,21%
19.22
ΤΖΚΑ
0,00%
1.5
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.14
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,25%
1.622
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.95
ΦΡΙΓΟ
-3,67%
0.21
ΦΡΛΚ
+3,16%
4.075
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.665

Αντουάν Αρνό: Το crash test που θα κρίνει το μέλλον του στη LVMH

Χορηγία 150 εκατ. ευρώ στους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2024 στο Παρίσι ετοιμάζει ο όμιλος του Μπερνάρ Αρνό, την οποία φέρεται να κυνηγά ο Αντουάν Αρνό, (Antoine Arnault), ένας εκ των πέντε παιδιών του δισεκατομμυριούχου CEO της εταιρείας LVMH.

Αυτό αποτελεί  ένα τεστ για τις ικανότητες του 46χρονου κληρονόμου, το οποίο μπορεί να κρίνει και το μέλλον του στην εταιρεία. Ενώ ο Αντουάν Αρνό έχει το πιο ισχυρό δημόσιο προφίλ, οι άλλοι τέσσερις εμφανίζονται όλο και περισσότερο στη δημοσιότητα καθώς ανεβαίνουν στην ηγετική βαθμίδα, συμπεριλαμβανομένης της μεγαλύτερης αδελφής του Ντελφίν, η οποία έγινε CEO της δεύτερης μεγαλύτερης εταιρείας μόδας του ομίλου Dior τον Φεβρουάριο.

Σύμφωνα με δημοσίευμα του Reuters, ο 46χρονος, ο οποίος είναι υπεύθυνος για το image του LVMH, διαπραγματεύεται την προώθηση των εμπορικών σημάτων της εταιρείας, που περιλαμβάνουν τους οίκους Louis Vuitton και Dior, καθώς και ετικέτες σαμπάνιας όπως η Moët & Chandon.

Ο μεγαλύτερος γιος του Αρνό φέρεται να θεωρεί τη διοργάνωση ως ιδανική πλατφόρμα διαφήμισης του ρόλου του LVMH ως ηγέτη της χειροτεχνίας και της γαλλικής κληρονομιάς. Όπως φημολογείται, στόχος είναι η διακριτική παρουσία των brands του ομίλου, χωρίς υπερβολικές εμφανίσεις λογότυπων που μπορεί να «μειώσουν» την εικόνα του.

«Θα είναι πιθανότατα το γεγονός με τη μεγαλύτερη τηλεθέαση στην ιστορία της τηλεόρασης»

Αν και οι μετρήσεις τηλεθέασης για τους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2022 στο Πεκίνο κατέγραψαν συνολικό κοινό 2 δισεκατομμυρίων θεατών –από τις χαμηλότερες «επιδόσεις» στην ιστορία του θεσμού, σύμφωνα με το NPR- ο Αντουάν Αρνό φαίνεται αισιόδοξος για τους αγώνες του επόμενου έτους. «Θα είναι πιθανότατα το γεγονός με τη μεγαλύτερη τηλεθέαση στην ιστορία της τηλεόρασης, στην ιστορία των αγώνων -ένα θεαματικό γεγονός», ανέφερε στη συνέντευξή του στο Reuters.

Ποιος είναι ο γιος του πλουσιότερου ανθρώπου στον κόσμο

Ο Antoine Arnault (γεννημένος στις 4 Ιουνίου 1977) είναι Γάλλος επιχειρηματίας, αντιπρόεδρος και πρώην διευθύνων σύμβουλος της Christian Dior SE. Είναι ο μεγαλύτερος γιος του δισεκατομμυριούχου και διευθύνοντος συμβούλου της LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton, Bernard Arnault, ο οποίος είναι σήμερα ο πλουσιότερος άνθρωπος στον κόσμο.

Ο Arnault ξεκίνησε την καριέρα του στο διαφημιστικό τμήμα της Louis Vuitton. Το 2005 προτάθηκε στο διοικητικό συμβούλιο και έγινε διευθυντής επικοινωνίας το 2007.

Το 2012 δημιούργησε την καμπάνια Βασικές αξίες με τη συμμετοχή πολιτικών προσωπικοτήτων (Μιχαήλ Γκορμπατσόφ), επαγγελματιών αθλητών (Μοχάμεντ Άλι, Ζινεντίν Ζιντάν) και διασημοτήτων (Σον Κόνερι, Φράνσις Φορντ Κόπολα, Κιθ Ρίτσαρντς).

Το 2008, προτάθηκε στην επιτροπή συντακτικής ανεξαρτησίας της Les Echos, μιας μεγάλης γαλλικής εφημερίδας και το 2009 μπήκε στη λίστα με τους τιμώμενους νέους παγκόσμιους ηγέτες.

Το 2011, ο Arnault εγκαινίασε τις Ειδικές Ημέρες της LVMH, στόχος των οποίων είναι η επικοινωνία σχετικά με την τεχνογνωσία του ομίλου. Το 2013 επανέλαβε την πρωτοβουλία και διπλασίασε τον αριθμό των εργαστηρίων που είναι ανοικτά στο κοινό, ανεβάζοντας τον αριθμό τους σε 42. Στόχος ήταν να αναδειχθεί το γεγονός ότι η τεχνική τεχνογνωσία μεταβιβάζεται συνεχώς από τους ειδικευμένους τεχνίτες στην επόμενη ταλαντούχα γενιά.

Από το 2011, είναι ο διευθύνων σύμβουλος της Berluti και εργάστηκε για την ανάπτυξη αυτής της μάρκας της LVMH με το άνοιγμα καταστημάτων στην Καλιφόρνια, το Ντουμπάι και τη Νέα Υόρκη[8] Προσέλαβε τον σχεδιαστή Alessandro Sartori προκειμένου να επεκταθεί από ένα πολύχρωμο νοικοκυριό υποδηματοποιίας σε ένα πλήρες brand name ανδρικής ένδυσης πολυτελείας. Ο Antoine Arnault έχει επενδύσει 100 εκατομμύρια ευρώ στην ανάπτυξη της μάρκας και των πολύχρωμων υποδημάτων και των κλασικών ρούχων μοντέρνας εφαρμογής.

Υπό την καθοδήγησή του, μέσα σε τρία χρόνια οι πωλήσεις της Berluti αυξήθηκαν από περίπου 45 εκατομμύρια δολάρια σε περίπου 130 εκατομμύρια δολάρια ετησίως. Το 2013, έγινε πρόεδρος της Loro Piana, παγκόσμιος ηγέτης στο κασμίρ υψηλής ποιότητας και σε άλλα υφάσματα, μετά την εξαγορά της μάρκας από την LVMH.

Ο Arnault έδωσε αρκετές ομιλίες με θέμα τη βιομηχανία πολυτελείας και το μέλλον της. Κατά τη διάρκεια του Διεθνούς Συνεδρίου Πολυτελείας του Condé Nast το 2015, τόνισε τη χρήση ψηφιακών εργαλείων από τους καταναλωτές στην καθημερινή ζωή, γεγονός που ενθαρρύνει τις μάρκες πολυτελείας να προσεγγίσουν τους καταναλωτές μέσω τέτοιων τεχνολογιών αλλά δήλωσε ότι τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της βιομηχανίας της πολυτέλειας έγκεινται στη μη παλαίωση και στην παροχή φυσικής εμπειρίας, όπως υπογράμμισε κατά τη διάρκεια ομιλίας του στο Πανεπιστήμιο του Στάνφορντ το 2004.

Είναι ο μικρότερος αδελφός της Ντελφίν Αρνό και έχει τρία ετεροθαλή αδέλφια από τον δεύτερο γάμο του πατέρα του με την Καναδή πιανίστα Ελέν Μερσιέ.Είναι λάτρης της σύγχρονης τέχνης.

Από το 2011 διατηρεί σχέση με το ρωσικό μοντέλο και φιλάνθρωπο Ναταλία Βοντιάνοβα, με την οποία έχει αποκτήσει δύο γιους, τον Μαξίμ, γεννημένο στις 2 Μαΐου 2014, και τον Ρομάν, γεννημένο στις 4 Ιουνίου 2016. Η Βοντιάνοβα ανακοίνωσε τον αρραβώνα τους στις 31 Δεκεμβρίου 2019. Η πανδημία COVID-19 ανάγκασε την ακύρωση του γάμου τους στις 27 Ιουνίου 2020 στο αβαείο Saint-Pierre d’Hautvillers και το ζευγάρι παντρεύτηκε επίσημα στις 21 Ιουνίου 2020 σε ληξιαρχείο του Παρισιού.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!