Γ.Δ.
1425.71 -1,47%
ACAG
-0,85%
5.85
BOCHGR
-0,65%
4.6
CENER
-3,40%
9.65
CNLCAP
-0,68%
7.25
DIMAND
-0,53%
9.45
NOVAL
-1,32%
2.625
OPTIMA
-1,55%
12.72
TITC
-1,41%
34.9
ΑΑΑΚ
0,00%
4.36
ΑΒΑΞ
-3,27%
1.48
ΑΒΕ
+0,85%
0.474
ΑΔΜΗΕ
-1,46%
2.355
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.76
ΑΛΜΥ
+0,67%
3
ΑΛΦΑ
-3,03%
1.49
ΑΝΔΡΟ
+0,30%
6.62
ΑΡΑΙΓ
-4,10%
10.52
ΑΣΚΟ
-2,17%
2.7
ΑΣΤΑΚ
-0,85%
7.04
ΑΤΕΚ
0,00%
0.428
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.66
ΑΤΤ
-5,23%
4.53
ΑΤΤΙΚΑ
+0,88%
2.29
ΒΙΟ
-2,79%
5.58
ΒΙΟΚΑ
-2,03%
1.69
ΒΙΟΣΚ
-1,90%
1.55
ΒΙΟΤ
0,00%
0.27
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
-0,87%
2.28
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.36
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-1,69%
17.4
ΔΑΑ
-0,24%
7.572
ΔΑΙΟΣ
+0,61%
3.28
ΔΕΗ
-2,42%
11.69
ΔΟΜΙΚ
-1,99%
3.2
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+1,29%
0.314
ΕΒΡΟΦ
-2,55%
1.53
ΕΕΕ
+0,19%
31.98
ΕΚΤΕΡ
-2,52%
1.7
ΕΛΒΕ
0,00%
5.4
ΕΛΙΝ
-2,48%
1.97
ΕΛΛ
-0,74%
13.35
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-3,18%
1.89
ΕΛΠΕ
-1,78%
6.915
ΕΛΣΤΡ
+0,49%
2.07
ΕΛΤΟΝ
-0,47%
1.682
ΕΛΧΑ
-2,66%
1.83
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.12
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
-2,85%
1.195
ΕΤΕ
-0,26%
7.63
ΕΥΑΠΣ
-1,23%
3.21
ΕΥΔΑΠ
-1,23%
5.6
ΕΥΡΩΒ
-2,92%
1.963
ΕΧΑΕ
-2,43%
4.425
ΙΑΤΡ
0,00%
1.495
ΙΚΤΙΝ
-3,57%
0.3375
ΙΛΥΔΑ
-3,89%
1.73
ΙΝΚΑΤ
-1,63%
4.82
ΙΝΛΙΦ
-0,86%
4.62
ΙΝΛΟΤ
-2,27%
1.118
ΙΝΤΕΚ
-0,67%
5.96
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.32
ΙΝΤΕΤ
-2,87%
1.185
ΙΝΤΚΑ
-3,69%
3
ΚΑΡΕΛ
+0,58%
344
ΚΕΚΡ
0,00%
1.44
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.54
ΚΛΜ
+0,31%
1.635
ΚΟΡΔΕ
-1,72%
0.401
ΚΟΥΑΛ
-1,52%
1.17
ΚΟΥΕΣ
-1,92%
5.1
ΚΡΙ
-0,75%
13.25
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
+2,43%
1.055
ΛΑΒΙ
-3,06%
0.792
ΛΑΜΔΑ
-1,86%
7.4
ΛΑΜΨΑ
-1,03%
38.6
ΛΑΝΑΚ
-5,38%
0.88
ΛΕΒΚ
0,00%
0.254
ΛΕΒΠ
0,00%
0.252
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.37
ΛΟΥΛΗ
-1,51%
2.61
ΜΑΘΙΟ
+5,63%
0.75
ΜΕΒΑ
-4,38%
3.71
ΜΕΝΤΙ
+0,43%
2.32
ΜΕΡΚΟ
+1,85%
44
ΜΙΓ
-0,73%
3.38
ΜΙΝ
-2,54%
0.575
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-1,89%
20.82
ΜΟΝΤΑ
-4,11%
3.5
ΜΟΤΟ
-1,11%
2.675
ΜΟΥΖΚ
-1,41%
0.7
ΜΠΕΛΑ
-1,30%
25.86
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.62
ΜΠΡΙΚ
-0,75%
1.98
ΜΠΤΚ
-8,82%
0.62
ΜΥΤΙΛ
-2,92%
33.92
ΝΑΚΑΣ
-1,42%
2.78
ΝΑΥΠ
-2,53%
0.77
ΞΥΛΚ
-3,26%
0.267
ΞΥΛΠ
+8,15%
0.398
ΟΛΘ
-0,93%
21.4
ΟΛΠ
-0,37%
26.95
ΟΛΥΜΠ
-2,05%
2.39
ΟΠΑΠ
-1,01%
15.75
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,86%
0.81
ΟΤΕ
-2,92%
15.28
ΟΤΟΕΛ
-2,55%
10.72
ΠΑΙΡ
-0,98%
1.01
ΠΑΠ
+2,17%
2.35
ΠΕΙΡ
-1,85%
3.72
ΠΕΡΦ
-1,35%
6.56
ΠΕΤΡΟ
-1,23%
8
ΠΛΑΘ
-1,19%
3.725
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.2
ΠΡΔ
0,00%
0.22
ΠΡΕΜΙΑ
-1,27%
1.244
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.5
ΠΡΟΦ
-2,67%
5.1
ΡΕΒΟΙΛ
-0,85%
1.745
ΣΑΡ
-1,66%
10.68
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-3,15%
0.338
ΣΙΔΜΑ
-0,90%
1.655
ΣΠΕΙΣ
-4,98%
6.1
ΣΠΙ
-3,54%
0.6
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
19.5
ΤΖΚΑ
-0,80%
1.24
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.09
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-1,24%
1.59
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.25
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.246
ΦΡΛΚ
-0,64%
3.865
ΧΑΙΔΕ
-5,83%
0.565

Klarna: Η τεχνολογία θα αλλάξει τις καταναλωτικές συνήθειες

Νέα έρευνα σχετικά με το μέλλον των αγορών και την επιρροή της τεχνολογίας στις καταναλωτικές συνήθειες πραγματοποίησε η Klarna.

Τα αποτελέσματα δείχνουν τις προβλέψεις των καταναλωτών σχετικά με το πώς οι αναδυόμενες τεχνολογίες θα επηρεάσουν την αγοραστική εμπειρία στο μέλλον.

Η σχετική ανακοίνωση: 

Η Klarna, η κορυφαία παγκοσμίως υπηρεσία πληρωμών και αγορών με την υποστήριξη της τεχνητής νοημοσύνης, δημοσίευσε μία νέα έρευνα σχετικά με το μέλλον των αγορών. Τα δεδομένα της έρευνας αποκαλύπτουν πώς θα εξελιχθούν οι καταναλωτικές προτιμήσεις και συμπεριφορές  στο πλαίσιο των αγορών και πληρωμών, και πώς αναμένουν οι καταναλωτές να επηρεαστεί η αγοραστική τους εμπειρία από τις τεχνολογικές εξελίξεις.

Η Klarna απευθύνθηκε σε περισσότερους από 5.000 καταναλωτές από τις ΗΠΑ, το Ηνωμένο Βασίλειο, τη Γαλλία, τη Γερμανία και τη Σουηδία για να διερευνήσει πώς θα μπορούσε να εξελιχθεί το μέλλον των αγορών και με ποιον τρόπο οι έμποροι μπορούν να προσαρμοστούν για να ανταποκριθούν στις μεταβαλλόμενες ανάγκες των καταναλωτών. Οι γενιές που έλαβαν μέρος στην έρευνα είναι οι Gen Z’ers (18-26 ετών), οι Millennials (27-42 ετών), οι Gen X’ers (43-57 ετών) και οι Baby Boomers (58-77 ετών). Τα αποτελέσματα δείχνουν τις προβλέψεις των καταναλωτών σχετικά με το πώς οι αναδυόμενες τεχνολογίες θα επηρεάσουν την αγοραστική εμπειρία στο μέλλον. Συγκεκριμένα:

  • Η μεγαλύτερη εξατομίκευση θα είναι η top απαίτηση

Το 65% των καταναλωτών επιθυμεί η αγοραστική εμπειρία να γίνει πιο εξατομικευμένη στο μέλλον και το 36% είναι σίγουρο ότι οι αγορές θα πραγματοποιούνται in-store και online.

  • Online δοκιμές ρούχων

Μόνο οι μισοί καταναλωτές πιστεύουν ότι θα δοκιμάζουν ρούχα με τον ίδιο τρόπο όπως σήμερα (53%). Αντ’ αυτού, το 48% θέλει να χρησιμοποιήσει εικονικά δοκιμαστήρια, το 28% την Επαυξημένη Πραγματικότητα (AR) και το 23% θα βασιστεί στην Τεχνητή Νοημοσύνη (AI) για να επιλέξει τα ρούχα ταιριάζουν καλύτερα στο σωματότυπο του και το προσωπικό του στυλ.

  • Ρομποτικοί σύμβουλοι μόδας και εικονικοί προσωπικοί βοηθοί αγορών

Περισσότεροι από τους μισούς καταναλωτές (59%) είναι ανοιχτοί στην παρουσία ρομπότ εντός των καταστημάτων, το οποίο θα τους προσεγγίσει για να πάρει τα μέτρα τους και να τους προτείνει στυλ & είδη που τους ταιριάζουν, με ένα 18% αυτών να δηλώνει ότι αυτό θα εξαρτάται από την εμφάνιση και τη συμπεριφορά του ρομπότ. Επιπλέον, το 34% επιθυμεί πρόσβαση σε εικονικούς “προσωπικούς αγοραστές” που μπορούν να παρέχουν συμβουλές με βάση το στυλ και το γούστο τους στη μόδα όταν ψωνίζουν online.

  • Η Επαυξημένη Πραγματικότητα (AR) θα αναβαθμίσει την αγοραστική εμπειρία στα καταστήματα στο μέλλον

Η συντριπτική πλειοψηφία (81%) αναμένει ότι η Επαυξημένη Πραγματικότητα (AR) θα αναβαθμίσει την αγοραστική τους εμπειρία εντός του καταστήματος και το ένα τρίτο (37%) πιστεύει ότι η τεχνολογία αυτή τελικά θα κυριαρχήσει σε όλα τα καταστήματα.

  • Η Εικονική Πραγματικότητα (VR) δεν θα αντικαταστήσει την αγοραστική εμπειρία στα καταστήματα

Λιγότεροι από τους μισούς Gen Z’ers (43%) πιστεύουν ότι οι αγορές με τη χρήση τεχνολογιών Εικονικής Πραγματικότητας (VR) θα ξεπεράσουν την αγοραστική εμπειρία στα καταστήματα μέσα στις επόμενες δύο δεκαετίες.

  • Μέλλον χωρίς μετρητά

Οι καταναλωτές όλων των ηλικιών (57%) συμφωνούν με την πρόβλεψη ότι τα περισσότερα φυσικά καταστήματα θα λειτουργούν χωρίς μετρητά σε 18 χρόνια, ενώ το 33% των Gen Z’ers πιστεύει ότι αυτή η αλλαγή θα συμβεί σε 5 χρόνια.

Παράλληλα με τις εξελίξεις στον τομέα της τεχνολογίας, το μέλλον του πλανήτη και η ανάπτυξη της κυκλικής οικονομίας αποτελούν επίσης βασική προτεραιότητα για τους καταναλωτές. Οι νεότερες γενιές πιστεύουν ότι η κυκλική οικονομία θα πρέπει να καταλάβει μεγαλύτερο μερίδιο στον κλάδο των αγορών και ότι η μόδα πρέπει να γίνει πιο βιώσιμη.

Για να πετύχουν σε αυτό το μεταβαλλόμενο περιβάλλον, οι έμποροι πρέπει να υιοθετήσουν την ψηφιοποίηση, να προσφέρουν εξατομικευμένη αγοραστική εμπειρία και να αξιοποιήσουν τις πληροφορίες που βασίζονται σε data. Οι καταναλωτές θα συνεχίσουν να απολαμβάνουν το ηλεκτρονικό εμπόριο, αλλά τα φυσικά καταστήματα θα διατηρήσουν τη δύναμή τους προσφέροντας ένα βιωματικό περιβάλλον με προηγμένες τεχνολογίες. Η βιωσιμότητα και η κοινωνική υπευθυνότητα θα γίνουν αναπόσπαστο μέρος της δραστηριότητας των εμπόρων, καθώς οι καταναλωτές δίνουν προτεραιότητα σε ηθικές πρακτικές. Η συνεργασία των εμπόρων με εταιρείες τεχνολογίας θα είναι ζωτικής σημασίας για την επιτυχία τους. Με την προσαρμογή και υιοθέτηση αυτών των αλλαγών, οι έμποροι μπορούν να ανταπεξέλθουν με επιτυχία στη νέα εποχή του εμπορίου.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!