THEPOWERGAME
Tην πρώτη της ημέρα στον νέο της ρόλο, ως διευθύνουσα σύμβουλος του Τwitter, ανακοίνωσε η Λίντα Γιακαρίνο μέσω ενός tweet. «Συνέβη -η πρώτη μέρα στα βιβλία!», έγραψε στο Twitter, χωρίς να δώσει περισσότερες λεπτομέρειες. H Γιακαρίνο, πρώην υπεύθυνη διαφήμισης της NBCUniversal, αναλαμβάνει τον κολοσσό των social media, σε μια εποχή που η πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης προσπαθεί να ορθοποδήσει οικονομικά, έπειτα από σημαντική πτώση των διαφημιστικών εσόδων, σύμφωνα με το Reuters.
It happened — first day in the books!
Stay tuned…
— Linda Yaccarino (@lindayacc) June 6, 2023
Ο Έλον Μασκ είχε ανακοινώσει στις 12 Μαΐου ότι η διάδοχός του θα ενταχθεί στο δυναμικό της εταιρείας του Twitter σε έξι εβδομάδες, αλλά η ημερομηνία ανάληψης του ρόλου ήρθε νωρίτερα από το αναμενόμενο.
Το στοίχημα της νέας CEO
Η Λίντα Γιακαρίνο θα επιβλέπει τις επιχειρηματικές δραστηριότητες της πλατφόρμας, αναζητώντας και αποσκοπώντας στο μεγαλύτερο κέρδος. Σύμφωνα με όσα αναφέρει το Forbes, η νέα διευθύνουσα σύμβουλος έρχεται να αναλάβει τα ηνία σε μια περίοδο κατά την οποία το Twitter αλλάζει, ενώ έχουν προηγηθεί κάποιες δραστικές παρεμβάσεις του Μασκ, που προκάλεσαν προβληματισμό σε χρήστες και διαφημιστές.
Η πρόκληση-κλειδί για τη Γιακαρίνο θα είναι να καταφέρει να ανακτήσει την εμπιστοσύνη διαφημιστών και διαφημιζόμενων έπειτα από μια μάλλον προβληματική περίοδο για το κοινωνικό δίκτυο.
Υπενθυμίζεται ότι είναι πολλοί οι διαφημιστές/διαφημιζόμενοι που έχουν σταματήσει να ξοδεύουν χρήματα στο Twitter τους τελευταίους μήνες, λόγω των αλλαγών που έφερε ο Μασκ στο μέτωπο της διαχείρισης περιεχομένου.
Ο ίδιος ο Ελον Μασκ λέγεται, από την άλλη πλευρά, ότι έχει δεχθεί πιέσεις προκειμένου να απομακρυνθεί από το Twitter και να επικεντρωθεί ξανά στην αυτοκινητοβιομηχανία ηλεκτρικών οχημάτων Tesla, οι μετοχές της οποίας έχουν κλονιστεί σημαντικά τους περασμένους μήνες.
Ποια είναι η Λίντα Γιακαρίνο
Η Λίντα Γιακαρίνο γεννήθηκε στη Νέα Υόρκη το 1963, έχει δύο αδερφές ενώ πολλά δημοσιεύματα υποστηρίζουν ότι είναι μία Αμερικανίδα με ιταλικές ρίζες. Είναι παντρεμένη και μητέρα μιας κόρης. Η έδρα της είναι στην «πόλη που δεν κοιμάται ποτέ», όπως αναφέρει το πρακτορείο «Bloomberg».
«Πίσω από κάθε εκπομπή, σε κάθε οθόνη, υπάρχει μια ολόκληρη οικονομική και τεχνολογική υποδομή. Κανείς δεν έχει μεγαλύτερο ρόλο στη διαμόρφωσή της από τη Λίντα Γιακαρίνο. Κάθε μέρα η Γιακαρίνο μεταμορφώνει το οικοσύστημα premium video αξίας 70 δισεκατομμυρίων δολαρίων», αναφέρει το προφίλ της Γιακαρίνο στο Linkedin.
H Γιακαρίνο εργάζεται στην NBCUniversal ως επικεφαλής διαφήμισης για περισσότερο από μια δεκαετία, προερχόμενη από την Turner Entertainment, όπου εργάστηκε για 19 χρόνια, οδηγώντας τις πωλήσεις διαφήμισης του δικτύου στο ψηφιακό μέλλον. Είναι απόφοιτος του Penn State University, με σπουδές σε Liberal Arts και επικοινωνία. Τον περασμένο μήνα η Γιακαρίνο συναντήθηκε με τον Μασκ σε συνέδριο στο Μαϊάμι, όπου ενθάρρυνε το ακροατήριο να τον υποδεχθεί με χειροκροτήματα και εξήρε το εργασιακό του ήθος. Τα τελευταία χρόνια ηγήθηκε των προσπαθειών για την επέκταση των πηγών εσόδων από το ηλεκτρονικό εμπόριο και την επανεκτίμηση του τρόπου με τον οποίο η τηλεοπτική βιομηχανία μετρά το μέγεθος του κοινού για τους διαφημιστές.
Ως πρόεδρος της Global Advertising and Partnerships, αποτελεί τη στρατηγική και επιχειρησιακή γέφυρα στο σύνολο των παγκόσμιων δικτύων, ιδιοκτησιών και επιχειρηματικών μονάδων της NBCUniversal. Είναι υπεύθυνη για τη διαχείριση του κορυφαίου χαρτοφυλακίου της εταιρείας με τα δίκτυα, τις ψηφιακές πλατφόρμες και τις πλατφόρμες streaming, τις συνεργασίες διανομής και εμπορίου και τις σχέσεις με τους πελάτες. Η Γιακαρίνο επιβλέπει επίσης όλες τις παγκόσμιες, εθνικές και τοπικές πωλήσεις διαφημίσεων, τις συνεργασίες, το μάρκετινγκ, το Ad Tech, τα δεδομένα, τη μέτρηση, το εμπόριο και τις στρατηγικές πρωτοβουλίες.
Στο NBCUniversal βοήθησε στο λανσάρισμα της υπηρεσίας ροής Peacock, που υποστηρίζεται από διαφημίσεις, και επέβλεψε ζωντανές εκδηλώσεις, όπως το Super Bowl και οι Ολυμπιακοί Αγώνες. Hγήθηκε επίσης συνεργασιών με διάφορες εταιρείες τεχνολογίας, όπως το Snapchat, το YouTube και, φυσικά, το Twitter.
Η παγκόσμια ομάδα της Γιακαρίνο, η οποία αποτελείται από 2.000 μέλη, συνδέει αναδυόμενες και καθιερωμένα brands με εκατοντάδες εκατομμύρια θεατές. Από την είσοδό της στο NBCU το 2011, η ομάδα της έχει πετύχει πωλήσεις άνω των 100 δισεκατομμυρίων δολαρίων σε διαφήμιση, έχει επεκτείνει την εμβέλεια της εταιρείας σε παγκόσμιο επίπεδο, έχει συνάψει πρωτοποριακές εμπορικές συνεργασίες, έχει εγκαινιάσει την υποστηριζόμενη από διαφημίσεις υπηρεσία streaming και έχει πραγματοποιήσει τεράστιες επενδύσεις σε δεδομένα και τεχνολογικές δυνατότητες.
Για όλους τους συνεργάτες της είναι o συνδετικός κρίκος, συνεργάτης και σύμβουλος -εντός του κλάδου και της εταιρείας της-, ένας αφοσιωμένος παράγοντας αλλαγής.
Ως πρόεδρος του Ad Council, συγκέντρωσε την υποστήριξη της επιχειρηματικής κοινότητας, του Λευκού Οίκου και κυβερνητικών οργανισμών για τη δημιουργία μιας εκστρατείας εμβολιασμού, με πρωταγωνιστή τον Πάπα Φραγκίσκο, που έφτασε σε περισσότερους από 200 εκατομμύρια Αμερικανούς.