Γ.Δ.
1482.43 +1,23%
ACAG
+0,51%
5.86
CENER
+0,94%
9.7
CNLCAP
-3,42%
7.05
DIMAND
-2,09%
8.89
NOVAL
+0,36%
2.77
OPTIMA
+1,17%
12.1
TITC
-0,16%
30.75
ΑΑΑΚ
0,00%
5.85
ΑΒΑΞ
+3,10%
1.464
ΑΒΕ
0,00%
0.457
ΑΔΜΗΕ
-0,88%
2.255
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.945
ΑΛΜΥ
+3,19%
3.07
ΑΛΦΑ
+2,65%
1.7225
ΑΝΔΡΟ
+0,30%
6.62
ΑΡΑΙΓ
+0,59%
11.89
ΑΣΚΟ
+0,36%
2.79
ΑΣΤΑΚ
-4,68%
6.92
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
+0,47%
8.64
ΑΤΤ
-25,41%
9.1
ΑΤΤΙΚΑ
-1,17%
2.54
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+1,87%
5.98
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.37
ΒΙΟΣΚ
+4,92%
1.385
ΒΙΟΤ
0,00%
0.24
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.36
ΓΕΒΚΑ
-0,31%
1.63
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,44%
18.1
ΔΑΑ
+0,60%
7.998
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.06
ΔΕΗ
-0,35%
11.5
ΔΟΜΙΚ
+7,37%
3.64
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+0,31%
0.321
ΕΒΡΟΦ
+0,65%
1.55
ΕΕΕ
+1,65%
33.22
ΕΚΤΕΡ
+5,62%
4.32
ΕΛΒΕ
0,00%
5.5
ΕΛΙΝ
+4,65%
2.25
ΕΛΛ
+0,36%
13.95
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,48%
2.09
ΕΛΠΕ
+1,33%
7.62
ΕΛΣΤΡ
-1,75%
2.25
ΕΛΤΟΝ
-1,02%
1.752
ΕΛΧΑ
+2,05%
1.892
ΕΝΤΕΡ
0,00%
8
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.128
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
+1,97%
1.295
ΕΤΕ
+1,37%
8.414
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.37
ΕΥΔΑΠ
-0,34%
5.78
ΕΥΡΩΒ
+2,33%
2.24
ΕΧΑΕ
+1,15%
4.82
ΙΑΤΡ
0,00%
1.74
ΙΚΤΙΝ
+1,95%
0.419
ΙΛΥΔΑ
+0,58%
1.73
ΙΝΚΑΤ
-0,10%
4.99
ΙΝΛΙΦ
+1,18%
5.14
ΙΝΛΟΤ
+0,80%
1.26
ΙΝΤΕΚ
+1,68%
6.07
ΙΝΤΕΡΚΟ
+2,48%
2.48
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.26
ΙΝΤΚΑ
0,00%
3.41
ΚΑΡΕΛ
-2,31%
338
ΚΕΚΡ
-5,35%
1.505
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.75
ΚΛΜ
-0,33%
1.505
ΚΟΡΔΕ
+2,05%
0.497
ΚΟΥΑΛ
-2,12%
1.198
ΚΟΥΕΣ
+3,50%
5.33
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
-0,44%
11.35
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
-1,71%
1.15
ΛΑΒΙ
-0,67%
0.894
ΛΑΜΔΑ
-0,27%
7.41
ΛΑΜΨΑ
+1,11%
36.6
ΛΑΝΑΚ
-2,06%
0.95
ΛΕΒΚ
0,00%
0.294
ΛΕΒΠ
0,00%
0.276
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.37
ΛΟΥΛΗ
-1,11%
2.67
ΜΑΘΙΟ
-0,23%
0.85
ΜΕΒΑ
0,00%
4
ΜΕΝΤΙ
+1,14%
2.67
ΜΕΡΚΟ
0,00%
45.2
ΜΙΓ
-1,06%
3.73
ΜΙΝ
-6,35%
0.59
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+2,52%
23.58
ΜΟΝΤΑ
+5,71%
3.7
ΜΟΤΟ
+3,50%
2.81
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.675
ΜΠΕΛΑ
-0,55%
25.2
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.5
ΜΠΡΙΚ
+0,77%
1.97
ΜΠΤΚ
0,00%
0.58
ΜΥΤΙΛ
+1,50%
36.5
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.72
ΝΑΥΠ
+1,31%
0.93
ΞΥΛΚ
-0,72%
0.276
ΞΥΛΠ
+3,40%
0.426
ΟΛΘ
-0,47%
21.2
ΟΛΠ
+1,29%
27.55
ΟΛΥΜΠ
+2,38%
2.58
ΟΠΑΠ
+1,27%
16.01
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,11%
0.899
ΟΤΕ
+2,83%
14.55
ΟΤΟΕΛ
+0,86%
11.7
ΠΑΙΡ
0,00%
1.1
ΠΑΠ
-0,42%
2.37
ΠΕΙΡ
+2,28%
3.989
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.86
ΠΛΑΘ
+4,30%
4.245
ΠΛΑΚΡ
+1,35%
15
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
+0,69%
1.168
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.15
ΠΡΟΦ
-0,38%
5.18
ΡΕΒΟΙΛ
+2,37%
1.945
ΣΑΡ
+0,90%
11.18
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
+0,58%
0.345
ΣΙΔΜΑ
+0,90%
1.675
ΣΠΕΙΣ
0,00%
6.9
ΣΠΙ
-0,60%
0.666
ΣΠΥΡ
0,00%
0.145
ΤΕΝΕΡΓ
-0,21%
19.22
ΤΖΚΑ
0,00%
1.5
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.14
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,25%
1.622
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.95
ΦΡΙΓΟ
-3,67%
0.21
ΦΡΛΚ
+3,16%
4.075
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.665

SafeSize: Ο ηλεκτρονικός πωλητής παπουτσιών πάει Ολλανδία και Ιρλανδία

Δύο από τις πιο μεγάλες αλυσίδες αθλητικών ειδών λανσάρουν πιλοτικά, αυτήν την περίοδο, στα καταστήματά τους σε Ολλανδία και Ιρλανδία τον Αυτόματο Ηλεκτρονικό Πωλητή Παπουτσιών. Μια παγκόσμια καινοτομία, εξ ολοκλήρου made in Greece, η οποία γεννήθηκε από ελληνικά μυαλά στο κέντρο Ανάπτυξης και Καινοτομίας της ελληνικής startup SafeSize στην Αθήνα.

Το Digital Sales Assistant, ένας «έξυπνος» αυτόνομος ηλεκτρονικός πωλητής, που βοηθάει τους καταναλωτές να επιλέξουν παπούτσια με τέλεια εφαρμογή σε φυσικά και ηλεκτρονικά καταστήματα, θα δοκιμαστεί για όλη τη θερινή περίοδο στις δύο ευρωπαϊκές χώρες, πριν πάρει τον δρόμο για τις διεθνείς αγορές. Μάλιστα, σύμφωνα με πληροφορίες, το καινοτόμο προϊόν ήδη έχει κεντρίσει το ενδιαφέρον του κλάδου σε παγκόσμιο επίπεδο.

«Με το λανσάρισμα του Digital Sales Assistant, η SafeSize φέρνει για άλλη μια φορά επανάσταση στον κλάδο της υπόδησης, με απώτερο σκοπό να αλλάξει τον τρόπο που τα παπούτσια κατασκευάζονται, πωλούνται και απορρίπτονται, συμβάλλοντας θετικά προς ένα βιώσιμο μέλλον», σχολίασε μιλώντας στο powergame.gr ο ιδρυτής και CEO της εταιρείας, Άγγελος Σταυράκης.

Ο Αυτόματος Ηλεκτρονικός Πωλητής της SafeSize, που πρόσφατα «έκλεισε» γύρο χρηματοδότησης ύψους 14 εκατ. ευρώ, βασισμένος σε Τεχνητή Νοημοσύνη, είναι σχεδιασμένος να προσφέρει προσωποποιημένες προτάσεις παπουτσιών στους καταναλωτές, συνδυάζοντας τα δεδομένα του ποδιού τους (3D Foot Scan) και τις προσωπικές τους προτιμήσεις με το διαθέσιμο στοκ παπουτσιών του εκάστοτε καταστήματος.

«Αυτή η καινοτομία αναμένεται να φέρει μεγάλες αλλαγές στην εμπειρία του καταναλωτή, δίνοντάς του πλέον τον απόλυτο έλεγχο σε όλο το αγοραστικό ταξίδι, αλλά και στα λειτουργικά κόστη των καταστημάτων, αφού θα μπορούν να προτείνουν και να πωλούν παπούτσια χωρίς να απαιτείται η φυσική παρουσία εξειδικευμένου πωλητή», σχολιάζει ο κ. Σταυράκης.

Τι προβλήματα λύνει

Ο digital sales assistant της ελληνικής startup δεν στοχεύει να αντικαταστήσει τους πωλητές, μειώνοντας τις θέσεις εργασίας, αλλά συνδυαστικά με τη φυσική παρουσία, να μειώσει τις απώλειες σε πωλήσεις λόγω μεγάλης κίνησης, απαντώντας σε δομικά προβλήματα του κλάδου.

Σήμερα οι έμποροι λιανικής υποδημάτων σε φυσικά καταστήματα αντιμετωπίζουν προκλήσεις, όπως η έλλειψη εργατικού δυναμικού και το συνεχώς αυξανόμενο κόστος προσωπικού, αλλά και οι συχνές αλλαγές στο προσωπικό του καταστήματος, που, με τη σειρά τους, δημιουργούν ασυνέπειες στην προσέγγιση των πωλήσεων και συνεχή ανάγκη για εκ νέου κατάρτιση.

Επιπλέον, η πολυπλοκότητα των θεμάτων τεχνολογίας παπουτσιών απαιτεί πολλές γνώσεις και έχει αποτέλεσμα την ανάγκη για συνεχή επανεκπαίδευση του προσωπικού, για την οικοδόμηση της απαιτούμενης τεχνογνωσίας, των προϊόντων και της επωνυμίας.

Την ίδια στιγμή που οι σύγχρονοι καταναλωτές προτιμούν όλο και περισσότερο τεχνολογικές λύσεις και ηλεκτρονικές εμπειρίες μέσα στα φυσικά καταστήματα, τα λειτουργικά κόστη των τελευταίων ολοένα και αυξάνονται, ενώ η διατήρηση του στοκ επιβαρύνει τους εμπόρους σε διάφορα επίπεδα.

Διεθνής επέκταση

Η παγκόσμια αγορά παπουτσιών, που ξεπερνάει τα 300 δισ. ευρώ, αντιμετωπίζει ένα βασικό πρόβλημα: ποιο είναι το σωστό μέγεθος παπουτσιού;

Αυτό το ερώτημα οδηγεί σε απώλεια πωλήσεων δεκάδων δισεκατομμυρίων κάθε χρόνο σε φυσικά και ηλεκτρονικά καταστήματα και σε επιστροφές παπουτσιών, που αυξάνουν σημαντικά το κόστος των λιανεμπορικών επιχειρήσεων, δημιουργούν αρνητική εμπειρία στους καταναλωτές και επιβαρύνουν το περιβάλλον μέσω της άσκοπης παραγωγής και διακίνησης παπουτσιών.

Σε αυτό το πρόβλημα απάντησε η SafeSize, η οποία με τη συνδρομή των φρέσκων κεφαλαίων που άντλησε πρόσφατα αποκτά νέα ώθηση στην παγκόσμια επέκτασή της, επιταχύνοντας την είσοδό της στην αγορά των ΗΠΑ, ενώ πολύ πρόσφατα έβαλε… πόδι σε Αυστραλία και Νέα Ζηλανδία.

Ήδη η καινοτόμος νεοφυής εταιρεία, που ίδρυσε το 2013 ο Άγγελος Σταυράκης, έχει παρουσία με γραφεία σε 9 σημεία ανά τον πλανήτη, από την Αυστρία και τη Δανία μέχρι τη Σαγκάη και το Ντουμπάι, βοηθώντας περισσότερους από 20 εκατ. καταναλωτές σε 50 χώρες να βρουν τα τέλεια παπούτσια.

Αυτή η καινοτομία της SafeSize έχει προσελκύσει το έντονο ενδιαφέρον των επενδυτών, με την ελληνική startup να έχει ήδη αντλήσει 26 εκατ. ευρώ από βαριά ονόματα της διεθνούς επενδυτικής σκηνής, όπως η Convent Capital-Ολλανδία, η 3TS Capital Partners-Αυστρία, το European Investment Fund. Ο προηγούμενος γύρος ήταν το 2018-2019 και ανήλθε σε 10 εκατ.ευρώ.

Τα τέλεια παπούτσια

Αξιοποιώντας τεχνολογία τεχνητής νοημοσύνης και τρισδιάστατης απεικόνισης, δημιουργεί το ακριβές αποτύπωμα του ποδιού και οδηγεί καταναλωτές και επιχειρήσεις στο σωστό νούμερο παπούτσι για αγορές, είτε σε φυσικά κατάστημα, είτε online.

Η λύση SafeSize χρησιμοποιείται σε περισσότερα από 5.000 σημεία, με την εταιρεία να συνεργάζεται με κορυφαίους λιανοπωλητές και brands, όπως Intersport, Decathlon, SportsDirect, Xebio, HOKA, NewBalance, Skechers, M&S. Η εταιρεία απασχολεί σήμερα 60 άτομα από 18 εθνικότητες, τα οποία θα φτάσουν τα 100 τους επόμενους μήνες.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!