Γ.Δ.
1406.67 +0,22%
ACAG
0,00%
5.43
BOCHGR
+1,14%
4.43
CENER
0,00%
8.6
CNLCAP
0,00%
7.2
DIMAND
+0,61%
8.25
NOVAL
0,00%
2.27
OPTIMA
+0,63%
12.74
TITC
+0,39%
38.65
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
-0,41%
1.444
ΑΒΕ
0,00%
0.463
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.38
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.685
ΑΛΜΥ
-0,68%
3.64
ΑΛΦΑ
+0,77%
1.5015
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.4
ΑΡΑΙΓ
-0,15%
9.74
ΑΣΚΟ
+1,13%
2.68
ΑΣΤΑΚ
0,00%
6.92
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.78
ΑΤΤ
-0,36%
0.558
ΑΤΤΙΚΑ
-0,45%
2.21
ΒΙΟ
0,00%
5.24
ΒΙΟΚΑ
0,00%
1.74
ΒΙΟΣΚ
-1,79%
1.375
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.1
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.285
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,22%
18.54
ΔΑΑ
-1,02%
7.96
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.6
ΔΕΗ
+0,17%
11.74
ΔΟΜΙΚ
+3,93%
2.91
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.299
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.375
ΕΕΕ
-0,93%
34
ΕΚΤΕΡ
0,00%
1.5
ΕΛΒΕ
0,00%
4.66
ΕΛΙΝ
-2,77%
1.93
ΕΛΛ
0,00%
13.2
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,91%
1.78
ΕΛΠΕ
+1,56%
6.835
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2
ΕΛΤΟΝ
+2,30%
1.866
ΕΛΧΑ
+0,76%
1.854
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.1
ΕΤΕ
+0,62%
6.848
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.13
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.79
ΕΥΡΩΒ
-0,98%
2.016
ΕΧΑΕ
+0,80%
4.43
ΙΑΤΡ
0,00%
1.51
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.3015
ΙΛΥΔΑ
+1,05%
1.92
ΙΝΚΑΤ
+0,10%
4.84
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.32
ΙΝΛΟΤ
+0,54%
0.929
ΙΝΤΕΚ
-0,69%
5.75
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.48
ΙΝΤΕΤ
0,00%
0.976
ΙΝΤΚΑ
0,00%
2.67
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
0,00%
1.21
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
0,00%
1.475
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.414
ΚΟΥΑΛ
+1,30%
1.09
ΚΟΥΕΣ
0,00%
5.52
ΚΡΙ
0,00%
14.3
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
0,00%
0.924
ΛΑΒΙ
+0,70%
0.72
ΛΑΜΔΑ
0,00%
7.2
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
-9,44%
0.815
ΛΕΒΚ
0,00%
0.256
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.25
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.7
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.594
ΜΕΒΑ
0,00%
3.56
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.08
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40
ΜΙΓ
-1,15%
3
ΜΙΝ
0,00%
0.5
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,52%
19.25
ΜΟΝΤΑ
+1,09%
3.7
ΜΟΤΟ
0,00%
2.525
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.63
ΜΠΕΛΑ
+0,56%
24.98
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.71
ΜΠΡΙΚ
-0,47%
2.1
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
+0,64%
31.46
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.92
ΝΑΥΠ
0,00%
0.84
ΞΥΛΚ
+1,18%
0.257
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
0,00%
21.4
ΟΛΠ
+0,49%
30.9
ΟΛΥΜΠ
-1,30%
2.27
ΟΠΑΠ
-0,32%
15.74
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,38%
0.79
ΟΤΕ
+0,07%
14.95
ΟΤΟΕΛ
-1,54%
10.2
ΠΑΙΡ
0,00%
0.988
ΠΑΠ
0,00%
2.37
ΠΕΙΡ
+0,94%
3.533
ΠΕΡΦ
+0,56%
5.36
ΠΕΤΡΟ
+0,51%
7.94
ΠΛΑΘ
+0,39%
3.9
ΠΛΑΚΡ
0,00%
13.7
ΠΡΔ
0,00%
0.28
ΠΡΕΜΙΑ
-0,17%
1.168
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
-0,39%
5.05
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.54
ΣΑΡ
0,00%
10.78
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.329
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.52
ΣΠΕΙΣ
0,00%
5.6
ΣΠΙ
0,00%
0.512
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
+0,20%
19.84
ΤΖΚΑ
0,00%
1.44
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,25%
1.618
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.2
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.204
ΦΡΛΚ
0,00%
3.585
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.565

Ινδία: 275 νεκροί ο απολογισμός της σιδηροδρομικής τραγωδίας

Τα επιβατικά και εμπορικά τρένα άρχισαν να περνούν και πάλι τη Δευτέρα από το σημείο της χειρότερης σιδηροδρομικής τραγωδίας που έχει σημειωθεί τις τελευταίες δεκαετίες στην Ινδία. Παράλληλα, ο απολογισμός του δυστυχήματος αναθεωρήθηκε προς τα κάτω.

Οι ινδικές αρχές είχαν κάνει λόγο αρχικά για 288 νεκρούς, όμως η κυβέρνηση του κρατιδίου Οντίσα αναθεώρησε τον απολογισμό σε 275 νεκρούς, καθώς κάποια πτώματα είχαν καταμετρηθεί από λάθος δύο φορές.

Από τους 1.175 τραυματίες οι 382 εξακολουθούν να νοσηλεύονται, επεσήμαναν χθες Κυριακή οι αρχές. Ωστόσο εξακολουθεί να υπάρχει φόβος ότι θα αυξηθεί ο αριθμός των νεκρών καθώς τα νοσοκομεία είναι γεμάτα τραυματίες, πολλοί από τους οποίους βρίσκονται σε κρίσιμη κατάσταση.

Χθες ο Ινδός υπουργός Σιδηροδρόμων Ασουίνι Βαϊσνάου δήλωσε ότι εντοπίστηκαν τα αίτια και οι υπεύθυνοι για τη σιδηροδρομική τραγωδία που σημειώθηκε την Παρασκευή στο ανατολικό τμήμα της χώρας.

Σύμφωνα με τον ίδιο, «η αλλαγή που έγινε κατά την ηλεκτρονική σύμπλεξη ευθύνεται για το δυστύχημα», μια αναφορά στο περίπλοκο σύστημα σηματοδότησης με το οποίο γίνεται η διαχείριση των γραμμών του σιδηροδρόμου προκειμένου να αποφεύγονται τέτοιου είδους συγκρούσεις.

Ο υπουργός παρακολούθησε χθες το βράδυ, με τα χέρια του σε σχήμα προσευχής, το πέρασμα ενός πρώτου τρένου φορτωμένου με κάρβουνα από το σημείο τoυ δυστυχήματος.

Προς το παρόν επικρατεί σύγχυση για τα αίτια της τραγωδίας, αλλά η εφημερίδα Times οf India, επικαλούμενη την προκαταρκτική έκθεση, αναφέρει σήμερα ότι «ανθρώπινο λάθος» ενδέχεται να προκάλεσε τη σύγκρουση των τριών τρένων, μία από τις χειρότερες σιδηροδρομικές τραγωδίες στην ιστορία της Ινδίας.

Το Coromandel Express, που πραγματοποιούσε το δρομολόγιο Καλκούτα- Μαντράς, έλαβε άδεια να εισέλθει στην κεντρική σιδηροδρομική γραμμή, αλλά λόγω ανθρώπινου λάθους μπήκε σε άλλη στην οποία ήδη βρισκόταν εμπορική αμαξοστοιχία, εξηγεί η εφημερίδα.

Το επιβατικό τρένο προσέκρουσε με ταχύτητα 130 χιλιομέτρων την ώρα πάνω στην εμπορική αμαξοστοιχία. Τρία βαγόνια έπεσαν στη διπλανή σιδηροδρομική γραμμή, με αποτέλεσμα να χτυπήσουν το πίσω μέρος ενός τρένου εξπρές που πραγματοποιούσε το δρομολόγιο Μπανγκαλόρ- Καλκούτα. Αυτή η σύγκρουση προκάλεσε τις περισσότερες ζημιές, προσθέτουν οι Times.

Στο παρελθόν η Ινδία βίωσε πολλές σιδηροδρομικές τραγωδίες, ωστόσο τα τελευταία χρόνια η ασφάλεια του δικτύου έχει βελτιωθεί σημαντικά, χάρη στις επενδύσεις και την τεχνολογική εξέλιξη.

Το χειρότερο σιδηροδρομικό δυστύχημα στη χώρα ήταν εκείνο της 6ης Ιουνίου 1981, όταν επτά βαγόνια ενός τρένου που διέσχιζε μια γέφυρα έπεσαν στον ποταμό Μπαγκμάτι, με αποτέλεσμα να χάσουν τη ζωή τους 800-1.000 άνθρωποι.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!