Γ.Δ.
1448.86 -0,25%
ACAG
-2,05%
5.72
BOCHGR
-0,44%
4.52
CENER
+2,09%
9.3
CNLCAP
-0,69%
7.2
DIMAND
+2,30%
8
NOVAL
+0,66%
2.3
OPTIMA
+1,75%
12.78
TITC
+1,01%
40
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
+1,74%
1.52
ΑΒΕ
-2,45%
0.438
ΑΔΜΗΕ
-0,38%
2.59
ΑΚΡΙΤ
+2,17%
0.705
ΑΛΜΥ
0,00%
4.56
ΑΛΦΑ
-0,22%
1.576
ΑΝΔΡΟ
-1,25%
6.32
ΑΡΑΙΓ
+0,10%
10.08
ΑΣΚΟ
-0,71%
2.81
ΑΣΤΑΚ
-1,96%
7
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
-1,19%
0.662
ΑΤΤΙΚΑ
+1,83%
2.23
ΒΙΟ
+1,14%
5.33
ΒΙΟΚΑ
+1,34%
1.89
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.6
ΒΙΟΤ
0,00%
0.258
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.18
ΓΕΒΚΑ
-0,72%
1.38
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,21%
18.42
ΔΑΑ
-0,33%
7.974
ΔΑΙΟΣ
-1,68%
3.52
ΔΕΗ
+2,33%
11.87
ΔΟΜΙΚ
+1,08%
2.8
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-0,65%
0.306
ΕΒΡΟΦ
-1,99%
1.72
ΕΕΕ
+1,37%
32.62
ΕΚΤΕΡ
+4,00%
1.82
ΕΛΒΕ
0,00%
4.78
ΕΛΙΝ
+2,29%
2.23
ΕΛΛ
+2,07%
14.8
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+1,65%
1.97
ΕΛΠΕ
-1,58%
7.185
ΕΛΣΤΡ
-2,88%
2.02
ΕΛΤΟΝ
-0,22%
1.852
ΕΛΧΑ
-0,53%
1.87
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
+0,84%
1.195
ΕΤΕ
-3,16%
7.592
ΕΥΑΠΣ
+2,18%
3.28
ΕΥΔΑΠ
+1,03%
5.86
ΕΥΡΩΒ
-1,16%
2.224
ΕΧΑΕ
+1,12%
4.52
ΙΑΤΡ
+0,33%
1.505
ΙΚΤΙΝ
+0,60%
0.336
ΙΛΥΔΑ
+0,25%
1.98
ΙΝΚΑΤ
+1,24%
4.89
ΙΝΛΙΦ
-1,05%
4.7
ΙΝΛΟΤ
+2,20%
1.02
ΙΝΤΕΚ
+0,68%
5.9
ΙΝΤΕΡΚΟ
+3,25%
2.54
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.05
ΙΝΤΚΑ
-0,70%
2.84
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
-0,83%
1.2
ΚΕΠΕΝ
-8,11%
2.04
ΚΛΜ
-2,33%
1.465
ΚΟΡΔΕ
-0,70%
0.426
ΚΟΥΑΛ
+0,51%
1.186
ΚΟΥΕΣ
-0,34%
5.84
ΚΡΙ
-2,61%
14.95
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.91
ΚΥΡΙΟ
+0,40%
0.994
ΛΑΒΙ
+3,12%
0.76
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
7.16
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.9
ΛΕΒΚ
0,00%
0.27
ΛΕΒΠ
0,00%
0.26
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.52
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.86
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.61
ΜΕΒΑ
0,00%
3.99
ΜΕΝΤΙ
+1,90%
2.15
ΜΕΡΚΟ
-5,00%
38
ΜΙΓ
-0,53%
2.84
ΜΙΝ
+1,21%
0.5
ΜΟΗ
-1,95%
20.16
ΜΟΝΤΑ
+3,65%
3.69
ΜΟΤΟ
0,00%
2.69
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.605
ΜΠΕΛΑ
-0,08%
25.16
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.75
ΜΠΡΙΚ
+0,46%
2.17
ΜΠΤΚ
0,00%
0.55
ΜΥΤΙΛ
-0,66%
33.18
ΝΑΚΑΣ
+1,42%
2.86
ΝΑΥΠ
-1,70%
0.808
ΞΥΛΚ
-0,74%
0.269
ΞΥΛΠ
0,00%
0.334
ΟΛΘ
-0,45%
21.9
ΟΛΠ
+1,00%
30.35
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.34
ΟΠΑΠ
-1,21%
15.5
ΟΡΙΛΙΝΑ
+1,75%
0.812
ΟΤΕ
-0,88%
14.72
ΟΤΟΕΛ
-0,97%
10.26
ΠΑΙΡ
0,00%
0.992
ΠΑΠ
0,00%
2.37
ΠΕΙΡ
-0,95%
3.854
ΠΕΡΦ
+0,37%
5.41
ΠΕΤΡΟ
+0,49%
8.28
ΠΛΑΘ
+0,51%
3.94
ΠΛΑΚΡ
-4,76%
14
ΠΡΔ
+8,00%
0.27
ΠΡΕΜΙΑ
+6,34%
1.274
ΠΡΟΝΤΕΑ
+3,82%
6.8
ΠΡΟΦ
-0,38%
5.22
ΡΕΒΟΙΛ
+2,34%
1.75
ΣΑΡ
+1,49%
10.9
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.334
ΣΙΔΜΑ
+0,63%
1.585
ΣΠΕΙΣ
-0,67%
5.9
ΣΠΙ
-3,08%
0.504
ΣΠΥΡ
0,00%
0.138
ΤΕΝΕΡΓ
-0,15%
19.99
ΤΖΚΑ
+1,69%
1.5
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.05
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,49%
1.628
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.1
ΦΡΙΓΟ
-1,74%
0.226
ΦΡΛΚ
+0,95%
3.735
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.6

Αεροπορικές Εταιρείες: Δηλώνουν έτοιμες για το φετινό καλοκαίρι

Πιο έτοιμες να αποφύγουν το περσινό ταξιδιωτικό χάος δηλώνουν ότι είναι οι αεροπορικές εταιρείες, προειδοποιώντας ωστόσο ότι ορισμένες πτήσεις θα μπορούσαν ακόμη να διαταραχθούν από απεργίες ελεγκτών και επιθέσεις στα συστήματα που τις αναγκάζουν να καταβάλλουν αποζημιώσεις για αναπόφευκτες καθυστερήσεις.

«Είμαι εύλογα βέβαιος ότι θα μπορέσουμε να περάσουμε αυτό το καλοκαίρι αιχμής χωρίς μεγάλες διαταραχές», δήλωσε ο Γουίλι Γουόλς, γενικός διευθυντής της Διεθνούς Ένωσης Αερομεταφορών (ΙΑΤΑ), σε συνέντευξή του σήμερα.

Ωστόσο, σύμφωνα με δημοσίευμα του Reuters, οι ηγέτες των αεροπορικών εταιρειών που συμμετέχουν στην ετήσια συνάντηση της ΙΑΤΑ στην Κωνσταντινούπολη αυτή την εβδομάδα εξακολουθούν να ανησυχούν για τις διαταραχές στον έλεγχο της εναέριας κυκλοφορίας στην Ευρώπη και τις Ηνωμένες Πολιτείες.

«Όσον αφορά όμως τους ίδιους, έχουν εκπληρώσει την υποχρέωσή τους να διαθέσουν τους πόρους τους για το φετινό καλοκαίρι. Τα περισσότερα αεροδρόμια νομίζω, επίσης, ότι θα είναι εντάξει- νομίζω ότι έχουν πάρει τα μαθήματα από πέρυσι», δήλωσε ο  Γουόλς στο Reuters.

Η ταχύτερη από την αναμενόμενη ανάκαμψη των αεροπορικών ταξιδιών σε συνδυασμό με τις ελλείψεις εργατικού δυναμικού προκάλεσε χάος σε αρκετά αεροδρόμια στην Ευρώπη και τη Βόρεια Αμερική το περασμένο καλοκαίρι και προκάλεσε διαμάχη μεταξύ αεροπορικών εταιρειών και αεροδρομίων σχετικά με τα ανώτατα όρια επιβατών που είχαν σχεδιαστεί για να μειώσουν την πίεση.

Ο αυξανόμενος αριθμός διαφορών μεταξύ ταξιδιωτών και αεροπορικών εταιρειών παγκοσμίως έχει οδηγήσει σε εκκλήσεις για αποζημίωση των επιβατών.

Η νομοθεσία βρίσκεται υπό εξέταση στον Καναδά, ενώ η κυβέρνηση των ΗΠΑ συντάσσει νέους κανόνες και η Ευρωπαϊκή Ένωση πιέζει για ισχυρότερη επιβολή του υφιστάμενου «κανονισμού 261» της, ο οποίος απαιτεί αποζημίωση για καθυστερήσεις άνω των τριών ωρών.

«Τελικά είναι ο καταναλωτής που πληρώνει, διότι αυτό φυσικά επιβαρύνει τη βιομηχανία, αλλά η βιομηχανία δεν μπορεί να το απορροφήσει έτσι απλά», δήλωσε ο Γουόλς.

«Όσο περισσότερα έξοδα πρέπει να επωμιστούν οι αεροπορικές εταιρείες εξαιτίας προβλημάτων που δεν ελέγχονται από αυτές, τόσο περισσότερο αυτό θα αντανακλάται στις τιμές των εισιτηρίων και θα ανεβάζει τις τιμές των εισιτηρίων. Είναι ένα πολύ, πολύ απογοητευτικό περιβάλλον για να λειτουργούμε».

Ορισμένες ομάδες επιβατών κατηγόρησαν τις αεροπορικές εταιρείες ότι παρακάμπτουν τις αποζημιώσεις επικαλούμενες εξαίρεση για εξαιρετικές περιστάσεις. Οι κανόνες της ΕΕ επιτρέπουν τέτοιες εξαιρέσεις εφόσον οι αεροπορικές εταιρείες μπορούν να αποδείξουν ότι έχουν λάβει εύλογα μέτρα για την αποφυγή οποιασδήποτε καθυστέρησης.

Οι αεροπορικές εταιρείες ανέφεραν ισχυρές κρατήσεις για το φετινό καλοκαίρι, καθώς η αεροπορική κίνηση επιστρέφει στα επίπεδα πριν από τον κορονοϊό.

Ο ευρωπαϊκός οργανισμός ελέγχου εναέριας κυκλοφορίας Eurocontrol προειδοποίησε στα τέλη του περασμένου έτους ότι το 2023 θα μπορούσε να είναι «η πιο δύσκολη χρονιά της τελευταίας δεκαετίας» λόγω της σύγκρουσης στην Ουκρανία, πιθανών απεργιών, της αύξησης του αριθμού των αεροσκαφών και της επαναλειτουργίας των ασιατικών αγορών.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!