Γ.Δ.
1403.63 0,00%
ACAG
0,00%
5.43
BOCHGR
0,00%
4.38
CENER
0,00%
8.6
CNLCAP
0,00%
7.2
DIMAND
0,00%
8.2
NOVAL
0,00%
2.27
OPTIMA
0,00%
12.66
TITC
0,00%
38.5
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
0,00%
1.45
ΑΒΕ
0,00%
0.463
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.38
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.685
ΑΛΜΥ
0,00%
3.665
ΑΛΦΑ
0,00%
1.49
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.4
ΑΡΑΙΓ
0,00%
9.755
ΑΣΚΟ
0,00%
2.65
ΑΣΤΑΚ
0,00%
6.92
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.78
ΑΤΤ
0,00%
0.56
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.22
ΒΙΟ
0,00%
5.24
ΒΙΟΚΑ
0,00%
1.74
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.4
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.1
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.285
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.5
ΔΑΑ
0,00%
8.042
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.6
ΔΕΗ
0,00%
11.72
ΔΟΜΙΚ
0,00%
2.8
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.299
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.375
ΕΕΕ
0,00%
34.32
ΕΚΤΕΡ
0,00%
1.5
ΕΛΒΕ
0,00%
4.66
ΕΛΙΝ
0,00%
1.985
ΕΛΛ
0,00%
13.2
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
1.764
ΕΛΠΕ
0,00%
6.73
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2
ΕΛΤΟΝ
0,00%
1.824
ΕΛΧΑ
0,00%
1.84
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.1
ΕΤΕ
0,00%
6.806
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.13
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.79
ΕΥΡΩΒ
0,00%
2.036
ΕΧΑΕ
0,00%
4.395
ΙΑΤΡ
0,00%
1.51
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.3015
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.9
ΙΝΚΑΤ
0,00%
4.835
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.32
ΙΝΛΟΤ
0,00%
0.924
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.79
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.48
ΙΝΤΕΤ
0,00%
0.976
ΙΝΤΚΑ
0,00%
2.67
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
0,00%
1.21
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
0,00%
1.475
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.414
ΚΟΥΑΛ
0,00%
1.076
ΚΟΥΕΣ
0,00%
5.52
ΚΡΙ
0,00%
14.3
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
0,00%
0.924
ΛΑΒΙ
0,00%
0.715
ΛΑΜΔΑ
0,00%
7.2
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.9
ΛΕΒΚ
0,00%
0.256
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.25
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.7
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.594
ΜΕΒΑ
0,00%
3.56
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.08
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40
ΜΙΓ
0,00%
3.035
ΜΙΝ
0,00%
0.5
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
0,00%
19.15
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.66
ΜΟΤΟ
0,00%
2.525
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.63
ΜΠΕΛΑ
0,00%
24.84
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.71
ΜΠΡΙΚ
0,00%
2.11
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
0,00%
31.26
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.92
ΝΑΥΠ
0,00%
0.84
ΞΥΛΚ
0,00%
0.254
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
0,00%
21.4
ΟΛΠ
0,00%
30.75
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.3
ΟΠΑΠ
0,00%
15.79
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.787
ΟΤΕ
0,00%
14.94
ΟΤΟΕΛ
0,00%
10.36
ΠΑΙΡ
0,00%
0.988
ΠΑΠ
0,00%
2.37
ΠΕΙΡ
0,00%
3.5
ΠΕΡΦ
0,00%
5.33
ΠΕΤΡΟ
0,00%
7.9
ΠΛΑΘ
0,00%
3.885
ΠΛΑΚΡ
0,00%
13.7
ΠΡΔ
0,00%
0.28
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.17
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
0,00%
5.07
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.54
ΣΑΡ
0,00%
10.78
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.329
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.52
ΣΠΕΙΣ
0,00%
5.6
ΣΠΙ
0,00%
0.512
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
19.8
ΤΖΚΑ
0,00%
1.44
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.614
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.2
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.204
ΦΡΛΚ
0,00%
3.585
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.565

Ινδία: Σιδηροδρομικό δυστύχημα με 288 νεκρούς

Η σύγκρουση μεταξύ τριών τρένων χθες Παρασκευή στην ανατολική Ινδία έχει προκαλέσει τον θάνατο τουλάχιστον 288 ανθρώπων και τον τραυματισμό περίπου 850 άλλων, με τα σωστικά συνεργεία σήμερα να προσπαθούν να απεγκλωβίσουν πολλούς επιβάτες που έχουν παγιδευτεί στα συντρίμμια.

Δημοσιογράφοι του AFP που βρίσκονται στο σημείο της τραγωδίας είδαν βαγόνια που έχουν ανατραπεί, μέλη των σωστικών συνεργείων να εργάζονται ασταμάτητα για να απεγκλωβίσουν επιζώντες και πολλά πτώματα καλυμμένα με λευκά πανιά δίπλα από τις γραμμές του τρένου, κοντά στο Μπαλασόρ, περίπου 200 χιλιόμετρα από την Μπουμπανεσβάρ, πρωτεύουσα του κρατιδίου Οντίσα.

Ο γενικός διευθυντής της πυροσβεστικής του κρατιδίου Οντίσα, ο Σουντχάνσου Σαράντζι, δήλωσε στο AFP ότι ο απολογισμός φτάνει τους 288 νεκρούς. «Οι επιχειρήσεις διάσωσης συνεχίζονται και δεν θα ολοκληρωθούν προτού περάσουν πολλές ώρες», πρόσθεσε.

Υψηλόβαθμος αξιωματούχος της περιφερειακής κυβέρνησης, ο Πραντίπ Τζένα, διευκρίνισε ότι περίπου 850 άνθρωποι έχουν διακομιστεί σε νοσοκομεία.

Μια ατελείωτη σειρά ασθενοφόρων άφηνε στη διάρκεια της νύκτας τραυματίες στο νοσοκομείο της περιφέρειας Μπαντράκ, όπου αιμόφυρτοι επιζώντες σε κατάσταση σοκ λάμβαναν ιατρική βοήθεια.

Παγιδευμένοι κάτω από έναν σωρό σίδερα
Σύμφωνα με τον Αμιτάμπ Σάρμα, διευθυντή των ινδικών σιδηροδρόμων, δύο επιβατικά τρένα «ενεπλάκησαν ενεργά στο δυστύχημα». Μια εμπορική αμαξοστοιχία ήταν σταθμευμένη στο σημείο όπου σημειώθηκε η τραγωδία, πρόσθεσε, χωρίς να δώσει άλλες διευκρινίσεις.

«Ο αριθμός των νεκρών και των τραυματιών είναι δύσκολο να εκτιμηθεί προς το παρόν», εξήγησε ο ίδιος διότι πολλοί επιβάτες είναι πιθανό να παραμένουν εγκλωβισμένοι στα συντρίμμια.

Επιζών δήλωσε στους δημοσιογράφους ότι κοιμόταν όταν σημειώθηκε το δυστύχημα και ότι όταν ξύπνησε βρισκόταν κάτω από καμία δεκαριά άλλους επιβάτες. Στη συνέχεια κατάφερε να συρθεί έξω από το βαγόνι με τραύματα στον λαιμό και τα χέρια.

«Έχουμε προετοιμάσει όλα τα μεγάλα δημόσια και ιδιωτικά νοσοκομεία από την περιοχή του δυστυχήματος ως την πρωτεύουσα του κρατιδίου για να αναλάβουν τους τραυματίες», δήλωσε ο Σ.Κ. Πάντα εκπρόσωπος των περιφερειακών αρχών.

Ο ίδιος πρόσθεσε ότι 75 ασθενοφόρα και «πολλά λεωφορεία» έχουν σταλεί στο σημείο της τραγωδίας για να μεταφέρουν τραυματίες και επιζώντες.

Ο Ινδός πρωθυπουργός Ναρέντρα Μόντι δήλωσε «συντετριμμένος».

Φονικά δυστυχήματα

«Οι σκέψεις μου είναι με τις οικογένειες που πενθούν. Εύχομαι οι τραυματίες να αναρρώσουν γρήγορα», έγραψε στο Twitter ο Μόντι, ενώ πρόσθεσε ότι συνομίλησε με τον υπουργό Σιδηροδρόμων Ασουίνι Βαϊσνάου για να «ενημερωθώ για την κατάσταση».

Ο Βαϊσνάου ανακοίνωσε ότι θα μεταβεί εκτάκτως στο σημείο του δυστυχήματος και ότι έχει κινητοποιηθεί ο στρατός για να προσφέρει βοήθεια.

Στην Ινδία έχουν σημειωθεί στο παρελθόν πολλά μεγάλα σιδηροδρομικά δυστυχήματα, αλλά η ασφάλεια των σιδηροδρόμων έχει βελτιωθεί σημαντικά τα τελευταία χρόνια χάρη σε μαζικές επενδύσεις και τη βελτίωση των τεχνολογιών.

Το χειρότερο σιδηροδρομικό δυστύχημα στην ιστορία της Ινδίας σημειώθηκε στις 6 Ιουνίου 1981 όταν εκτροχιάστηκε επιβατική αμαξοστοιχία στο κρατίδιο Μπιχάρ και επτά βαγόνια έπεσαν από γέφυρα στα νερά του ποταμού Μπαγκμάτι, με αποτέλεσμα 800 με 1.000 άνθρωποι να βρουν τον θάνατο.

Εξάλλου στις 20 Νοεμβρίου 2016 το τρένο που πραγματοποιούσε το δρομολόγιο εξπρές Πάτνα- Ιντόρ, στο οποίο επέβαιναν 2.000 άνθρωποι, εκτροχιάστηκε νωρίς το πρωί σε επαρχιακή περιοχή στο κρατίδιο Ουτάρ Πραντές την ώρα που οι περισσότεροι επιβάτες κοιμόντουσαν. Τουλάχιστον 146 άνθρωποι σκοτώθηκαν και περίπου 180 τραυματίστηκαν.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!