Γ.Δ.
1401.21 +0,26%
ACAG
-0,74%
5.33
BOCHGR
0,00%
4.38
CENER
+2,18%
8.42
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
-1,20%
8.2
NOVAL
+1,54%
2.31
OPTIMA
-0,78%
12.66
TITC
+1,35%
37.6
ΑΑΑΚ
-9,82%
4.04
ΑΒΑΞ
+0,15%
1.38
ΑΒΕ
+1,32%
0.46
ΑΔΜΗΕ
-0,64%
2.335
ΑΚΡΙΤ
+0,73%
0.69
ΑΛΜΥ
-0,55%
3.64
ΑΛΦΑ
-1,73%
1.5355
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.4
ΑΡΑΙΓ
+0,74%
9.515
ΑΣΚΟ
-1,18%
2.51
ΑΣΤΑΚ
-0,58%
6.86
ΑΤΕΚ
-9,86%
0.384
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
+4,07%
0.614
ΑΤΤΙΚΑ
+0,47%
2.15
ΒΙΟ
+0,19%
5.18
ΒΙΟΚΑ
-0,29%
1.735
ΒΙΟΣΚ
-1,82%
1.35
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.04
ΓΕΒΚΑ
+2,69%
1.335
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,93%
17.92
ΔΑΑ
+0,75%
8.04
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.66
ΔΕΗ
-0,09%
11.74
ΔΟΜΙΚ
-1,45%
2.71
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-1,69%
0.291
ΕΒΡΟΦ
+1,45%
1.4
ΕΕΕ
+2,11%
33.8
ΕΚΤΕΡ
-0,14%
1.422
ΕΛΒΕ
0,00%
4.66
ΕΛΙΝ
-0,51%
1.96
ΕΛΛ
-1,87%
13.1
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,86%
1.634
ΕΛΠΕ
-1,69%
6.685
ΕΛΣΤΡ
+0,99%
2.04
ΕΛΤΟΝ
-1,57%
1.76
ΕΛΧΑ
+0,78%
1.814
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-0,89%
1.12
ΕΤΕ
-1,54%
6.928
ΕΥΑΠΣ
+0,32%
3.14
ΕΥΔΑΠ
-0,87%
5.7
ΕΥΡΩΒ
-0,69%
2.026
ΕΧΑΕ
+0,23%
4.32
ΙΑΤΡ
+0,98%
1.54
ΙΚΤΙΝ
-0,65%
0.3055
ΙΛΥΔΑ
-2,29%
1.705
ΙΝΚΑΤ
+0,43%
4.71
ΙΝΛΙΦ
-0,23%
4.28
ΙΝΛΟΤ
-0,11%
0.879
ΙΝΤΕΚ
+0,18%
5.65
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.46
ΙΝΤΕΤ
-4,24%
0.972
ΙΝΤΚΑ
+1,15%
2.65
ΚΑΡΕΛ
+0,60%
338
ΚΕΚΡ
+0,85%
1.18
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
-2,36%
1.445
ΚΟΡΔΕ
+5,32%
0.416
ΚΟΥΑΛ
+1,58%
1.026
ΚΟΥΕΣ
+0,72%
5.6
ΚΡΙ
-1,74%
14.1
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
+0,22%
0.924
ΛΑΒΙ
-0,55%
0.722
ΛΑΜΔΑ
-1,37%
7.18
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
-3,53%
0.82
ΛΕΒΚ
-3,91%
0.246
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.25
ΛΟΥΛΗ
-0,73%
2.72
ΜΑΘΙΟ
-5,54%
0.614
ΜΕΒΑ
0,00%
3.62
ΜΕΝΤΙ
+2,99%
2.07
ΜΕΡΚΟ
0,00%
41
ΜΙΓ
-0,99%
2.995
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-0,26%
19.27
ΜΟΝΤΑ
-4,47%
3.63
ΜΟΤΟ
+0,20%
2.47
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.65
ΜΠΕΛΑ
+1,57%
24.58
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,27%
3.7
ΜΠΡΙΚ
-0,96%
2.07
ΜΠΤΚ
-8,06%
0.57
ΜΥΤΙΛ
+0,83%
31.66
ΝΑΚΑΣ
+1,37%
2.96
ΝΑΥΠ
0,00%
0.83
ΞΥΛΚ
-1,57%
0.25
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
+0,48%
20.9
ΟΛΠ
0,00%
30
ΟΛΥΜΠ
-2,17%
2.25
ΟΠΑΠ
+2,29%
15.65
ΟΡΙΛΙΝΑ
-1,39%
0.78
ΟΤΕ
+1,47%
15.23
ΟΤΟΕΛ
-0,98%
10.14
ΠΑΙΡ
+1,64%
0.99
ΠΑΠ
0,00%
2.33
ΠΕΙΡ
-1,63%
3.571
ΠΕΡΦ
+1,70%
5.37
ΠΕΤΡΟ
+0,77%
7.84
ΠΛΑΘ
-0,13%
3.96
ΠΛΑΚΡ
+5,04%
14.6
ΠΡΔ
-4,00%
0.24
ΠΡΕΜΙΑ
+0,51%
1.178
ΠΡΟΝΤΕΑ
-0,81%
6.15
ΠΡΟΦ
-0,39%
5.08
ΡΕΒΟΙΛ
+1,27%
1.6
ΣΑΡ
-1,66%
10.64
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-2,11%
0.324
ΣΙΔΜΑ
-1,63%
1.505
ΣΠΕΙΣ
+0,71%
5.64
ΣΠΙ
+2,38%
0.516
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
-0,10%
19.79
ΤΖΚΑ
-3,55%
1.36
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.62
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
-3,64%
0.212
ΦΡΛΚ
-0,56%
3.55
ΧΑΙΔΕ
-8,20%
0.56

Hilton – Marriott: Ετοιμάζουν νέα brands για να χτυπήσουν Airbnb και Vrbo

Τη νέα τουριστική αγορά που προέκυψε μέσα από την πανδημία, με διαμονές μεγαλύτερης διάρκειας, επιχειρούν να κατακτήσουν οι δύο μεγάλες ξενοδοχειακές αλυσίδες της Αμερικής -Marriott και Hilton- σε μια προσπάθεια να «χτυπήσουν» τις γνωστές πλατφόρμες Airbnb και Vrbo.

Σύμφωνα με ρεπορτάζ της Wall Street Journal, οι δύο αλυσίδες ετοιμάζονται να λανσάρουν νέα ξενοδοχειακά brands εντός του επόμενου έτους, με μονάδες που θα περιλαμβάνουν δωμάτια κατάλληλα για μεγαλύτερης διάρκεια διαμονές. Θα είναι μεγαλύτερα σε μέγεθος, θα διαθέτουν κανονικού μεγέθους ψυγείο, μάτια κουζίνας και πλυντήριο πιάτων, αντί για υπηρεσία δωματίου και φαγητό room service. Κάτι που φυσικά σημαίνει λιγότερους εργαζόμενους, μειώνοντας το εργατικό κόστος.

Παρόλο που οι δύο αλυσίδες δεν έχουν ανακοινώσει ακόμα την ονομασία των νέων brands τους, και οι δύο στοχεύουν στο ίδιο ακριβώς κοινό: τους ταξιδιώτες που θέλουν να κλείσουν δωμάτια σε προσιτή τιμή για 20 νύχτες ή και περισσότερο. Η Marriott στοχεύει στα 80 δολάρια τη βραδιά και η Hilton περίπου στα 100 δολάρια τη βραδιά — σε σύγκριση με τη μέση ημερήσια τιμή των 149 δολαρίων των αμερικανικών ξενοδοχείων πέρυσι.

Ήδη, η Hilton είναι σε διαπραγματεύσεις με περισσότερους από 100 ξενοδόχους προκειμένου να εντάξουν τις μονάδες τους κάτω από το νέο brand. «Θα υπάρχουν όλα όσα χρειάζεστε για να δουλέψετε, να κοιμηθείτε, να φάτε», είπε στη WSJ ο διευθύνων σύμβουλος της Hilton, Chris Nassetta. Τα δωμάτια θα διαθέτουν πλήρως εξοπλισμένη κουζίνα και τα κτίρια θα διαθέτουν γυμναστήρια, εξοπλισμό για πλύσιμο ρούχων και καταστήματα για να μπορούν οι επισκέπτες να αγοράσουν σνακ και αναλώσιμα.

Η αγορά της «παρατεταμένης διαμονής»

Με τον Chris Nassetta να εκτιμά ότι το εν λόγω brand θα είναι το πιο προσοδοφόρο για τον ξενοδοχειακό κολοσσό, η αγορά «παρατεταμένης διαμονής» έχει μεγάλη δυναμική. Είναι χαρακτηριστικό ότι στις ΗΠΑ, πέρυσι, τα καταλύματα αυτού του είδους είχαν πληρότητες της τάξης του 74,7%, πολύ πάνω από το 62,6% του συνόλου του ξενοδοχειακού κλάδου της χώρας.

Οι πληρότητες αυτές αντικατοπτρίζουν την αλλαγή ζωής εκατομμυρίων Αμερικανών, οι οποίοι εργάζονται και ταξιδεύουν πλέον διαφορετικά, συχνά συνδυάζοντας και τα δύο.
«Η αποσύνδεση της δουλειάς από την παρουσία στο γραφείο έχει δημιουργήσει μια ελευθερία κινήσεων, επιτρέποντας στους ανθρώπους να ταξιδεύουν και να εργάζονται μακριά από το σπίτι, για μεγαλύτερα διαστήματα», λέει ο Noah Silverman, της Marriott.
Μάλιστα εκτιμάται ότι η ζήτηση για τέτοιου είδους καταλύματα θα παραμείνει ισχυρή ακόμα και αν η αμερικανική οικονομία μπει σε ύφεση, όπως προβλέπουν πολλοί οικονομολόγοι.

Και άλλοι παίκτες

Δεν είναι μόνο η Marriott και η Hilton που θέλουν να επενδύσουν στα καταλύματα μεγαλύτερης διαμονής. Η Hyatt ανακοίνωσε τον προηγούμενο μήνα ότι έχει συνάψει κάποιες αρχικές συμφωνίες με κατασκευαστές για 100 ξενοδοχεία που θα ενταχθούν στο brand Hyatt Studios, ένα προϊόν με υψηλότερες τιμές από αυτές που πρόκειται να έχουν τα brands των Hilton και Marriott.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!